cyber dezh
عضو
WHMCS ویژگی های ضروری مورد نیاز برای حمایت از مصرف کنندگان را ارائه می دهد.
این شرکت به سیستم فروش بلیط پشتیبانی خود افتخار می کند.
این یک کار بزرگ برای آنها است که به مشتریان خود به طور موثر پاسخ دهند.
سیستم فروش بلیت دارای ویژگی های واقعا خوبی است که مشکلات مصرف کنندگان را در اولویت قرار می دهد.
در زیر پنج ویژگی آن آورده شده است:
⦁ بخش ها: این ویژگی چندین بخش ایجاد می کند و شکایات را بر اساس آن تقسیم می کند.
⦁ Piping ایمیل: با استفاده از این ویژگی، کارشناسان WHMCS می توانند مستقیماً از طریق ایمیل یا ایمیل به بلیط های شما پاسخ دهند.
⦁ پیوست ها: از پیوست فایل پشتیبانی می کند.
⦁ فیلدهای سفارشی: اطلاعات مورد نیاز برای گردش کار و فرآیندهای شما را جمع آوری می کند.
⦁ Ticket Assignment: با این قابلیت می توانید بلیط خود را پیگیری کنید.
ویژگی های ذکر شده در بالا تعاملی هستند و مسائل خاصی را هدف قرار می دهند.
کاربران به طور کلی در هنگام تلاش برای دسترسی به یک سیستم پشتیبانی، با همه موارد فوق مشکل دارند.
با تمام این ویژگیها، تماس با پشتیبانی بدون عارضه میشود.
درج خبر ، انتشار رپورتاژ آگهی، تیک آبی اینستاگرام , رپرتاژ خبری،
این شرکت به سیستم فروش بلیط پشتیبانی خود افتخار می کند.
این یک کار بزرگ برای آنها است که به مشتریان خود به طور موثر پاسخ دهند.
سیستم فروش بلیت دارای ویژگی های واقعا خوبی است که مشکلات مصرف کنندگان را در اولویت قرار می دهد.
در زیر پنج ویژگی آن آورده شده است:
⦁ بخش ها: این ویژگی چندین بخش ایجاد می کند و شکایات را بر اساس آن تقسیم می کند.
⦁ Piping ایمیل: با استفاده از این ویژگی، کارشناسان WHMCS می توانند مستقیماً از طریق ایمیل یا ایمیل به بلیط های شما پاسخ دهند.
⦁ پیوست ها: از پیوست فایل پشتیبانی می کند.
⦁ فیلدهای سفارشی: اطلاعات مورد نیاز برای گردش کار و فرآیندهای شما را جمع آوری می کند.
⦁ Ticket Assignment: با این قابلیت می توانید بلیط خود را پیگیری کنید.
ویژگی های ذکر شده در بالا تعاملی هستند و مسائل خاصی را هدف قرار می دهند.
کاربران به طور کلی در هنگام تلاش برای دسترسی به یک سیستم پشتیبانی، با همه موارد فوق مشکل دارند.
با تمام این ویژگیها، تماس با پشتیبانی بدون عارضه میشود.
درج خبر ، انتشار رپورتاژ آگهی، تیک آبی اینستاگرام , رپرتاژ خبری،