عاشقانه انتقاد کنید

Aghrab Khatoon

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
گاهی یک انتقاد کوچک به دلیل لحن بد باعث مشکلات بزرگ عاطفی بین زوجین می شود.به همین خاطر باید به راه های خلاقانه برای انتقادکردن اندیشید.
یکی از دلایلی که باعث می شود ادم ها انتقاد ها را نپذیرند این است که تا متوجه می شوند که دارد از انها انتقاد می شود سریع موضع تدافعی می گیرند.خب تصور کنید اگر این انتقاد در زمانی به انها بشود که فرد انتقاد کننده حضور فیزیکی نداشته باشد این حالت تدافعی پیش نمی اید .همچنین فردی به او انتقاد شده فرصت دارد تا به موضوع مورد انتقاد خوب فکر کندتوصیه ی ما این است که با واسطه انتقاد کنید.حالا با کدام واسطه؟!
۱-صدایتان را ضبط کنید.حرفهایتان را در یک فایل صوتی اماده کنید و ان را در قالب یک CD یا فلش در یک جعبه ی زیبا به همسرتان بدهیدیا حتی اگر می خواهید یک حس نوستالیژیک هم قاطی ماجرا شود روی نوار کاست این کار را انجام دهید.سعی کنید در اغز انتقادتان از جمله ی های عاشقانه شروع کنید .پیشنهاد ما این است که یک شعر عاشقانه بخوانید بعد خوبی های همسرتان را بیان کنید بعد از او بخواهید از شما انتقاد کند و به او بفهمانید که انتقادات او از شما باعث رشد شما می شود و در اخر اتنقاد خود را به او بگویید.
۲-می توانید نامه هم برای ش بنویسید.سعی کنید نامه با دست خط خودتان باشد اگر دستی در نقاشی دارید ان را با دستان خود تزیین کنید.
 

delbaar

کاربر فعال
مرسی بابت مطلبت
ولی بنظرم همون رو در رو حرف بزنن بهتر تا صداشون ضبط کنن:D....
 

Similar threads

بالا