شخصيت هاي كارتوني بعد از باز نشسته شدن به ايران آمدند.

LOOFAN

عضو جدید
[FONT=Tahoma,Geneva,sans-serif]شخصيت هاي كارتوني بعد از باز نشسته شدن به ايران آمدند.
[/FONT]


لوک خوش شانسالف) بدون افتتاح حساب یا تکمیل موجودی،برنده قرعه کشی حساب پس انداز قرض الحسنه ی بانک … شد.ب) توسط برادران دالتون دستگیر و به زندان خوفناک اوین منتقل شد.ج) با جالی و بوشفگ به سفر های استانی می رود.د) آخرش از دست سگ گاگولش بوشفگ سکته کرد مرد!


میگ میگالف) در اتوبان شهید همت توسط پلیس گشت نامحسوس شناسایی و شطرنجی شد.ب) به خاطر عبور از سرعت نور به انرژی تبدیل شد.ج) در تصادفات رانندگی در جاده های ناامن ایران کشته شد.فکر می کرد جاده های ایران هم مثل آمریکاست که هر چقدر دلش می خواهد گاز بدهد.د) توسط گرگ منافق کوردل خورده شد!


گرگالف) میگ میگ را خورد، چند درصد از دریای مازندران را هم روش!ب) به عنوان مهندس در ایران خودرو موتور های پژو ۴۰۵ را بهینه سازی می کند.ج) بی خیال میگ میگ شد.د) با استفاده از تجهیزات صلح آمیز هسته ای بلاخره میگ میگ را ترکوند!


چوپان دروغگوالف) به واسطه فرهنگ سازی سر به راه شد.ب) با عبور قیمت گوشت از مرز کیلویی n هزار تومان میلیاردر شد.ج) دروغش به عنوان دروغ برتر اول آوریل و سیزده فروردین برگزیده شد!د) گوسفندانش را فروخت و نیسان(ماکسیما!!) خرید.


سه کله پوکالف) در مقطع کاردانی دانشگاه آزاد مشغول به تحصیل شدند.ب)در دانشگاه سراسری مشغول به تحصیل شدند.(این گزینه صرفا” برای پررو نشدن دانشجویان سراسری و خودم می باشد و هیچ ارزش دیگری ندارد!)ج) با هم دیگه شرکت ساختمانی تاسیس کردند و زدن تو کار بساز بفروش و میلیاردر شدن!زمین خواری و از این جور چیزا…د) گروه موسیقی تشکیل دادن و آلبوم دادن.و) به امارات و دبی ترانسفر شدن!


مخملالف) پس از مرگ مادر بزرگه تمام اموال وی را بالا کشید.ب) پس از گذراندن یک دوره کلاس «بافندگی» به افغانستان رفت و فیلمساز شد.ج) یک مرغداری احداث کرد.د) به دانشگاه رفت و از آقا مراد هم «پیشی» گرفت!


ای کیو سان:الف) موهاشو بلند کرد و پشت مو گذاشت!ب) به علت کمبود برق و روشنایی به استخدام وزارت نیرو درآمد!ج) هر سال در کنکور سراسری از جلسه کنکور اخراج می شه.(به علت ایجاد سر و صدای زیاد هنگام فکرکردن!)د) سایو جان رو پیچوند و با یانگوم ازدواج کرد!


گجتالف) با انفجار یکی از نامه های ماموریتش ، ترکید !ب) ندانسته با استخدام رییس کُلا (فرهنگ) درامد. وکلی…ج) بازرس آژانس شد.د) به دلیل توانایی های فیزیکی برج ساز شد
 

tara1994

عضو جدید
مرسی از دعوتت
حالا باید گزینه ی درست رو انتخاب میکردیم؟!!!!!!!:surprised:
 

fati24

کاربر فعال تالار هنر ,
کاربر ممتاز
زیاد بود حال نداشتم بخونم.:w20:
ولی مثل اینکه با حال بوده:biggrin:
 

Similar threads

بالا