مرد متولد خرداد اكثرا دو زنه است و ...

Next

عضو جدید
مرد متولد خرداد اكثرا دو زنه است و حتي در ضمن ماه عسل ممكن است عروس را بگذارد و برود.در زناشويي و معاشرت با زن اهل تنوع و ماجراست وحال و احوال عاشقانه اش بي ثبات و رنگارنگ است. براي فرزندان پدري نرم و مهربان و ملايم است، ممكن است بچه هاي خود را لوس كند.مردي با ذوق، هنر دوست و غير حسود و كمي بد قول است. عاشق يك چنين مردي شدن موجب مي شود كه احساس مطبوعي از تامين به شما دست بدهد زيرا پيوسته يقين خواهيد داشت كسي را داريد كه هر وقت به وي نيازمند شديد، به كمكتان بشتابد و هرگز تنهايتان نمي گذارد.
:thumbsup2::thumbsup2::thumbsup2:
:w23::w23::w23:
 

fire dragon

عضو جدید
کاربر ممتاز
من هم خردادی هستم و هم اژدها هستم
ولی خانمهای محترم پیشنهاد ازدواج ندید قبول نمی کنم البته فعلا
گوش به زنگ باشید خبرتون میکنم
 

Next

عضو جدید
من هم خردادی هستم و هم اژدها هستم
ولی خانمهای محترم پیشنهاد ازدواج ندید قبول نمی کنم البته فعلا
گوش به زنگ باشید خبرتون میکنم

متولد چه روزی ؟
من 5 م
:w23::w23::w23:

مثلا موجودي است كه دو روح كاملا متفاوت در يك كالبد داشته باشد. حتي شخصيت او دوگانه است. او خوش صحبت و مردم دار است. به مهماني رفتن و مهماني دادن و با مردم جوشيدن را دوست مي دارد.
 
آخرین ویرایش:

Next

عضو جدید
. تمام ترديدهاي اجتماعي كه قبل از ازدواج با او داشتيد، سريعا از بين مي روند، با وجود اين هيچ بعيد نيست كه اگر صبح روز شنبه او را براي خريد نان به خارج بفرستيد، تا يكشنبه ظهر برنگردد. اگر مي خوهيد اعصاب آرام و راحتي داشته باشيد، هرگز منتظرش نباشيد و هنگامي كه خواست از منزل خارج شود، گوشه كتش را نچسبيد.وقتي موفق شديد طبيعت نا آرام و رفتار غير قابل پيش بيني اش را درك و قبول كنيد،ديگر كارها برايتان سهل و ساده مي شوند. شايد اين حالت مغاير با رفتار مردي باشد كه زنش مي تواند روي شراكت او در زندگي حساب كند، ولي در عمل اين نا پايداري ها ربطي به فكر و احساسي كه او راجع به همسرش دارد، ندارد
 

mamad kh

عضو جدید
من متولد مهرم ولی ولی راجبه بچه های مهر بعضی اوقات از 2 عدد زنه محترم هم رد میکنه خودم دیدم ;):biggrin::D
 

Similar threads

بالا