نکته هایی برای داشتن زندگی بهتر

mina12345

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
[h=1][/h]
بی شک همه انسان ها دوست دارند بهترین اتفاقات برایشان پیش بیاید و در طول زندگی، منتظر بهترین ها هستند، اما هیچ وقت نمی شود بدون تلخی ها و سختی ها زندگی کرد و فقط در انتظار خوشی ها بود.

در حقیقت، خوبی ها و بدی ها با هم و در کنار هم سر راه ما قرار می گیرد و می گذرد. پس باید یاد بگیریم با تمام موقعیت های زندگی کنار بیاییم و در هر شرایطی بهترین استفاده را بکنیم.

روانشناسان به نکاتی اشاره می کنند که به کمک آنها می توان زندگی بهتری را سپری کرد؛ نکاتی ساده ولی قابل استفاده:
[h=4]زندگی کنید و از زندگی لذت ببرید[/h] با کارهای ساده ای می توانید این احساس لذت را به زندگی تان ببخشید و آن را از حالت خسته کننده و ملالت آور دربیاورید. پس تا می توانید خوشحال باشید و از زندگی تان لذت ببرید. نگذارید زندگی به یک برنامه عادی و معمولی تبدیل شود و خسته تان کند، باید پیش بروید و منتظر اتفاقات غیرقابل پیش بینی باشید.
یادتان باشد هر یک از ما موجوداتی منحصر به فرد هستیم و در کل جهان نمونه ای نداریم، پس سعی کنید بهترین باشید. به احساسات تان اهمیت دهید و آنها را ناچیز نشمارید.
فراموش نکنید زندگی هرکس بر اساس طرز فکرش ساخته می شود، پس اگر به دنبال زندگی خوب و شادی هستید، در تمام لحظات زندگی شاد باشید و به غصه ها فرصتی ندهید تا زندگی تان همان طور ساخته شود.
[h=4]زندگی باید معنا داشته باشد[/h] هر روز صبح باید بدانید چرا از خواب بیدار می شوید، چرا کار می کنید و چه هدفی دارید. یادتان باشد زندگی بدون هدف و معنا هیچ وقت نمی تواند به شما آرامش ببخشد. اتفاقات و افکار منفی را رها کنید و به دنبال آنها نباشید.
مشکلات و مصیبت های زندگی را کنار بگذارید و نعمت هایی را که خدا به شما داده ببینید. خودتان را با هیچ کس مقایسه نکنید و نخواهید زندگی را مانند آنها بسازید. برای شادبودن منتظر اتفاقات عجیب و غریب نباشید؛ هر لحظه می توان خوشحال بود و با شادی زندگی کرد.
رویاها و آرزوهای تان را فراموش نکنید و همیشه در تلاش باشید تا آنها به واقعیت برسند. اگر بخواهید مطمئن باشید می توانید آنها را در زندگی تان عملی کنید. ذهن و انرژی تان را با نگرانی و استرس بی مورد خسته نکنید و از بین نبرید.
تا می توانید به دیگران محبت کرده و به مردم خوبی کنید. عشق و محبت بیشتر از این که به آنها کمک کند و به نفعشان باشد، حس شما را تغییر می دهد و زندگی بهتری برایتان می سازد.
 
بالا