معرفي نرم ‏افزار ( پلتفرم IOS )

Arman 512™

عضو جدید
Where is My Water


قهرمان این بازی یک تمساح با نام Swampy است که از محل زندگی خود دور شده و اکنون در سیستم فاضلاب شهری گیر کرده که تفاوت‌هایی با همنوعان خود دارد. او دوست‌داشتنی و خوش‌صحبت است و عادت دارد بعد از یک روز کاری سخت، حتما دوش بگیرد. تمساح‌های دیگر او را به خاطر رفتار آرامش، آزار می‌دهند و راه ورود آب به سیستم آب‌رسانی منزلش را می‌بندند. در این بازی وظیفه دارید آب را به دوش Swampy برسانید تا بتواند در انتهای هر مرحله یک حمام حسابی بکند. این بازی از نوع پازل است و 160 مرحله دارد. محیط فانتزی، گرافیک قابل قبول و به‌روزرسانی رایگان آن از قابلیت‌های قابل ذکر این بازی است. این بازی توسط والت دیسنی (Walt Disney) تولید شده و حدودا 40 مگابایت حجم دارد.

Bridge Constructor



بدون اینکه آموزشی دیده باشید، در وضعیتی قرار داده شده‌اید که باید برای تکمیل یک جاده، 30 پل در مسیر بسازید. البته این کار را باید با توجه به طول پل و ترافیک روزانه و همچنین قوانین فیزیک انجام دهید. هر پل بعد از ساخت، مورد آزمایش قرار می‌گیرد و در صورتی که تست پل با موفقیت به پایان برسد، به مرحله بعد و پل بعد منتقل می‌شوید. همان‌طور که گفته شد قوانین فیزیک در این بازی حرف اول را می‌زند و از نوع بازی‌های پازل محسوب می‌شود. این بازی تولید کمپانی تازه‌کار Headup Games است و تقریبا حجمی برابر با 50 مگابایت دارد.

Geomania



این بازی که از نوع سرگرمی آموزشی است، علاوه بر اینکه شما را درگیر حل کردن معماهایی در رابطه با نقشه‌های جغرافیایی می‌کند، باعث می‌شود با نقشه کشورهای مختلف آشنا ‌شوید. در هر مرحله از شما خواسته می‌شود نقطه مشخصی از یک شهر روی کره زمین را پیدا و آن را علامت‌گذاری کنید. تنظیمات مختلفی از جمله تغییر نوع نقشه‌ها، نمایش یا عدم نمایش مرزهای سیاسی و خیلی امکانات دیگر در این بازی در نظر گرفته شده است. هرچه سریع‌تر به نقطه مورد نظر برسید، امتیاز بیشتری در بازی به دست خواهید آورد. این بازی برای آشنایی با نقاط مختلف کره زمین بسیار کاربردی و مناسب است.

_____________________________________________________________
WwW.Arman512.tk
 
بالا