امین قیاسی 1986
عضو جدید
نتایج نظرسنجی پایگاه خبری تحلیلی خودرو و صنایع وابسته نشان داد:
نارضایتی 90درصدی از خدمات پس از فروش خودرو در ایران
حدود 90 درصد از شرکت کنندگان در نظرسنجی پایگاه خبری معتقدند که نحوه ارایه خدمات پس از فروش خودروسازان داخلی ضعیف است.
نتایج نظرسنجی اخیر نشان می دهد که حدود 89.3 درصد رای دهندگان با نحوه ارایه خدمات پس از فروش خودروسازان داخلی راضی نبوده و عملکرد خودروسازان را در این مورد ضعیف ارزیابی می کنند.
در این نظرسنجی که به مدت سه هفته صورت گرفته است 7.1 درصد شرکت کنندگان نحوه ارایه خدمات پس از فروش خودروسازان داخلی را متوسط ارزیابی کرده و تنها 3.6 درصد افراد به عملکرد خودروسازان در ارایه خدمات پس از فروش نمره خوب دادند.
در همه جای دنیا خدمات پس از فروش و رضایت مشتری برای خودروسازان از اهمیت ویژه ای برخوردار است در حالی که در ایران این مقوله چندان مورد توجه قرار نگرفته است.
هر چند در دو سه سال سال اخیر سیاست خودروسازان به بهبود خدمات پس از فروش متمایل شده است اما به نظر می رسد برای رسیدن به استاندارهای جهانی، خودروسازان داخلی باید در نحوه ارایه خدمات پس از فروش به مشتریان خود تجدیدنظر کلی کرده و تدابیری تازه اتخاذ کنند.
نارضایتی 90درصدی از خدمات پس از فروش خودرو در ایران
حدود 90 درصد از شرکت کنندگان در نظرسنجی پایگاه خبری معتقدند که نحوه ارایه خدمات پس از فروش خودروسازان داخلی ضعیف است.
نتایج نظرسنجی اخیر نشان می دهد که حدود 89.3 درصد رای دهندگان با نحوه ارایه خدمات پس از فروش خودروسازان داخلی راضی نبوده و عملکرد خودروسازان را در این مورد ضعیف ارزیابی می کنند.
در این نظرسنجی که به مدت سه هفته صورت گرفته است 7.1 درصد شرکت کنندگان نحوه ارایه خدمات پس از فروش خودروسازان داخلی را متوسط ارزیابی کرده و تنها 3.6 درصد افراد به عملکرد خودروسازان در ارایه خدمات پس از فروش نمره خوب دادند.
در همه جای دنیا خدمات پس از فروش و رضایت مشتری برای خودروسازان از اهمیت ویژه ای برخوردار است در حالی که در ایران این مقوله چندان مورد توجه قرار نگرفته است.
هر چند در دو سه سال سال اخیر سیاست خودروسازان به بهبود خدمات پس از فروش متمایل شده است اما به نظر می رسد برای رسیدن به استاندارهای جهانی، خودروسازان داخلی باید در نحوه ارایه خدمات پس از فروش به مشتریان خود تجدیدنظر کلی کرده و تدابیری تازه اتخاذ کنند.