نمونه برنامه جهت اشنایی با کد نویسی ADO

RIG

متخصص C#.net
یه برنامه ساده که دیشب نوشتم که عملیات ADO رو انجام میده و .... امیدوارم بتونه کمی کمکتون کنه البته در حال نوشتن یه برنامه کاربردی هستم که اگه کامل شد. در یک پست جدید خوهم گذاشت . البته یک هفته بیشتر بود که بی خیال شده بودم اما بهتر دونستم که دوباره ادام ه بدم . :D . یه چند روز بعد . منتظر باشین .:gol:
 

پیوست ها

  • simplework1ADO.zip
    1.3 مگایابت · بازدیدها: 0

*avast*

اخراجی موقت
یه برنامه ساده که دیشب نوشتم که عملیات ADO رو انجام میده و ....امیدوارم بتونه کمی کمکتون کنه البته در حال نوشتن یه برنامه کاربردی هستم که اگه کامل شد. در یک پست جدید خوهم گذاشت . البته یک هفته بیشتر بود که بی خیال شده بودم اما بهتر دونستم که دوباره ادام ه بدم . :D . یه چند روز بعد . منتظر باشین .:gol:
چیکار میکنه؟ به چه دردی میخوره؟
 

RIG

متخصص C#.net
چیکار میکنه؟ به چه دردی میخوره؟
سلام دوست عزیز این یک نمونه ثبت ویرایش و ... که مربوط به ایجاد یه نرم افزار میشه هست . اما موضوع مهم اینکه نرم افزار بخش های بسیار مختلفی داره از تحلیل پروژه و ....
این فایلی که گذاشتم کاری برای شما نمیکنه شما میتوننید ازش چیزی یاد بگیرید و با کلاس های فضای نام ها مربوط به بانک اطلاعاتی و با یکسری ابزار آشنا بشید. اگه برنامه نویسی چند لایه و ... شرایطی بهتر از موارد رو کار میکند و فوق العاد ه حرفه ای عمل میکنید متشکر میشم اطلاعاتتون رو برای دیگر دوستان به اشتراک بزارید . البته امیدوارم با بانک اطلاعاتی حداقل اکسس کار کرده باشید و نرم افزار های تحت اپلیکشن و ... همانند نرم افزار های موجود در فروشگاهها . داروخانه ها و .. رو دیده باشید. خوشحال میشم از پاسختون دوست عزیز.
 

Similar threads

بالا