مداح تیر انداز

9shenas

عضو جدید
[h=1]مداح تیر انداز “محمود کریمی” بود/ دفاعیه عجیب و غریب سایت حامی محمود کریمی را بخوانید؛ زوج جوان اراذل و اوباش از آب درآمدند[/h] پس از توقف خودرو کریمی در حاشیه اتوبان، سرنشینان خودروهای مزاحم پیاده شده و به سمت خودرو کریمی می‌روند و این مداح که به همراه خانواده خود بوده برای دفاع از خانواده خود و دور کردن آن‌ها اقدام به شلیک هوایی می‌کند که این کار هم نتیجه نمی‌دهد و نهایتا کریمی یک گلوله به سمت لاستیک ماشین یکی از این افراد مزاحم شلیک می‌کند که این گلوله به گلگیر خودرو اصابت می‌کند و نهایتا آن‌ها از اطراف ماشین کریمی فاصله می‌گیرند.!!!!!

تیر پرس/ به دنبال انتشار خبر شلیک گلوله یکی از مداحان معروف به سمت یک خودرو در یکی از اتوبان‌های تهران، یک سایت خبری توضیحاتی در این باره ارائه کرد.
به گزارش تیر پرس، سایت «ندای انقلاب» نوشت: محمود کریمی مداح بامداد چند روز پیش در یکی از اتوبان‌های تهران در حال حرکت بود از سوی سرنشینان چند خودرو مورد تهدید قرار گرفت. [در خبر منتشره سرنشینان خودرو زوج جوانی بودند که تنها با این مداح تصادف کرده بودند: سرنشینان ۲۰۶ زوج جوانی بودند که از شرق به غرب اتوبان حرکت می‌کردند، گزارش مورد نظر حاکی از این است که ادامه این درگیری به نقاط خطرناکی کشیده می‌شود چرا که مداح معروف و همراهانش که در خوودروی تویوتا بودند کلت کشیده و ۵تیر به جلو و گلگیر ۲۰۶ شلیک می‌کنند. بعد از تیراندازی جناب مداح و همراهان از محل دور شده و سرنشینان ۲۰۶ به کلانتری شکایت می‌برند و شکایت ثبت و به دادسرا ارسال می‌شود اما جناب مداح تیرانداز در جلسه دادرسی حضور پیدا نمی‌کند.]
یک منبع نزدیک به محمود کریمی در خصوص جزئیات این اتفاق گفت: در این جریان سرنشینان این خودرو‌ها با ویراژ دادن اطراف خودرو محمود کریمی وی را مجبور به توقف در حاشیه اتوبان می‌کنند.!!!!
وی ادامه داد: پس از توقف خودرو کریمی در حاشیه اتوبان، سرنشینان خودروهای مزاحم پیاده شده و به سمت خودرو کریمی می‌روند و این مداح که به همراه خانواده خود بوده برای دفاع از خانواده خود و دور کردن آن‌ها اقدام به شلیک هوایی می‌کند که این کار هم نتیجه نمی‌دهد و نهایتا کریمی یک گلوله به سمت لاستیک ماشین یکی از این افراد مزاحم شلیک می‌کند که این گلوله به گلگیر خودرو اصابت می‌کند و نهایتا آن‌ها از اطراف ماشین کریمی فاصله می‌گیرند.!!!!!
براساس اظهارات این منبع، محمود کریمی از سوی نهادهای مربوطه دارای مجوز حمل سلاح است.
سایت ندای انقلاب سرنشینان خودرویی که کریمی به سمت آن گلوله شلیک کرده بود را اراذل و اوباش توصیف کرده است.
 

9shenas

عضو جدید
[h=1]از تیراندازی قاضی در پمپ بنزین تا شلیک مداح در اتوبان[/h] تیراندازی اخیر یک مداح در اتوبان تهران این سوال را در ذهن ایجاد می‌کند که واقعا چه می‌شود که این افراد در تصورات خودشان چنان خود را قدرتمند و مصون می‌پندارند که اجازه تهیه و حمل سلاح را به خود داده و در دعوای صف پمپ بنزین و تصادفات خیابانی به مردم شلیک می‌کنند!!!

تیر پرس/ فروردین سال گذشته بود که قاضی حیدری فرد، دستیار و رفیق شفیق سعید مرتضوی در پمپ بنزین به علت آنکه خود را مقدم بر مردم تصور می‌کرد بدون اعتنا به حقوق و نوبت دیگران اقدام به پر کردن باک بنزین ماشین خود کرد و وقتی با اعتراض مردم مواجه شد اسلحه خود را بیرون آورد و چند تیر به هوا شلیک کرد که به زعم خود مردم بودنِ مردم و قاضی بودن خودش را اثبات کند. وقتی هم که پای مامور نیروی انتظامی به ماجرا باز شد رحمانی یک کارت شناسایی نشان داد و احتمالا مامور نیروی انتظامی یک سلام نظامی هم کرد و او رفت و مردم هاج و واج ماندند. البته مردم پیگیری کردند و دادگستری اصفهان نیز صلابت به خرج داد و قاضی متخلف بازداشت شد.

اما تیراندازی اخیر یک مداح در اتوبان تهران این سوال را در ذهن ایجاد می‌کند که واقعا چه می‌شود که این افراد در تصورات خودشان چنان خود را قدرتمند و مصون می‌پندارند که اجازه تهیه و حمل سلاح را به خود داده و در دعوای صف پمپ بنزین و تصادفات خیابانی به مردم شلیک می‌کنند!!!
 

X.Doll

عضو جدید
از اون مسائلیه که نمیش راجع بهش نظر داد

چوون میگن همینه که هست..........
 

TOM-CAT

عضو جدید
کاربر ممتاز
عاشق مردم ایرانم که همیشه عاشق حاشیه و به دنبال حاشیه هستن و از یک چیز کوچیک یک بمب خبری درست میکنند.................دیگه این خبر رو اونقدر از تلویزون و روزنامه سایت و.......شنیدیم که داره حالمون بهم میخوره...............بما چی؟ که کی؟چیکار کرد؟
اونقدر کریمی پارتی داره که اگرم اقدام به قتل میکرد بازم کسی نمیتونست کاری بکنه......چراش رو خودتون بلدین دیگه.........
خواهشن بحث ادامه پیدا نکنه بهتره، چون خودمون رو سرکار میزاریم!!!!!
 
بالا