معرفی ماشین Cheverlot Camaro SS 2011 خشن و عضلانی

just mechanic

عضو جدید
کاربر ممتاز
<b>
مشخصات موتور

زمانی که با سقف باز و سرعت 80 کیلومتر بر ساعت در حال گشت گذار هستید، چیزی به جز صدای غرش موتور نمی شنوید. موتور این ماشین 1867 کیلوگرمی، 6.2 لیتر و توان آن 426 اسب بخار است و همه افراد داخل ماشین ، قدرت موتور را کاملا احساس خواهند کرد.
نه چندان عالی

با تمام قدرت و زیبایی و جذابیتی که ماشین دارد، نکات مهمی را رعایت نکرده است. یکی از این نکات بسیار مهم، مصرف بنزین بالای Camaro SS است. دکمه باز و بسته کردن سقف، در مکانی بالای سر راننده قرار دارد. باز کردن و بستن سقف توسط این دکمه کمی گیج کننده است و شما دائما جهت باز کردن و بستن را اشتباه می کنید.
قیمت ماشین زیاد است و شما می توانید با هزینه آن، یک بنز SLS AMG تهیه کنید. برای مشاهده گالری عکس و مشخصات فنی SLS AMG اینجا کلیک کنید. در واقع بسیاری از افراد اسم برند Benz را با هیچ برندی عوض نمی کنند و به ازای این هزینه ترجیح می دهند SLS تهیه کنند.
جمع بندی

ما نمی توانیم بگوییم این بهترین ماشین عضلانی در کنار سایر ماشین های امریکایی است. ولی Camaro SS 2011 قطعا یکی از جذاب ترین ماشین های این سری است. این ماشین جدا خیره کننده است و به عنوان یک ماشین اسپورت، کاملا مناسب است. صدای غرش این ماشین هم خشانت ماشین را بیشتر نمایان می کند. با نشستن در این ماشین و تجربه رانندگی با آن، هیچ گاه Camaro SS 2011 را فراموش نخواهید کرد.
برای مشاهده مشخصات فنی کامل این ماشین می توانید به سایت Chevrolet مراجعه کنید.
منبع: Zoomit


</b>


 

just mechanic

عضو جدید
کاربر ممتاز

 

just mechanic

عضو جدید
کاربر ممتاز
خوب مگه بازم گرون نمیشه؟

اصلا مبارکه صاحبش.ولی خیلی قشنگه مرسی.من عاشق ماشینم!
گذرموقت یه پولی به عنوان عوارض میدی کهزیاد نیست و می تونی باهاش یه مدت مشخص که معمولا" یه ماه هستش تو ایران تردد کنی
منم عاشقشم
خوب حلال زاده به داییش میره
 

Similar threads

بالا