وهابی ها هم تماشای مختارنامه را حرام کردند

mostafanokhodian

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
شبكه العربيه كه به دشمني با ايران و تشيع شهرت داد در برنامه‏اي كه به مختارنامه اختصاص داشت، از قاتلان و دشمنان اباعبداالله(ع) دفاع و اعلام كرد مفتيان سعودي تماشاي مختار نامه را حرام اعلام كردند.

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاري اهل بيت(ابنا)، شبكه العربيه كه برخي مخاطبان آن به دليل حمايت‏هاي اين شبكه از رژيم تل‏آويو، آن را "العبريه " نام نهاده‏اند، در ادامه دشمني‏هاي خود با ايران و تشيع، اين بار در برنامه‏اي تلويزيوني و در گزارشي كه از بخش خبري عصرگاهي خود پخش مي‏كرد، از دشمنان امام حسين(ع) و علويان كه موجب ريخته شدن خون آن حضرت شدند و نيز ديگر معاندان با خاندان اميرالمؤمنين(ع) همچون آل‏زبير دفاع كرد!


در اين گزارش كه يكي از مخالفان نظام جمهوري اسلامي ايران نيز صحبت كرد، با بيان فتواي رهبر معظم انقلاب كه در آن اهانت به "رموز " اهل‏سنت را حرام اعلام كرده بود، پخش سريال مختارنامه را مخالفت با فتواي مقام معظم رهبري دانستند! بزرگان دين اسلام "رموز " را "شيخين و عايشه " مي‏دانند؛ اما در اين برنامه هر كس كه عصر پيامبر گرامي اسلام(ص) را درك كرده باشد، از رموز اهل‏سنت شناخته شده است!


از سوي ديگر شبكه ماهواره‏اي عراقي "الانوار2 " در پاسخ به اين ادعاي بي‏اساس العربيه گفت: سريال "المختار " ـ مختارنامه در كشورهاي عربي با نام المختار پخش مي‏شود ـ جوابي است بر اسلامي كه امويان و به خصوص يزيد به راه انداختند و در دشمني كامل با اسلام ناب محمدي(ص) بود.

الانوار2 افزوده است اين اقدام العربيه، كار جديدي نيست و پيشتر نيز در برنامه‏ ها و گزارش‏هاي خود از خلفاي ظالم و خونخوار اموي و عباسي همچون حجاج‏بن‏يوسف نيز دفاع كرده بود كه با واكنش بسياري از مسلمانان و حتي اهل‏ سنت مواجه شده بود!


به گزارش رسانه‏هاي منطقه، تعدادي از علماي وهابي سعودي و ديگر كشورهاي عربي و اسلامي مانند افغانستان و پاكستان تماشاي اين سريال را حرام اعلام كرده‏اند! گفته مي‏شود آنها اين فتوا را تحت فشار نيروهاي امنيتي سعودي و وابسته به بزرگان وهابي اين كشور كه اسلام را دست‏مايه رسيدن به مقاصد سياسي خود قرار داده، صادر كرده‏اند.

http://alef.ir/1388/content/view/90929/

http://asrefarda.com/013/16543-%D9%85%D9%88%D9%84%D9%88%DB%8C-%D8%B9%D8%A8%D8%AF%D8%A7%D9%84%D8%AD%D9%85%DB%8C%D8%AF-%D8%AA%D9%85%D8%A7%D8%B4%D8%A7%DB%8C-%D9%85%D8%AE%D8%AA%D8%A7%D8%B1%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87-%D8%AD%D8%B1%D8%A7%D9%85-%D8%A7%D8%B3%D8%AA-.html
 
آخرین ویرایش:

majid_mz

عضو جدید
کاربر ممتاز
حالا چزا تو سیستان واسه زنها مطلقا حرامه و واسه مردا بقیه کانالها مجازه؟؟ نکنه خانمها بلوتوث دارن و شبکه یک رو بصورت غیر حضوری میبینن؟؟
 

mostafanokhodian

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
حالا چزا تو سیستان واسه زنها مطلقا حرامه و واسه مردا بقیه کانالها مجازه؟؟ نکنه خانمها بلوتوث دارن و شبکه یک رو بصورت غیر حضوری میبینن؟؟
دیگه والا نمیدونم، میگم، اون تیکه خبرش تایید نشده است، زیاد نمیشه روش حساب کرد...
 

mehdix622

عضو جدید
کاربر ممتاز
وهابي خا هم داخل ادم حساب ميشن؟؟؟؟ البته اگر بزغاله جايزه نوبل بگيره شايد
 

mostafanokhodian

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
خداي من همون خداي تو هست
من باورش دارم كه يه روز توي بيداري ريشه ي ظلمي كه تو اين مدت به ما كردن رو از جا ميكنه
من باور دارم
باور ميدوني چيه يا فقط تقليد بلدي
هر کس از ظن خود شد یار خدا...

باور من اینه:
اطیعوا الله و اطیعوا الرسول و اولی الامر منکم...
 

mostafanokhodian

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
مشكل همين اولي الامر هست مشتي
اختلاف من و تو كه سر الله و رسول نيست
اولی الامر یک معنیش یعنی امامان، امامان یعنی سیره و احادیث امامان، یعنی احکام وضع شده و اجرا شده توسط خدا و رسول و ائمه، یعنی استفتاء حکم خدا توسط مراجع از منابع قرآن و حدیث، یعنی تقلید
 
بالا