مرکز تعمیر پمپ هیدرولیک در تهران🔧

vahid-zamanof

عضو جدید
تعمیر پمپ هیدرولیک باید به صورت میدانی و با راهنمایی متخصصین و با در دسترس بودن آخرین ابزارها انجام شود. اگر مجموعه پمپ شما مشکل دارد، سریعاً به تعمیرگاه مجاز مراجعه کنید. فروشگاه هیدرولیک نادی مرکز فروش و تعمیر انواع پمپ، تجهیزات راهسازی و سایر قطعات این تجهیزات می باشد.هیدرولیک نادری با بیش از 30 سال سابقه در زمینه فروش محصولات هیدرولیک و تعمیرات تخصصی و عیب یابی پمپ های هیدرولیک صنعتی آماده خدمت رسانی به صنعت گران محترم می باشد. این گروه خدمات زیر را در زمینه تعمیرات پمپ هیدرولیک پیشرفته ارائه می دهد.


  • طراحی و تولید محصولات هیدرولیک
  • تعمیر و تعمیرات اساسی پیستون، دنده، پمپ پره و غیره
  • بازسازی و تعمیر انواع تجهیزات پمپاژ
  • تولید مواد مصرفی
  • تعویض قطعات مصرفی پمپ ها و محصولات هیدرولیک
  • تست و راه اندازی پمپ پس از تعمیر یا فروش محصول
  • پشتیبانی فنی

پمپ هیدرولیک ماشین آلات راه​

اگر از نظر فیزیکی به خودرو نگاه کنیم، این بدنه دارای قطعات مختلفی است. اگر بخواهیم قلب این سیستم را تعریف کنیم، قطعا پمپ هیدرولیک قلب سیستم است.اهمیت و کارایی پمپ پیستونی هیدرولیک در این است که اگر این قسمت از سیستم دچار مشکل شود، کل فرآیند مختل می شود. ماشین های سنگین با فشار بسیار بالا نیز می توانند به خوبی کار کنند. در صورت بروز مشکل در عملکرد این پمپ بهتر است کار را متوقف کرده و به مرکز تعمیرات ماشین آلات سنگین مراجعه کنید.

تعمیر پمپ پیستونی باید زیر نظر کارشناسان و مهندسان انجام شود. پمپ پیستونی یکی از گران ترین و آسیب پذیرترین پمپ ها می باشد. این پمپ در سیستم هایی با فشار کاری بسیار بالا استفاده می شود که در آنها صرفه جویی در مصرف انرژی اهمیت بیشتری دارد.

در شرایط سخت امروزی که برای خرید پمپ هیدرولیک پیستونی باید هزینه زیادی پرداخت کنید، تعمیر و تعویض قطعات این پمپ می تواند بهترین راه حل برای رفع این مشکل باشد. مراجعه به مرکز تست پمپ و تشخیص صحیح خرابی پمپ پیستون می تواند باعث صرفه جویی در هزینه های شما شود.


چگونه پمپ آب خود را عیب یابی کنیم؟​


برای رفع صحیح آن باید تمام قطعات موتور را به خوبی بشناسیم و نحوه عملکرد هر کدام را مشاهده کنیم تا اگر یکی از قطعات خراب شد و در نحوه کار موتور مشکل ایجاد کرد، بدانیم. بلافاصله آن را تعویض کنید. مشکلات رایج موتورهای هیدرولیک عبارتند از:

  • عدم تهویه و عدم پرایم لوله اولیه پمپ.
  • ارتفاع مکش منفی بالای مایع مورد نظر.
  • ارتفاع تخلیه بالاتر از حد مجاز است
  • بستر پروانه
  • نشت هوا در لوله پمپ

و شاید. اگر می خواهید در مورد مشکلات پمپ هیدرولیک بیشتر بدانید، توصیه می شود مقاله عیب یابی پمپ هیدرولیک را مطالعه کنید تا با اجزا و عملکرد هر قطعه آشنا شوید که می تواند برای شما بسیار مفید باشد.


مراحل تعمیر انواع پمپ​


اگر سیستم هیدرولیک و پمپ هیدرولیک خودرو شما با مشکل مواجه است، با تماس با مرکز فروش و تعمیرات هیدرولیک نادری، عیب یابی و تعمیر پمپ ها را تنها در چند مرحله شروع می کنیم. ابتدا وقتی مهندسان و تکنسین های تجهیزات سنگین دستگاه مربوطه را بررسی می کنند، باید مطمئن شویم که خطای خودروی شما مربوط به قسمت پمپ هیدرولیک دستگاه شما است.
پس از بررسی مهندسین و تایید خرابی این قطعه، با واحد فنی تماس گرفته و پس از هماهنگی لازم، پمپ هیدرولیک شما به این بخش ارسال خواهد شد. در این مرحله پمپ شما توسط مکانیک ها با استفاده از جدیدترین تجهیزات روز دنیا و در کمترین زمان ممکن تعمیر می شود. لطفا توجه داشته باشید که قبل از شروع فرآیند تعمیر، لیستی از قطعات معیوب و مورد نیاز را در اختیار شما قرار می دهیم.

سپس پس از رضایت شما از قیمت قطعات و سفارش شما، تعمیرات را آغاز کرده، قطعات و لوازم جدید را با قطعات معیوب تعویض می کنیم. بد نیست بدانید در برخی موارد که به برخی از مراکز تعمیر مراجعه می کنید به شما پیشنهاد می دهند که از قطعات مستعمل برای تعویض قطعه سالم با قطعه پمپ پیستونی معیوب یا بقیه پمپ ها استفاده کنید. توصیه ما به شما این
است که به هیچ وجه این موضوع را نپذیرید. زیرا به زودی دوباره برای شما مشکل ایجاد می کند. حال این سوال مطرح می شود که چه مشکلاتی برای پمپ پیستونی می تواند ایجاد شود.


ایرادات عمده در پمپ های هیدرولیک​


با توجه به سالها تجربه در تعمیر پمپ پیستونی ماشین آلات راهسازی و سایر قطعات این ماشین آلات، لیستی از خطاها را ارائه کرده ایم که در اینجا به شما خواهیم گفت. اگر متوجه شدید که پمپ پمپ تغییر نمی کند، این خطا می تواند ناشی از خرابی یاتاقان ها یا موتور باشد.
یکی دیگر از دلایل عدم چرخش پمپ خرابی قطعات داخلی پمپ پیستونی است. عیب بعدی پمپ های رفت و برگشتی معمولاً عدم فشار یا فشار کم در خروجی پمپ است. علت این مشکل می تواند نصب نامناسب پمپ، شکستگی قطعات داخلی، عدم روغن کاری پمپ و خشک شدن آن، افزایش سایش داخلی و کاهش بار پشتیبانی باشد. اشتباه دیگری که در مورد پمپ های رفت و برگشتی دیده ایم عدم عملکرد یا عملکرد ضعیف پمپ است.

منبع: https://hydkala.com/product-category/hydraulic-pump/
 
بالا