مشاغل IT در آينده

mehrshad67

کاربر فعال
Kevin Scott، مدیر ارشد مهندسی در Google می گوید: "هر آنچه که امروز در Silicon Valley شاهد آن هستیم، دقیقا خلاف آن حدس و گمانی است که چند سال پیش وجود داشت. چند سال پیش، همگان گمان می کردند که برنامه نویسی از آن دسته مشاغلی است که به تدریج جایگاه خود را از دست خواهد داد و برنامه نویسان خانه نشین خواهند شد. اما اکنون، شرکتهای بزرگ و کوچک به شدت و با ولع در حال استخدام برنامه نویسان هستند."
آنچه که شرکتهای IT امروز می گویند مهر تائیدی بر ادعای Kevin Scottاست. شرکتهای شاغل در عرصه IT بر این گمان اند که همواره برای افراد جدید و با استعداد مکان خالی رزرو دارند. (مقاله ی 10 مهارت رو به زوال در IT را ببینید)
در عین حال بهتر است این گونه بگوییم که: بازار برای خبرگان IT داغ است، به شرطی که مهارت صحیح را داشته باشید. خبرگان IT –اعم از اساتید دانشگاه، صاحبان شرکتهای IT، برنامه نویسان حرفه ای و تحلیلگران- 12 مهارت زیر را به عنوان مهارتهای پرطرفدار IT در آینده نزدیک، معرفی می کنند:
1- Machine Learning
2- Mobilizing Application
3- Wireless Networking
4- Human-Computer Interface
5- Project Management
6- General Networking Skills
7- Network Convergence Technicians
8- Open Source Programming
9- Business Intelligence Systems
10- Embedded Security
11- Digital Home Technology Integration
12- .Net, C#, C++, Java
 

R-Quantum

عضو جدید
کاربر ممتاز
سلام به نظر من هم الان هر کس دانشش بالا باشه سریع جذب میشه کسی نباید از اینده ی شغلیش نگران باشه و بازم میگم این بستگی به تلاش خودش مونده . ممنون از تاپیک خوبتون. موفق باشید
 

Similar threads

بالا