فال روزانه...فال حافظ

فال روزانه...فال حافظ


  • مجموع رای دهندگان
    61

anise b

عضو جدید
کاربر ممتاز
فال روز متولدین خرداد:
یک تغییر ناگهانی در درآمد شما یا در قطع یک شراکت جدید برای شما کافی خواهد بود تا بفهمید که تغییرات اقتصادی بوسیله تصمیمات اشخاص است که اتفاق می‌افتد. بنابراین ممکن است فقط نگران این باشید که چقدر استرس و پریشانی روی درآمد شما تاثیر می‌گذارد و اکنون بهتر است قضایا را در شکل وسیع خود ببینید. اگر خودتان را از این تجسم دور کنید می‌توانید برای دیگران احساس دلسوزی بیشتری داشته باشید که در لحظات پریشانی شما آنها نیز بدردتان خواهند خورد.
حافظ:
آتش آن نيست که از شعله او خندد شمع آتش آن است که در خرمن پروانه زدند
کس چو حافظ نگشاد از رخ انديشه نقاب تا سر زلف سخن را به قلم شانه زدند
تعبیر:مشکلی که برایت پیش آمده به زودی برطرف می شود. چشم خود را باز کن و از فرصت ها استفاده کن. بیهوده برای خود گرفتاری و مشکل درست نکن.
 

...scream...

عضو جدید
کاربر ممتاز
جمعه 7 بهمن 1390
فروردین:
در زمینه مسائل عاطفی و احساسی متولدین این ماه همیشه با شانس بلندی همراه هستند گرچه خیلی ها قدر نمیدانند و آنرا از دست میدهند. ولی در جمع خانواده ها، زوج هایی خوشبخت و همیشه عاشق بسیاری را می بینند. به جرات نود درصد از زندگیهای مشترک این ماه بامقاومت طولانی همراه هستند.
حافظ:
مسند به باغ بر که به خدمت چو بندگان استاده است سرو و کمر بسته است نی
حافظ حديث سحرفريب خوشت رسيد تا حد مصر و چين و به اطراف روم و ری
تعبیر:زندگی فراز و نشیب بسیار دارد. بهتر است که قدر لحظات با ارزش عمر را بدانی و از آن به خوبی استفاده کنی. به قدرت و جلال خود، مغرور نباش. با دوستان و خانواده ی خود مهربان باش و غرور و خودپسندی را رها کن. دوران ناکامی هم مانند دوران خوش زندگی نا پایدار و فانی است. به خداوند ایمان داشته باش


اردیبهشت:
متولدین این ماه اغلب انسانهای خلاق و پر کار و در عین حال در کار نیز مبتکر هستند. جوانترها در تحصیل و کسب تجربه موفق میباشند. بزودی برای مجردها رویدادهای خوشی سبب میشود بتوانند با راحتی خیال مسیر زندگی خود را تعیین کنند. گروهی نیز تن به ازدواج می دهند .
حافظ:
نرگس مست نوازش کن مردم دارش خون عاشق به قدح گر بخورد نوشش باد
به غلامی تو مشهور جهان شد حافظ حلقه بندگی زلف تو در گوشش باد
تعبیر:در هر کار اعتدال و میانه روی را پیشه کن. تکبر و غرور را رها کن تا راهی تازه پیش پای تو گشوده شود. دوستی به تو خیانت و از سادگی و صداقت تو سوء استفاده کرده است. بهتر است واقع بین و امیدوار باشی و زیرکی و هوشیاری را از دست ندهی


خرداد:
آن گروه از متولدین این ماه که بدلایلی با گروهی از نزدیکان دچار اختلاف عقیده و نظر و کدورت هایی شده اند بهتر است در حل آن بکوشند فضای صلح آمیزی در اطراف خود پدید آورند، چون خیلی ها از این جدایی ها و اختلافات به نفع خود بهره میگیرند.
حافظ:
از سخن چينان ملالت‌ها پديد آمد ولی گر ميان همنشينان ناسزايی رفت رفت
عيب حافظ گو مکن واعظ که رفت از خانقاه پای آزادی چه بندی گر به جايی رفت رفت
تعبیر:در طریق دوستی و محبت باید سختی ها و ملامت ها را تحمل کرد. راه رسیدن به هدف ناهموار و سخت است. با صبر و شکیبایی همه ی رنج ها و حسرت ها را می توان از بین برد. نباید سعی و تلاش را رها کنی.

تیر:
در زمینه شراکت معمولا متولدین این ماه آدمهای منطقیتر و روراست تری هستند ولی در پایان نیز همیشه ضربه ها را بدوش میکشند تا به اصطلاح دیگران دل شکسته نباشند و خاطره ای خوش از خود برجای بگذارند.
حافظ:
ساقيا در گردش ساغر تعلل تا به چند دور چون با عاشقان افتد تسلسل بايدش
کيست حافظ تا ننوشد باده بی آواز رود عاشق مسکين چرا چندين تجمل بايدش
تعبیر:از سختی ها و مشکلات زندگی نترس. همه ی مشکلات با صبر و تحمل از پیش راه تو برداشته می شوند. در اجرای تصمیم ها با تعمق و اندیشه باش. با پشتکار و استوار باش تا موفق شوی.


مرداد:
در زمینه کسب و کار و شغل بعضی از متولدین این ماه بسیار پولساز و موفق و مبتکر هستند، برخی بدلیل رکود اقتصادی ناگهان دچار ترس و دلهره شده و حتی ابتکارات و خلاقیت های خود را بهمین سبب از دست داده اند. به این گروه توصیه میشود باامید بکار بپردازند و روحیه خود را نبازند که هنوز شانس های خوبی در راه است .
حافظ:
مرو به خانه ارباب بی‌مروت دهر که گنج عافيتت در سرای خويشتن است
بسوخت حافظ و در شرط عشقبازی او هنوز بر سر عهد و وفای خويشتن است
تعبیر:در کاری که در پیش رو داری مردد نباش که در کار خیر نباید تأمل و درنگ کرد. نا امیدی و دلسردی را از خود دور کن و با درایت و هوشمندی از موقعیت ها استفاده کن


شهریور:
در حالیکه اصولا متولدین این ماه بخت بلندی دارند، چه در زمینه کاری و چه ثروت و چه زندگی زناشویی، فقط کافی است با احتیاط و حساب شده عمل کنند. لازم به تذکر است که آن گروه از مردان و زنان بیوه که فکر میکردند دیگر راهی برای خوشبختی خود نمییابند اینروزها در مسیری قرار دارند که اگر محتاطانه عمل کنند به خوشبختی میرسند .
حافظ:
بر در ميخانه عشق ای ملک تسبيح گوی کاندر آن جا طينت آدم مخمر می‌کنند
صبحدم از عرش می‌آمد خروشی عقل گفت قدسيان گويی که شعر حافظ از بر می‌کنند
تعبیر:دروغ و فریب، عاقبت انسان را رسوا می کند. صفا و صداقت در کارها باعث پیشرفت انسان می شود. مراقب وسوسه ی دشمنان نابکار باش. هوا و هوس را از خود دور کن که تو را به کجراهه می کشاند


مهر:
بسیاری از متولدین این ماه بدلیل اقدامات و حوادث گذشته زندگی خود دچار نوعی پشیمانی و سرخوردگی هستند، در حالیکه بسیاری از آن رویدادها، این گروه نقشی نداشتند. در زندگی زناشویی زوجها بهتر است گاه از لجبازی و بگومگوها دست بکشند، چون همین اخلاق سبب بهم ریختگی زندگیشان میشود.
حافظ:
خوش برآ با غصه‌ای دل کاهل راز عيش خوش در بوته هجران کنند
سر مکش حافظ ز آه نيم شب تا چو صبحت آينه رخشان کنند
تعبیر:موقعیت را غنیمت بدان و از آن استفاده کن. رنج و مصیبت، عاقبت به خوشی خواهد انجامید. نا امیدی را از خود دور کن تا به مقصود برسی.


آبان:
به متولدین این ماه توصیه می شود به احترام و توجه و مراقبت از بزرگترها، از پدر و مادرها ادامه دهند. آنها را زیر چتر حمایت خود بگیرند و در حدامکان خود به آنها روحیه بدهند. با فرزندان خود دوست و صمیمی و نزدیک باشید.
حافظ:
جز اين قدر نتوان گفت در جمال تو عيب که وضع مهر و وفا نيست روی زيبا را
در آسمان نه عجب گر به گفته حافظ سرود زهره به رقص آورد مسيحا را
تعبیر:غرور و تکبر را در زندگی از خود بران و با دوستان و آشنایان مهربان باش و در هنگام بی نیازی و آسایش به فکر سختی و مشقت زندگی دیگران هم باش. با مهربانی و دوستی و با یاری دیگران می توانی زندگی راحتی داشته باشی. با مردم متکبر و خودپسند همنشینی نکن.

آذر:
اغلب متولدین متاهل این ماه بدلیل تفاهم، عاقل بودن، سیاست داشتن، هیچگاه در زندگی شان اختلاف و درگیری وجود نداشته است . همیشه آرامش در فضای خانه و خانواده برقرار بوده. دوستان جدیدی وارد زندگی درصدی از متولدین این ماه میشوند که بعضی مثبت و بعضی نه چندان دلخواه هستند.
حافظ:
دلم ز حلقه زلفش به جان خريد آشوب چه سود ديد ندانم که اين تجارت کرد
اگر امام جماعت طلب کند امروز خبر دهيد که حافظ به می طهارت کرد
تعبیر:دعا و نماز بی ریا و صادقانه به درگاه خداوند تو را به هدف نزدیک می کند. به دینداران ریاکار اعتماد نکن. صداقت رمز پیروزی است. با دوستان صمیمی و صادق باش


دی:
عده ای نقاب دوستی به چهره زده و وارد زندگی درصدی از متولدین این ماه شده اند. این گروه را باید شناخت و نباید اجازه داد دست به خرابی و ویرانی بزنند. برای اغلب متولدین این ماه سفر توصیه میشود چون معمولا روحیه ناآرام و یا کسل آنها را آرامش میبخشند .
حافظ:
مسند به باغ بر که به خدمت چو بندگان استاده است سرو و کمر بسته است نی
حافظ حديث سحرفريب خوشت رسيد تا حد مصر و چين و به اطراف روم و ری
تعبیر:زندگی فراز و نشیب بسیار دارد. بهتر است که قدر لحظات با ارزش عمر را بدانی و از آن به خوبی استفاده کنی. به قدرت و جلال خود، مغرور نباش. با دوستان و خانواده ی خود مهربان باش و غرور و خودپسندی را رها کن. دوران ناکامی هم مانند دوران خوش زندگی نا پایدار و فانی است. به خداوند ایمان داشته باش


بهمن :
در حال باید این گروه بدانند که هیچ حادثه و عکس العمل منفی نباید روحیه و اخلاق شان را تغییر بدهد. خستگیها و بیخوابیها برای گروهی از متولدین این ماه دردسر ایجاد نموده است. این عده باید برای سلامت روح و جسم خود روش تنظیم شده ای را دنبال کنند.
حافظ:
مجلس انس و بهار و بحث شعر اندر ميان نستدن جام می از جانان گران جانی بود
دی عزيزی گفت حافظ می‌خورد پنهان شراب ای عزيز من نه عيب آن به که پنهانی بود
تعبیر:دودلی و تردید را از خود دور کن. از همنشینان و دوستان بد دوری کن تا دچار رنج و گمراهی نشوی. آرزوهای دور و دست نیافتنی غیر از رنج و زحمت نتیجه ای ندارد. اعتدال و میانه روی را پیشه کن.

اسفند:
بسیاری از خانواده های متولدین این ماه بعضی پدر و مادرها بدلایلی با فرزندان خود دچار تضادهایی شده اند، این عده باید برقراری پل های دوستی، ایجاد فضای آرام، نزدیک شدن به فرزندان خود، در حل این مسائل بکوشند وگرنه روزی بخود می آیند که فاصله عمیق و طولانی است.
حافظ:
زهد من با تو چه سنجد که به يغمای دلم مست و آشفته به خلوتگه راز آمده‌ای
گفت حافظ دگرت خرقه شراب آلوده‌ست مگر از مذهب اين طايفه بازآمده‌ای
تعبیر:از فرصت پیش آمده نهایت استفاده را داشته باش و چشم بصیرت داشته باش و سره را از ناسره تشخیص بده. همه ی عوامل برای اینکه به مقصود برسی فراهم است. شک و تردید را از خود دور کن و تصمیمی جدی بگیر
 

...scream...

عضو جدید
کاربر ممتاز
9 بهمن 1390
فال روز متولدین فروردین:
خانمهای متولد این ماه اغلب مورد تقلید اطرافیان هستند و درضمن حرفها و نظرات شان برای بعضیها حکم سند را دارد . کسی در خانواده تان از دست شما دلگیر است، سعی کنید دل او را بدست بیاورید
حافظ:
چه شود گر من و تو چند قدح باده خوريم باده از خون رزان است نه از خون شماست
اين چه عيب است کز آن عيب خلل خواهد بود ور بود نيز چه شد مردم بی‌عيب کجاست
تعبیر:همه ی سیاهی ها و تباهی ها از بین خواهد رفت. از دوستان ریاکار در رنج و عذاب به سر می بری اما با صداقت و صفای دل و ایمان، زندگی خوبی خواهی داشت



فال روز متولدین اردیبهشت:
ناآرامی و سر گشتگی بعضی از متولدین این ماه را باید بحساب دوری از عزیزان، اصولا" دورافتادن از گذشته ها و خاطرات شیرینی كه زندگی شان را دربر گرفته بود گذاشت، در مجموع متولدین این ماه آدمهای عاطفی، پابند گذشته و مسائل بسیار عاطفی هستند و بهمین سبب خیلی از دختر خانمهای متولد این ماه تا سالهای سال بدلیل دست نیافتن به ایده آلها ازداوج نمی كنند، خیلی از مردها تا پایان عمر وصلتی را نمی پذیرند.
حافظ:
هر آن که روی چو ماهت به چشم بد بيند بر آتش تو بجز جان او سپند مباد
شفا ز گفته شکرفشان حافظ جوی که حاجتت به علاج گلاب و قند مباد
تعبیر:آسوده و مطمئن به انجام کاری که در نظر داری بپرداز زیرا به موفقیت بزرگی دست خواهی یافت. از طعنه ی سرزنش کنندگان و کینه ی دشمنان به زودی خلاص خواهی شد.


فال روز متولدین خرداد:
اطرافیان متولد این ماه را دو گروه متفاوت تشكیل میدهند، آدم هایی كه قدرشناس و رفیق و همراه هستند و آدم هایی كه فقط به جنبه های مادی و برداشت شخصی خود اهمیت میدهند و در اصل این گروه دارای خصوصیات یك همراه، شریك و همكار خوب نیستند و باید تنها به همكاری موقت با آنها اندیشید.
حافظ:
بيا که هاتف ميخانه دوش با من گفت که در مقام رضا باش و از قضا مگريز
ميان عاشق و معشوق هيچ حال نيست تو خود حجاب خودی حافظ از ميان برخيز
تعبیر:زندگی بدون عشق، پوچ و تو خالی و غیر قابل تحمل است. دوستان خود را بیازما تا میزان صدق و درستی آنها بر تو مسلم شود. با کسانی که ادعای دوستی و محبت دارند معاشرت نکن. به آنچه داری قانع باش و زیاده طلبی را رها کن. غرور و خودخواهی را از خود دور کن.


فال روز متولدین تیر:
درصدی از متولدین این ماه در زندگی زناشوئی باشانس بلندی همراهند و برخی نیز در سالهای پیری با نامرادی و شکست عاطفی روبرو میشوند. اما آنچه که مسلم است امروز، خبر خوشی برای همه ی متولدین این ماه خواهد بود.
حافظ:
شبان وادی ايمن گهی رسد به مراد که چند سال به جان خدمت شعيب کند
ز ديده خون بچکاند فسانه حافظ چو ياد وقت زمان شباب و شيب کند
تعبیر:تا زمانی که اراده ی خود را محکم نکنی به مقصود نخواهی رسید. امید به خداوند تو را یاری خواهد کرد. شک و تردید را از دل خود بیرون کن. هرچه پیش آید خیر تو در آن است


فال روز متولدین مرداد:
آنچه اینروزها سبب هیجانات و شلوغی هائی در زندگی خیلی از متولدین این ماه شده، در اصل مقدمه حوادث آینده است كه خوشبختانه بیشتر آن مثبت و سازنده خواهد بود.
حافظ:
جگر چون نافه‌ام خون گشت کم زينم نمی‌بايد جزای آن که با زلفت سخن از چين خطا گفتيم
تو آتش گشتی ای حافظ ولی با يار درنگرفت ز بدعهدی گل گويی حکايت با صبا گفتيم
تعبیر:با درایت و کمک از دوستان خوب می توانی مشکلات را از پیش روی خود بر داری. سعی کن که دچار اشتباه نشوی و به پند و اندرز ناصحان مشفق عمل کنی. بیهوده مشکلات را به گردن این و آن نینداز. دو دل و مردد نباش. در تصمیم گیری ها عاقلانه فکر کن.


فال روز متولدین شهریور:
شركت در یك میهمانی سبب میشود بسیاری از متولدین این ماه چهره واقعی گروهی از اطرافیان خود را بشناسند و باصطلاح با چنین شناسائی برای آینده خود تصمیم منطقی بگیرند. در این میان بعضی سوءتفاهمات كه میان آشنایان كدورت و دلگیری بوجود آورده بود با حوادث تازه برطرف میشود و حتی بین گروهی از عروسها و مادر شوهرها روابط بسیار صمیمانه ای بوجود میاید.
حافظ:
خوش برآ با غصه‌ای دل کاهل راز عيش خوش در بوته هجران کنند
سر مکش حافظ ز آه نيم شب تا چو صبحت آينه رخشان کنند
تعبیر:موقعیت را غنیمت بدان و از آن استفاده کن. رنج و مصیبت، عاقبت به خوشی خواهد انجامید. نا امیدی را از خود دور کن تا به مقصود برسی.


فال روز متولدین مهر:
امروز ریسک برای متولدین این ماه با نتایج خوب همراه است، البته این ریسک در زمینه های خرید و فروش و اقداماتی برای تغییر و تحول در کسب و کار با پیش بینی های منطقی حتما" توام با موفقیت خواهد بود
حافظ:
هر نقش که دست عقل بندد جز نقش نگار خوش نباشد
جان نقد محقر است حافظ از بهر نثار خوش نباشد
تعبیر:بخت و اقبال با تو مساعد است. در زندگی قدر دوستان را بدان زیرا بدون آنها زندگی غم انگیز و دشوار می گذرد.



فال روز متولدین آبان:
توقع عزیزان و دوستان و آشنایان از متولدین این ماه همیشه زیاد است، البته چنین روحیه ای تنها بدلیل امكانات و فداكاریهای متولدین این ماه بوجود آمده است، بسیاری از پدر و مادرها كه فرزندی متولد این ماه دارند خوشبخت هستند و درضمن فرزندانی هم كه پدارانی متولد این ماه دارند در صف خوشبخت ها قرار دارند.
حافظ:
ننگرد ديگر به سرو اندر چمن هر که ديد آن سرو سيم اندام را
صبر کن حافظ به سختی روز و شب عاقبت روزی بيابی کام را
تعبیر:زندگی را با خوشی و خرمی بگذران و غم و اندوه روزگار را نخور. دیگران را محرم اسرار خود نکن زیرا دچار دردسر و گرفتاری می شوی. خوشبین و امیدوار باش زیرا سرانجام به آرزوی خود خواهی رسید



فال روز متولدین آذر:
از همدردی دیگران احساس رضایت خاطر می کنید. احساس می کنید بار سنگینی از مشکلات را بر دوش می کشید. با این حال شما از آرمان ها و اهداف خود دست نمی کشید و با انعطاف پذیری و سازگاری کامل بر دشواری ها غلبه خواهید کرد.
حافظ:
جمع کن به احسانی حافظ پريشان را ای شکنج گيسويت مجمع پريشانی
گر تو فارغی از ما ای نگار سنگين دل حال خود بخواهم گفت پيش آصف ثانی
تعبیر:قدر لحظات عمر خود را بدان و آن ها را به راحتی از دست نده. راز خود را با نامحرمان در میان نگذار تا دچار دردسر و حسادت دیگران نشوی. برای رسیدن به هدف باید تلاش کنی. مراقب کارهای خود باش و با تعقل و تفکر و صبر و آرامش کار کن تا با سهل انگاری خود را دچار انحراف و شکست نکنی و پشیمان نشوی


فال روز متولدین دی:
اغلب مجردهای این ماه در آستانه تصمیم گیری برای ادامه تحصیل، گذراندن دوره تخصصی و یا آغاز زندگی زناشوئی هستند، در میان آنها بعضی نیز گرفتار عشق پرشور ولی هنوز نامعلومی شده اند که اگر بموقع در سر و سامان دادن به آن همت نکنند مسلما" با بن بست ها و دردسرهائی روبرو میشوند
حافظ:
داور دارا شکوه‌ای آن که تاج آفتاب از سر تعظيم بر خاک جناب انداختی
نصره الدين شاه يحيی آن که خصم ملک را از دم شمشير چون آتش در آب انداختی
تعبیر:به زودی به آرزوی خود می رسی و سعادت و نیکبختی بر زندگی ات سایه خواهد افکند و این حاصل رنج و زحمتی است که تحمل کرده ای. قدر لحظات زندگی را بدان و شکر خداوند را به جای آور



فال روز متولدین بهمن:
فرد مورد علاقه متولدین این ماه خیلی روی رفتار و اخلاق مهربان و انسانی شان حساب میكند. اگر دلیل خستگی و مشغله و غیره، این رفتار تغییر كند مسلما" این روابط را بهم میریزد.
حافظ:
داور دارا شکوه‌ای آن که تاج آفتاب از سر تعظيم بر خاک جناب انداختی
نصره الدين شاه يحيی آن که خصم ملک را از دم شمشير چون آتش در آب انداختی
تعبیر:به زودی به آرزوی خود می رسی و سعادت و نیکبختی بر زندگی ات سایه خواهد افکند و این حاصل رنج و زحمتی است که تحمل کرده ای. قدر لحظات زندگی را بدان و شکر خداوند را به جای آور


فال روز متولدین اسفند:
هماهنگ شدن دو نسل در میان متولدین این ماه همیشه آسان بوده، یعنی پدر و مادرها با بچه ها خیلی خوب کنار آمده اند و همین مسئله سبب شده تفاهم و دوستی بسیار در جمعشان باشد. با اینحال گروه اندکی از متولدین این ماه در مورد بچه هایشان به بن بست رسیده اند، یعنی قدرت کنترل آنها را از دست داه اند، باید کمی صبورانه تر در این روزها با فرزندان روبه رو شد.
حافظ:
خوش برآ با غصه‌ای دل کاهل راز عيش خوش در بوته هجران کنند
سر مکش حافظ ز آه نيم شب تا چو صبحت آينه رخشان کنند
تعبیر:موقعیت را غنیمت بدان و از آن استفاده کن. رنج و مصیبت، عاقبت به خوشی خواهد انجامید. نا امیدی را از خود دور کن تا به مقصود برسی
 

anise b

عضو جدید
کاربر ممتاز
فال روز متولدین خرداد:
اطرافیان متولد این ماه را دو گروه متفاوت تشكیل میدهند، آدم هایی كه قدرشناس و رفیق و همراه هستند و آدم هایی كه فقط به جنبه های مادی و برداشت شخصی خود اهمیت میدهند و در اصل این گروه دارای خصوصیات یك همراه، شریك و همكار خوب نیستند و باید تنها به همكاری موقت با آنها اندیشید.
حافظ:
بيا که هاتف ميخانه دوش با من گفت که در مقام رضا باش و از قضا مگريز
ميان عاشق و معشوق هيچ حال نيست تو خود حجاب خودی حافظ از ميان برخيز
تعبیر:زندگی بدون عشق، پوچ و تو خالی و غیر قابل تحمل است. دوستان خود را بیازما تا میزان صدق و درستی آنها بر تو مسلم شود. با کسانی که ادعای دوستی و محبت دارند معاشرت نکن. به آنچه داری قانع باش و زیاده طلبی را رها کن. غرور و خودخواهی را از خود دور کن.
 

F@tima s332

عضو جدید
کاربر ممتاز
دی:
عده ای نقاب دوستی به چهره زده و وارد زندگی درصدی از متولدین این ماه شده اند. این گروه را باید شناخت و نباید اجازه داد دست به خرابی و ویرانی بزنند. برای اغلب متولدین این ماه سفر توصیه میشود چون معمولا روحیه ناآرام و یا کسل آنها را آرامش میبخشند .

اینوجناب حافظ خوب گفته
دمش گرم;)
 

...scream...

عضو جدید
کاربر ممتاز
دی:
عده ای نقاب دوستی به چهره زده و وارد زندگی درصدی از متولدین این ماه شده اند. این گروه را باید شناخت و نباید اجازه داد دست به خرابی و ویرانی بزنند. برای اغلب متولدین این ماه سفر توصیه میشود چون معمولا روحیه ناآرام و یا کسل آنها را آرامش میبخشند .

اینوجناب حافظ خوب گفته
دمش گرم;)
خود حافظ اینو گفته....
من که ندیدم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
:eek::eek::eek:
 

Girlicious

عضو جدید
کاربر ممتاز
خرداد:
آن گروه از متولدین این ماه که بدلایلی با گروهی از نزدیکان دچار اختلاف عقیده و نظر و کدورت هایی شده اند بهتر است در حل آن بکوشند فضای صلح آمیزی در اطراف خود پدید آورند، چون خیلی ها از این جدایی ها و اختلافات به نفع خود بهره میگیرند.
حافظ:
از سخن چينان ملالت‌ها پديد آمد ولی گر ميان همنشينان ناسزايی رفت رفت
عيب حافظ گو مکن واعظ که رفت از خانقاه پای آزادی چه بندی گر به جايی رفت رفت
تعبیر:در طریق دوستی و محبت باید سختی ها و ملامت ها را تحمل کرد. راه رسیدن به هدف ناهموار و سخت است. با صبر و شکیبایی همه ی رنج ها و حسرت ها را می توان از بین برد. نباید سعی و تلاش را رها کنی.


آخری رو راست میگه خیلی تکبر دارم نمیشه کمش هم کرد
 

...scream...

عضو جدید
کاربر ممتاز
خرداد:
آن گروه از متولدین این ماه که بدلایلی با گروهی از نزدیکان دچار اختلاف عقیده و نظر و کدورت هایی شده اند بهتر است در حل آن بکوشند فضای صلح آمیزی در اطراف خود پدید آورند، چون خیلی ها از این جدایی ها و اختلافات به نفع خود بهره میگیرند.
حافظ:
از سخن چينان ملالت‌ها پديد آمد ولی گر ميان همنشينان ناسزايی رفت رفت
عيب حافظ گو مکن واعظ که رفت از خانقاه پای آزادی چه بندی گر به جايی رفت رفت
تعبیر:در طریق دوستی و محبت باید سختی ها و ملامت ها را تحمل کرد. راه رسیدن به هدف ناهموار و سخت است. با صبر و شکیبایی همه ی رنج ها و حسرت ها را می توان از بین برد. نباید سعی و تلاش را رها کنی.


آخری رو راست میگه خیلی تکبر دارم نمیشه کمش هم کرد
میتونی.....
 

...scream...

عضو جدید
کاربر ممتاز
خوب شاید کسانی رو نتونی ببخشی که کارشون نابخشودنی باشه....ولی کسی رو نبخشی...کسی هم تورو نمیبخشه..
 

Ћцвгіѕ Ǥіяl

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
فال روز متولدین اسفند:
هماهنگ شدن دو نسل در میان متولدین این ماه همیشه آسان بوده، یعنی پدر و مادرها با بچه ها خیلی خوب کنار آمده اند و همین مسئله سبب شده تفاهم و دوستی بسیار در جمعشان باشد. با اینحال گروه اندکی از متولدین این ماه در مورد بچه هایشان به بن بست رسیده اند، یعنی قدرت کنترل آنها را از دست داه اند، باید کمی صبورانه تر در این روزها با فرزندان روبه رو شد.
حافظ:
خوش برآ با غصه‌ای دل کاهل راز عيش خوش در بوته هجران کنند
سر مکش حافظ ز آه نيم شب تا چو صبحت آينه رخشان کنند
تعبیر:موقعیت را غنیمت بدان و از آن استفاده کن. رنج و مصیبت، عاقبت به خوشی خواهد انجامید. نا امیدی را از خود دور کن تا به مقصود برسی

باحال بود
 

...scream...

عضو جدید
کاربر ممتاز
10 بهمن 1390

فال روز متولدین فروردین:
اگر بسیاری از پدر و مادرهای این ماه شانس بچه های خوب و سر براه و ایده الی را دارند باید بدانند که با همت و زحمت خودشان بدست آمده ولی در عین حال با ظرافت باید این موفقیت را حفظ نمایند.
حافظ:
مددی گر به چراغی نکند آتش طور چاره تيره شب وادی ايمن چه کنم
حافظا خلد برين خانه موروث من است اندر اين منزل ويرانه نشيمن چه کنم
تعبیر:خود را مأیوس و افسرده می بینی و از بدخواهی دشمن شکوه و شکایت داری. خود را نباز و دل به تقدیر بسپار. هر چه خیر است پیش می آید. به خدا توکل کن و با دوستان دانا مشورت کن تا راه چاره ای پیدا شود.

فال روز متولدین اردیبهشت:
امروز اصلاً وقت خوبی برای صحبت كردن در مورد برنامه هایتان با رئیس و یا همكارانتان نیست، چرا كه امروز شما نمی توانید خوب مقصود خود را بیان كنید. اگر شا مدتی صبر كنید خودتان می فهمید كه از چه كلماتی باید استفاده كنید. اما نباید حین صحبت كردن زیاد هیجان زده شوید وگرنه قدرت تأثیر گذاری خود را از دست می دهید. افكار خود را به دقت هدایت كنید و نگذارید حواستان پرت شود.
حافظ:
مرا تا عشق تعليم سخن کرد حديثم نکته هر محفلی بود
مگو ديگر که حافظ نکته‌دان است که ما ديديم و محکم جاهلی بود
تعبیر:تنهایی و غم و اندوه را می توانی به شادی تبدیل کنی. با همنشینی با دوستان خوب می توانی راه تازه ای پیش پای خود قرار دهی. عشق و محبت را فراموش نکن

فال روز متولدین خرداد:
کسی که به نصیحت دیگران بی توجهی کند، دچار خسران و ضرر خواهد شد. وقتی می بینی کسانی هستند که از تو تجربه و شناخت بیشتری دارند، باید در حضورشان زانو زد و از آنها بسیار آموخت.
حافظ:
مطرب چه پرده ساخت که در پرده سماع بر اهل وجد و حال در های و هو ببست
حافظ هر آن که عشق نورزيد و وصل خواست احرام طوف کعبه دل بی وضو ببست
تعبیر:نسنجیده و بدون اندیشه دست به هیچ کاری نزن زیرا به بن بست خواهی رسید. فریب دوستان ظاهری را خورده ای اما مطمئن باش که با لطف خداوند راه چاره ای برایت باز خواهد شد.

فال روز متولدین تیر:
دریافت خبرها و پیامهای تازه ای زندگی اکثر متولدین این ماه را دچار تحول و تغییر میکند، در این ضمن بعضیها بدلیل نقل و انتقالات تازه در کار و زندگی شان، ابتدا کمی دلواپس میشوند ولی بمرور خود را بازیافته و به مسائل مثبت پیش آمد پی میبرند .
حافظ:
بادت به دست باشد اگر دل نهی به هيچ در معرضی که تخت سليمان رود به باد
حافظ گرت ز پند حکيمان ملالت است کوته کنيم قصه که عمرت دراز باد
تعبیر:از کاری که در پیش گرفته ای نادم و پشیمان نباش و دو دلی و تردید به خود راه نده. نتیجه هرچه باشد به خیر و صلاح تو است

فال روز متولدین مرداد:
شما امروز احساس می كنید به شدت به دنبال آروزهای قلبی خود كشیده می شوید و در جستجوی زمانی برای تفریح و تجدید قوا هستید، اما هرچقدر كه جلوتر می روید نسبت به كارتان نیز جدی تر می شوید. تا وقتی كه به اوج ناراحتی نرسیده و برای تمام كردن كارهای ناتمام تان تصمیم جدی نگرفته اید، نمی دانید كه چه كارهایی باید انجام دهید.
حافظ:
به صبر کوش تو ای دل که حق رها نکند چنين عزيز نگينی به دست اهرمنی
مزاج دهر تبه شد در اين بلا حافظ کجاست فکر حکيمی و رای برهمنی
تعبیر:قناعت بزرگترین ثروت و گنجینه برای انسان است. آسودگی و فراغت زندگی خود را با ندانم کاری به خطر نینداز. قدر زندگی و خانواده ی خود را بدان. صبر داشته باش و سختیها را تحمل کن تا به نتیجه ی مطلوب برسی. روزگار همیشه نامساعد باقی نخواهد ماند. صبر و قناعت را فراموش نکن. از همنشینان بد احتراز کن تا گمراه نشوی

فال روز متولدین شهریور:
آن دسته از متولدین این ماه که بدلیلی از چاقی و یا ناراحتیهای قلبی و غیره هراس دارند باید به ورزش بپردازند، ورزش در حد معقول برای پا به سن گذاشته ها، ورزش در حد حرفه ای و پرتحرک برای جوانترها توصیه میشود، در این میان غذاهای گیاهی و پرهیز از مواد چرب و چاق کننده نیز ضروری است که باید به آن توجه عمیقتری شود.
حافظ:
دلا منال ز بيداد و جور يار که يار تو را نصيب همين کرد و اين از آن دادست
برو فسانه مخوان و فسون مدم حافظ کز اين فسانه و افسون مرا بسی يادست
تعبیر:فقط با اتکا به اعتماد به نفس می توانی به مقصود برسی. سخن مدعیان را گوش نکن. اگر به سعی و کوشش و هدف خود ایمان داری، دیگر صبر جایز نیست و فرصت ها را غنیمت بدان

فال روز متولدین مهر:
معمولاً مشكلات خانوادگی باعث ناراحتی شما می شوند، ولی امروز شما می تواند با این مسئله كنار بیایید؛ چرا كه احساس می كنید می توانید در مورد آنچه كه در ذهنتان می گذرد صحبت كنید و دیگران هم به حرف شما گوش می دهند. وقتی كه یك گفتگوی آرام و منطقی می تواند مؤثر واقع شود و همین طور اسباب ناراحتی شما را فراهم نمی كند، دیگر لازم نیست با حرص و جوش خوردن انرژی تان را هدر بدهید.
حافظ:
چرخ برهم زنم ار غير مرادم گردد من نه آنم که زبونی کشم از چرخ فلک
چون بر حافظ خويشش نگذاری باری ای رقيب از بر او يک دو قدم دورترک
تعبیر:اراده ای قوی و محکم داری و همین برای تو کافی است. در مواقع سختی ثابت قدم و با اراده هستی. اخلاص و صداقت به همراه اراده ی محکم، راه گشای تو خواهد بود. مطمئن باش که به مقصود خود می رسی هرچند که گاهی مشکلات، راه تو را سد کنند.

فال روز متولدین آبان:
شما امروز خیلی پر انرژی نیستید، برای اینكه زیاد مورد توجه واقع نشده اید. اما احتمالاً موفقیت های مهمی كسب خواهید كرد. شما انقدر توانایی دارید كه بدانید دقیقاً چه حرف هایی می خواهید بزنید و حتی این گونه به نظر می رسد كه شما توانایی خواندن فكر دیگران را هم دارید. ذهن شما قابلیت های خیلی بالایی دارد و بنابراین زود قضاوت كرده و عجولانه تصمیم گیری می كنید و به نظر می رسد كه اطلاعات زیادی دارید.
حافظ:
گفتم که خواجه کی به سر حجله می‌رود گفت آن زمان که مشتری و مه قران کنند
گفتم دعای دولت او ورد حافظ است گفت اين دعا ملايک هفت آسمان کنند
تعبیر:به مراد و مقصود خود خواهی رسید. با دوستان و بزرگان با تجربه چاره اندیشی کن تا با راهنمایی آنها زودتر به مقصود برسی. تردید و شک را از خود دور کن. در راه عشق ثابت قدم و استوار باش.

فال روز متولدین آذر:
برای به انجام رسانیدن نقشه هایتان بهتر است با نزدیکان خود مشورت کنید و در صورت لزوم از آنان کمک و یاری بخواهید. روز دلپذیری در پیش روست. مشکل خودتان را بزرگتر از آنچه که هست جلوه ندهید. باید به نزدیکترین فرد خانواده اعتماد کنید تا برای حل دشواری شما کمکتان کند .
حافظ:
سايه طاير کم حوصله کاری نکند طلب از سايه ميمون همايی بکنيم
دلم از پرده بشد حافظ خوشگوی کجاست تا به قول و غزلش ساز نوايی بکنيم
تعبیر:راه دشواری در پیش داری. برای رسیدن به هدف، اراده ای محکم لازم است. باید هوشیار و مراقب باشی تا دچار لغزش و خطا نشوی. از دوستان مشفق و آگاه راهنمایی بطلب و با آنها مشورت کن. صبر و حوصله کن تا با آرامش خاطر به کار خود ادامه بدهی.

فال روز متولدین دی:
فرد مورد علاقه تان می خواهد به کارهای خودش بپردازد و این امر ممکن است شما را بسیار خشمگین کند مگر آن که این تفاوت ها را بپذیرید. بد نیستکه شما هم به انجام کارهای خود بپردازید و آماده شوید که در سال جدید مجدداً یکدیگر را ملاقات کنید؟ حتی در آن زمان هم ممکن است بحث و گفتگوی زیادی انجام شود سعی کنید انرژی تان را صرف این بکنید که جشن را برای افرادی که به آن اهمیت می دهند، عالی بسازید.
حافظ:
داور دين شاه شجاع آن که کرد روح قدس حلقه امرش به گوش
ای ملک العرش مرادش بده و از خطر چشم بدش دار گوش
تعبیر:با پشتکار و تلاش به مقصود خود می رسی. ممکن است در این راه به سختی ها و مشکلاتی برخورد کنی که این طبیعی است. ناامید و مأیوس نشو. با کسانی که گمان می کنی دشمن تو هستند عاقلانه رفتار کن زیرا که چه بسا دچار اشتباه شده باشی.

فال روز متولدین بهمن:
نباید تصور کنید که از حل مشکلات اخیر بر نمیآئید. قدرت و توانائی شما در حل معضلات بسیار زیاد است. لحظه های دلپذیر و شادی آور در پیش دارید . چند روز گذشته شما را خسته کرده است. برای رفع خستگی و تجدید قوا بهتر است به یک سفر کوتاه بروید. احتمال دارد به پول قابل توجهی دست بیابید.
حافظ:
داور دين شاه شجاع آن که کرد روح قدس حلقه امرش به گوش
ای ملک العرش مرادش بده و از خطر چشم بدش دار گوش
تعبیر:با پشتکار و تلاش به مقصود خود می رسی. ممکن است در این راه به سختی ها و مشکلاتی برخورد کنی که این طبیعی است. ناامید و مأیوس نشو. با کسانی که گمان می کنی دشمن تو هستند عاقلانه رفتار کن زیرا که چه بسا دچار اشتباه شده باشی.

فال روز متولدین اسفند:
متولدین این ماه در کار شانس بسیاری دارند گاه با موانع و سنگ اندازی دوستان روبرو شده و در میمانند که چه کنند ولی خوشبختانه صبر و حوصله و در عین حال بموقع جنبیدن آنها سبب میشود همه تیر این دشمن ها به سنگ بخورد .
حافظ:
کو جلوه‌ای ز ابروی او تا چو ماه نو گوی سپهر در خم چوگان زر کشيم
حافظ نه حد ماست چنين لاف‌ها زدن پای از گليم خويش چرا بيشتر کشيم
تعبیر:به آنچه که داری قناعت کن و مغرور نباش. به اندازه ی توانایی های خود زندگی کن تا زندگی خود را پریشان نکنی. با خانواده ی خود مهربان باش و از لحظات زندگی بهره ببر. آنان را با آرزوهای بی پایه و اساس خود در رنج و زحمت نینداز
 
آخرین ویرایش:
  • Like
واکنش ها: m@hd

anise b

عضو جدید
کاربر ممتاز
فال روز متولدین خرداد:
کسی که به نصیحت دیگران بی توجهی کند، دچار خسران و ضرر خواهد شد. وقتی می بینی کسانی هستند که از تو تجربه و شناخت بیشتری دارند، باید در حضورشان زانو زد و از آنها بسیار آموخت.
حافظ:
مطرب چه پرده ساخت که در پرده سماع بر اهل وجد و حال در های و هو ببست
حافظ هر آن که عشق نورزيد و وصل خواست احرام طوف کعبه دل بی وضو ببست
تعبیر:نسنجیده و بدون اندیشه دست به هیچ کاری نزن زیرا به بن بست خواهی رسید. فریب دوستان ظاهری را خورده ای اما مطمئن باش که با لطف خداوند راه چاره ای برایت باز خواهد شد.
 

m@hd

عضو جدید
فال روز متولدین خرداد:
کسی که به نصیحت دیگران بی توجهی کند، دچار خسران و ضرر خواهد شد. وقتی می بینی کسانی هستند که از تو تجربه و شناخت بیشتری دارند، باید در حضورشان زانو زد و از آنها بسیار آموخت.
حافظ:
مطرب چه پرده ساخت که در پرده سماع بر اهل وجد و حال در های و هو ببست
حافظ هر آن که عشق نورزيد و وصل خواست احرام طوف کعبه دل بی وضو ببست
تعبیر:نسنجیده و بدون اندیشه دست به هیچ کاری نزن زیرا به بن بست خواهی رسید. فریب دوستان ظاهری را خورده ای اما مطمئن باش که با لطف خداوند راه چاره ای برایت باز خواهد شد. :gol:;)
 

...scream...

عضو جدید
کاربر ممتاز
11 بهمن 1390
فروردین:
امروز رویاها و خیالات شما آنقدر نزدیك و قابل لمس به نظر می‌رسند كه شما می‌توانید آنها را لمس كنید و آنقدر واقعی هستند كه نمی‌توانید بین آنها با آنچه در واقعیت اتفاق می‌افتد تمایز قائل شوید. امروز اعتماد كردن به حس ششم از تكیه كردن بر واقعیت برای شما مهم‌تر است، چرا كه شما با نشانه‌های سمبلیك كه در ذهنتان شكل می‌گیرند هماهنگ هستید. به جای اینكه به دنبال برنامه‌های منطقی بروید، فقط با توجه به حس خود كار كنید. بعدها كه فكرتان منطقی‌تر شد به اندازه كافی وقت دارید كه دنبال این برنامه‌ها بروید.
حافظ:
چون طهارت نبود کعبه و بتخانه يکيست نبود خير در آن خانه که عصمت نبود
حافظا علم و ادب ورز که در مجلس شاه هر که را نيست ادب لايق صحبت نبود
تعبیر:هیچ کاری با خشونت و بدون سعی و تلاش به انجام نمی رسد. از دوستان ظاهرالصلاح کمک نطلب زیرا به نفع خود کار می کنند. ایمان و اراده به هدف، نیمی از مشکلات تو را چاره می سازند. دعا کن تا روحیه ی قوی داشته باشی.


اردیبهشت:
شما اكنون در مورد مسائل مالی، به خصوص وقت‌هایی كه برای خریدن چیزی كه اصلاً بهش نیز ندارید وسوسه می‌شوید، نگرش‌های پخته و حساب شده‌ای دارید. پول زیادی خرج كردن برای خریدن اجناس لوكس و تجملی می‌تواند زندگی‌تان را زیر و زبر كند. حواستان باشد كه پیشنهادات دیگران را نپذیرید، چراكه ممكن است آنها شما را تشویق به كارهای بی ملاحظه و بدون فكر كنند و باعث پشیمانی‌تان در آینده شوند.
حافظ:
باده با محتسب شهر ننوشی زنهار بخورد باده‌ات و سنگ به جام اندازد
حافظا سر ز کله گوشه خورشيد برآر بختت ار قرعه بدان ماه تمام اندازد
تعبیر:تلاش روزانه و دعای سحرگاه، کلید پیروزی است. از خود گذشتگی و اعتماد به نفس داشته باش. با دوستان خود، با احتیاط رفتار کن و ریاکاران را از خود دور کن. راه تو به موفقیت ختم می شود.


خرداد:
باوجود اینكه هم اكنون شما سعی می‌كنید كه انسان منطقی‌تری بشوید، امروز افكار حسی و غیر منطقی شما بیشتر رشد می‌كنند. اما تا موقعی كه نخواهید در زندگی‌تان هیچ تغییر مهمی ‌ایجاد كنید، این موضوع می‌تواند برایتان خطر آفرین باشد. امروز را مثل یك روز تعطیل در نظر بگیرید و به خودتان قول بدهید كه تجربه‌های خود را به وسیله مرتبط شدن با رازهایی كه بهشان مرتبط است عمیق‌تر كنید.
حافظ:
به کجا برم شکايت به که گويم اين حکايت که لبت حيات ما بود و نداشتی دوامی
بگشای تير مژگان و بريز خون حافظ که چنان کشنده‌ای را نکند کس انتقامی
تعبیر:در این راه خود را تنها و بی کس احساس می کنی. البته خودت نیز مقصری. بهتر است که این بار با تعقل و تعمق، همه ی جوانب کار را بسنجی و سپس شروع به کار کنی. دوست را از دشمن بازشناس و به هر کس اعتماد نکن. وجود دوستان واقعی را غنیمت بدان و از آنها کمک بخواه. بیشتر به همت و اراده ی خود متکی باش.


تیر:
اگرچه امروز شما تلاش می‌كنید كه فرد آسان‌گیر و بی قیدی باشید، اطرافیانتان باز هم شما را انسان سخت گیری می‌دانند كه همیشه به هر درخواستی جواب منفی می‌دهید. این سخن به معنی این نیست كه شما فرد منفی بافی هستید؛ بلكه اكنون كه رفتارهای سبك سرانه زیاد مقبول نیست، نظریاتتان در مورد تمام امور خیلی ثابت و غیر قابل تغییر شده است. فقط باید خودتان باشید و به خاطر افكار دیگران خودتان را نگران نكنید.
حافظ:
پنهان ز حاسدان به خودم خوان که منعمان خير نهان برای رضای خدا کنند
حافظ دوام وصل ميسر نمی‌شود شاهان کم التفات به حال گدا کنند
تعبیر:به دوستان ریاکار و ظاهر الصلاح متکی نباش. هرچه می خواهی از خدا بخواه. دشمنان و حسودان را بشناس و همه ی جوانب کار را بسنج. پس از کسب اطمینان، شروع به کار کن.


مرداد:
در حالیكه فردا ماه جدید به نشانه شما نزدیك می‌شود، از یك طرف می‌دانید كه باید كارهای قبلی خود را تمام كند. از طرف دیگر امروز روز خوشی و تفریح كردن است و كار كردن برایتان خیلی سخت شده است! این تضاد می‌تواند از نظر احساسی آشفته تان كند، بنابراین كاری را انجام دهید كه ذهنتان را آرام تر كند.
حافظ:
تو خود وصال دگر بودی ای نسيم وصال خطا نگر که دل اميد در وفای تو بست
ز دست جور تو گفتم ز شهر خواهم رفت به خنده گفت که حافظ برو که پای تو بست
تعبیر:گره ی مشکلات تو گشوده خواهد شد به شرط آنکه عاقلانه اقدام کنی. با بی حوصلگی و تندخویی به نتیجه نخواهی رسید


شهریور:
امروز كارهای خیلی زیادی روی دوشتان سنگینی می‌كند و شاید هم نگران این هستید كه همه این كارها را ناتمام رها كرده‌اید. هم اكنون تهیه كردن یك فهرست از كارهایتان، تمركز كردن روی جزئیات و اختصاص دادن زمانی برای بررسی كردن هر یك از وظایف‌تان، یك راهبرد مفید و مناسب است. اما شما از موانعی كه سر راه شما قرار می‌گیرند خسته شده‌اید. شما نباید فقط به خاطر اینكه دوست دارید قوانین یكنواخت روزانه‌تان را بشكنید دست به كاری پر مخاطره بزنید. روی گزینه‌های خود فكر كنید، ولی قبل از اینكه به صورت جدی اقدام كنید یك روز صبر كنید.
حافظ:
به صبر کوش تو ای دل که حق رها نکند چنين عزيز نگينی به دست اهرمنی
مزاج دهر تبه شد در اين بلا حافظ کجاست فکر حکيمی و رای برهمنی
تعبیر:قناعت بزرگترین ثروت و گنجینه برای انسان است. آسودگی و فراغت زندگی خود را با ندانم کاری به خطر نینداز. قدر زندگی و خانواده ی خود را بدان. صبر داشته باش و سختیها را تحمل کن تا به نتیجه ی مطلوب برسی. روزگار همیشه نامساعد باقی نخواهد ماند. صبر و قناعت را فراموش نکن. از همنشینان بد احتراز کن تا گمراه نشوی


مهر:
امروز شما می‌توانید به خود بقبولانید كه روابط دوستانه خیلی خوبی دارید. حتی اگر بدانید مسائل پیچیده‌ای وجود دارد كه نیاز به توجه و حل شدن دارند، با این حال ترجیح می‌دهید فعلاً به جای حل كردن این مسائل از حقایق فاصله بگیرید. نگاه كردن به توانایی‌های ناشناخته دیگران كار بدی نیست، اما نباید جایگزین حقایقی بشود كه درست جلوی چشمتان قرار دارد!
حافظ:
دامن مفشان از من خاکی که پس از من زين در نتواند که برد باد غبارم
حافظ لب لعلش چو مرا جان عزيز است عمری بود آن لحظه که جان را به لب آرم
تعبیر:دوران هجر کم کم به سر خواهد آمد و به آرزوی خود می رسی. اعتماد دوستان را با رفتار بی ریای خود جلب کن. اعتماد به نفس داشته باش تا شاهد موفقیت را در آغوش گیری.


آبان:
شما امروز با خواهر و برادر و یا با یكی از دوستان نزدیكتان مجادله‌ای لفظی خواهید داشت، اما نباید اجازه بدهید كه این حادثه تمام روزتان را خراب كند. شما در مقاومت كردن در برابر تجربه‌های قدیمی‌نظیر ندارید! ولی از تجربیات هیجان انگیز و به یادآوری خاطرات روزهای سخت لذت می‌برید. ولی نباید فراموش كنید كه كه زندگی كردن در زمان حال از فكر كردن به گذشته لذت بخش‌تر است.
حافظ:
چرخ برهم زنم ار غير مرادم گردد من نه آنم که زبونی کشم از چرخ فلک
چون بر حافظ خويشش نگذاری باری ای رقيب از بر او يک دو قدم دورترک
تعبیر:اراده ای قوی و محکم داری و همین برای تو کافی است. در مواقع سختی ثابت قدم و با اراده هستی. اخلاص و صداقت به همراه اراده ی محکم، راه گشای تو خواهد بود. مطمئن باش که به مقصود خود می رسی هرچند که گاهی مشکلات، راه تو را سد کنند.


آذر:
شما امروز فوق العاده با احتیاط و بادقت شده‌اید، چرا كه كیوان محافظه كار حسابی بهتان كمك می‌كند! شما امروز علاقه‌مند - و حتی مشتاقید!- كه به گذشته خود پشت كرده و از زمان حال لذت ببرید، اما نمی‌توانید زیاد خود جوش باشید. عجیب اینكه اگر بخشی از روز را فقط مخصوص استراحت كردن خالی نگه دارید، توانایی‌هایتان نیز افزایش پیدا می‌كند.
حافظ:
دلا منال ز بيداد و جور يار که يار تو را نصيب همين کرد و اين از آن دادست
برو فسانه مخوان و فسون مدم حافظ کز اين فسانه و افسون مرا بسی يادست
تعبیر:فقط با اتکا به اعتماد به نفس می توانی به مقصود برسی. سخن مدعیان را گوش نکن. اگر به سعی و کوشش و هدف خود ایمان داری، دیگر صبر جایز نیست و فرصت ها را غنیمت بدان


دی:
شما امروز قادر نیستید از زیر بار مسئولیت‌های داخل خانه فرار كنید، حالا خواه این مسئولیت‌ها مربوط به دستورت افراد خانواده باشد، خواه مربوط به كارهای خانه! به جای اینكه با چیزهایی بدیهی مبارزه كنید، سعی كنید اول روز به خوبی تمام وظایف شخصی خود را انجام دهید، در این صورت بعد از ظهر می‌توانید فقط كارهایی كه خودتان دوست دارید را انجام دهید.
حافظ:
به نااميدی از اين در مرو بزن فالی بود که قرعه دولت به نام ما افتد
ز خاک کوی تو هر گه که دم زند حافظ نسيم گلشن جان در مشام ما افتد
تعبیر:مشکلی را که داری زیاد بزرگ و دشوار ندان. سعادت و نیکبختی در انتظار تو است و به مراد و آرزوی خود می رسی.


بهمن :
متوقف كردن برنامه‌های پرمشغله‌تان هم اكنون ایده‌ای مناسب است، برای اینكه شاید شما نتوانید به همه آنها برسید. تا موقعی كه برنامه‌های جاه طلبانه داشته باشید فقط اعصاب خود را خراب تر خواهید كرد. پس زمانی را در آرامش و سكوت مطلق سپری كنید تا از دست سردردهایتان راحت شوید. با وجود اینكه ماه در سومین خانه شما قرار دارد بهتر است به جای هدر دادن انرژی خود آن را ذخیره كنید.
حافظ:
هر نقش که دست عقل بندد جز نقش نگار خوش نباشد
جان نقد محقر است حافظ از بهر نثار خوش نباشد
تعبیر:بخت و اقبال با تو مساعد است. در زندگی قدر دوستان را بدان زیرا بدون آنها زندگی غم انگیز و دشوار می گذرد


اسفند:
شاید شما ترجیح می‌دهید كه هر طور دلتان می‌خواهد روزتان را سپری كرده و دنبال خواسته‌های خود بروید، اما شما آنقدر آزادی ندارید كه این كارها را بكنید. اگرچه شما دوست دارید كاری متفاوت انجام دهید، اما با وجود مشكلاتی كه پیش آمده لازم است كه به روابط قدیمی‌ خود احترام بگذارید. نگران احساساتی كه در دلتان جمع شده نباشید، چراكه همیشه امكان دارد در لحظه آخر همه چیز عوض شود و شما بتوانید به چیزهایی كه در جستجویش هستید برسید.
حافظ:
عمر خسرو طلب ار نفع جهان می‌خواهی که وجوديست عطابخش کريم نفاع
مظهر لطف ازل روشنی چشم امل جامع علم و عمل جان جهان شاه شجاع
تعبیر:زندگی دو روز است. دنیا ارزش آن را ندارد که خود را گرفتار آرزوهای بیهوده کنی. دوران ناکامی تو عاقبت به سر خواهد آمد. بخت و اقبال به تو لبخند می زند. غم و اندوه را از وجود خود دور کن
 

Similar threads

بالا