سه سیلابی:خلیج همیشه فارس
یک سیلابی : هور
اسم دفتر ما هورشید بود ولی موقع ثبت شد بوم پارس!
به لوگو و فونت هم دقت کن.
اگر بخوای ثبت کنی و گرید بگیری به متانت و سنگینی اسم توجه داشته باش.اکثرا با سازمانها و مراکز بزرگ یا دولتی در تماسی و باید متانت یک شرکت بزرگ رو داشته باشی.
این مهمه که کارفرما هات از چه جنسی هستن .اگر کارفرما شخصی و خود استفاده کننده است هرچه نا مانوس تر و جذاب تر باشه جلب توجه بیشتری داره مثل اسامی اماکن یا گیاهان یا اصطلاحات در گویش ها و لهجه ها یا زبانهای ایرانی که حتما مثل برندهای مشهور باید توضیح بدی که به چه معنی است.ولی اگر کارفرما سازمان یا نهادی باشه و شخصی نباشه که معمولا استفاده کننده (user) هم نیستند باید با سلیقه مدیران متناسب باشه یعنی سنگین و معنی دار و در اولین تماس معرفی کننده باشه.
به حروف و شخصیت اونها توجه کن.بعضی از حرفها جاذبه و کلاس خاصی دارن.مثل ژ یا ش و خ.
در هر صورت مخاطب سنجی مهمترین اصله به نظر من.بعضی ها به دنبال متفاوت بودن هستن و بعضی ها به دنبال اعتماد.این در معماری و طراحی هم مهمه.
از اسامی معماران بزرگ و مشهور استفاده نکن.شاید برای افراد عادی جذاب باشه ولی برای همکارات می تونه عامل مسخره کردن بشه.