عكس ها و توضيحات خانه های زيبا و هنري، هنرمندان جهان

mahmoudgenius

عضو جدید
کاربر ممتاز
پل سزان:
یکی از تاثیر گذارترین نقاشان مدرن فرانسوی می*باشد. خانه ای را در سال 1901 در شهر اکس- آن پروانس برای خود تهیه کرد و با سلیقه خود این خانه زیبا را طراحی کرده است، این مکان همانند منزل و آتلیه نقاشی او بود. خانه ای بسیار ساده داشت و همیشه نیز به تنهایی زندگی می*کرد. وی در همهٔ زندگی هنری*اش بسیار کم*سخن بود و از این*رو همواره در جمع هنرمندان بیگانه به شمار می*آمد. نقاشی*هایی که شهرت فراوانی به دست آوردند در این آتلیه به تصویر کشیده شده اند: "خانه لزارد"، "کوه سن- ویکتوار "،.... نمونه ای از این نقاشی*ها می*باشند. نمونه ای از این خانه زیبا را می*توانید در عکس زیر مشاهده کنید:









ژوزفین بیکر:
علاوه بر اینکه در موسیقی چهره ای شناخته شده می*باشد در خوانندگی جاز نیز مشهور می*باشد. جالب است بدانید که او در جنگ دوم جهانی اطلاعات محرمانه نیروهای مقاومت را که با جوهر نامریی نوشته می*شدند، جابه*جا می*کرد. بازدید از این خانه زیبا، یادآور زندگی این هنرمند می*باشد.









گوستاو موور:
یکی از نقاشان مشهور در سبک سمبولیست است. به سبب جنبه*های نمادین و تخیلی آثارش در زمره*ی هنرمندان سمبولیست قرار گرفته است. او در نقاشی، طراحی، فرست کوو (نقاشی بر دیوار) نیز مهارت داشت. همان طور که در شکل زیر می*بینید نمایی از طراحی*ها و نقاشی*های او در منزلش دیده می*شود.

ژاک پرور:

خانه ژاک پرور در نورماند بوده است. شاعر و فیلم* نامه نویس فرانسوی بود. شعرهای او در زبان فرانسه بسیار رایج است و در کتاب*های درسی این زبان بسیار نقل شده است. خانه او در حال حاضر تبدیل به یک موزه شده است و پذیرای بازدید عموم می*باشد.

اوژن دلاکروا:

نقاش سبک رمانتیک است. اوژن دلاکروا نقاش، طراح و چاپگر فرانسوی، مشهورترین نماینده نقاش رمانتیک و یکی از رهبران پیشگام رمانتیک در اروپا است. پاگانینی، یکی از آثار مهم او به شمار می*رود. خانه ای که در زیر مشاهده می*کنید نمایی از خانه*ی این شخص برجسته می*باشد.

ویکتور هوگو:

ویکتور هوگو این خانه*ی سفید را با وسایل و تزئینات چینی آراسته است. آثار بسیار مهمی* مانند: کارگران دریا، افسانه قرن، بینوایان را در این خانه به نگارش در آورده است.

کلود مونه:

کلود مونه بنیانگذار نقاشی امپرسیونیسم فرانسوی بود. مجموعهٔ تابلوهای مشهور نیلوفر آبی به او تعلق دارد و این کارها را از سال 1899 آغاز کرد.

شاتو بریان:

در نوامبر سال 1807 با دختری به نام سلست ازدواج کرد و در همین خانه ساکن شدند.

لئوناردو داوینچی:

لئوناردو داوینچی از دانشمندان و هنرمندان ایتالیایی دوره رنسانس است که در رشته*های نقاشی، ریاضی، معماری، موسیقی، کالبدشناسی، مهندسی، مجسمه سازی، و هندسه شخصی برجسته بود.
 

Similar threads

بالا