هر کتاب الکترونیکی مکانیک که میخواهید در خدمتم

poya69

عضو جدید
khaheshan

khaheshan

salam age momkene yek ketab ya jozve ya file amozeshe mohite mold tool design baram bezarid
 

nima1982

عضو جدید
لطفا حل المسائل کتاب convective heat transfer by adrian bejan برام ÷یدا کنین ممنون می شم اسم کاملشم :
solution manual convective heat transfer adrian bejan
 

nima1982

عضو جدید
لطفا حل المسائل کتاب convective heat transfer adrian bejan برام پیدا کنین خیلی ممنونتون می شم.
اسم کاملشم اینجوریه :

solution manual convective heat transfer adrian bejan
بازم ممنون
 

nima1982

عضو جدید
با سلام
من حل المسائل کتاب convective heat transfer adrian bejan می خواستم
ممنون می شم کمکم کنید:
اینم اسم کاملش
solution manual convective heat transfer adrian bejan
با تشکر
 

AFSHAR_PIPING

عضو جدید
مفاله AUTOCAD & EXCEL

مفاله AUTOCAD & EXCEL

یه مفاله در مورد AUTOCAD & EXCEL میخاستم ده تا تاپیکم درخواست دادم جواب ندادن خواهشا شما روی مارو زمین نندازین متشکر:(
 

shenil

عضو جدید
با سلام من هم یه تحقیق در مورد الکترونیک میخوام حالا هر قطعه الکترونیکی فرقی نمیکنه فقط جامع و جدید باشه ...ممنون
 

operating

عضو جدید
دستگاه های الکتریکی خودرو

دستگاه های الکتریکی خودرو

سلام خوبی برادر؟اقا استاد درس دستگاه های الکتریکی خودرو گیر داده 1تحقیق ببریو االبته به زبان لاتین و بعد ترجمش کنیم اگه لطف کنی ممنونت میشم ناگفته نمونه فهرست و نام نویسنده و همه ی اینارو باید داشته باشه اقا دمت گرم:surprised:
 

operating

عضو جدید
سلام خوبی برادر؟اقا استاد درس دستگاه های الکتریکی خودرو گیر داده 1تحقیق ببریم و االبته به زبان لاتین و بعد ترجمش کنیم اگه لطف کنی ممنونت میشم ناگفته نمونه فهرست و نام نویسنده و همه ی اینارو باید داشته باشه اقا دمت گرم:surprised:
 

arash6524

عضو جدید
سلام من كتاب the illustrated guide to aerodynamics تاليف:smith,hubert c را نياز دارم واقعا كارم گيره هركاري كردم نتونستم پيداش كنم ممنون ميشم اگه پيداش كنين
 

arash6524

عضو جدید
http://www.www.www.iran-eng.ir/images/icons/icon1.png

سلام من كتاب the illustrated guide to aerodynamics تاليف:smith,hubert c را نياز دارم واقعا كارم گيره هركاري كردم نتونستم پيداش كنم ممنون ميشم اگه پيداش كنين​
 

arash6524

عضو جدید
http://www.www.www.iran-eng.ir/images/icons/icon1.png

سلام من كتاب the illustrated guide to aerodynamics تاليف:smith,hubert c را نياز دارم واقعا كارم گيره هركاري كردم نتونستم پيداش كنم ممنون ميشم اگه پيداش كنين​
 

redonly

کاربر فعال
کاربر ممتاز
در مورد دیگهای بخار (بویلرها) کتاب، جزوه و ... که به زبان فارسی باشه می خوام.
 

afsane m

عضو جدید
سلام
من حل تمرین عملیات واحد مک کیب میخوام.
خیلی واجبه.
unit operations of chemical engineering
 

andromeda24

عضو جدید
salam

salam

سلام .از شما خیلی تشکر میکنم.ئشد من به دنبال کتاب استاتیک مریام ویرایش 4 زبان اصلیش هستم.گیرم نمیاد,لطفا برام بفرستیدش .:gol:ممنون.اینم ادرس پستیم:s.bagheri24@yahoo.com
 

andromeda24

عضو جدید
salam

salam

یادم رفت بگم.اگه 4ش هم نبود مهم نیست/فقط زبان اصلی باشه:w10::w21::w28::w28:کمکم کنید.احتیاجش دارم.ممنونم
 

sina update

عضو جدید
salam khetmateh hameh dostan

salam khetmateh hameh dostan

man 2ta halol masael mikham ksai betuneh komak kuneh vagan mamnun misham
solution manual callen thermodynamic 2edition
solution for introduction to continuum mechanics
:gol:
 

omidengineer20

عضو جدید
در خواست راهنمای دینامیک

در خواست راهنمای دینامیک

سلام خسته نباشید . راهنمای دینامیک _Jerry_Ginsberg می خواستم اگه لطف کنید بدبد ممنون میشم.
 

mohaa

عضو جدید
من این کتابو تو اینترنت گشتم ولی پیداش نکردم ممنون میشم اگه کمک کنید:
Impact strength of material by W.johnson

 

ERFANZANDIEH

عضو جدید
سلام من همین الان عضو شدم باورم نمیشه توی همچین سایت بزرگی تونستم عضو بشم یه خواهشی دارم اونم اینه که لطفا این هند بوکا واسم لینکشا بذارید ممنون میشم درضمن کارم فوریه ممنون میشم اگه زودتر جوابما بدید
DIN HANDBOOK 10 (ENGLISH EDITION) FASTENERS 1 DIMENSIONAL STANDARDS FOR BOLTS, SCREWS AND STUDS
 

Master...

اخراجی موقت

Practical Electric Motor Handbook
2000 | 220 pages | ISBN:0750636386 | PDF | 12 Mb

Experienced product designers are increasingly expected to be adept at incorporating a range of components into their designs. Students and experimenters too need to look beyond basic circuits and devices to achieve adequate design solutions. For those experienced in engineering design, this is the guide to electric motors.

دانلود
 

Master...

اخراجی موقت
Handbook of Diesel Engines

Handbook of Diesel Engines


Handbook of Diesel Engines
2010 | 636 pages | ISBN:3540890823 | PDF | 24 Mb

The diesel engine continues to be the most cost-effective internal combustion engine for motor vehicles as well as road and nonroad engine applications. The diesel engine is superior to all other drive engines in terms of flexibility, performance, emissions and ruggedness, particularly in the context of the current CO2 discussions. The intensive search for alternative drive concepts, e. g. hybrid or purely electric drives, has demonstrated the indispensability of diesel engines for cost-effective long-distance operation and wherever energy carriers have high energy densities, i. e. fuel storage capacities are limited

دانلود.

 

Master...

اخراجی موقت

The Induction Machine Handbook
2001 | 950 pages | ISBN:0849300045 | PDF | 28 Mb

Moving gradually from simple to complex and from standard to new knowledge, it includes an extended presentation of windings parameters as influenced by frequency and saturation, offers a complete account of standard and new testing methods, and devotes several chapters to the design of variable-speed induction motors.With a coherence and consistency not attainable in contributed works, this handbook draws on the authors' long experience in the field and takes full advantage of its rich literature

دانلود
 

aabz

عضو جدید
سلام
من دو تا کتاب می خوام:
1- محاسبات ساختمانی تاسیسات از طباطبائی
2- اموزش نرم افزار کریر
 
بالا