قبل از بازیگری استاد دانشگاه بودم!

!AnGel!

عضو جدید
کاربر ممتاز
;)

قبل از بازیگری به فعالیت دیگری مشغول بودید؟
دانیال عبادی:بله قبل از بازیگری کار آزاد داشتم.همیشه دوست داشتم روی پای خودم بایستم,درآمد داشته باشم و دستم در جیب خودم باشد.زمانی که دیپلم گرفتم این موقعیت را فرآهم کردم.قضیه بر می گردد به سال 78.از پدرم 2 میلیون و 500 هزار تومان قرض گرفتم.به همراه یکی از دوستانم که او همان قدر سهم گذاشت به کار واردات مشغول شدم.دوسال به همین منوال گذشت.از خارج از کشور کالا وارد می کردیم و می فروختیم.سود داشت ولی بعد از مدتی به مشکلات مالی برخوردیم اما کلی تجربه کسب کردم.

بعد تصمیم گرفتم که به صورت علمی این رشته را ادامه بدهم و کنکور دادم و سال 81 در رشته مدیریت بازرگانی قبول شدم و تا فوق لیسانس ادامه دادم و در حال حاضر مدرک کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی با گرایش بازاریابی و فروش دارم.




در دوران دانشجویی هم کار می کردید؟
دانیال عبادی:بله,در همان دوره دانشجویی هم کار می کردم.ابتدا مشاوره در امور مالی را شروع کردم و بعد در این زمینه شروع به تدریس کردم.درست در ترم پنجم از طرف رئیس دانشگاه مجوز تدریس گرفتم.علاقه فراوانی به تحقیق در مورد موضوعات خاص داشتم.مثلا چه گروه خونی در بازاریابی موفق تر هستند باور کنید به این نتیجه رسیده که گروه خونی B+ در بازاریابی موفق تر هستند. (!!!!!!!!!!)



چه پیشنهادی برای افرادی که می خواهند کار جدیدی را آغاز کنند دارید؟

دانیال عبادی:بنده این پیشنهاد را می کنم,کسانی که می خواهند کاری را آغاز کنند ابتدا باید ریسک پذیر باشند و انتخابشان براساس عقل و منطق باشد.به موفقیت خود ایمان داشته باشد و از تجربیاتی که کسب می کنید به خوبی استفاده کنید.با افرادی که تجربه بیشتری دارند مشورت کنید و همیشه با توکل به خدا کارتان را آغاز کنید.




 

drippy*

عضو جدید
آخه یکی نیست به این آقا خوشکله :w02:بگه تو برو همون تدریستو بکن تو رو چه به بازیگری ؟!!:weirdsmiley:
 

j0o0o0o0o0di

عضو جدید
کاربر ممتاز
برو تدریستو بکن کی بهش گفت تو بازیگری استعداد داره؟
 

drippy*

عضو جدید
آخه يكي نيست به ديگران بگه كه از موفقيت و پله هاي موفقيت ديگران حسودي كردن چيزي عايد نخواهد شد


حسودی؟؟!!:eek:
آخه نیس خیلی بازیش خوبه حسادتم داره واقعااااا ...من به چیش باید حسودیم بشه؟آها یادم نبود خوشکلی یعنی موفقیت:surprised::biggrin:
 

R@mtin.eng

عضو جدید
کاربر ممتاز
عذر میخوام کدوم دانشگاهی به دانشجوی ترم پنجش مجوز تدریس میده؟! کدوم شرکتی از یک دانشجو مشاوره میگیره؟! آبادانی نیستن ایشون؟
 

پيرمرد فروم

عضو جدید
حسودی؟؟!!:eek:
آخه نیس خیلی بازیش خوبه حسادتم داره واقعااااا ...من به چیش باید حسودیم بشه؟آها یادم نبود خوشکلی یعنی موفقیت:surprised::biggrin:
آره حسودي ;)
آدم هاي موفقي مثل اينه هم كارشون و بازيگري و هم در تحصيلات موفقند خوشكلي نه و خوشتيپي ايشون هم سرجاش
شما همه به همه ي اون گزينه ها حسودي ميكنيد و گرنه چنين چيزي نميگفتيد :biggrin::biggrin:
شما هم اشتباه ميكنيد خوشكلي موفقيت نيست ايشونم خوشتيپند
فكر كنم اون تيكه آخر رو براي خودتون گفتيد :razz:
 

Similar threads

بالا