طلبه جوان دیگری در دفاع از ناموس مردم، چاقو خورد + دستگیری عوامل

د ا ن ش گ ا ه

عضو جدید
کاربر ممتاز
نيمه‌ شب گذشته، سرنشینان يك خودروي پرايد برای چند خانم جوان در چهارراه سيدالشهدا، واقع در بلوار پروين تهرانپارس، مزاحمت ایجاد کردند كه با اعتراض چند تن از جوانان محل روبه رو شده و اقدام به ضرب و جرح آنان کردند.

به گزارش «تابناک»، در جريان اين درگيري، حجت الاسلام «علی خلیلی» طلبه جوانی كه با دو نوجوان همراهش به رفتار ناشايست سرنشینان پرايد و موتورسيكلتي كه همراه آنها بود، اعتراض كرد، از سوي يكي از آنها و از ناحيه شاهرگ گردن مورد اصابت چاقو قرار گرفت و به شدت مجروح شد.

علی خلیلی در نوجوانی

بنا بر این گزارش، پس از اینکه اين طلبه جوان به همراه دوستانش از سوي اين افراد كه نزدیک شش نفر بودند، مورد حمله قرار گرفت به بيمارستان عرفان منتقل شد و ساعت 5 صبح مورد جراحي قرار گرفت.
وی هم اکنون بيهوش بوده و به گفته پزشكان، احتمال دارد به دلیل خونريزي شديد و نرسيدن خون به مغز دچار ضايعه مغزي شود.

بن ابر اظهارات دوستان این طلبه فداکار، شماره پلاك خودروي مذکور شناسايي شده و در اختیار مأموران انتظامی قرار گرفته است.

گفتني است، اين طلبه جوان كه در حوزه علميه ازگل مشغول تحصيل است، از مراسم جشن نيمه شعبان به سمت منزل راهي بود و مي‌خواست كه دو نفر از دانش‌آموزان نوجوان را تا خانه‌هايشان همراهي كند.

علی خلیلی در جمع دانش آموزان و دوستان هم محلی

در همین باره، یکی از نزدیکان حجت الاسلام خلیلی، گفت: از ساعت 12 تا 4 بامداد هیچ بیمارستان دولتی حاضر به پذیرش وی نشد و بنا بر اظهار پزشکان، به دلیل همین دیرکرد در عمل جراحی، احتمال ضایعه مغزی هست.

همچنین یکی از دوستان علی خلیلی، با بیان اینکه اورژانس سی دقیقه پس از حادثه به محل رسیده است، عنوان کرد: هیچ بیمارستانی حاضر به پذیرش طلبه مجروح نبود و یک بیمارستان هم پذیرش را بسته به دریافت شش میلیون تومان کرد!

علی خلیلی در بیمارستان


این عضو پایگاه بسیج منطقه نارمک درباره وضعیت پذیرش این طلبه جوان در بیمارستان‌ها گفت: متأسفانه پیکر نیمه‌جان علی خلیلی نزدیک سی دقیقه روی زمین مانده بود که سرانجام با یک خودروی پراید به بیمارستان تهران‌پارس رسانده شد و پس از اتصال دستگاه تنفس مصنوعی به وی، به دلیل نبود امکانات جراحی عروق در این بیمارستان، قرار شد وی را به یک بیمارستان دیگر بفرستند.

وی ادامه داد: بیمارستان‌های «رسول اکرم، امام حسین، شهدای تجریش، سجاد و پارسیان» نیز حاضر به پذیرش وی نشده و با توجه به اینکه وضعیت هشیاری وی در وضعیت 3 از 15 ـ کمای عمیق ـ بود، تنها اعلام کردند می‌توانیم در صورت فوت وی، برایش گواهی فوت صادر کنیم!

علی خلیلی در میان گروهی از دانش آموزان محل
وی افزود: تنها یک بیمارستان، آن هم در ازای دریافت شش میلیون تومان پیش پرداخت، حاضر به پذیرش این طلبه شد که تهیه این مبلغ در ساعت 4 بامداد، بسیار دشوار بود که خوشبختانه به همراهی دوستان و آشنایان وی، این مبلغ تهیه و در اختیار بیمارستان قرار گرفت که با پذیرش وی، در ساعت 5 صبح عمل جراحی صورت گرفت.


خبر تکمیلی
ضاربان طلبه ناهي از منكر شناسايي و دستگير شدند

با اقدام فوري مأموران پليس اطلاعات و امنيت تهران بزرگ، ضاربان حجت الاسلام علي خليلي، طلبه ناهي از منكر شناسايي و دستگير شدند.

مركز اطلاع‌رساني فرماندهي انتظامي تهران بزرگ در اطلاعيه اي درباره آخرين وضعيت پرونده حمله افراد شرور به يك طلبه جوان اعلام كرد: طي حادثه درگيري شب گذشته در حوزه كلانتري 144 جواديه تهران‌پارس، رسيدگي به اين پرونده سريعاً در دستور كار مأموران پليس اطلاعات و امنيت فرماندهي انتظامي تهران بزرگ قرار گرفت.

علی خلیلی در میان جمعی از دانش آموزان محل

اين اطلاعيه مي افزايد: در ادامه، مأموران با سلسله اقدامات اطلاعاتي و پليسي و همچنين شناسايي متهمان موفق شدند افراد درگير با آقاي خليلي را دستگير كنند.

خبر تکمیلی
لحظاتي پيش در بيمارستان عرفان، حجت الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران از حجت الاسلام خلیلی ـ شاگرد خود در مدرسه علمیه ازگل ـ عیادت کرد و ضمن صحبت با خانواده وی در جريان جزییات حادثه و اقدامات پزشكي انجام شده براي سلامتی وي قرار گرفت.


وي با ابراز اميدواري نسبت به بهبود حال این طلبه فداکار تأكيد كرد: براي رسيدگي قضايي به اين موضوع، از هيچ تلاشي فروگذار نخواهيم كرد.

گفتنی است، پس از اين ديدار، ياوري، معاون درمان دانشگاه علوم پزشكي شهيد بهشتي نيز در بيمارستان عرفان از خليلي عيادت كرد.
 
بالا