شگفت انگیزترین عکس‌های 2010

parichehr16

عضو جدید


هفته نامه «تایم» در کنار برترین عکس های خبری 2010 خود، شگفت انگیزترین عکس‌های سال رو به پایان میلادی را منتشر کرد. این هفته نامه با نزدیک شدن به آغاز سال جدید میلادی 20 تصویر از عجیب ترین عکس هایی که در سال 2010 در این نشریه منتشر شده بود را برگزیده است.




تصویر جالب آلودگی نفتی خلیج مکزیک از نمای نزدیک.



پناهگاه موقت یک زلزله زده هائیتی در نزدیکی کاخ ریاست جمهوری که با چوب تخت خواب و کمد ساخته شده و با کمک برق ساختمان ریاست جمهوری از تلوزیون هم استفاده می کند.



بازماندگان زلزله تبت، جسد یک کودک را به آتش می‌اندازد.


شاخ گاو خشمگین در دهان ماتادور اسپانیایی؛ برای نجات جان این گاو باز به سرعت گاو را کشتند و وی را به بیمارستان انتقال دادند. گاو باز بعد از 2 بار عمل جراحی توانست زنده بماند.



نقاشی دیواری ارتش ناتو در موسی قلعه افغانستان در کنار نوشته های دیواری نظامیان طالبان. این منطقه در سال 2007 در تصرف نظامیان امریکایی بود و نقاشی های سربازان امریکایی مربوط به آن زمان است. در جریان عملیان هلمند این محل از طالبان پس گرفته شد.



هجوم مگس ها به صورت کودک بازمانده از سیل پاکستان.



خشکسالی بیسابقه در «لولیانگ» چین و بیرون زدن چشم های یک ماهی از میان خاک ترک خورده رود «لولیانگ».



استفاده از خر برای رساندن صندوق های رای به مناطق صعب العبور افغانستان.



زیردریایی 33 متری که قاچاقچیان مواد مخدر در افریقا برای قاچاق ساخته اند؛ این زیر دریایی در مرز کلمبیا کشف شد.



جسد پلیکان در ساحل نفتی راکون امریکا؛ تا پیش از نشت نفت به خلیج مکزیک 60000 پلیکان در این منطقه بود اما کمتر پلیکانی از این حادثه زیست محیطی جان سالم به در برد.



باراک اوباما پس از شروع بارش باران در هنگام سخنرانی یادبود آبراهام لینکلن به اصرار تماشاگران سخنرانی را نیمه کاره رها کرد.



دل و روده‌های رها شده گاو‌ها در یک از کشتارگاه‌های غیرقانونی «گادابجی» در نیجریه، جایی که گاو های مرده خریداری شده و گوشتشان پخته و به نیجریه فرستاده می شود.


 

Similar threads

بالا