فال و طالع بینی

makan_k

عضو جدید
کاربر ممتاز
طالع بینی خواب

طالع بینی خواب

:warn:طالع بینی خواب

مثل اينكه كوته فكر هستيد ، همينطور خيلي خودمختار و خود راي و هميشه مردم را مجبور به برآورده كردن نيازهاي خودتان ميكنيد . احتمالا بي پروا و بي هدف هم هستيد.



خيلي ايراد گير هستيد و هميشه ميناليد و شكايت مي كنيد. شايد اسم دوم شما (عصباني ) باشد . به آساني عصباني مي شويد و به خاطر مسائل كوچك بيش از حد هيجان زده مي شويد. زندگي معامله آنچنان بزرگي نيست ، ياد بگيريد كه راحت باشيد.





هركس كه به اين شكل مي خوابد دل مشغولي دارد و در پذيرفتن تغييرات دچار مشكل مي شود . تنهايي برتري شماست . هنوز چگونگي آزاديتان در آستانه تحمل شماست.





درجمع مثل يك فرد واقعي به نظر مي آييد ولي خيلي تودار خجالتي و ضعيف هستيد. سعي مي كنيد كه راز دار باشيد ، اگر با مشكلي مواجه شويد ترجيح مي دهيد پيش خودتان نگه داريد تا به كسي بگوييد . تعجبي نيست كه در خواب هم اخم مي كنيد.





احساس تنهايي و افسردگي مي كنيد چون فكر و ذكرتان معطوف ناكامي ها و شكست هاي گذشته است. دو دل و مردد هستيد و اين گمان را در بقيه ايجاد ميكنيد كه عشق در زندگي شما گم شده است .





خودخواه و كينه توز واژه هاييست كه شما را توصيف ميكند. اطرافيانتان مراقب هستند كه پاي شما را لگد نكنند، چرا كه شما به راحتي عصباني ميشويد.





چه روح آزادي خواهي ! اين حالت هويت واقعي شما را نشان مي دهد. دلداري، عشق، زيبايي و پرستش. همينطور خيلي ولخرج هستيد اما خوشبختانه به همان نسبت هم پول بدست مي آوريد. عادت بد شما اين است كه كمي كنجكاو هستيد و به نظر مي رسد كه از شايعه پراكني لذت ميبريد.






شما انسان مطمئني هستيد. درهر كاري كه به عهده بگيريد به دليل كوشش بي امان خودتان موفق خواهيد شد. ميگويند كساني كه به پهلوي راست ميخوابند و بازوي راستشان زير سرشان است ، آينده خوب و قدرت در انتظارشان است
 

makan_k

عضو جدید
کاربر ممتاز
طالع بینی: از پانزدهم تا پایان آذر بر شما چه خواهد گذشت؟

طالع بینی: از پانزدهم تا پایان آذر بر شما چه خواهد گذشت؟

طالع بینی: از پانزدهم تا پایان آذر بر شما چه خواهد گذشت؟

متولد چه ماهی هستید؟


متولدین فروردين‌
شما بايد در اجتماع بدرخشيد. فراموش نكنيد كه اگر گرفته و تودار باشيد، از همه چيز عقب خواهيد ماند. روزهايي كه پيش رو داريد، فرصت بسيار خوبي براي صميمي شدن با دوستان و همكاران جديد شماست.اگر مجرد هستيد، اكنون زمان مساعدي براي انتخاب همسر دلخواه تان رسيده است. به پيشنهادهايي كه در مدت اخير داشتيد، بيشتر و جدي‌تر نگاه كنيد. روزهاي آتي فرصت مناسبي براي سفر است. نقشه‌هاي‌تان را اجرا كنيد و با اميدواري و ديد مثبت در مورد عملي شدن آنها بينديشيد.يكنواختي در محيط اطراف‌تان، باعث كسالت شما شده است. سعي كنيد تغييراتي در پيرامون‌تان به وجود بياوريد تا روحيه‌تان هم تغيير كند.


متولدین ارديبهشت‌
دلتنگي‌هاي خود را كنار بگذاريد و از جريان زندگي‌تان لذت ببريد. اجازه ندهيد كه غم و اندوه و افسردگي بر شما غلبه كند. يك پيشنهاد بسيار ايده‌آل براي كار يا معامله‌اي به شما مي‌شود. با مشورت ديگران و سنگين و سبك كردن شرايط‌تان و البته توكل به خدا پيشنهاد را قبول كنيد كه سود چشمگيري براي‌تان خواهد داشت. يك درگيري عاطفي پيدا مي‌كنيد. صبر خود را از دست ندهيد كه انشاا... همه چيز درست خواهد شد. منتظر جوابي مساعد از طرف يكي از دوستان نزديك خود هستيد. در ضمن اگر مي‌خواهيد در اين ماه مشكلات شما مرتفع شود حتما با خانواده‌تان مشورت داشته باشيد.


متولدین خرداد
خوشحال باشيد كه به زودي پول مرده‌تان، زنده خواهد شد. سعي كنيد كمي بيش از پيش رازدار باشيد تا روابط خانوادگي و دوستانه‌تان به خطر نيفتد. يك مهماني در پيش خواهيد داشت. خودتان را زياد اذيت نكنيد. تجملات و اسراف، موجب گرمي و نزديكي دل‌ها نمي‌شود. بيشتر مواظب سلامتي‌ خودتان باشيد. كار بيش از حد، استراحت ناكافي و تلاش بي‌وقفه براي به دست آوردن پول، مي‌تواند سلامتي شما را به مخاطره بيندازد.ستارگان مي‌گويند كه شما رقابت شديدي در خود احساس مي‌كنيد. احساس رقابت با همكاران، همسن و سال‌ها و... اگر در حد متعادل به اين احساس بها دهيد، موجبات پيشرفت شما را فراهم مي‌آورد.


متولدین تير
مدتي است كه نگران بيماري يكي از نزديكان‌تان هستيد. به عيادت‌شان برويد و براي سلامتي‌شان دعا كنيد. درنهان خود به فردي غبطه مي‌خوريد. البته دوست نداريد اين موضوع را باور كنيد اما حقيقت اين است كه اين قضيه، واقعيت دارد.گاهي اوقات تمام وقت و انرژي خود را صرف خانواده مي‌كنيد اما بد نيست كمي هم به خودتان برسيد. جوري زندگي نكنيد كه در آينده افسوس بخوريد، افسوس بي‌توجهي كردن بيش از حد به خود يا خوشگذراني خارج از اندازه!بعضي وقت‌ها امتحان كردن چيزهاي جديد مي‌تواند سوژه هيجان‌انگيزي براي چند وقت باشد.

متولدین مرداد
خبرهاي خوشي در راه داريد. سعي كنيد شادي‌هاي‌تان را با ديگران قسمت كنيد. سعي كنيد اين روزها را براي كسي كه دوستش داريد، تبديل به يكي از روزهاي به ياد ماندني كنيد. وقت بيشتري براي معاشرت بگذاريد. چند وقتي است كه كسالت به سراغ شما آمده است. آدم بهانه‌گيري شده‌ايد. به امروز و فردا نگاه نكنيد كه اطرافيان، زير بال و پرتان را گرفته‌اند و نمي‌گذارند تنها بمانيد. اگر در رفتارتان تغيير رويه ندهيد و همچنان به غرغر كردن و بهانه گرفتن ادامه بدهيد، تمام اطرافيان از گردتان پراكنده خواهند شد.


متولدین شهريور
افراد جديدي وارد زندگي‌تان مي‌شوند. حضور آنها را به فال نيك و سعي كنيد خصوصيات مثبت را از آنها ياد بگيريد. بدون شك نمي‌خواهيد به شما يادآوري شود كه در گذشته داراي اشتباهاتي در مسائل مالي بوده‌ايد. مراقب پول‌تان باشيد و آن را بيهوده خرج نكنيد. ديگر وقت آن رسيده كه سكوت را در مورد مسئله مهمي كه اين روزها فكرتان را بدجوري به خودش مشغول كرده، بشكنيد و حقـايق را فاش كنيـد. رازداري بيش از حد، گاهي اوقات به ضرر شماست و شخصيت و حيثيت شمـا را زير سوال خواهد برد.


متولدین مهر

بايد در تمام لحظات زندگي خود خونسرد باشيد. درگيري شغلي شما زياد است، شايد هم خود را به شدت درگير مسائل تحصيلي كرده‌ايد. صحبت‌هاي شما با يكي از نزديكان كه مدتي است دچار مشكلات مالي شده، مي‌تواند به او كمك كند. در روزهاي گذشته در جمعي قرار گرفته‌ايد كه گفته‌هاي كسي از اعضاي اين جمع شما را ناراحت كرده و در پس پاسخ دادن به او هستيد ولي اين امر نمي‌تواند شما را راضي كند پس بهتر است اين كار را به گذشت زمان واگذار كنيد. از يك دوست قديمي نشاني به دست آورده‌ايد كه اين امر بسيار شما را خوشحال كرده، او را پيدا كنيد و تلافي اين سال‌هاي جدايي را درآوريد، او نيز در پي شماست.

متولدین آبان‌
مال و اموال براي شما شخصيت به همراه نخواهد داشت پس با داشتن آنها احساس غرور نكنيد كه اين احساس مي‌تواند به شدت در شما سركوب شود . بعضي مسائل در زندگي شما وجود دارد كه نسبت به آنها بي‌اهميت هستيد. رويه خود را عوض كنيد و به آنچه در زندگي‌تان نقش‌آفرين است، توجه داشته باشيد. فكر انجام معامله‌اي ذهن شما را مشغول كرده، بي‌گدار به آب نزنيد و به اطراف خود به دقت نظر كنيد. شايد قدمي برداريد كه شما را به بيراهه بكشاند و جبران آن هم براي شما مشكل باشد.براي حركت در مسيري پيچيده خود را آماده كنيد و مطمئن باشيد كه قدم برداشتن در اين راه، شما را به سرمنزل سعادت خواهد رساند.

متولدین آذر
مدتي است كه احساس گنگي در درون‌تان وجود دارد. به دنبال چيز يا كسي هستيد و مدام به فكر پيدا كردن آنيد. در روزهاي قبل با دوستي قديمي ملاقات كرده‌ايد كه در طي اين ملاقات او از شما درخواستي كرده ولي شما قادر به عملي كردن آن درخواست نيستيد. اين مطلب را با خود او در ميان بگذاريد و از گفتن اين حرف هيچ نگران نباشيد.مدتي است كه منتظر يك رابطه عاطفي هستيد ولي فرصت آن پيش نيامده. بايد قدم اول را خودتان برداريد در غير اين صورت راه به جايي نخواهيد برد. البته بايد توجه داشته باشيد كه انسان براي رسيدن به آنچه در انتظارش است بايد تلاش كند. پس از هيچ تلاشي دريغ نكنيد كه شب دراز است و قلندر بيدار. موفق باشيد.


متولدین دي‌

صحبت‌هاي صريح شما ممكن است ديگران را ناراحت كند. بعضي مواقع رك‌گويي كار دست انسان مي‌دهد. در ميان جمع خانوادگي خود بسيار دوست‌داشتني هستيد ولي همين صحبت‌هاي صريح شما ممكن است براي خانواده شما مشكلاتي به همراه داشته باشد.از طرف دوستان و نزديكان، پيشنهادي دريافت كرده‌ايد كه شما را بسيار مشغول خود كرده است. چرا دست دست مي‌كنيد؟ در اين مورد با افرادي كه قبلا چنين پيشنهاداتي داشته‌اند مشورت كنيد و از آنان كمك بخواهيد. در اين راه مجبور به انجام هيچ كاري نيستيد بنابراين راه را براي خود سخت و دشوار نكنيد.از دست كسي ناراحت هستيد. اين ناراحتي را بروز ندهيد.

متولدین بهمن‌
مدتي قبل كاري انجام داده‌ايد كه بسيار نگران نتيجه آن كار هستيد. سعي كنيد نگراني را از خود دور كنيد چون به هر حال شما بايد نتيجه كار خود را دريافت كنيد. پاداشي دريافت مي‌كنيد كه اين پاداش شما را به فعاليت‌هاي بعدي خود اميدوار مي‌كند. در مورد مسائل كاري خود با عده‌اي دچار اختلاف هستيد.با آنها قراري بگذاريد و صحبت‌هاي آنها را هم بشنويد و افكار خودتان را نيز براي آنها بازگو كنيد. مطمئن باشيد كه به اين صورت بيشتر به نتيجه خواهيد رسيد.بيش از حد تحت تاثير گفته‌هاي ديگران قرار مي‌گيريد. تجربه‌هاي گذشته به شما ثابت كرده كه گفته‌هاي ديگران زياد هم نمي‌تواند در روند زندگي شما تاثير داشته باشد .


متولدین اسفند

كسي براي كمك نزد شما مي‌آيد، بايد دست او را بگيريد و او را كمك كنيد. اين كار مي‌تواند مشكل او را حل كرده و خوشحالي به همراه داشته باشد. براي يكي از كارهاي عقب‌افتاده خود بايد سريع تصميم بگيريد. با يك سبك سنگين كردن ساده مي‌توانيد به نتيجه برسيد. پس وقت را هدر ندهيد و از تمام لحظات استفاده كنيد. به مهماني دعوت مي‌شويد كه در آن افراد جديدي را ملاقات مي‌كنيد. در اين بين صحبت‌هايي رد و بدل مي‌شود كه مي‌تواند شما را به آينده اميدوارتر كند. قبل از هر اقدامي بايد خوب راجع به آن فكر كنيد و بي‌گدار به آب نزنيد. راستي مسير زندگي عاطفي خود را كه مدتي از ادامه آن بازمانده بوديد، ادامه دهيد كه روزهاي روشني در پيش است.
 

نازي_مو

عضو جدید
کاربر ممتاز
ن: او فردی است زیبا و خوش اخلاق و کینه توز و دم دمی مزاج میباشد گاهی اوقات بسیار خوب و گاهی اوقات بسیار بد و مقرراتی وخشک میشود همچون قاضی میباشد ودر حقوق خود ودیگران به میزان برخورد کند.

يعني حقيقت داره يا همينطري سر كاري ؟
 

gordafarin

عضو جدید
کاربر ممتاز
فال امروز

فال امروز

نام ماه
سمبل ماه
مي توانيد انتظار يك فرصت را در زمينه هاي كاري داشته باشيد. اما اگر بايد قراردادي را امضا كنيد يك هفته در موردش فكر كنيد در اين صورت همه چيز به خوبي پيش مي رود.
فروردين
در مقابل خواسته ستارگان مقاومت نکنید.سعی کنید سرنوشت و تغییر را بپذیرید. زیرا اگر نپذیرید انگشت سرنوشت می تواند خودش بر شما زخم بزند. موفقیت آتی شما در دست دیگران است و این بستگی به رفتار شما با آنها دارد.
ارديبهشت
احساس مي كنيد بايد سرعت داشته باشيد. سعي كنيد بيش از حد توانايي خود به ديگران قول ندهيد. شايد كمي ديگر اين پيشرفت ها به موقعيت هاي غير ممكن تبديل شوند.
خرداد
اگر شما و همسرتان تصمیم گرفته اید رابطه تان را محکم تر کنید دیگران هم در این شادی با شما شریک می شوند.البته ترجیح می دهید در این شرایط رمانتیک با هم تنها باشید.
تير

امروز تركيب بندي ستاره ها شما را بسيار محتاط خواهند كرد. خصوصاً اگر مشغول كارهاي مربوط به خانه هستيد. مايليد كه كارهاي روزمره و سخت را از سرراهتان برداريد پس وقت تلف نكرده و ديگر راجع به آنها فكر نمي كنيد. به طريقي امروز شخص مورد علاقه تان را بيشتر ا ز هميشه از نظر روحي و معنوي حمايت مي كنيد و هر كاري كه لازم باشد مي كنيد تا او احساس بهتري از خود داشته باشد.
مرداد
همسرتان کمی عجیب است وباید علت آنرا حدس بزنید.شاید برنامه ها در لحظه آخر تغییر کند.سعی کنید انعطاف پذیر باشید واگر نه خودتان را ناراحت می کنید.
شهريور
شما تا آنجایی که می توانید باید امروز صبور و با حوصله باشید زیرا در آخرین دقایق برنامه ها طوری تغییر می کند که شوکه می شوید.برخی از جزئیات روزمره زندگی تان مبدل به هرج و مرج می شود و به نظر می رسد که شما نمی توانید هیچ کاری برای پیش رفتن آنها بکنید.سعی خود را بکنید تا با جزئیات پیش بروید.به همه چیز بخندید و احساس کنید که در نهایت همه چیز به نفع شما پیش خواهد رفت.
مهر
اگر به میهمانی می روید لحظات خوبی را در پیش رو دارید.از جذابیت یک نفر لذت می برید اما به نظر می رسد این فرد جذاب خود شما هستید.اگر خرید می روید مراقب باشید بیش از حد لازم ولخرجی نکنید.
آبان
امروز روزيست كه با شجاعت راه برويد و اعتقاد داشته باشيد كه همه چيز امكان پذير است. براي شما خيلي سخت خواهد بود كه احساساتتان را در خود بگنجيد چون درباره همه چيز خيلي احساس مثبتي داريد. اگر فرصت سورپريز كردن كسي برايتان پيش آيد واقعاً خوشحالتان خواهيد كرد و كمي نور خورشيد را به اطراف بگسترانيد براي حس سلامت خودتان نيز بسيار مفيد است.
آذر
احتياج داريد كه منزل بمانيد و زياد در اجتماع ظاهر نشويد. در هر صورت، اخيراً زياد در بيرون از خانه بوده ايد. لازم است كه انرژي تان را براي جشن ها و مهماني ها نگهداريد و يك روز آرام شما را تازه نفس مي كند.
دي
زندگی عشقیتان بسیار خوب به نظر می رسد چون شما بسیار با مجبت و گرم هستید.همچنین کمتر حرف می زنید و بیشتر محبتتان را در عمل نشان می دهید.از بودن با کسانی که به آنها علاقه دارید شاید می شوید بنابراین حتماً سعی کنید تنها نباشید زیرا این احساسهای فوق العاده را از دست خواهید داد.
بهمن
شما می توانید خیلی خیالی باشید و امروز یک جادوگر به نظر می رسید.و زمانی پیش می آید که پول شما بیشتر می شود. به نظر می رسد که استعداد در چانه زدن روی رسوایی معاملات دارید. یک روز سرتاسر رضایت بخش.
اسفند
 

hami_life

عضو جدید
کاربر ممتاز
با اجازه
بچه ها هر کی فال شب یلدا رو می خواد توی تایپیک خودش 1 پست برام بزاره
البته با اجازه ها
 

مونا

عضو جدید
شما ميوه چه درختي هستيد؟

شما ميوه چه درختي هستيد؟

( 24 خرداد تا 4 تير) درخت سيب ( عشق)

فردي آرام، گاهي اوقات خجالتي، بسيار جذاب و دلربا با رفتاري مناسب و سنجيده، ماجراجو و بي باك، حساس و ... دوست داريد كه ديگران را دوست داشته باشيد و سايرين هم شما را دوست داشته باشند. با وفا، حساس و بسيار بخشنده و با استعداد. شما عاشق بچه ها هستيد.

( 25 ارديبهشت تا 3 خرداد) ( 22 آبان تا 1 آذر) درخت ون ( بلند پروازي)

فوق العاده جذاب، پرانرژي، خودجوش و پر مسئوليت هستيد.انتقاد را دوست نداريد. جاه طلب، بلند پرواز، باهوش، مستعد و قابل اطمينان هستيد. به پول اهيمت مي دهيد. خواستار توجه از سوي ديگران هستيد و به پشتوانه و حمايت احساسي نياز داريد.

(22 آذر تا 1 دي) درخت راش ( خلاقيت)

فردي با سليقه،كسي كه به ظاهر خودش اهميت زيادي مي دهد. يك برنامه ريز خوب براي زندگي و كار و مسائل اقتصادي، فردي كه بدون لزوم بي گدار به آب نمي زند. منطقي و مونس و ياري بي نظير در زندگي به شمار مي رويد.

(26 تير تا 4 مرداد) ( 25 دي تا 3 بهمن) درخت سرو ( اعتماد به نفس)

فردي با توان و قدرت فوق العاده، كسي كه مي داند چطور خود را با شرايط مختلف در زندگي وفق بدهد.هدياي غير منتظره را دوست دارد و از سلامتي بدني برخوردار است. خجالتي نيست و اعتماد به نفس دارد. سخنراني برجسته، فردي مصمم و با اراده، كمي عجول و بي طاقت و دوست دارد كه ديگران را تحت تأثير قرار بدهد. با استعداد، سخت كوش و اغلب خوش بين است و قادر است سريع تصميم بگيرد.

(15 تا 24 ارديبهشت) ( 12 تا 21 آبان) درخت شاه بلوط ( درستكاري)

هيكل و اندامي خارق العاده، پرابهت، حس عدالت خواهي بالا، يك طراح و سياستمدار است. به راحتي آزرده خاطر مي شود. بسيار حساس، كوشا، گاهي اوقات برتر از ديگران عمل مي كند و گاهي در ارتباطات خود با سايرين سوء تفاهم برايش بوجود مي آيد. خانواده مدار و از لحاظ فيزيكي روي فرم است.

(14 تا 23 مرداد) ( 9 تا 18 بهمن) درخت سدر ( وفاداري)

فردي قوي، عضلاني، انعطاف پذير، كسي كه آنچه زندگي به اجبار به او مي دهد مي پذيرد و اما لزوماً آن را دوست ندارد. سعي مي كند ساده و خوش بين باشد.دوست دارد از نظر مالي مستقل عمل كند. مهربان و عاطفي، از تنهائي متنفر، با وفا و گاهي اوقات هم به زودي عصباني مي شود. با احتياط، تحصيل علم و دانش و كمك به ديگران را دوست دارد.

(16 تا 25 تير) ( 12 تا 24 دي) درخت نارون ( بزرگواري)

قيافه و ظاهري خوب دارد و در پوشيدن لباس خوش سليقه است. تقاضا و خواسته هاي او در حد اعتدال است. كم ادعا است و اشتباهات را فراموش نمي كند. با نشاط و سرزنده است و دوست دارد راهنمايي بشود اما نه اينكه از ديگران اطاعت كند. شريكي درستكار و با وفا و دوست دارد براي سايرين تصميم بگيرد. بزرگوار و نجيب، سخاوتمند و شوخ طبع و فردي كارآمد است.

( 14 تا 23 خرداد) ( 12 تا 21 آذر) درخت انجير ( حساسيت)

فردي مستقل، درستكار، با وفا كه از ضد و نقيض گويي و بحث متنفر است. زندگي و دوستانش را دوست دارد. از بچه ها و حيوانات لذت ميبرد. اجتماعي و شوخ طبع است و دوست دارد كه بعد از ساعت هاي طولاني كار سخت استراحت كند و از استعداد هنري و هوش بالايي برخوردار است.

(5 تير تا 15 تير) ( 2 تا 11 دي) درخت صنوبر ( رمز و راز)

فوق العاده با سليقه است و نمي تواند تنش و فشار عصبي را تحمل كند. زيبايي را دوست دارد. گاهي افسرده مي شود. سرسخت و لجباز است و به همان نسبت كه دوست دارد نزديكان خود را حمايت و مراقبت كند با افراد غريبه هم به همان شكل رفتار ميكند. نسبتاً كم ادعا، سخت كوش، با استعداد، فداكار، دور از خودپسندي و فردي كه دوستان زيادي دارد و بسيار قابل اعتماد است.

( 24 شهريور تا 3 مهر) ( 22 تا 30 اسفند) درخت فندق ( خارق العادگي)

جذاب و گيرا، شوخ طبع، بسيار فهميده و فردي كه مي داند چطور روي ديگران تأثير ماندگار داشته باشد. در امور اجتماعي، فعال، مردمي و اغلب اوقات دمدمي مزاج، درستكار، كمال گرا و در رعايت عدل و انصاف قاضي خوبي است.

( 13 تا 22 شهريور ) ( 11 تا 21 اسفند) درخت ليمو ترش ( شك و ترديد)

يا هوش و سخت كوش است و آنچه را زندگي به او مي دهد مي پذيرد. البته بعد از آنكه سعي مي كند شرايط بد را به خوب تغيير بدهد. از فشارهاي عصبي نفرت دارد. از مسافرت و تعطيلات كوتاه لذت ميبرد. ممكن است خشن به نظر بيايد اما واقعاً روحي لطيف دارد. هميشه آماده جانفشاني براي افراد خانواده و دوستان است. بسيار بااستعداد است اما براي استفاده و بهره بردن از آنها بايد زمان پيدا كند. خصلت رهبري بالايي دارد و فوق العاده وفادار است.

( 4 تا 13 خرداد) ( 2 تا 11 آذر) درخت ممرز ( خوش سليقگي)

زيباست و به اوضاع و احوال و ظاهر خود توجه دارد. خوش سليقه و فداكار است وزندگي را تا جايي كه ممكن باشد راحت مي گيرد. زندگي را به سوي منطق و انضباط سوق مي دهد. به دنبال مهرباني و تقدير از دوستان است. تصميم گيري براي او سخت است و فردي بسيار قابل اعتماد به شمار مي رود.

( 11 تا 20 فروردين) ( 14 تا 23 مهر) درخت افرا ( استقلال فكري)

فردي معمولي نيست و سرشار از تصور و خلاقيت و ابتكار، خجالتي و تودار، بلندپرواز و مغرور است. متكي به نفس، به دنبال تجارب جديد و گاهي عصبي است اما حافظه و ذهني قوي دارد و به آساني ياد مي گيرد و هميشه مي خواهد اثري خوب روي ديگران داشته باشد.

( 23 شهريور) درخت زيتون ( عقل)

عاشق مهرباني و رأفت، منطقي و متعادل است و از خشونت دوري مي كند. بردبار و شكيبا،با نشاط و سرزنده، آرام و عادل است و قلبي رئوف و مهربان دارد. از هرگونه بخل و حسادت دوري مي كند. عاشق مطالعه است و از معاشرت با افراد آگاه و فرهيخته لذت مي برد.

(24 مرداد تا 2 شهريور) ( 19 تا 30 بهمن) درخت كاج ( صلح وآشتي)

عاشق مصاحبت و شركت در گفتگوهايي است كه به توافق منجر بشود. بايد در زندگي آرامش داشته باشد. عاشق كمك كردن به ديگران است و تخيلي پويا دارد. دوست دارد شعر بسازد و به مد علاقه ندارد. هميشه ملاحظه ديگران را مي كند. با همه خيلي دوستانه رفتار مي كند. احساسات لطيفي دارد و به عاطفه و اطمينان خاطر نياز دارد.

( 1 تا 14 ارديبهشت) ( 5 تا 13 مرداد) ( 4 تا 8 بهمن) درخت سپيدار (ترديد و عدم ثبات)

جذاب به نظرمي آيد. با استعداد است.اما اعتماد به نفس بالايي ندارد. در مواقع لزوم بسيار شجاع است و به مهرباني و جوي خوشايند نياز دارد. بسيار مشكل پسند و غالباً تنها است و طبعي هنرمندانه دارد. هماهنگ كننده خوبي است و به فلسفه علاقمند است. در هر موقعيتي قابل اعتماد است و به طور جدي در امور مشاركت دارد.

( 1 تا 10 فروردين) ( 4 تا 13 مهر) درخت زبان گنجشك ( حساسيت)

سرشار از جذابيت، با نشاط و سرزنده است و دوست دارد توجه ديگران را به خود جلب كند. عاشق زندگي، فعاليت و حتي پيچيدگي ها است. مستقل، خوش سليقه، پراحساس،يار و هم صحبتي خوب است. كسي كه تمايل به عفو و گذشت ندارد.

(21 تا 31 فروردين) ( 24 مهر تا 11 آبان) درخت گردو ( اشتياق و شور)

نجيب و با ديد وسيع نسبت به جهان، خودجوش و بلندپروازي او نامحدود است. فردي غيرقابل انعطاف، شريكي استثنائي اما بدقلق است. هميشه مورد علاقه نيست اما اغلب تمجيد و تحسين مي شود. مدير و باهوش، بسيار پر حرارت اما گاهي اوقات مغرور است.

( 3 تا 12 شهريور) ( 1 تا 10 اسفند) درخت بيد مجنون ( اندوه)

فردي كه دوست دارد از فشارهاي روحي دور باشد. زندگي خانوادگي را دوست دارد و سرشار از اميد و رؤيا است. جذاب،بسيارمهربان،عاشق زيبايي، با استعداد زياد در موسيقي، عاشق سفر به نقاط غيرمعمول،خستگي ناپذير، غيرقابل پيش بيني، درستكار و فردي كه مي تواند تحت تأثير قرار بگيرد اما نه هنگامي كه در تنگنا باشد. حس ششم خوبي دارد و عاشق خنداندن ديگران است
 

engineer_ahmadi

عضو جدید
باباگناهدارن چرا انقدضد حال؟
عالی بود
(16 تا 25 تير) ( 12 تا 24 دي) درخت نارون ( بزرگواري)

قيافه و ظاهري خوب دارد و در پوشيدن لباس خوش سليقه است. تقاضا و خواسته هاي او در حد اعتدال است. كم ادعا است و اشتباهات را فراموش نمي كند. با نشاط و سرزنده است و دوست دارد راهنمايي بشود اما نه اينكه از ديگران اطاعت كند. شريكي درستكار و با وفا و دوست دارد براي سايرين تصميم بگيرد. بزرگوار و نجيب، سخاوتمند و شوخ طبع و فردي كارآمد است.
من20 دی تولدم بود بااین خصوصیات از خودم خوشم اومد;)
 

leanthinker

عضو جدید
کاربر ممتاز
باباگناهدارن چرا انقدضد حال؟
عالی بود
(16 تا 25 تير) ( 12 تا 24 دي) درخت نارون ( بزرگواري)

قيافه و ظاهري خوب دارد و در پوشيدن لباس خوش سليقه است. تقاضا و خواسته هاي او در حد اعتدال است. كم ادعا است و اشتباهات را فراموش نمي كند. با نشاط و سرزنده است و دوست دارد راهنمايي بشود اما نه اينكه از ديگران اطاعت كند. شريكي درستكار و با وفا و دوست دارد براي سايرين تصميم بگيرد. بزرگوار و نجيب، سخاوتمند و شوخ طبع و فردي كارآمد است.
من20 دی تولدم بود بااین خصوصیات از خودم خوشم اومد;)
سلام مهندس
بابا چند وقته اعصاب ندارم آخه!
بعدشم آرچی (مدیر این جا) این تالار رو سپرد دسته ما و رفت گفت مواظب باشین تا از مسافرت برگردم!
خوب شرمنده امروز از بس دیدم تاپیکای تکراری هست که سیمام قاطی شد :w29:
البته به بچه ها حق میدم چون سیستم جستجوی باشگاه ضعیف هست و نمیتونن خوب سرچ کنن و تاپیک مشابه ندن
باز هم جسارت اینجانب را ببخشید
موفق باشید
یاعلی
 

engineer_ahmadi

عضو جدید
:neutral:خیلی مخلصیم;)
حالا که مسولش نیست بزار یکم ریخت و باش کنیم تا وقتی از سفر برگشت یه یک ماهی بیکار نباشه:biggrin:
 

farazesare

عضو جدید
شما بفرمایید خودتان جزو کدامیک می باشید
( 24 خرداد تا 4 تير) درخت سيب ( عشق)

فردي آرام، گاهي اوقات خجالتي، بسيار جذاب و دلربا با رفتاري مناسب و سنجيده، ماجراجو و بي باك، حساس و ... دوست داريد كه ديگران را دوست داشته باشيد و سايرين هم شما را دوست داشته باشند. با وفا، حساس و بسيار بخشنده و با استعداد. شما عاشق بچه ها هستيد.
:gol:
 

ar ebrahimzadeh

کاربر بیش فعال
کاربر ممتاز
جالبه من و خانومم هر دو یک درختیم ( ایول به خودمون دوتا) هر دو صنوبریم و آخرش (کمی خودمونو تحویل گرفتم)
 

raeng

عضو جدید
من عاشق این جور طالع بینی و فال و ... هستم دمت گرم اگه بازم داری برامون بذار
 

venus4164

عضو جدید
فال درخت

فال درخت

:eek::eek:درخت بلوط (شجاع)
1 فروردین
طبعی قوی دارند، دلیر و نیرومند هستند و در کارها بسیار سختگیر و مستقل عمل میکنند. حساس بوده و به تغییر علاقه ای ندارند. همیشه پایشان را روی زمین نگاه می دارند و اهل عمل هستند.

درخت فندق (غیرعادی)
2 الی 11 فروردین
2 الی 11 مهر

دلربا، بی صبر و خیلی فهیم هستند. مبارزی فعال برای جنبش های اجتماعی بوده و محبوب و عاشقی دمدمی مزاج به حساب می آیند. این گروه شریک بردبار و در قضاوت بسیار دقیق می باشند
درخت سماق کوهی (احساساتی)
12 الی 21 فروردین
12 الی 21 مهر

پر از بشاشیت اند و به هیچ وجه خودخواه نیستند. جنب و جوش، نا آرامی و پیچیدگی را دوست دارند. هم وابسته و هم مستقل اند. سلیقه ی خوبی دارند و هنرمندانی احساساتی هستند. آنها می توانند شریک خوبی برای زندگی باشند ولی متاسفانه قدرت بخشش آنها بسیار کم است.

درخت افرا (مستقل)
22 الی 31 فروردین
22 مهر الی 1 آبان

افرادی کاملاً عادی و معمولی هستند. آنها پر از تخیل و ابتکارند ولی در عین حال خجالتی، محتاط و کم حرف هستند. افرادی مغرور بوده و از اعتماد به نفس بالایی برخوردارند. آنها تشنه ی تجربیات جدید هستند. گاهی هم بسیار تعصبی می شوند. این افراد پیچیدگی های فراوانی داشته و از حافظه ی بسیار خوبی برخوردارند. همواره می خواهند که تاثیرگذار باشند

درخت گردو (پرشور)
1 الی 10 اردیبهشت
2 الی 20 آبان

سخت گیر، عجیب، پر از تضاد و اغلب خود خواهند. پرخاشجو هستند و عکس العمل های غیر منتظره ای دارند. افرادی نجیب اند و افقی بسیار گسترده دارند، از اینرو معمولاً فی البداهه عمل می کنند. بلند پروازی آنها نامحدود است، و انعطاف پذیری ندارند. شریک دشوار و غیرعادی هستند که اغلب دوستشان ندارند ولی همواره مورد تحسین قرار می گیرند. بسیار حسود و احساساتی هستند. هرگز اهل مصالحه نیستند.

درخت سپیدار (بلاتکلیف)
11 الی 24 اردیبهشت
14 الی 22 مرداد
15 بهمن الی 19 بهمن

بسیار اهل تجمل به نظر می رسند. اعتماد به نفس زیادی ندارند ولی وقتی لازم باشد از خود جرات نشان می دهند. طالب محیط های گرم و صمیمی هستند. در انتخاب های خود بسیار وسواس به خرج می دهند و اغلب تنها هستند. این افراد طبیعتی هنرمندانه دارند و به فلسفه نیز علاقه مندند. از قدرت ساماندهی خوبی برخوردارند و در هر موقعیتی قابل اعتمادند و روابط را بسیار جدی می گیرند

درخت شاه بلوط (صادق)
25 اردیبهشت الی 3 خرداد
21 الی 30 آبان

این افراد سیاستمدارانی مادرزادند. توان بالایی در قضاوت دارند و دوست دارند روی دیگران تاثیر بگذارند. اغلب تصور می کنند که دیگران درکشان نمی کنند. فقط یکبار عاشق می شوند و برای پیدا کردن جفت خود دچار مشکلات زیادی می شوند

درخت زبان گنجشک (بلند پرواز)
4 الی 13 خرداد
1 الی 10 آذر

پر نشاط و سرزنده اند و جذابیت فوق العاده ای دارند. این افراد از روی انگیزه ی آنی و بدون فکر قبلی عمل می کنند و پافشاری در هر کاری، یکی از خصوصیات آنهاست. از انتظار کشیدن واهمه ای ندارند. جاه طلب، باهوش و پراستعدادند. می خواهند با سرنوشت بازی کنند. با اینکه تمایلات خودخواهانه ای دارند، اما بسیار قابل اعتماد و درستکارند. عاشقانی محتاطند که بعضی اوقات مغزشان بر قلبشان حکمرانی میکند

درخت آلش (خوش سلیقه)

14 الی 23 خرداد
11 الی 20 آذر

زیبایی آرامشبخشی دارند و همواره نگران وضع ظاهری خود هستند. تا جاییکه امکان دارد، به خود سخت نمی گیرند. همواره یک زندگی معقول و منظم را هدایت می کنند. این افراد به ندرت از احساسات خود شاد می شوند و همیشه به دنبال شریکی مهربان و احساساتی هستند. آنها به مردم بدگمان بوده و هیچوقت به تصمیمات خود اعتماد ندارند. افرادی باوجدان هستند.

درخت انجیر (حساس)
24 خرداد الی 2 تیر
21 الی 30 آذر

خیلی قوی و مستقل هستند و به تناقضات و حرف های نامربوط میدان نمی دهند. زندگی را دوست دارند، همینطور خانواده، بچه ها و حیواناتشان را. شوخ طبع هستند و به تنبلی و بطالت علاقه ای ندارند. استعداد و هوشی بالفطره دارند

درخت توس (الهام پذیر)
3 تیر

بانشاط، خوش پوش و مهربان اند، درعین حال تظاهر و افراط در هیچ کاری را دوست ندارند. از ابتذال متنفرند و زندگی در طبیعت و آرامش را بسیار دوست دارند. خیلی احساساتی نیستند. کمی بلندپرواز و پرتخیل هستند و وجودی آرام و راضی کننده دارند.

درخت سیب (عاشق)
4 الی 13 تیر
2 الی 10 دی

این افراد فریبنده، جذاب، و پر از انرژی مثبت هستند. اهل خوش و بش، حادثه جو، حساس و همیشه عاشقند. دوست دارند عاشق باشند و همه عاشقشان باشند. باوفا، بسیار بخشنده، پر از استعداد و اصولاً برای امروز زندگی می کنند. آنها فیلسوفانی با فکر و قوه ی تخیلی بسیار بالا هستند.

درخت صنوبر (مرموز)
14 الی 23 تیر
11 الی 21 دی

سلیقه ای غیرعادی و خوب و تا حدی گرایشات خودخواهانه دارند. این افراد با نزدیکان خود بسیار مدارا می کنند و نسبتاً فروتن هستند. خلاق، و کله شق هستند و دوستان زیادی دارند. بلندپروازی آنها بسیار زیاد است و بسیار قابل اعتمادند.

درخت نارون (شریف)
24 تیر الی 3 مرداد
22 دی الی 4 بهمن

سرشتی مثبت دارند و با سلیقه لباس می پوشند. علاقه ای به بخشیدن خطای دیگران ندارند. همواره بشاشند و عاشق رهبری کردن هستند. به هیچ عنوان دوست ندارند از کسی اطاعت کنند. شریکی صادق و مهربانند که دوست دارند برای دیگران تصمیم بگیرند. نجیب زاده و دست و دلبازند و طبع خوبی برای شوخی دارند

درخت سرو (باوفا)
4 الی 13 مرداد
5 الی 14 بهمن

قوی، عضلانی و سازگارند و به آنچه زندگی به آنها می دهد قانع هستند. خوش بین و خوشنود و بسار علاقه مند به پول و دانش اند. از تنهایی بیزارند. عاشقی احساساتی اند که هرگز نمی توانند راضی گردند. مهربان، سرکش و بی دقت اند و سریع خشمگین می شوند

درخت سِدر (صمیمی)
23 مرداد الی 1 شهریور
20 الی 29 بهمن

زیبایی نادری دارند و می دانند چگونه با محیط سازگار شوند. به تجملات علاقه ای ندارند و از سلامتی خوبی برخوردارند. خجالتی نیستند و غالباً دیگران را کمتر و پایین تر از خود می بینند. اعتماد به نفس بسیار بالایی دارند. افرادی زبردست، مصمم، و علاقه مند به جمع هستند. همواره منتظر یک عشق واقعیند. می توانند تصمیم های سریع بگیرند.

درخت کاج (منحصر به فرد)
2 الی 11 شهریور
30 بهمن الی 9 اسف

به شراکت های موافق عشق می ورزند. آنها می دانند که زندگی را چگونه راحت بگیرند و بسیار فعال و طبیعت گرا هستند. افرادی قابل اعتماد و اهل عملند که به سادگی عاشق می شوند ولی احساسات سریعاً آنها را می سوزاند و تا زمانی که ایده آل خود را نیابند، همه چیز برای آنها ناامید کننده است. در روابط عاشقانه باید بسیار مراقب قلب ساده و صمیمی آنها بود که شکسته نشود

درخت بید مجنون (مالیخولیایی)
12 الی 21 شهریور
10 الی 19 اسفند

زیبا و پر از مالیخولیا، جذاب و بسیار وابسته به حس تلقین هستند. از هر چیز زیبا و باسلیقه خوششان می آید. عاشق سفر هستند و خیلی زود تحت تاثیر قرار می گیرند. دم دمی مزاج، صادق، خیالباف، و بی قرارند. پر توقع هستند و بصیرتی بسیار بالا دارند. همواره رنج می کشند، اما معمولاً شریکی محکم پیدا می کنند

درخت لیموترش (دودل)
22 الی 31 شهریور
20 الی 29 اسفند

آنچه را زندگی برایشان مقدر ساخته، خونسردانه می پذیرند. از جنگیدن، استرس و رنج کشدن بیزارند و از تنبلی و بطالت خوششان نمی آید. این گروه اغلب ملایم و دل رحمند و برای دوستان خود بسار وفادارند. با استعدادند ولی پشتکار کمی دارند و برای همین کمتر استعدادهای خودر ا به مرحله ی شکوفایی می رسانند. حسودند و اغلب از همه چیز شکایت می کنند

درخت زیتون (خردمند)
1 مهر

عاشق خورشید و گرما هستند. افرادی معقول و متعادل بوده که از پرخاشگری و خشونت خود جلوگیری می کنند. بردبارند و بشاش و در صحنه های زندگی بسیار خونسرد رفتار می کنند. افرادی بسیار حساس هستند و فارغ از حس حسادتند. عاشق خواندن و شرکت کردن در جمع افراد خبره می باشند.

درخت راش (خلاق)
1 دی

سلیقه ای خوب و قدرت سازماندهی بسیار بالایی در زندگی خصوصی و حرفه ای خود دارند. همیشه نگران وضعیت ظاهری خود هستند. رهبران خوبی به حساب می آیند که غالباً دست به ریسکهای غیر ضروری نمی زنند. به حفظ تناسب اندام خود از طریق رژیم و ورزش بسیار اهمیت می دهند
 

afsoon6282

مدیر تالار مهندسی كشاورزی
مدیر تالار
طالع بینی از روی حرف اول اسم شما

طالع بینی از روی حرف اول اسم شما

طالع بيني انسانها و شناخت خصوصيات آنها از روي حرف اول اسم آنان!!!!
توجه : در اين روش به دليل وجود نداشتن حروف "گ.پ.چ.ژ"بايد به جاي اين حروف معادل فارسي آنما را قرار دهيد .مثال : (ژچ گ)=ج (پ)=ب.

الف: خوش اخلاق و خوش رفتار و در باطن ميانه رو و با همه ملاحظه كند و خونگرم ميباشد و با همه كس زود صميمي ميشود ودر زندگي در جنگ و جدال و گفتگو به سر ميبرد و پيراهن سياه بر او نامبارك مي باشد و محنت بسيار مي كشد و هر چه را طلب كند زود بيابد و مريضي وي هميشه در باد قولنج گردن وپهلو مي باشد.
ب : فردي خوش قيافه و زيبا وبا محبت و رفيق باز و هميشه مغرور و جيب او خالي و قدر مال دنيا را نداند.
ج : فردي باشد زيبا و خوش اخلاق وبا محبت و او هميشه از مريضي شكم رنج ميبرد و اين مريضي هر چند وقت يكبار اشكار ميشود و دو وجه دارد يا سياه چهره و قوي استخوان يا سفيد پوست و بزرگ اندام و هميشه سرگردان واشفته مي باشد و از كار خود حيران است.
د: او فردي با ديانت و پر فكر وبشاش و زيبا چهره و جنگجو است و قدر مال دنيا را نمي داند و هميشه در حال ترقي مي باشد.
ه : او فردي است كه هميشه اطرافيان را امر و نهي كند و زيبا چهره وتند خو و اتشي مزاج و طبع او گرم ميباشد.
و: فردي است كه هميشه به ديگران كمك مي كند و گاهي مغرور ميشود و زبان بد پشت سر او باشد و ديگران بدي او را ميگويند.
ز: زيبا و خوش اخلاق و با محبت و خونگرم و در هر كاري مقرراتي است و در زندگي براي او سحري مي كنند و در زندگي شكست بزرگي مي خورد و هميشه از درد سر و زانو در عذاب ميباشد و نسبت به زندگي دلسرد مي گردد و حيران و سر گردان ميشود.
ت: او فردي است خوش جهره و خوش اخلاق كم خواب و هرگاه مرتكب گناه ميشود سريع توبه ميكند و اگر دل كسي را برنجاند بسيار نگران و در پي ان است كه دلجويي كند و هميشه احساس تنهايي عجيبي در خود دارد.
ث: فردي است ثابت قدم و پر اراده و در هر كاري ثابت قدم مي باشد خوش اخلاق و پر عقل است و پيشاني او پهن ميباشد و در زندگي هرگز محتاج نخواهد شد.
ح: او فردي زيبا و خوش اخلاق و حق گو و كينه اي و حرف را در دل نگه دارد و هميشه در بحث و جدل وجنگ به سر ميبرد.
خ: فردي است زيبا چهره با چشماني درشت با محبت و مقرراتي و هر چه سعي ميكند رزقش بسيار شود موفق نمي شود و او فردي است عشقي و تنبل و كاهل در كارها و بايد اين كار را ترك كند تا در زندگي موفق و سر بلند شود.
ر: او فردي است خوش اخلاق ميانه رو و اتشي و هميشه اطرافيان در پشت سر او بد گويي كنند و او فردي است طمعكار و زيبا چهره وخوش گذران و اگر ايمان خود را حفظ كند به هر مقام و منزلتي كه بخواهد ميرسد و دست او هميشه از پول دنيا تهي است.
س : او فردي ميباشد پر استعداد و با ذوق و سليقه و هميشه بهترين اجناس را انتخاب مي كند و بسيار مغرور ومتكبر ميباشد و هر كاري كه ميل داشت انجام ميدهد و با اطرافيان خود در نزاع و لجبازي بسر ميبرد فردي باشد اتشي مزاج و هميشه در چشم اهل واعيان پر هيبت به چشم ميايد.
ش: او فردي است مشفق ومهربان و جنگجو و عصباني و خونگرم و زبان او تلخ است و هر چه در دنيا به او ضرر برسد از دست و زبان خود ميخورد و اگر زبان خود را نگه دارد از بلا محفوظ ميماند و بسيار لجباز است.
ص : فردي است حرف شنو و دهن بين و هركس هر حرفي را با او در ميان بگذارد سريع باور ميكند نترس و خشن و خوش اخلاق و با محبت و هميشه در حال ترقي و فكر ميباشد.
ض : او فردي است خوش اخلاق و زيرك ودانا وكينه توز و هميشه نگراني خود را در ظاهر بروز نميدهد و پيشاني او پهن است و كمان ابرو دارد و در كارها بسيار دقيق ميباشد و هرگز ياد خدا را فراموش نمي كند و به دنبال هر كار زشتي توبه مي كند و فردي زرنگ است.
ط :او فردي است پاك و خوش اخلاق و عشقي و خوش گذران و خو نگرم و پيراهن سياه براو خوشايند نيست و دوستي بسيار ميكند.
ظ : او فردي است كه ظاهر و باطنش يكي است و خشك ومقرراتي ميباشد و اطرافيان پشت سر او بد گويي كنند و قدر مال دنيا را نداند و در سينه و اعضا خالي دارد كه نشان اقبال است و دنبال دوست رود و خواهان ان است كه با دوستان تفريح كند.
ع : او فردي باشد بلند مرتبه و پر گذشت و خوش اخلاق و بخشنده و مقرراتي وخشك و او هرگز قدر مال دنيا را نميداند و در دوستي با ديگران پاينده و متعصب و در اول زندگي رنج بسيار كشد و قدر مال دنيا را نداند.
غ: زيبا چهره با گذشت و خشك و مقرراتي و احساس نا اميدي كند در فكر ميرود و به گذشته واينده خود مي انديشد دانا وعالم است و زندگي را با صلح وصداقت دوست دارد.
ف : او فردي است اتش مزاج و تند خو و جاهل و زيبا چهره و جنگ جو و خون گرم و نترس از ناحيه هر چند وقت يك بار مريض و رنج ميكشد و در زندگي چند بار شكست ميخورد ولي در اينده به مقام و منزلت خوبي ميرسد.
ق: فردي است قادر وتوانا و زيرك و دانا و در هر كاري نقشه بسيار ميكشد و موفق ميشود هم زيباست و هم خوش اخلاق و فردي است خوش گذران و قدر مال دنيا را نداند و گاه گاهي با ملايمت و يا خصومت برخورد ميكند.
ك: او فردي است زيبا وخوش اخلاق و زيرك و دانا و زيرك و خشك و مقرراتي و زبان او تلخ است و هميشه ديگران از زبان او در عذاب ميباشند با يك كلمه حرف ديگران را برنجاند و هميشه در حال ترقي و فعاليت باشد.
ل: فردي است زيبا چهره و خوش اخلاق و يكدنده و هميشه جدايي اختيار كند و غرور خاصي دارد قدر مال دنيا را نمي داند و هميشه متعصب اطرا فيان نزديك خود ميباشد.
م : خوش اخلاق و با محبت و خون گرم ونترس و هميشه اطرافيان پشت سرش بد گويي كنند و در روبرو از او تعريف و تمجيد كنند او فردي باشد خوش چهره و چشمان درشتي دارد و در كارهاي خود هميشه كاهلي دارد و زود عصباني ميشود و سريع خاموش ميشود عشقي ميباشد و در تمام كارها تقاضاي كمك كند.
ن: او فردي است زيبا و خوش اخلاق و كينه توز و دم دمي مزاج ميباشد گاهي اوقات بسيار خوب و گاهي اوقات بسيار بد و مقرراتي وخشك ميشود همچون قاضي ميباشد ودر حقوق خود وديگران به ميزان برخورد كند.
ي :او فردي است پر فكر وزيبا و با هر كس در افتد بر او غالب گردد دم دمي مزاج ميباشد و گاهي بسيار خوب و گاهي بسيار خشك و مقرراتي است او فردي است چهار شانه و از مريضي شكم گاه گاهي رنج ميبرد.
 

سـعید

مدیر بازنشسته
سعید....
س : او فردي ميباشد پر استعداد و با ذوق و سليقه و هميشه بهترين اجناس را انتخاب مي كند و بسيار مغرور ومتكبر ميباشد و هر كاري كه ميل داشت انجام ميدهد و با اطرافيان خود در نزاع و لجبازي بسر ميبرد فردي باشد اتشي مزاج و هميشه در چشم اهل واعيان پر هيبت به چشم ميايد.
 

Similar threads

بالا