مرورگر MxNitro سریعترین مرورگر اینترنتی جهان عرضه شد

persian-pelast

عضو جدید
[h=2][/h]





شرکت Maxthon امروز سریعترین مرورگر اینترنت را برای ویندوز رونمایی کرد. این شرکت در مراسم رونمایی خود اعلام کرد که به مدت یک سال در تلاش برای طراحی سریعترین مرورگر دنیا بوده و بالاخره امروز توانسته است نسخه آزمایشی آن را با نام MxNitro Beta در اختیار عموم قرار دهد.

این مرورگر که مراحل نصب آن بسیار ساده است، به گفته مسئولین آن هنگام باز شدن تا سه برابر از مرورگر گوگل کروم ۳۷ سریعتر عمل می کند، و در لود کردن صفحات اینترنت سریعترین مرورگر دنیا است. این مرورگر با سرعت بالای خود می تواند تجربه کاربری زیبایی برای کاربران بوجود بیاورد.
مرورگر MxNitro ظاهر ساده ای دارد، زیرا برای افرادی طراحی شده که سرعت و کارایی بالا برایشان اهمیت بیشتری دارد. همچنین این مرورگر میزان کمی از حافظه رم و سی پی یو را درگیر می کند.


آقای جف چن مدیر شرکت Maxthon هدف خود را از ارائه مرورگر سریع MxNitro این طور بیان می کند: “در نظرسنجی هایی که انجام دادیم، ۸۰ درصد کاربران سرعت بالای مرورگر را مهمترین عامل در انتخاب مرورگر دانسته اند. به همین دلیل بر روی تولید این Broswer تمرکز کردیم”.
لازم به ذکر است که این مرورگر برای سیستم عامل های ویندوز، اندروید، iOS و ویندوزفون تولید شده است، که در انتهای این مطلب می توانید آنها را دانلود کنید.



ویژگی های مرورگر Maxthon Nitro:
نصب و اجرای برنامه سه برابر سریعتر از گوگل کروم ۳۷ که پیش از این سریعترین مرورگر ویندوز بود
لود کردن وب سایت ها با ۳۰ درصد سرعت بالاتر
سادگی برنامه و یادگیری سریع کار کردن با آن
 
بالا