هتل هایی که از اول هتل نبودند! +عکس

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
[h=1]
[/h]

در اینجا می خواهیم هتل هایی معرفی کنیم که با بقیه فرق دارند. هتل هایی که از ابتدا هتل نبوده اند. به طور مثال، هتل کاستا وردا که ابتدا یک هواپیمای فعال در خط هوایی آفریقا و کلمبیا بوده و اکنون به هتل دو اتاقه تبدیل شده است.



برترین ها:در دنیا هتل های متنوعی وجود دارد. هتل هایی که بسیار شیک و مجلل هستند و امکانات آنها فقط برای ثروتمندان دنیا قابل استفاده است، یا هتل های عجیب که روی درخت، زیر زمین و داخل یخ ساخته شده اند. اما در اینجا می خواهیم هتل هایی معرفی کنیم که با بقیه فرق دارند. هتل هایی که از ابتدا هتل نبوده اند. به طور مثال، هتل کاستا وردا که ابتدا یک هواپیمای فعال در خط هوایی آفریقا و کلمبیا بوده و اکنون به هتل دو اتاقه تبدیل شده است.




1. هتل کاستا وردا

هویت پیشین: بدنه هواپیمای بوئینگ 727 متعلق به سال 1965 میلادی

مکان: پارک ملی مانوئل آنتونیو – کاستا ریکا

قیمت هرشب در روزهای تعطیل: 500 دلار آمریکا


این هتل که در واقع یک بدنه هواپیما است همچون خانه شخصیت های داستان سریال آمریکایی لاست است که در جنگل گیر افتاده بودند. این هواپیما پیش از اینکه هتل شود در خط هوایی آفریقای جنوبی و کلمبیا پرواز داشته است. اما اکنون به یک هتل دو اتاق خوابه با دو حمام به نام کاستا وردا تبدیل شده است. این هواپیما در فاصله 15.5 متری از زمین قرار دارد و با ایستادن روی بال های آن می توان منظره زیبای پارک و اقیانوس را تماشا کرد.

رستورانی به نام اِل آویون نیز در صخره های نزدیک این هتل وجود دارند که آن نیز از بدنه هواپیما است.






2. هتل آرنا

هویت پیشین: آسایشگاه

مکان: آمستردام

قیمت هرشب در روزهای تعطیل برای دونفر: 268 دلار آمریکا


برخلاف نام این هتل، پیش از اینکه هتل شود، آمفی تئاتر (آرنا) نبوده است. این ساختمان ابتدا مرکز سنت الیزابت برای زنان معلول بود که در سال 1889 میلادی گشایش یافت. در طول جنگ جهانی دوم، ساختمان به پناهگاهی برای پناهنده های بلژیکی تبدیل شد.

در سال 1969 میلادی، این مکان به یک بیمارستان کوچک تبدیل شد. در سال 1982 میلادی این مکان به خوابگاه جوانان تبدیل شد و افرادی همچون ایگی پاپ (آهنگساز) و اوآسیس در این خوابگاه اقامت داشتند. در سال 2002 میلادی پس از بازسازی های مکرر، این ساختمان به هتل آرنا تبدیل شد. این هتل شامل ورزشگاه، کافه و رستوران در محوطه ساختمان است.






3. هتل چهارفصل قصر گرشام

هویت پیشین: دفتر مرکزی بیمه عمر گرشام

مکان: بوداپست

قیمت هرشب در روزهای تعطیل برای دونفر: حدودا از 366 دلار آمریکا


مراحل ساخت این ساختمان باشکوه که همچون آثار هنری نوین است در سال 1906 میلادی پایان یافته است. این ساختمان ابتدا برای توماس گرشام به منظور دفتر مرکزی بیمه عمر گرشام ساخته شد. در طول جنگ جهانی دوم، ساختمان به محل زندگی سربازان روسی تبدیل شد و در طول دوره حکومت کمونیست ها به آپارتمان مسکونی تبدیل شد. سال ها پس از این ویرانی ها، این هتل مورد ترمیم و بازسازی قرار گرفت و ویژگی های اصلی و بارز آن همچون مجسمه ها، گنبدهای شیشه ای، موزائیک ها، پنجره های سربی، آهن چکش کاری شده و دروازه های طاووس مانند آن بازگردانی شدند. این هتل 179 اتاق دارد و 51 اتاق آن چشم اندازی به دانوب دارند. از دیگر امکانات آن باید به اسپا، بوتیک، رستوران و استراحتگاه های مجلل اشاره کرد.





4. کوئینتا رییِل زاکاتکاس

هویت پیشین: محوطه گاوبازی

مکان: زاکاتکاس، مکزیک

قیمت هرشب در روزهای تعطیل برای دونفر: 111 دلار آمریکا


کوئینتا رییِل در جایگاه تماشاچیان بازیابی شده محوطه گاوبازی سان پدرو از قرن 19 میلادی ساخته شده است. آخرین استفاده از این محوطه به عنوان محوطه گاوبازی به سال 1975 میلادی باز می گردد. این محوطه در حال حاضر سنگفرش شده است و اتاق های آن به فضایی زیبا با فواره دید دارند.





5. نیمرانا

هویت پیشین: قصر قلعه ای

مکان: راجاستان، هند

قیمت هرشب در روزهای تعطیل برای دونفر: حدود 169 دلار آمریکا


قصر قلعه ای نیمرانا در سال 1464 میلادی برای اعضای خانواده سلطنتیPrithviraj Chauhan سوم ساخته شده است. پس از اینکه در سا ل 1947 میلادی راجا راجیندر سینگ از نیمرانا نقل مکان کرد، این قصر به مدت 40 سال بلااستفاده ماند تا اینکه در سال 1986 میلادی بازسازی آن آغاز شد. این هتل در سال 1991 میلادی با 7 ساختمان جانبی باز شد. این هتل اتاق های متنوعی، از طرح شیوا مانند سبز رنگ گرفته تا مستعمرات فرانسوی دارد. این هتل، باغ های معلق و اسپای آيور ودا (طب‌ سنتى‌ هند مشتمل‌ بر داروهاى گياهى‌ و روغن‌هاى ماليدنى‌ و غيره‌) نیز دارد.
 

Similar threads

بالا