هرآنچه باید در مورد گوگل پلاس و تاثیر آن بر سئو بدانید

masterina

عضو جدید
وقتی گوگل شبکه اجتماعی خود را تحت عنوان ” گوگل پلاس ” معرفی کرد ، نظر خیلی از صاحب نظران در علم سئو را به سوی خود جلب کرد. این شبکه میتواند هم برای شرکت ها و هم برای افراد سودمند باشد.در ادامه به تاثیرات این شبکه بر سئو میپردازم.اول از همه ، به شما پیشنهاد میکنم که درشبکه اجتماعی پلاس فعالیت خوبی داشته باشید و مطالب خود را در آنجا منتشر سازید . این شبکه در وحله اول میتواند برای شما بازدید آور باشد. اما آیا این شبکه بر روی سئو نیز تاثیری دارد؟ باید بگویم بله ، گوگل بدون هدف هیچ وقت دست به کاری نمیزند، گوگل یکی از نیاز هایش نمایش نتایج خوب و مرتبط است و میدانید که گوگل پلاس مطمئنا با موتور جست و جوی این شرکت در ارتباط است و حتما به سئو ی شما کمک می کند.
فعالیت در گوگل پلاس از فیس بوک و توییتر مهم تر است ، زیرا اگر تعداد زیادی از افراد شما را به حلقه های خود اضافه کرده باشند ، نتایج ایشان ، شخصی خواهد شد و در مطالب مرتبط با آن چیزی که منتشر کردید شانس بالاتری برای دریافت بازدید کننده دارید .
همچنین :
۱. شما میتوانید به پروفایل خود در پلاس ، لینک اضافه کید و همچنین ، به صورت استاتوس لینک قرار دهید ، فعالیت شما مسما تاثیر دارد.
۲. لینک های که توسط کاربران ساخت میشوند ، مطمئنا توسط گوگل شناسایی میشوند و بر روی هویت وبسایت شما و رتبه مطالب تاثیر بسزایی خواهند داشت.
۳. گوگل پلاس ، کاربرد ساده تری نسبت به دیگر شبکه های اجتماعی دارد و افراد میتوانند به راحتی در آن عضو شوند و شروع به فعالیت کنند . خوبی این شبکه این است که بدون فیلـتر شکن به آن با ssll دسترسی داریم.
.4 پلاس میتواند به شما حق نویسندگی بدهد و در نتایج گوگل ، تصویر شما را در کنار نوشته تان ، نمایش دهد.
این شبکه میتواند به سئو ی وبسایت شما کمک کند ، اما هنوز در حال تست شدن توسط افراد در اینترنت است و آنان در حال مطالعه و تحقیق درباره آن هستند.سعی کنید که در این شبکه به خوبی فعالیت کنید و لینک های اسپم گونه ارسال نکنید . مطالب خود را بعد از منتشر شدن حتما در گوگل پلاس منتشر کنید و با معرفی خود به دیگران در شبکه پلاس ، در حلقه های بیشتری جای بگیرید.
 
بالا