[هنر تزئینات] - چیدمان شب یلدا

fantastic.fati

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
چیدمان شب یلدا



شب یلدا و دورهم نشینی هاش، شور و هیجان خاصی داره که آدم دلش میخواد بهترین ها رو براش تدارک ببینه. معمولا کسی که توی این شب میزبانه، دوست داره فضای خوبی رو برای این دید و بازدید ها فراهم بکنه.

اگه شما هم شب یلدا میزبان هستید، یا فقط قراره توی خونه ی خودتون باشید، از الان به فکر ایده های دکوراسیون و چیدمان بیفتید. ما برای اینکه کارتون رو راحت تر کنیم، چند تا پیشنهاد خوب داریم:

تزئینات با انار

اگر فرض بگیریم که انار مهمترین مشخصه ی شب یلدا هست، باید اول از همه از خودش کمک بگیریم. با انار میشه کلی خلاقیت انجام داد و فضا رو دلنشین تر کرد.

شمع

شمع میتونه هر فضایی رو دلنشین کنه و حس و حال صمیمیت و خوشحالی رو به همه برسونه. نور و گرما احساس راحتی و امنیت بهتون هدیه میدن. پس تا میتونید، از شمع های روشن کوچک و بزرگ دورتادور خونه استفاده کنید.

عود

از عود برای پراکنده کردن بوهای گرم و دلنشین استفاده کنید. مثلا اسانس هایی مثل دارچین، یا مرکبات برای این شب بهترینند! با همه ی زیبایی های بصری شب یلداتون، کاری کنید که مهمون ها با حس شامه شون هم لذت ببرن!

ظروف قدیمی

شب یلدا برای همه یه حس نوستالژیک داره. شب هایی که همه کنار هم توی خونه ی مادربزرگ جمع میشدن و می گفتن و میخندیدن! این حس و حال رو با استفاده از قدیمی ترین ظروف خونه، به شب نشینی تون اضافه کنید. ظرف های مسی، چوبی یا سفالی رو جایگزین کریستال های گرون قیمت بکنید، تا فضا صمیمیت بیشتری داشته باشه.

طبیعت

توی این فصل کافیه یک سر کوچک به پارک نزدیک خونتون بزنید تا کلی برگ پاییزی زرد، و میوه های درخت کاجی که روی زمین غلط میخورن رو پیدا کنید. چند تا از اینها رو با خودتون به خونه بیارید و توی تزئینات ازشون استفاده کنید. حتی میتونید اونها رو با کمی چوب و انار، داخل یه ظرف ساده بچینید. رنگ های طبیعت همیشه بهترین حس و حال ها رو با خودشون میارن، پس از این یکی به هیچ وجه غافل نشید!

قرمز

شب یلدا یکی از مناسبت های شادمونه. توی این شب قراره به هم انرژی و گرما بدیم تا بتونیم یه فصل سرد رو پشت سر بگذاریم. پس استفاده کردن از چیزهایی که رنگشون قرمزه میتونه خیلی همه چیز رو گرم تر کنه. مثلا ژله های قرمز درست کنید، بستنی قرمز سرو کنید و ظروف قرمزتون رو بیرون بیارید!
 

Similar threads

بالا