نتایج اولیه ازمون کارشناسی ارشد معماری 93

وضعیت
موضوع بسته شده است.

mh.memar

عضو جدید
خدایی به ایسنا خبر داد

زمان دقیق اعلام نتایج اولیه آزمون ارشد 93/ انتخاب رشته در هفته پایانی اردیبهشت



رییس سازمان سنجش از اعلام نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد سال 93 در روز دوشنبه، 22 اردیبهشت ماه خبر داد.

دکتر ابراهیم خدایی در گفت‌وگو با خبرنگار«دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان اینکه این آزمون با رقابت هزار داوطلب در روزهای 23 تا 25 بهمنماه سال 92 برگزار شد، گفت: از این تعداد 52 درصد داوطلبان زن و 48 درصد مرد بودند که با توجه به شرکت برخی داوطلبان در دو کد رشته امتحانی به طور کلی حدود یک میلیون و 64 هزار کارت برای داوطلبان صادر شد.

وی درباره زمان اعلام نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد سال 93، اظهارکرد: نتایج اولیه این آزمون به صورت کارنامه تنظیم و در روز دوشنبه، 22 اردیبهشت ماه 93 از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org منتشر می‌شود.

مشاورعالی سازمان سنجش درباره زمان انتخاب رشته داوطلبان مجاز، تصریح کرد: داوطلبان مجاز می‌توانند از هفته پایانی اردیبهشت ماه با مطالعه دقیق دفترچه راهنما نسبت به انتخاب کدرشته‌ محل‌های مورد علاقه خود اقدام و آن‌ها را به ترتیب اولویت علاقه در فرم انتخاب رشته الکترونیکی ثبت کنند که زمان دقیق آن متعاقبا اعلام می‌شود.

خدایی درباره زمان اعلام نتایج نهایی آزمون کارشناسی ارشد سال 93 نیز گفت: پس از انتخاب رشته داوطلبان و بررسی‌های انجام شده نتایج نهایی در شهریور ماه 93 اعلام خواهد شد.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
زمان برگزاری آزمون ارشد دانشگاه آزاد



آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی در دهه اول خرداد ماه برگزار می‌شود.

به گزارش سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی برای سال 93 طی روزهای 6 تا 19 بهمن ماه به صورت اینترنتی از طریق سایت مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی www.azmoon.org انجام شد و داوطلبان این آزمون باید در روزهای 8 الی 10 خرداد ماه با یکدیگر رقابت کنند.

در این آزمون هر داوطلب می‌توانست 20 رشته محل را انتخاب و در سایت ثبت کند.

این آزمون در 31 حوزه امتحانی برگزار می‌شود و داوطلبان در هنگام ثبت‌نام می‌توانستند حوزه امتحانی خود را با توجه به نزدیکی محل زندگی و کار خود انتخاب کنند.

به گزارش ایسنا، کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی در اوایل خرداد توزیع می‌شود.
 
آخرین ویرایش:

mh.memar

عضو جدید
نتایج اولیه آزمون ارشد فردا اعلام می‌شود/ 400 هزار نفر مجاز به انتخاب رشته

نتایج اولیه آزمون ارشد فردا اعلام می‌شود/ 400 هزار نفر مجاز به انتخاب رشته

رییس سازمان سنجش خبر داد

نتایج اولیه آزمون ارشد فردا اعلام می‌شود/ 400 هزار نفر مجاز به انتخاب رشته



رییس سازمان سنجش آموزش کشور از اعلام نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد سال 93 در فردا دوشنبه 22 اردیبهشت ماه خبر داد.

دکتر ابراهیم خدایی در گفت‌وگو با خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به اعلام نتایج اولیه به صورت کارنامه و از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی [url]www.sanjesh.org،[/URL] گفت: داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان از نتایج آزمون خود مطلع شوند.

وی افزود: داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته می‌شوند، می‌توانند با مطالعه دقیق فرم راهنمای انتخاب رشته که از فردا روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد، از روز چهارشنبه 24 اردیبهشت‌ماه برای انتخاب رشته اقدام کنند.


رییس سازمان سنجش با بیان اینکه مهلت انتخاب رشته داوطلبان مجاز تا روز یکشنبه 28 اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت، اظهار کرد: داوطلبان در این مدت فرصت دارند نسبت به انتخاب و ثبت حداکثر 100 کدرشته تحصیلی از میان کدرشته یا کدرشته‌های مجاز اقدام کنند.


خدایی افزود: از مجموع حدود 950 هزار داوطلب ثبت‌نام کننده در این آزمون حدود 400 هزار نفر در اعلام نتیجه اولیه مجاز به انتخاب رشته شدند.


وی درباره زمان برگزاری آزمون‌های تشریحی و عملی رشته‌های خاص که نیاز به برگزاری این آزمون‌ها دارند، اظهار کرد: این آزمون‌ها در خرداد ماه برگزار می‌شوند که زمان دقیق آن متعاقبا اعلام خواهد شد.


رییس سازمان سنجش درباره ظرفیت پذیرش دانشجو در آزمون کارشناسی ارشد سال 93، گفت: ظرفیت پذیرش در این آزمون تاکنون حدود 100 هزار نفر است.

به گزارش ایسنا، آزمون کارشناسی ارشد سال 93 با یک هفته تاخیر به دلیل شرایط نامساعد جوی در برخی استان‌ها با رقابت حدود 950 هزار داوطلب در روزهای 23 تا 25 بهمن ماه برگزار شد.
 

shima 70

عضو جدید
بچه ها کدوم یکی رتبمه؟؟؟؟تور و خدا زودی بهم بگین دارم میمیررم
 

mazyar_01010

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
من الان باید خون گریه کنم چون پارسال با همین رتبه پیامنور قبول شدم... امسالم کلا درس نخوندم... اوضاع اسکیسمم فرقی نکرده :(
به جا گریه ب فکر چاره باش!!! از الان مدون تمرین کن که زحمتت هدر نره!!! دوستان شما کجا رفتین؟؟؟
 

mahmoudz

کاربر فعال
سلام... دوستان کدومش رتبه ی فرده.....این همه عدد زده.... کدومشه؟؟؟
منتظرم
 
وضعیت
موضوع بسته شده است.
بالا