معرفی محصولات کاربردی امرن OMRON

nourara

عضو جدید
منبع : سایت امرن الکتریک www.Omron-Electric.ir



در این تاپیک قصد دارم برخی از کاربردی ترین اقلام محصولات امرن OMRON را جهت استفاده دوستان معرفی کنم. با توجه به اینکه تولیدات شرکت امرن OMRON ، گستره وسیعی از انواع محصولات پیشرفته اتوماسیون صنعتی مانند انواع پی ال سی امرن omron plc و نمایشگر اچ ام آی omron HMI تا ساده ترین قطعات مانند رله ها و میکروسوئیچها را در بر می گیرد ، لذا با اجازه مدیران محترم این تاپیک را در بخش اصلی تالار مهندسی برق ایجاد نمودم تا از پراکندگی مطالب در زیر شاخه های مختلف پرهیز کرده باشم. امیدوارم مورد استفاده عزیزان واقع شود.

امرن OMRON یكی از شركتهای پیشرو در زمینه تولید محصولات اتوماسیون صنعتی Industrial Automation بوده كه سابقه فعالیت آن به سال 1933 در شهر كیوتوی ژاپن برمی گردد. گردش مالی بالای 6 میلیارد دلار در سال 2004 خود گویای این امر است كه این شركت در رده چند شركت اول دنیا در این زمینه بوده كه در حال حاضر دامنه محصولات آن به بیش از 200 هزار قطعه بالغ می گردد.كیفیت و نوآوری در محصول همواره مد نظر مدیران و كارمندان این شركت بوده بگونه ای كه سالانه 7 درصد از درآمد ناخالص این شركت به امر تحقیق و توسعه اختصاص می یابد.
محصولات تابلوئی شرکت امرن OMRON بخصوص رله های صنعتی و محصولات کنترلی ( شامل تایمر ، کانتر و ...) بدلیل اینکه در ردیف اول تولیدات این شرکت میباشد ، از جایگاه ویژه ای برخوردار بوده و همین امر باعث شده که انتخاب اول همه مصرف کنندگان داخلی و خارجی برای محصولات تابلوئی ، امرن OMRON باشد.

طبقه بندی کلی محصولات امرن OMRON به این ترتیب است :



سیستمهای اتوماسیون صنعتی امرن Omron Automation System


گروه Automation System امرن OMRON شامل انواع پی ال سی Omron PLC ، اچ ام آی ( نمایشگر صنعتی ) Omron HMI ، ادوات برقراری شبکه های صنعتی و تجهیزات سامانه ورودی خروجی ریموت امرن می‌باشد .



سرو سیستم ، درایو ، موشن کنترل و اینورتر Omron Motion & Drive

سرو سیستم امرن Omron Servo System ( شامل سرو موتور امرن Omron Servo motors و سرو درایو امرن Omron Servo Drive ) ، مبدل فرکانس یا اینورتر امرن Omron Inverter ، سامانه کنترل حرکت یا موشن کنترلر Omron Motion Controller بخشی از گروه محصولات Omron Motion & Drive میباشند که برای کاربردهایی نظیر کنترل مکان، کنترل سرعت و گشتاور در صنایع مختلف بی نظیر هستند .





سنسور های امرن OMRON Sensor

وظیفه اندازه گیری ، تشخیص ، تجزیه و تحلیل و پردازش رخدادها در محیط صنعتی برعهده سنسور امرن یا حسگرهای امرن Omron Sensor است. مثال هایی از این رخدادها شامل تغییر در موقعیت ، اندازه ، ارتفاع ، جابجایی و ظاهر می‌باشد. همچنین انواع مختلف سنسور امرن OMRON Sensor در پیش بینی و پیشگیری رخدادها می توانند به کار روند. دقت و کیفیت و تنوع در سنسور های امرن مثال زدنی است. زیر مجموعه های سنسور امرن عبارتند از : پردازش تصویر امرن یا سنسور ویژن Omron Vision sensors & system ، روتاری اینکودر ( انکدر ) امرن Omron Rotary Encoders ، سنسور نوری و لیزری امرن یا فتو الکتریک Omron Photoelectric Sensor ، سنسور القایی امرن Omron Inductive Sensors ، سنسور خازنی امرن Omron Proximity Sensors ، سنسورهای انداره گیری و جابجایی و ...





ادوات حفاظت امرن Omron Safety

ادوات حفاظت و ایمنی امرن Omron Safety در تجهیزات حساس به کار می روند. این تجهیزات همچنین در تشخیص از بین رفتن حفاظهای مکانیکی کاربرد دارند. تشخیص رخدادهای ناخواسته در محیطهای فوق العاده حساس از دیگر وظایف محصولات حفاظت امرن Omron Safety می‌باشد. زیر مجموعه های این گروه محصولات عبارتند از : پرده های نوری امرن Safety Light Curtains ، سوئیچ ایمنی درب امرن Omron Safety Door switches ، لیمیت سوئیچ ایمنی امرن Omron Safety Limit Switches و ...




تجهیزات کنترلی امرن Omron Control Components

دستگاههای کنترلی امرن Omron Control Components که شامل تایمر امرن ( زمان سنج امرن ) Omron Timer ، شمارنده امرن ( کانتر امرن ) OMRON Counters ، کنترلر های دما و فرایند امرن Omron Temperature Controller ، منبع تغذیه امرن ( پاور امرن ) OMRON Power Supply ، رله های برنامه پذیر (میکروکنترلر امرن) امرن OMRON ZEN ، نمایشگرهای دیجیتال امرن OMRON DPI و ... می باشد توانسته است به طور کامل و ایده آل تمامی نیازهای صنعتی کاربران را برآورده سازد .






تجهیزات سوئیچینگ امرن Omron Switching Components

رله امرن ( رله الکترومغناطیسی امرن ) Omron Relays ، رله های SSR امرن ، ادوات سوئیچ ولتاژ پایین ، تجهیزات مانیتورینگ یا کنترل فاز امرن ( رله آشکار ساز ) Omron Monitoring ، لیمیت سوئیچ امرن Omron Limit Switches و انواع پوش باتن بخشی از تجهیزات سوئیچینگ امرن Omron Switching Components می باشد. این محصولات دارای تنوع بسیار زیادی از نظر کاربرد و فن آوری مورد استفاده هستند.

در پست های آتی ، هریک از این گروهها و محصولات را به تفصیل بررسی خواهیم کرد.
با تشکر ، نورآرا
 

پیوست ها

  • omron.jpg
    omron.jpg
    6.7 کیلوبایت · بازدیدها: 0
  • omron-automation.jpg
    omron-automation.jpg
    89.7 کیلوبایت · بازدیدها: 0

nourara

عضو جدید
بخش اول - سیستمهای اتوماسیون صنعتی امرن

بخش اول - سیستمهای اتوماسیون صنعتی امرن

سیستمهای اتوماسیون صنعتی امرن
Omron Automation System




گروه Automation System امرن OMRON شامل انواع پی ال سی PLC امرن ، اچ ام آی HMI امرن ( مانیتور صنعتی امرن ) و سیستمهای ورودی خروجی از راه دور Remote I/O برای شبکه های صنعتی می‌باشد . محصولات اتوماسیون صنعتی امرن با گستره وسیعی از واحدهای توسعه و اضافه شونده ( در انواع ماژولار ) تمامی نیازهای گوناگون کاربران در تمامی صنایع را پوشش می دهند.




پی ال سی امرن
OMRON PLC


Omron Progeammable Logic Controllers

كیفیت، اطمینان و فناوری پیشرفته از اجزای اصلی تمامی سامانه های كنترلی شركت OMRON می باشند. I/O Remote های هوشمند، PLC پی ال سی های مختلف در سایزهای كوچك ( پی ال سی امرن Compact )، متوسط ( پی ال سی امرن Modular ) و بزرگ ( پی ال سی امرن Rack base ) برای شاخه های مختلف صنعت و نیازهای متفاوت عرضه می شوند. سرعت پردازش بسیار بالا، امكان استفاده از تمامی PLC های با شبكه های رایج در صنعت و استفاده از نرم افزار یكپارچه Cx-One برای كلیه سامانه های كنترلی از شاخصه های بارز محصولات OMRON می باشند.


طبقه بندی PLC های امرن :






OMRON Compact PLC

پی ال سی های مدل Compact امرن ورودی و خروجی و نیز منبع تغذیه را بر روی خود داشته و در مدل های Omron CP1H , Omron CP1L و Omron CP1E از 10 تا 180 ورودی خروجی عرضه می‌گردند. ساختار برنامه نویسی و حافظه این مدل‌ها سازگاری کامل با مدل‌های بالاتر داشته و برای کنترل دستگاههای کوچک بسیار مناسب می‌باشند. با وجود ورودی و خروجی های پرسرعت کاربردهای کنترل مکان و کنترل سرعت به راحتی توسط پی ال سی های مدل Compact امرن قابل انجام می باشد








OMRON Modular PLC

پی ال سی های مدل ماژولار Modular امرن دارای کارتهای بسیار متنوعی می باشد. انتخاب مدل های مختلف CPU، شبکه و کارتهای کنترل مکان و سرعت این مدل را یک مدل فوق‌العاده پیشرفته ساخته است. این مدل قابلیت اتصال به انواع شبکه های موجود در صنعت نظیر Ethernet، DeviceNet، PROFIBUS-DP، CAN، Profinet را دارا می باشد. با اینکه مدل Omron CJ1 یکی از سریعترین مدلهای موجود در جهان می باشد، Omron مدل‌های جدید CJ2 را که دارای سرعت و حافظه فوق‌العاده بالاتری هستند را برای کاربردهای خاص تولید نموده است






OMRON Rack PLC

پی ال سی سری رک Rack امرن با کد Omron CS1 سازگاری با مدلهای گذشته یعنی Omron C200H را حفظ کرده و کارتهای فوق العاده متنوعی از انواع ورودی و خروجی ها و نیز کارتهای ویژه را دارا می باشد. کارتهای آنالوگ پرسرعت و دقیق برای جمع آوری اطلاعات، کارتهای کنترل مکان و سرعت و نیز انواع کارتهای شبکه این مدل را برای بسیاری از کاربردهای موجود در صنعت آماده ساخته است. همچنین مدلهای ویژه ای از این سری برای حلقه های کنترلی متعدد و نیز برای فرآیندهای بسیار حساس که نیاز به PLC پی ال سی با قابلیت افزونگی دارند، تدارک دیده شده است


برای پی ال سی های امرن سری ماژولار Omron Modular PLC و رک Omron Rack PLC انواع کارتها و مازولها و واحدهای توسعه جهت نیازهای مختلف ارائه شده است.

در پست بعدی ، انواع پی ال سی امرن را به تفکیک سه گروه فوق الذکر بررسی خواهیم کرد

منبع : سایت نماینده رسمی امرن در ایران
 

nourara

عضو جدید
پی ال سی کامپکت Omron

پی ال سی کامپکت Omron

در این پست انواع پی ال سی های مدل Compact امرن OMRON Compact PLC را بررسی خواهیم کرد. شایان ذکر است PLC امرن سری کامپکت با مینی پی ال سی امرن سری ZEN mini plc متفاوت بوده و درواقع مینی PLC امرن در زیرگروه

تجهیزات کنترلی omron قرار می گیرند.


OMRON compact PLC
Model CP1E

این مدل از PLC امرن ضمن حفظ بسیاری از قابلیتهای كلیدی پی ال سی های مدل بالاتر یعنی Omron CP1L و Omron CP1H با قیمتی بسیار مناسب و رقابتی وارد بازار شده است.
پی ال سی CP1E امرن در دومدل E و N عرضه شده است. مدل E یك مدل پایه بوده و با كارایی ساده حتی می تواند جایگزین بسیاری از رله های قابل برنامه ریزی یا مینی plc بازار شود. مدل N پیشرفته تر بوده و قابلیت كنترل انواع وسائل جانبی نظیر اینورتر و ... رادارد.

ویژگی های پی ال سی CP1E امرن در یك نگاه:

• برنامه نویسی ، تنظیم و مانیتورینگ با نرم افزار CX-Programmer
• ارتباط بسیار آسان با رایانه از طریق پورت USB
• افزایش تعداد ورودی و خروجی های دیجیتال و آنالوگ و دما از طریق كارتهای توسعه
• ورودی های پاسخ سریع
• ورودی های وقفه
• ورودی های پرسرعت
• خروجی های پرسرعت در مدل N
• خروجی PWM در مدل N
• دارای پورت RS232 در مدل N
• قابلیت نصب یك پورت اضافه در مدل N




OMRON Compact PLC
Model CP1H


این مدل از PLC امرن تركیبی از plc کامپکت امرن و پی ال سی ماژولار omron می باشد. چهار ورودی پرسرعت و نیز 4 خروجی پرسرعت این مدل را برای كاربردهای كنترل مكان ایده آل ساخته است. این مدل PLC امرن با استفاده از دستورات PID و با ویژگی تنظیم خودكار انتخاب مناسبی برای حلقه های كنترلی می باشد. مدل های CP1H-XA دارای 4 ورودی آنالوگ و 2 خروجی آنالوگ با دقت 13 بیت است. پی ال سی Omron CP1H علاوه بر واحد ها و کارتهای توسعه CP1W با واحدهای توسعه ای مدل CPM2A نیز گسترش پیدا میكند و نیز می توان تا 2 كارت Special مدل CJ1 را نیز به آن متصل نمود. و این بدین معنی است كه این پی ال سی Omron کامپکت تمامی شبكه های مدل CJ1 را پشتیبانی می كند.

• ورودی و خروجی های پرسرعت تا 1 MHZ
• پشتیبانی تمامی دستورات مدل CJ1
• دارای پورت USB
• قابلیت نصب پورتهای RS232 و RS485/422
• قابلیت نصب LCD
• پشتیبانی شبكه های PROFIBUS , DeviceNet , CAN و Ethernet




Omron Compact PLC
Model CP1L

پی ال سی CP1L محصول جدید شركت امرن یك پی ال سی PLC كوچك با قابلیت های فوق العاده می‌باشد. این پی ال سی omron تمامی قابلیت‌هایی كه شما انتظار دارید را بر آورده می‌سازد. Omron CP1L در مدلهای 10، 40،30،20،14 و60 ورودی/خروجی وجود دارد و توسط واحدهای توسعه‌ای قابل افزایش تا 180 ورودی/ خروجی می‌باشند. این مدل توسط پورت USB برنامه ریزی می‌گردد و در نهایت روش برنامه‌نویسی و ساختار حافظه این مدل سازگاری کامل با مدل‌های بالاتر یعنی omron CP1H، omron CJ1 و omron CS1 دارد.

• 4 ورودی و 2 خروجی پرسرعت تا فرکانس 100 کیلوهرتز
• سازگاری حافظه و دستورات با مدل‌های بالاتر
• دارای پورت USB
• قابلیت نصب پورتهای RS232 و RS485/422
• قابلیت نصب LCD
• دارای انواع کارتهای آنالوگ و دما
 

nourara

عضو جدید
ماژولهای توسعه جهت پی ال سی Omron سری کامپکت امرن

ماژولهای توسعه جهت پی ال سی Omron سری کامپکت امرن

کارتها و ماژولهای توسعه جهت PLC کامپکت OMRON امرن

شامل انواع کارتهای آنالوگ ، کارتهای دیجیتال و سی پی یو های مخصوص OMRON Compact PLC پی ال سی های کامپکت امرن .

ماژولهای توسعه پی ال سی Expansion Units برای انواع PLC کامپک امرن Omron Compact PLC با پبش کد CP1W , CPM1A , CPM2A مشخص میشوند







اکسپنش کارت جهت OMRON CP1L & CP1H compact PLC امرن
مدل: Omron CP1 Exp
Expansion Units for CP1L & CP1H PLC

گستره وسیع کارتهای دیجیتال و آنالوگ موجود میتوانند پی ال سی های کامپکت امرن Omron CP1H , CP1L compact PLC را برای هرگونه کاربرد آماده سازند.
این واحدهای اضافه شونده میتوانند برای مدلهای قدیمی تر یعنی Omron CPM1A , Omron CPM2A نیز استفاده شوند.

ذیلا برخی از کدهای این واحدهای اضافه شونده برای پی ال سی های کامپکت امرن OMRON compact PLC را ملاحظه
می فرمایید:

CP1W-8ED , CP1W-8ER , CP1W-8ET , CP1W-8ET1 , CP1W-16ER , CP1W-20EDR1 , CP1W20EDT , CP1W-20EDT1 , CP1W-40EDR , CP1W-40EDT , CP1W-40EDT1 :
Expansion I/O Unit (8-40) for OMRON CP1L & CP1H compact PLC
CPM1A-MAD01 , CP1W-MAD11 , CP1WAD041 , CP1W-DA041 : Analog I/O Unit for OMRON CP1L & CP1H compact PLC
CPM1A-TS101-DA , CP1W-TS001 , CP1W-TS002 , CP1W-TS101 , CP1W-TS102 : Temperature sensor unit for OMRON CP1L & CP1H compact PLC
CPM1A-DRT21 : DeviceNet I/O Link unit for OMRON CP1L & CP1H compact PLC
CPM1A-PRT21 : ProfiBus-DP I/O Link unit for OMRON CP1L & CP1H compact PLC
CP1W-SRT21 : COMPOBUS/S I/O Link unit for OMRON CP1L & CP1H compact PLC


 

nourara

عضو جدید
بررسی دقیقتر پی ال سی امرن OMRON CP1L


با استفاده از این سری PLC کامپکت امرن ، شركت Omron قابلیتهای پیشرفته پی ال سی ماژولار را در اختیار شما قرار می دهد. این مدل جدید قابل ارتقا، دارای سرعت بالاتر نسبت به سایر مدلها ، و دارای قابلیتهای بسیار بالا در رده خود می باشد


ویژگی های پی ال سی امرن OMRON CP1L در یك نگاه:



• 4 ورودی و 2 خروجی پرسرعت (100 كبلو هرتز)
• مدلهای DC و AC با تعداد 30،20،14،10، 40 و 60 ورودی خروجی
• سازگاری دستورات با مدلهای CP1H، CJ1 و ‍CS1
• دارای پورت USB
• قابلیت اتصال پورتهای RS232 و RS422/485
• قابل ارتقا تا 180 ورودی – خروجی با انواع مختلف كارتها
• توابع Motion
• برنامه ریزی از طریقCX-One



قابلیت اتصال یك نمایشگر كوچك و كارآمد

توسط این نمایشگر شما می توانید هر مقدار داخلی پی ال سی امرن OMRON CP1L را تغییر دهید و این موضوع شما را بی نیاز از خریداری نمایشگرهای گرانقیمت اچ ام آی HMI جهت كارهای جزئی می كند. همچنین این نمایشگر انواع خطاها را نیز نمایش می دهد.

برنامه نویسی آسان و مشابه با سایر انواع PLC امرن

با استفاده از نرم افزار CX-One شما به یك روش برای تمامی انواع PLC امرن برنامه می نویسید و این در زمان شما صرفه جویی كرده و كاراییتان را بالا می برد. این نرم افزار شما را قادر می سازد تا تمامی ادوات Omron نظیر انواع PLC امرن ، نمایشگر صنعتی اچ ام آی HMI ، شبكه ، سرو سیستم امرن Omron Servo system ، اینورتر امرن Omron Inverter ، سنسور امرن Omron sensor و كنترلر دما omron را برنامه ریزی نمایید.
قابلیت ویژه در كنترل حركت یا موشن کنترلر امرن (OMRON Motion Controller)



تركیب ورودی ها پرسرعت ، خروجی های پر سرعت و دستورات ویژه، پی ال سی امرن OMRON CP1L را برای كاربردهای شما ایده آل ساخته است.

بزرگ فكر كنید ... ساده شروع كنید


زمانی كه شما نیاز به یك سیستم ساده و اقتصادی دارید، و یا به سیستمهای كوچك و یا پیچیده نیاز دارید، مدلهای پی ال سی امرن OMRON CP1L عملیات مورد نظر شما را همانطور كه انتظار دارید، انجام می‌دهند.
ارتقا سیستم


سری PLC کامپکت امرن ، بر خلاف نامشان ، قابلیتهای پیشرفته پی ال سی ماژولار را تا حد کافی در اختیار کاربر قرار داده و کارتها و ماژولهای توسعه جهت PLC کامپکت OMRON امرن ، قابلیت ارتقاء PLC کامپکت امرن را فراهم می نماید.



لینک مستقیم محصول Omron CP1L Compact PLC

لینک مستقیم مدل ساده تر Omron CP1E Compact PLC

منبع مطلب :
وبلاگ میهن بلاگ امرن الکتریک ،وبلاگ امرن الکتریک در بلاگفا ،www.omron-electric.ir

توسط نورآرا

 
آخرین ویرایش:

nourara

عضو جدید
بررسی دقیقتر پی ال سی Omron CP1E
یك PLC پی ال سی مقرون به صرفه، كارا و ساده از شرکت امرن OMRON
این مدل از PLC امرن کامپکت ضمن حفظ بسیاری از قابلیتهای كلیدی مدلهای بالاتر یعنی Omron CP1L و Omron CP1H با قیمتی بسیار مناسب و رقابتی وارد بازار شده است.پی ال سی CP1E امرن در دومدل E وN عرضه شده است. مدل E یك مدل پایه بوده و با كارایی ساده حتی می تواند جایگزین بسیاری از رله های قابل برنامه ریزی یا مینی plc بازار شود. مدل N پیشرفته تر بوده و قابلیت كنترل انواع وسائل جانبی نظیر اینورتر و ... رادارد.

ویژگی های http://www.omron-electric.ir/products/ProductDetail.aspx?code=OTI=&catCode=NTUw&ProductName=CP1E+Compact+PLCپی ال سی Omron CP1E امرن در یك نگاه:
• برنامه نویسی ، تنظیم و مانیتورینگ با نرم افزار CX-Programmer
• ارتباط بسیار آسان با رایانه از طریق پورت USB
• افزایش تعداد ورودی و خروجی های دیجیتال و آنالوگ و دما از طریق كارتهای توسعه
• ورودی های پاسخ سریع
• ورودی های وقفه
• ورودی های پرسرعت
• خروجی های پرسرعت در مدل N
• خروجی PWM در مدل N
• دارای پورت RS232 در مدل N
• قابلیت نصب یك پورت اضافه در مدل N



• 2Kstep حجم حافظه برنامه
• 2Kword حجم حافظه اطلاعات
• 256 عدد تایمر و شمارنده
• 6 ورودی پرسرعت تا فركانس 10 كیلوهرتز




• 8Kstep حجم حافظه برنامه
• 8Kword حجم حافظه اطلاعات
• 256 عدد تایمر و شمارنده
• 6 ورودی پرسرعت تا فركانس 10 كیلوهرتز




پورت USB:
این مدل
PLC امرن کامپکت دارای پورت USB بوده و شما می توانید بدون نیاز به هر گونه مبدل و تنها با استفاده از یك كابل استاندارد USB با PLC امرن ارتباط برقرار نمایید.






بررسی وضعیت ورودی و خروجی ها در یك نگاهبا توجه به اینكه چراغ ورودی و خروجی ها دقیقا در راستای آنها قرار گرفته اند شما تنها با یك نگاه به PLC امرن کامپکت می توانید از وضعیت آنها آگاه شوید.





اتصال دستگاه های متنوع
با توجه به تجهیز این مدل
PLC امرن کامپکت به پورت USB ، Serial و ورودی و خروجی های پرسرعت شما می توانید بسیاری از دستگاه های جانبی را به آن متصل نمایید.





خروجی پالس با دو خروجی پالس 100 كیلوهرتز می توانید از این مدل PLC امرن کامپکت برای كنترل بسیار دقیق مكان استفاده نمایید.





پروتكل Modbus-RTUبا توجه به پشتیبانی پورت سریال از این پروتكل شما میتوانید به راحتی دستگاهای متنوعی نظیر اینورتر مبدل فرکانس omron را به این PLC امرن کامپکت متصل نمایید.





ورودی های پرسرعت با توجه به تجهیز این مدل PLC امرن کامپکت به 6 ورودی پرسرعت شما می توانید به سادگی یك كنرل چند محوره را داشته باشید.





اتصال سریالبا توجه به وجود حافظه های مختص به این كار شما می توانید به راحتی تا 8 PLC امرن کامپکت را به یكدیدگر متصل نمایید.





لینک مستقیم محصول Omron CP1E Compact PLC
 

nourara

عضو جدید
کارتها و ماژولهای توسعه جهت PLC کامپکت OMRON امرن

کارتها و ماژولهای توسعه جهت PLC کامپکت OMRON امرن

شرکت امرن OMRON برای هریک از انواع پی ال سی های کامپکت Compact PLC ، ماژولار Modular PLC و رک Rack PLC افزودنیها ، کارت و ماژولهای توسعه Expantion Card ارائه نموده است
در این تاپیک به ترتیب با این گروه از محصولات امرن آشنا می شویم :




کارتها و ماژولهای توسعه جهت PLC کامپکت OMRON امرن
شامل انواع کارتهای آنالوگ ، کارتهای دیجیتال و سی پی یو های مخصوص OMRON Compact PLC پی ال سی های کامپکت امرن .

ماژولهای توسعه Expansion Units برای پی ال سی های کامپک امرن Omron Compact PLC با پبش کد CP1W , CPM1A , CPM2A مشخص میشوند







اکسپنش کارت جهت OMRON CP1L & CP1H compact PLC امرن
مدل: Omron CP1 Exp
Expansion Units for CP1L & CP1H PLC

گستره وسیع کارتهای دیجیتال و آنالوگ موجود میتوانند
OMRON Compact PLC پی ال سی های کامپکت امرن را برای هرگونه کاربرد آماده سازند.
این واحدهای اضافه شونده میتوانند برای مدلهای قدیمی تر یعنی Omron CPM1A , Omron CPM2A نیز استفاده شوند.

ذیلا برخی از کدهای این واحدهای اضافه شونده برای
پی ال سی های کامپکت امرن OMRON Compact PLC را ملاحظه می فرمایید:


CP1W-8ED , CP1W-8ER , CP1W-8ET , CP1W-8ET1 , CP1W-16ER , CP1W-20EDR1 , CP1W20EDT , CP1W-20EDT1 , CP1W-40EDR , CP1W-40EDT , CP1W-40EDT1 :
Expansion I/O Unit (8-40) for OMRON CP1L & CP1H compact PLC
CPM1A-MAD01 , CP1W-MAD11 , CP1WAD041 , CP1W-DA041 : Analog I/O Unit for OMRON CP1L & CP1H compact PLC
CPM1A-TS101-DA , CP1W-TS001 , CP1W-TS002 , CP1W-TS101 , CP1W-TS102 : Temperature sensor unit for OMRON CP1L & CP1H compact PLC
CPM1A-DRT21 : DeviceNet I/O Link unit for OMRON CP1L & CP1H compact PLC
CPM1A-PRT21 : ProfiBus-DP I/O Link unit for OMRON CP1L & CP1H compact PLC
CP1W-SRT21 : COMPOBUS/S I/O Link unit for OMRON CP1L & CP1H compact PLC


 

Similar threads

بالا