نتایج حضور یک مجری صدا و سیما در روابط عمومی رفاه: پول از بیت المال، رپورتاژ برای وزیر رفاه

pinion

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
نتایج حضور یک مجری صدا و سیما در روابط عمومی رفاه:
پول از بیت المال، رپورتاژ برای وزیر رفاه


روابط عمومي وزارت رفاه و تامين اجتماعي براي صادق محصولي وزير رفاه رپرتاژ خبري تهيه كرده و از طريق پيامك براي مردم ارسال مي كند.

به گزارش خبرنگار بولتن، در حالي كه پرداخت مطالبات ميلياردي داروخانه ها از سوي سازمان هاي بيمه گر تحت پوشش وزارت رفاه وظيفه ذاتي و حق داروخانه است اما روابط عمومي وزارت رفاه در پيامك ارسالي خود به مردم با عنوان اين كه با «تدبير و مديريت وزير رفاه»مطالبلت ميلياردي داروخا نه ها پرداخت شد اقدام به تبليغ شخص محصولي آن هم با هزينه بيت المال مي كند در صورتي كه اگر تدبيري بود اصولا بدهي در مدت يك سال وزارت محصولي به بار نمي آمد كه تازه بعد روابط عمومي وزارت رفاه با پرداختن به حاشيه خبر اطلاعات غير واقع به مردم ارايه دهد هر چند كه شايسته بود به جاي رپرتاژ آگهي براي شخص محصولي ، از مردم و داروخانه داران عذر خواهي مي شد.

البته طبيعي است كه وظيفه روابط عمومي وزارتخانه ها انتشار اخبار مربوط به حوزه خود است اما متاسفانه روابط عمومي وزارت رفاه اقدام به تبليغ شخص محصولي مي كند .

از سويي ديگر در سفرهاي استاني هيات دولت ، روابط عمومي وزارت رفاه با ارسال پيامك به مردم مثلا از فاتحه خواني محصولي از قبور شهداي آق قلا خبر مي دهد گويي كه يكي از مقام هاي ارشد كشور بر سر قبور شهدا حاضر شده است بنابراين شايسته است كه وزارت رفاه با تمسك به ارزش هاي كشور از انجام وظايف ذاتي خود طفره نرود هر چند كه گويا محصولي همچنان در حال و هواي وزارت كشور به سر مي برد.

از سوي ديگر سايت رسمي وزارت رفاه هم علاقه خاصي به آوردن كلمه «مهندس» براي صادق محصولي دارد و حتي در سخنراني هاي وزير رفاه كفه ترازو بيشتر به سمت بيان مسايل سياسي است تا بيان و حل مشكلات جامعه هدف كه همانا كارگران، زنان سرپرست خانوار و در يك كلمه محرومان جامعه هستند.

البته تكرار رپرتاژهاي خبري روابط عمومي وزارت رفاه براي شخص محصولي و عدم برخورد وي با روابط عمومي بيانگر اين است که گويا وزير رفاه بر خلاف روحيه ضد تملق رييس جمهور، رپرتاژهاي خبري غير واقع روابط عمومي را تاييد مي كند.

http://www.bultannews.com/fa/pages/?cid=35229
 

Similar threads

بالا