قابل توجه عکاسان محترم....(یازدهمین نمایشگاه بین المللی تخصصی دوربین های دیجیتال، هنر عکاسی و تصویربرداری)

industry

عضو جدید
کاربر ممتاز

بدینوسیله خبر برپایی یکی دیگر از سری نمایشگاه ها ( Digital Imaging Fair Iran ) را به آگاهی میرساند. مهمترین و تخصصی ترین نمایشگاه تجهیزات و لوازم عکاسی و تصویربرداری و تجهیزات سمعی و بصری که نخستین بار در سال ۱۳۸۳ در کشور ایران شکل گرفت . به زودی پس از گذشت ۱۰ سال از تولدش جدیدترین نوآوری های این صنعت را برای یازدهمین دوره همزمان با نمایشگاه عکس در معرض دید و قضاوت عموم قرار خواهد داد .

نمایشگاه IRAN D.I.F که در بین سایر نمایشگاهها تخصصی در ایران مقامی را به خود اختصاص داده است، امسال از ۳۱ اردیبهشت الی ۳ خرداد ماه سال ۱۳۹۲ مصادف با ( ۲۱-۲۴ May 2013 ) برای یازدهمین بار در تهران با حضور ۷۰ نمایندگی داخلی و خارجی از ۲۰ کشور در بزرگترین سالن نمایشگاهی ایران در مرکز نمایشگاه های فرهنگی مصلی تهران برگزار خواهد شد.

این نمایشگاه، محل نمایش آخرین نوآوریها و دستاوردها در زمینه های دوربین های عکاسی و تصویربرداری آماتور و حرفه ای ، قطعات و لوازم انواع دوربین ، آخرین تکنولوژی لوازم فیلم سازی ، تصویربرداری و نورپردازی و نرم افزارهای مربوطه ، انتقال اطلاعات ، تکنولوژی تجهیزات سمعی بصری ، خدمات و تجهیزات لابراتوار ، سیستم های کنترل ، تجهیزات عکسبرداری و تصویربرداری متحرک ، تجهیزات استودیو های عکاسی، چاپ عکس در قطعات بزرگ و ماشین آلات چاپ عکس و …. می باشد .

هدف از برگزاری این نمایشگاه تبادل اطلاعات و آشنایی هرچه بیشتر صاحبان صنایع ، تجار و متخصصین و علاقمندان با آخرین دستاوردهای صنعت تصویربرداری و سمعی و بصری می باشد که با حمایت پشتیبانی و اخذ مجوز از سازمان توسعه تجارت برگزار می گردد.

بازدیدکنندگان از این نمایشگاه و علاقمندان می توانند با دریافت آموزش های علمی و عملی رایگان در کلاسهای آموزش تخصصی عکاسی ، سمینارهای تخصصی ، کارگاههای آموزشی مشارکت نموده و از برنامه های جنبی این نمایشگاه شامل ارائه خدمات آموزشی و تعمیر و سرویس رایگان انواع دوربین عکاسی و تصویربرداری بهره مند گردند .

ضمنا در این نمایشگاه گالری عکس هنرمندان عکاس کشورمان نیز برپا می باشد.

بازدید ویژه متخصصین از ساعت ۱۲ الی ۱۴ و بازدید ویژه عموم از ساعت ۱۴ الی ۲۰ می باشد.
 

t3teknik

عضو جدید
کاربر ممتاز
ولی من نمی تونم برم-خوش بحال کسایی که می رن لذت می برن:book:
 

Similar threads

بالا