سيمنار ، همايش در زمينه فناوري اطلاعات

Pari-2719

عضو جدید
کاربر ممتاز
سلام دوستان خوبم

اين تاپيك را ايجاد كردم تا در مورد روز و تاريخ سمينارها و همايش ها و كنفرانس ها در زمينه فناوري اطلاعات بهمديگر خبر دهيم تا اگر توانستيم شركت كنيم.

لطفا شما اگر در مورد تاريخ و زمان ثبت نام سمينارها اطلاعاتي داشتيد حتما به اطلاع بقيه دوستان از طريق اين تاپيك اعلام فرماييد.

درضمن گزارش مربوط به سمينارها و همايشها و كنفرانسهاي تشكيل يافته را هم توي اين تاپيك قرار دهيد تا كساني كه حضور نداشتند از اخبار آن مطلع شوند.



با آرزوي موفقيت بيشتر
پري :gol:
 
آخرین ویرایش:

Pari-2719

عضو جدید
کاربر ممتاز
همایش تخصصی «ارزیابی سیاستگذاری‌های توسعه فناوری اطلاعات در ایران»

همایش تخصصی «ارزیابی سیاستگذاری‌های توسعه فناوری اطلاعات در ایران»

دوشنبه، ۱۱ آذرماه ۱۳۸۷
ايتنا - انجمن ایرانی مطالعات جامعه اطلاعاتی در نظر دارد تا با همکاری مرکز محاسبات دانشگاه صنعتی شریف همایش تخصصی با موضوع «ارزیابی سیاست‌گذاری‌های توسعه فناوری اطلاعات در ایران، با نگاهی به برنامه پنجم توسعه» را برگزار نمايد.


در این همایش از رضا باقری اصل، محقق و کارشناس حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، و مدیر دفتر فناوری های نوین مجلس به عنوان سخنران اصلی دعوت شده است.

مخاطبان این همایش تخصصی، متخصصان، اساتید و صاحبنظران حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، همچنین مدیران و کارشناسان برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری؛ و دانشجویان و علاقه‌مندان مباحث جامعه اطلاعاتی می‌باشند.
حضور کلیه علاقه‌مندان و صاحبنظران در این همایش آزاد خواهد بود.

به گزارش ايتنا اين همايش در روز شنبه مورخ 23/آذرماه/1387 از ساعت 15:30 لغایت 17:30 در آمفی‌تئاتر مرکزی دانشگاه صنعتی شریف برگزار خواهد شد.
 

Pari-2719

عضو جدید
کاربر ممتاز
دوشنبه، 11آذرماه ۱۳۸۷


ايتنا - نخستين سمينار آشنايي با فناوري‌هاي كاربرد IT در محيط‌هاي صنعتي توسط شركت ايزي در تهران برگزار گرديد.


در اين سمينار تخصصي كه توسط نماينده منطقه‌اي MOXA برپاگرديد،گروه بزرگي از مديران و كارشناسان ارشد صنايع و فناوري اطلاعات با راه حل‌هاي اين شركت در صنعت و شبكه‌هاي صنعتي آشنا شدند.

به گزارش موسسه دیده‌بان آی‌تی، نخستين سخنران سمينار سيدمصطفي سبزواري، مدير تجارت MOXA در خاورميانه بود كه ضمن خوشامدگويي به حاضران به تاريخچه مختصري از فعاليت مشترك شركت‌هاي MOXA و ايزي اشاره كرد.

سبزواري با بيان سابقه همكاري ديرينه دو شركت كه بيش از 15 سال مي‌باشد تصريح كرد كه خوشبختانه راه حل‌هاي MOXA براي شبكه‌هاي صنعتي در بسياري از صنايع به كار گرفته شده است و سمينار امروز ضمن معرفي فناوري‌هاي جديد مروري هم بر تجربه‌هاي موفق در اين زمينه در كشور خواهد داشت.

سخنران بعدي آقایclyde مدير فروش منطقه‌اي MOXA بود. وی ضمن بيان تاريخچه شركت به بيان كلي راه حل‌هاي پیشنهادی آن پرداخت.
وي بيان داشت كه شركت MOXA از سال 1987 در تايوان تاسيس شده و در حال حاضر تامين كننده اصلي تجهيزات و محصولات شبكه در محيط‌هاي صنعتي است . اين شركت از همان سال تاسيس روي راه حل‌هاي ويژه صنايع و كاربردIT در صنعت تمركز نموده و اكنون با دارا بودن صدها نمايندگي و دفتر فروش در سراسر جهان به عنوان مهمترين شركت در اين زمينه مطرح مي‌باشد.
كلايد با اشاره به طيف گسترده محصولات MOXA كه در كليه شرايط كاري، دما، آب و هوا و آلودگي صنعتي قادر به كاركرد هستند، اين شركت را در اين زمينه بدون رقيب عنوان كرد.


در ادامه سمينار، حسين صوفي پور مدير اجرايي از شركت eword دبي ( نمايندگي انحصاري منطقه) از حضور شركت MOXA در نمايندگي‌هاي منطقه اي و بين المللي IT نفت و گاز، برق و صنعت ياد كرد.
وي با اشاره به برخي پروژه‌هاي مهم شركت از جمله در شركت نفتي عظيم آرامكو، شركت برق اردن ، شركت اكسين و شركت حمل و نقل دبي، از موفقيت‌هاي شركت در چندين پروژه جديد نيز ياد كرد.

صوفي پور ضمن اشاره به طيف گسترده محصولات MOXA آن ها را فهرست وار چنين برشمرد: سوییچ‌هاي اترنت IEC 61850، انواع Remote I/O ، انتقال ویدئو در شبكه‌هاي صنعتي ، ترمينال سرورها، Serial Device Server ها، دروازه‌هاي Fieldbus اترنت ، انواع مالتي پورت ، انواع مبدل، کامپیوترهای مبتنی بر RISC و x86 و همچنين راه حل‌هاي شبکه های WAN .

همچنين در بخش ديگري از سمينار كارشناسان شركت‌هاي پرديسان و پارسه به همراه آقاي كيومرثي از شركت ايزي با بيان موفقيت‌هاي خود در به كارگيري راه حل‌هاي MOXA در شركت‌هاي مطبوعشان، به بيان ويژگي ها و كاربردهاي خاص خود در اين زمينه پرداختند .

پايان بخش سمينار نيز جلسه پرسش و پاسخ ، قرعه كشي و اهدای جوايز بود.

علاقه‌مندان جهت كسب اطلاعات بيشتر در اين خصوص مي توانند با شماره تلفن 88318288 شركت ايزي تماس حاصل نمایند .
 

Pari-2719

عضو جدید
کاربر ممتاز
سومين همايش فناوري اطلاعات و ارتباطات

سومين همايش فناوري اطلاعات و ارتباطات

سه شنبه 12 آذر ماه 1387

سومين همايش مديريت فناوري اطلاعات و ارتباطات

نوع:‌ همايش
تاريخ شروع: 13 آذر 1387
مدت: 1 روز
مهلت ثبت نام: - - -
محل برگزاري:‌ تهران / تهران
زبان همايش: فارسي
همراه با كارگاه جانبي: خير
همراه با نمايشگاه جانبي: خير

URL: www.ictcs.ir

برگزار كننده:‌ دبيرخانه دايمي همايش مديريت فناوري اطلاعات و ارتباطات
نام مسئول:
تلفن تماس:‌ 88898326
فكس:‌ 88807453
 

Pari-2719

عضو جدید
کاربر ممتاز
برنامه های سومين همايش فناوري اطلاعات و ارتباطات اعلام شد .​
در آستانه هفته پژوهش برنامه های سومین فناوری اطلاعات و ارتباطات اعلام شد .
مهندس رضا پارسا دبیر سومین همایش فناوری اطلاعات و ارتباطات با اعلام اینکه این همایش با حضور بیش از 200 نفر از اساتید ، پژوهشگران و دانشجویان از صبح فردا در هتل المپیک تهران برگزار خواهد شد گفت : در طول برگزاری این همایش 11 مقاله و پژوهش منتخب در حوزه شبکه نسل آینده مخابرات ارایه خواهد شد . وی با تأکید بر اینکه نحوه برنامه ریزی به گونه ای است که نهایت بهره برداری علمی از این همایش صورت گیرد افزود : هیچ زمانی برای ایراد سخنرانی های از قبل برنامه ریزی نشده اختصاص نداده ایم . دبیر سومین همایش فناوری اطلاعات و ارتباطات از سرويس جديد مخابراتي ، فرصت ها ، چالش ها -امنيت در شبكه هاي نسل آتي- بكارگيري وب سرويس هاي امن در پرداخت سيار - مديريت سرويس در شبكه NGN با رويكرد معماري سرويس گرا - ریسک در پیاده سازی شبکه نسل آینده-راهکارهای گذار به شبکه نسل آینده- برگزاری پنل با موضوع آموزش NGN - مدلسازی صوت ، تصویر و داده در شبکه های مخابراتی سرعت بالا با استفاده از مدل BMAP - سیگنالهای مبتنی بر کیفیت سرویس در شبکه نسل آینده - ارائه چارچوب امنیت برای خدمات در شبکه های نسل آینده - معماری و مکانیزم مدیریت منابع در شبکه های بی سیم نسل آینده و امنیت در معماری سرویس گرا به عنوان سرفصل مقالات ، پژوهش ها و برنامه های همایش یاد کرد و ادامه داد : تقدیر از سه مقاله برتر و سه نشریه تخصصی حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات از دیگر برنامه های این همایش خواهد بود .
گفتنی است در دو دوره گذشته این همایش موضوعات مدیریت در فناوری اطلاعات و ارتباطات ومديريت و راهبري مراكز داده مورد بررسی قرار گرفته بود.
 

Pari-2719

عضو جدید
کاربر ممتاز
پنجمین كنفرانس بين‌المللي مديريت فناوري اطلاعات و ارتباطات با حضور جعي از مديران، صاحبنظران و كارشناسان مديريت فن‌آوري اطلاعات كشور29 و30 بهمن ماه 87در تهران برپا مي‌شود.


به گزارش روابط عمومي كنفرانس مديريت فناوري اطلاعات وارتباطات، دبير اجرايي اين كنفراسن با اعلام خبر فوق افزود: از مهم‌ترين اهداف « پنجمین كنفرانس بين‌المللي مديريت فناوري اطلاعات و ارتباطات»، توسعه وترويج فرهنگ تحقيق و پژوهش در زمينه مباحث مديريت فناوري اطلاعات و معرفي آخرين دستاوردهاي تحقيقاتي و كاربردي است.

مهرداد شرافت تبادل دستاوردها و تجربيات شركت‌هاو سازمان‌هاي برتر، آسيب‌شناسي مديريت اطلاعات ، شناسايي موضوعات و نگرش‌هاي نوين در زمينه اجراي روش‌ها و اصول فناوري اطلاعات در سازمان‌ها و شركت‌هاي ايراني و نيز« امكان سنجي» اصولي كاربرد مديريت فناوري اطلاعات در صنايع بزرگ كشور را از ديگر اهداف برپايي اين كنفرانس برشمرد.
وي تصريح كرد: مديريت دانش و سازمان هاي ياد گيرنده، شهر الكترونيك ، تجارت الكترونيك، یادگیری الکترونیکی،سیستم های اطلاعاتی،هوشمندی کسب وکار،برنامه ریزی منابع سازمانی(ERP)،مدیریت خدمات الکترونیکی،دولت الکترونیک ، فناوري اطلاعات وارتباطات و مدیریت استراتژیک،معماری سازمانی از عمده محورهاي اين كنفرانس را تشكيل مي‌دهد.

دبير اجرايي « پنجمین كنفرانس بين‌المللي مديريت فناوري اطلاعات و ارتباطات» بر گزاري كنفرانس در چند سالن، سخنراني استادان ميهمان از دانشگاه‌هاي داخلي و خارجي، ارايه مقالات برگزيده، برگزاري كارگاه‌ها و سمينارهاي آموزشي و نمايشگاه كتب مديريت از برنامه‌هايي است كه در اين كنفرانس ارايه خواهد شد.

وي با اشاره به اينكه مديريت استراتژيك و فناوري اطلاعات، مهندسي مجدد در سازمان‌ها ، كارت هوشمند ملي و بهره‌وري و مديريت فناوري اطلاعات، محورهاي ديگر اين كنفرانس را تشكيل مي‌دهد،‌مديريت ارتباط با مشتري، برنامه‌ريزي منابع سازماني، مديريت زنجيره تامين، معماري سازماني سيستم‌هاي اطلاعات جغرافيايي(GIS)، سيستم« كاداستر»، سيستم‌هاي اطلاعاتي و بانكداري الكترونيكي را از جمله محورهايي برشمرد كه قرار است، در اين كنفرانس مورد بحث و تبادل نظر كارشناسان و صاحبنظران قرار گيرد.

علاقه‌مندان جهت استفاده از امکانات سایت از قبیل ارسال مقالات،ثبت نام و ... می توانند پس از عضویت از طریق سایت از این امکانات بهره مند شوند.
http://www.ictm.ir/www/webui/newsShow.aspx?id=34
 

Pari-2719

عضو جدید
کاربر ممتاز
سخنرانی دكتر فریدون قاسم زاده در پنجمین كنفرانس مدیریت فناوری اطلاعات

سخنرانی دكتر فریدون قاسم زاده در پنجمین كنفرانس مدیریت فناوری اطلاعات

دكتر فریدون قاسم زاده از اساتید مطرح حوزه فناوری اطلاعات و دکتري مديريت سيستم هاي اطلاعاتي از دانشگاه مک مستر کانادا بوده و ضمن عضویت ایشان در كمیته علمی كنفرانس در اولین روز كنفرانس به ارائه سخنرانی در حوزه مدیریت فناوری اطلاعات خواهند پرداخت.
معرفی كوتاهی از استاد:
دکتر فريدون قاسم زاده
استاديار ، عضو هيئت علمي دانشکده مديريت واقتصاد دانشگاه صنعتي شريف

دکتري مديريت سيستم هاي اطلاعاتي از دانشگاه مک مستر کانادا (1998)

کارشناسي ارشد مهندسي صنايع از دانشگاه تربيت مدرس (1994)

کارشناسي مهندسي صنايع از دانشگاه صنعتي شريف (1361)


 

Drago

پیشکسوت فعال فناوری اطلاعات
کاربر ممتاز
لطفا محل همایش ها رو با آدرس کامل بدین.و همچنین بگین که ورود برای همه آزاد هست یا نه. و اینکه کسایی مثل من که یه دانشجوی ترم 2 هستم به درد میخوره شرکت کنیم یانه؟
راستی هزینه و ... روهم بگین.
آها اینو یادم رفت لطفا مثل اون پنجمین كنفرانس بين‌المللي مديريت فناوري اطلاعات و ارتباطات از جند وقت قبل حداقل یه ماه قبل بگین.
مرسی.:gol:
 
آخرین ویرایش:

Pari-2719

عضو جدید
کاربر ممتاز
لطفا محل همایش ها رو با آدرس کامل بدین.و همچنین بگین که ورود برای همه آزاد هست یا نه. و اینکه کسایی مثل من که یه دانشجوی ترم 2 هستم به درد میخوره شرکت کنیم یانه؟
راستی هزینه و ... روهم بگین.
آها اینو یادم رفت لطفا مثل اون پنجمین كنفرانس بين‌المللي مديريت فناوري اطلاعات و ارتباطات از جند وقت قبل حداقل یه ماه قبل بگین.
مرسی.:gol:


سلام دوست خوبم
حتما اگر اطلاعاتي داشتم مي گذارم شما هم در اين امر ياري كنيد چون اگر فقط يك نفر اين كار را انجام بده ممكنه بعضي از كنفرانسها و همايشها جا بي افته لطفا شما هم اگر اطلاعاتي داشتيد توي اين تاپيك بگذاريد
درضمن آدرس سايت اطلاع دهنده را مي گذارم تا اطلاعات كافي را از آن سايت بگيريد

موفق باشيد
پري:gol:
 

Pari-2719

عضو جدید
کاربر ممتاز
پنج شنبه 14 آذرماه 1387

دوره جدیدی از جلسات گروه کاربران لینوکس تهران با حمایت شرکت داده‌پردازی ایران و در سالن اجتماعات مرکز آموزش عالی انفورماتیک این شرکت برگزار می‌شود.این جلسه در روز یک‌شنبه ۱۷ آذر‌ماه در محل جدید برگزاری جلسات به آدرس خیابان استاد نجات‌الهی (ویلا) - نرسیده به چهار راه سپند - کوچه خسرو – پلاک ۵۵ – طبقه همکف – سالن اجتماعات از ساعت ۱۶:۳۰ الی ۱۸:۳۰ برگزار می‌شود. برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانید به وب‌سایت این گروه به آدرس Tehlug.org مراجعه نمایید.
 

majmaj

عضو جدید
اطلاعيه اطلاعيه
پنجمين كنفرانس بين المللي مديريت فناوري اطلاعات و ارتباطات
29 و 30 بهمن سال 1387
كليه اطلاعات مربوط به زمان و مكان برگزاري و افرادي كه در اين كنفرانس شركت مي‌كنند و نحوه ثبت نام در لينك زير آمده است.
http://www.ictm.ir

دكتر فريدون قاسم زاده در اين كنفرانس سخنراني مي‌كنند.
 

Pari-2719

عضو جدید
کاربر ممتاز
چهارشنبه، ۲۰ آذرماه ۱۳۸۷
ايتنا- سمينار دهم شركت نرم افزاري پگاه سيستم در 29 آبان ماه سال جاري با حضور مديران و كارشناسان شركت‌هاي بخش خصوصي و دولتي در دانشكده مديريت دانشگاه تهران برگزار شد.


برنامه با سخنراني دكتر مسعود حيدري پدر اصول و فنون مذاكره ايران آغاز شد.

وي در مقدمه تعريفي از اصول و فنون مذاكره با شركت‌ها و موسسات صنعتي، مالي، بازرگاني، و اعتباري خارجي ارائه كرد.

وي در اين مقدمه كليات و روش هاي سنتي مذاكره را باذكر نكات زير تشريح كرد:
• مذاكره چيست؟
• مذاكره يك حقيقت زندگي است
• مذاكره يك ابزار اساسي ارتباط صحيح با ديگران است
• همه مذاكره مي‌كنند ولي مذاكره خوب كار ساده‌اي نيست
• مذاكره خوب كدام است؟
• مذاكره به صورت يك تخصص وحرفه
• سطوح مختلف مذاكره

وي در ادامه به تاثيرات زندگي شخصي، زندگي اجتماعي، زندگي شغلي و سازماني بر روي مذاكرات داخلي، و بين‌الملي اشاره كرد و افزود: روش‌هاي مذاكره به دو دسته روش‌هاي سنتي و علمي و پيشرفته تقسيم مي‌شود.

دكتر حيدري روش علمي و پپيشرفته مذاكره را مبتني بر اصول و شايستگي‌ها دانست و اركان آن را به 4 گروه تقسيم كرد:
1. جدا كردن اشخاص طرف مذاكره از مسئله موضوع مذاكره
2. تمركز روي منافع بر جاي پافشاري روي موانع
3. انديشيدن و آماده داشتن راه حل‌هاي گوناگون وحق انتخاب‌هاي متنوع براي ارائه در جلسات مذاكره جهت حل مسائل
4. انتخاب و تمركز روي معيارهاي عيني و دوري جستن از پافشاري روي معيارهاي ذهني

پدر اصول و فنون مذاكره ايران سوالاتي را در مباحث تكميلي،جانبي و تجربي مذاكره به شرح زير مطرح كرد:
الف) اگر طرف مذاكره از ما قوي‌تر است چه كار كنيم؟
راه حل‌ها:
استفاده از حداكثر توان و امكانات،اتكاي به نفس،اعتماد به خود و پرهيز از خود باختگي ، روي آوردن به روش مذاكره اصولي

ب) اگر طرف مقابل وارد بازي مذاكره نشود و منتظر بازي از طرف ما باشد، چكار كنيم؟
• روي آوردن به روش مذاكره اصولي و چسبيدن به آن
• استفاده از روش ورزشي رزمي ژاپني جوجيستو
• ورود شخص ثالث و روش ارائه متن ميانجي
• وادار كردن طرف به ورود به بازي مذاكره و حركت
• پاسخ به جمله طرف مذاكره:مگر به من اعتماد نداريد؟
• موضوع رعايت اصول است اعتماد مقوله ديگري است
• بيان عواقب روش نامطلوب طرف بدون گرايش به تهديد

‍‍ج) اگر طرف مذاكره دست به نيرنگ بزند بايد چه كرد؟
• رام كردن مذاكره كننده سرسخت
• شناختن و درك تاكتيك خدعه آميز از شخص طرف مذاكره
• بيان صحيح تاكتيك خدعه‌آميز مذاكراتي تاكتيك خدعه‌آميز مذاكراتي
• زير سؤال بردن مشروئيت و مطلوبيت
• جدا كردن تاكتيك خدعه‌آميز از شخص طرف كه به اين تاكتيك روي آورده است
• به افراد حمله نكنيم
• به خدعه ونيرنگ مذاكراتي حمله كنيم
• روش طرف مقابل را اصلاخ كنيم بعد مذاكره ماهوي را شروع كنيم

د) چگونه بر جلسات مذاكرات مسلط شويم؟
• آگاهي كامل بر موضوع
• صداقت در راستگويي و صراحت
• ادب و متانت
• منطق و انصاف
• اتكاي به نفس و اعتماد به خود
• بردباري و خويشتن داري
• هوشياري و سرعت انتقال تفكر و انديشه
• تسلط بر زبان مذاكرات
• آگاهي كامل بر استانداردهاي جهاني موضوع مذاكرات
• تسلط معنوي بر جلسه بدون غلبه به شخصيت طرف مقابل

وي در پايان، روش‌هاي نامناسب، ترفندها و نيرنگ‌هاي مذاكرات بين‌الملي و روش‌هاي مناسب براي مقابله و اصلاح آنها را باذكر مثال بيان كرد.

پس از پايان سخنراني، دكتر مسعود حيدري پدر علوم و فنون مذاكره ايران به سوالات شركت كنندگان به صورت غيررسمي پاسخ داد سپس پذيرايي عصرانه نيز در سالن جنبي سخنراني انجام شد.
 

Pari-2719

عضو جدید
کاربر ممتاز
چهارشنبه، ۲۰ آذرماه ۱۳۸۷
ايتنا - سمينار تخصصي «نقش سنجش در رايا – فضا(فضاي مجازي): چالش‌ها و چشم‌اندازها» توسط پژوهشكده فناوري اطلاعات مركز تحقيقات مخابرات ايران و با حضور دكتر عباس بازرگان هرندي، استاد برجسته دانشگاه تهران در اين مركز برگزار مي‌شود.


به گزارش روابط عمومي مركز تحقيقات مخابرات ايران، سمينار مذكور به منظور ارتقاء سطح دانش و بينش پژوهشگران، متخصصان و صاحبنظران حوزه IT و فناوري دانش و در راستاي معرفي عرصه‌هاي پيشرفته روز در اين حوزه در روز شنبه 23 آذر ماه سال جاري برگزار خواهد شد.

در اين سمينار ضمن اشاره به نقش فضاي مجازي در نظام‌هاي آموزشي قبل از دانشگاه و نظام‌هاي دانشگاهي، كاربرد اندازه‌گيري و ارزشيابي، مورد نظر قرار خواهد گرفت و استفاده از الگوهاي مختلف آن بحث خواهد شد.
همچنين در اين سمينار به ديدگاه‌هاي زيربنايي معرفت‌شناسي در انتخاب روش‌هاي ارزشيابي نيز اشاره خواهد شد.

بنابراين گزارش در ادامه اين سمينار چگونگي انتخاب روش‌هاي تركيبي در ارزشيابي در فضاي مجازي نيز مورد تحليل قرار خواهد گرفت.

گفتني است پژوهشكده فناوري اطلاعات مركز تحقيقات مخابرات ايران سومين ماه پياپي است كه به منظور اعتلاي فضاي پژوهشي در اين حوزه با برگزاري سمينارهاي تخصصي، دوره‌اي از اساتيد برجسته دانشگاه براي ارائه سمينار دعوت به عمل مي‌آورد.

علاقه‌مندان جهت حضور رايگان در اين سمينار مي‌توانند براي كسب اطلاعات بيشتر و ثبت نام با شماره تلفن 8497966 تماس حاصل نمايند.
 

Pari-2719

عضو جدید
کاربر ممتاز
کنفرانس وجشنواره " کودک الکترونیکی"

کنفرانس وجشنواره " کودک الکترونیکی"

سه شنبه 26/9/1387

نوع:‌ كنفرانس
تاريخ شروع: 26 آذر 1387
مدت: 4 روز
مهلت ثبت نام: - - -
محل برگزاري:‌ تهران / تهران
زبان همايش: فارسي
همراه با كارگاه جانبي: بلي
همراه با نمايشگاه جانبي: بلي

URL: www.ekid.ir

برگزار كننده:‌ مرکز همایشهای طاپکو با همكاري مؤسسه جوانان خلاق
نام مسئول:
تلفن تماس:‌ -همراه : 09329432613- 88805831- 88935384-88906442
فكس:‌ 88935384


توضيحات:
فن آوری اطلاعات دستاورد علمی عظیمی است که استفاده های بجا و نابجا از آن تأ ثیرات مثبت و منفی در فرهنگ و تکنولوژی جوامع داشته است. بی شک استفاده صحیح و فرهنگ سازی بومی و مذهبی آن اگر با آموزش صحیح و در سن مناسب صورت گیرد می تواند خود را برای مقابله با آسیب های فرهنگی آماده نماید و وی را به سمت استفاده علمی و رفاهی از آن سوق دهد.
مرکز همایشهای طاپکو با همكاري مؤسسه جوانان خلاق ، اولین کنفرانس وجشنواره " کودک الکترونیکی " را با همکاری و حمایت وزارتخانه ها و سازمانهای مربوطه و با هدف توسعه کاربرد فن آوری اطلاعات در آموزش و پرورش کودکان در آذرماه سال جاری برگزار می نماید.

اولین کنفرانس تخصصی کودک الکترونیکی با هدف محتواسازی الکترونیکی برای کودکان و توسعه کاربرد فناوری اطلاعات در آموزش و پرورش آنان و با شعار نوآوری و شکوفایی در آموزش الکترونیکی کودکان، آذر ماه سال جاری برگزار می شود.

مخاطبین این کنفرانس که به همت مرکز همایش های علمی طاپکو و با حمایت برخی از وزارتخانه ها و دانشگاهها برگزار می شود، مربیان دبستان ها، مهد کودک ها و اولیاء و کودکان 4 تا 10 سال می باشند.

این کنفرانس علمی با اهداف آشنایی با نمونه های علمی و عملی آموزش الکترونیکی کودکان، توسعه و ترویج فرهنگ تحقیق و پژوهش درزمینه آموزش الکترونیکی کودکان، بحث و تبادل نظر درخصوص نمونه های پیاده شده آموزش الکترونیکی کودکان در کشورهای پیشرفته، اصول طراحی سی دی های آموزشی کودکان ، معرفی آخرین دستاوردهای تحقیقاتی و کاربردی در زمینه آموزش الکترونیکی کودکان و اسباب بازی های الکترونیکی و تبادل دستاوردها و تجربیات شرکتها و سازمان ها و شرکت های برتر داخلی در خصوص آموزش الکترونیکی کودکان برگزار می شود.
 

Pari-2719

عضو جدید
کاربر ممتاز
ششمين کنفرانس بین المللی مدیریت

ششمين کنفرانس بین المللی مدیریت

سه شنبه 26/9/1387

نوع:‌ كنفرانس
تاريخ شروع: 30 آذر 1387
مدت: 3 روز روز
مهلت ثبت نام: - - -
محل برگزاري:‌ تهران / تهران
زبان همايش: فارسي
همراه با كارگاه جانبي: بلي
همراه با نمايشگاه جانبي: بلي


برگزار كننده:
نام مسئول:‌ -
تلفن تماس:‌ 88342900
فكس:‌ 88836410


توضيحات:
برگزاری كنفرانس بين‌المللی مديريت در ساليان گذشته فرصتی را فراهم آورد تا در مجموع بيش از 5000 تن ا ز مديران، صاحبنظران و كاشناسان مديريت كشور از نزديك در جريان نتايج تحقيقات و دستاوردهای يكديگر قرار گيرند.
 

majmaj

عضو جدید
من خيلي ناراحت هستم چون مسئولاني كه همايش ها و سمينار‌ها رو راه اندازي مي‌كنند هيچ نوع تبليغي در اين مورد انجام نميدن تا علاقه مندايي مثل بچه هاي اين باشگاه بتونن شركت كنن. همش بايد خبراي بعد از همايش به ما برسه.
اينم يك خبر

سمينار يازدهم شركت پگاه سيستم با عنوان سمينار تكنيك‌هاي فرصت‌يابي در بازاريابي و فروش با حضور علاقه‌مندان و مخاطبان برنامه‌هاي پگاه سيستم در دانشكده مديريت دانشگاه تهران برگزار شد.

سخنران اين برنامه دكتر پرويز درگي استاد دانشگاه و مديرعامل شركت TMBA بود.

وي در ابتدا هدف از انتخاب اين موضوع را با توجه به گسترش رقابت، بهره‌گيري از بركات تعامل علوم بازاريابي و روانشناسي در راستاي تقويت ارتباط با مشتريان بيان كرد.

وي در ادامه با ارائه تعريفي از بازاريابي و روانشناسي، نكات ظريف و مهمي را در ارتباط با موضوع مطرح كرد.

دكتر درگي همچنين به تشريح مباحث خودشناسي و تيپ‌هاي شخصيتي پرداخت.

مديرعامل شركت TMBA در پايان افزود: برنده رقابت كسي است كه بتواند بهتر با مشتري ارتباط برقرار كرده و بيشتر به بهبود عمليات كاري او كمك كند.
 

majmaj

عضو جدید
ايتنا- سمينار دوازدهم پگاه سيستم با موضوع «مديريت زمان در كسب وكارها» برگزار مي‌گردد.



نشست دوازدهم از سلسله سمينارهاي شركت پگاه سيستم با سخنراني دكتر كوثرخواه مدرس سازمان مديريت صنعتي، روز چهارشنبه 25 دي ماه امسال از ساعت 16:30 تا 18 برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان براي كسب اطلاعات بيشتر و ثبت نام به سايت شركت پگاه سيستم مراجعه يا با شماره تلفن88808951 و يا پست الكترونيك seminar@pegahsystem.net دبيرخانه سمينارتماس حاصل فرمايند.

گفتني است حضور در اين سمينارها براي عموم آزاد و رايگان است.

نشاني محل برگزاري سمينار: بزرگراه چمران - زير پل گيشا - دانشكده مديريت دانشگاه تهران - تالار الغدير
 

majmaj

عضو جدید
همايش "رسانه و غزه" يك‌شنبه آينده برگزار مي‌شود

همايش "رسانه و غزه" يك‌شنبه آينده برگزار مي‌شود

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: رسانه

عملكرد رسانه‌هاي منطقه‌اي، اسلامي، عربي و غربي درباره پوشش اخبار غزه، در همايش يك روزه‌ "رسانه و غزه" روز يكشنبه 29 دي ماه بررسي مي‌شود.
به گزارش خبرنگار رسانه خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) عليرضا ملكيان ـ معاون امور مطبوعاتي و اطلاع‌رساني وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي ـ در نشستي خبري با تشكر از خبرگزاري‌ها و مطبوعات كشور براي پوشش خبري خوب حوادث غزه اظهار كرد: رسانه‌هاي ما با اين پوشش خبري خوب، به رسالت و تعهد خود در قبال مردم فلسطين و وظيفه‌اي كه از لحاظ اطلاع‌رساني برعهده دارند، عمل كرده‌اند كه اميدواريم اين روند همچنان ادامه يابد.
وي افزود: غزه از ماه‌ها پيش در محاصره رژيم صهيونيستي قرار داشت و مردم آن، از لحاظ مواد غذايي، دارويي و سوختي در تنگنا قرار داشتند، ضمن اين كه متاسفانه برخي كشورهاي منطقه هم كه بايد به وظايف خود حداقل از لحاظ انساني عمل مي‌كردند، همراهي خوبي با مردم اين منطقه نداشته و باعث شدند مردم غزه مصائب فراواني را متحمل شوند.
او با اشاره به اين كه اين فشارهاي ناشي از تحريم ادامه داشت تا اين كه حمله‌ رژيم صهيونيستي به غزه نيز روي داد،‌ اضافه كرد: ابتدا حملات هوايي و متعاقب آن حملات دريايي و زميني به مردم غزه روي داد كه عمده‌ اين حملات نيز نه به مناطق استراتژيك و دولتي فلسطين، بلكه به مناطق مسكوني انجام گرفت كه باعث شد آمار شهداي غزه را عمدتا غيرنظاميان به ويژه زنان و كودكان تشكيل دهند.
معاون مطبوعاتي ارشاد با بيان اين كه نزديك به يك سوم شهداي غزه كودكان هستند، تصريح كرد: رژيم صهيونيستي از همان ابتدا خفقان و سانسور شديدي را از لحاظ رسانه‌يي اعمال و براساس آن اعلام كرد اخبار حملات اين رژيم به غزه، بايد با هماهنگي ارتش آن منتشر شود، طبيعي است كه آن‌ها در اين امر به دنبال اهداف خاصي بودند و نمي‌خواستند جناياتشان در اختيار افكارعمومي جهان قرار گيرد.
وي خاطرنشان كرد: رژيم صهيونيستي در كارنامه سياه گذشته خود كشتار صبرا و شتيلا، قانا، ناصره و ديرياسين را نيز دارد و نمي‌خواست يك سياهه ديگر به اين كارنامه سياه افزوده شود. آن‌ها درواقع مي‌خواستند حماس را كه دولت قانوني و منتخب مردم فلسطين است به عنوان يك گروه، آن هم تروريستي به مردم جهان معرفي كنند كه مزاحمت‌هاي آن براي رژيم صهيونيستي باعث شده است، اين رژيم به غزه حمله كند. در حقيقت رژيم صهيونيستي مي‌خواست حمله خود به غزه را، پاسخي به حمله‌هاي حماس وانمود كند.
او اضافه كرد: اما خوشبختانه حضور رسانه‌هاي مسوول مانند رسانه‌هاي منطقه و كشورهاي اسلامي در غزه باعث شد سناريويي كه در بخش رسانه از سوي رژيم صهيونيستي تدارك ديده شده بود، نقش برآب شود و فيلم‌ها و گزارش‌هايي از فجايع اين رژيم در غزه منتشر شود كه افكار عمومي را در حمايت از مردم غزه به خيابان‌ها بكشد.
ملكيان با اشاره به تظاهرات وسيع بسياري از كشورهاي جهان در حمايت از غزه افزود: امروز تظاهرات‌هايي با حضور جمعيتي حدود 100 يا 200 هزار نفر در برخي از كشورهاي جهان شاهديم كه به هيچ وجه انتظار نمي‌رفت؛ مثلا برخي كشورهاي اروپايي در محكوميت جنايات رژيم صهيونيستي و دفاع از غزه وارد صحنه شدند و اين نشان داد اگر رسانه‌ها به وظيفه اطلاع‌رساني خود عمل كنند، مي‌توانند به خوبي تاثيرگذار باشند.
او گفت: با توجه به وضعيت گفته شده تعدادي از تشكل‌هاي رسانه‌يي جمهوري اسلامي ايران مانند خبرگزاري‌ها، نشريات و تشكل‌هاي صنفي در تماس‌هايي، خواستار برگزاري همايشي دربار‌ه‌ غزه با رويكرد رسانه شدند كه ما نيز از اين پيشنهاد استقبال كرديم.
به گفته وي بر اين اساس، همايش يك روزه‌اي با عنوان "رسانه و غزه" با هدف بررسي عملكرد رسانه‌هاي منطقه، اسلامي، عربي و غربي در ارتباط با غزه، روز يكشنبه 29 دي ماه در مركز همايش‌هاي بين‌المللي صداوسيما برگزار مي‌شود تا در آن ميزان انعكاس مناسب اخبار غزه در رسانه‌ها مورد بررسي قرار بگيرد.
معاون مطبوعاتي ارشاد ادامه داد: اميدواريم با اين اعلام آمادگي و جديتي كه در ميان رسانه‌هاي ايران وجود دارد اين همايش به نحو مطلوبي برگزار شود، ضمن اين كه نمايندگان رسانه‌هاي خارجي مقيم ايران نيز با حضور در اين همايش نقطه نظرات خود را درباره‌ موضوع آن، بيان خواهند كرد. علاوه بر اين مهماناني از تشكل‌هاي مدافع حقوق مردم فلسطين و نيز نمايندگان مجلس در اين همايش حضور خواهند داشت.
او افزود: البته صدا و سيما تلاش دارد سخنراني‌هايي از شخصيت‌هاي رسانه‌يي مطرح جهان اسلام را نيز به صورت ويدئو كنفرانس در اين همايش داشته باشيم، ضمن اين كه قطع‌نامه‌اي نيز در پايان اين همايش از سوي تشكل‌هاي رسانه‌يي و خبرگزاري‌ها، به‌ويژه مجمع جهاني صلح اسلامي و اتحاديه رسانه‌هاي جهان اسلام كه سرمايه‌گذاري جدي و حضوري فعال براي برگزاري اين همايش داشته‌اند، صادر خواهد شد.
وي درباره عملكرد رسانه‌هاي ايراني در پوشش حوادث غزه نيز گفت: خوشبختانه رسانه‌هاي برون مرزي ايران يعني العالم و پرس‌ تي‌ وي عملكرد بسيار خوبي در پوشش اخبار غزه داشته و توانسته‌اند اخبار و گزارش‌هاي دقيقي از اين منطقه ارايه كنند.
او در ادامه همچنين با اشاره به اين كه نگاه رژيم صهيونيستي در بعد رسانه باعث شده است امكان فعاليت آزاد براي شبكه‌هاي خارجي فراهم نشود، تصريح كرد: در حال حاضر وقايع غزه صرفا از طريق برخي شبكه‌هاي كشورهاي اسلامي و يا شبكه‌هاي خود فلسطين و غزه پوشش داده مي‌شود و هيچ كدام از رسانه‌هاي بين‌المللي اروپايي در غزه حضور ندارند. اين رسانه‌ها در مرز غزه و قسمتي كه نيروهاي رژيم صهيونيستي مستقر هستند حضور يافته و اخبار خود را براساس سلايق اين رژيم منعكس مي‌كنند.
ملكيان همچنين درباره‌ عملكرد رسانه‌هاي جهان اسلام در پوشش اخبار غزه نيز گفت: الجزيره تا امروز در پوشش اخبار غزه بد عمل نكرده و تا حدودي آن‌ها را خوب پوشش داده است اما العربيه با رويكردي كه داشته، سعي كرده است كمتر فجايع غزه و حملات وحشيانه رژيم صهيونيستي را پوشش دهد؛.
به گفته او اين شبكه بيش‌تر در چارچوب برخي كشورهاي عربي كه به نوعي با رژيم صهيونيستي همسو هستند سعي داشته است مطابق با اهداف رسانه‌يي اين رژيم عمل كند كه اين امر قطعا اتفاق خوشايندي براي العربيه به عنوان يك رسانه‌ متعلق به جهان اسلام نيست.
او درباره‌ پوشش شبكه‌هاي رسانه‌يي غربي درباره‌ حوادث غزه نيز افزود: رسانه‌هاي غربي نمي‌توانند به طور كلي حوادث غزه را بايكوت كنند زيرا در غير اين صورت وجهه‌ رسانه‌يي‌شان زير سوال مي‌رود؛ بنابراين مجبورند حتي به صورت قطره چكاني، وقايع غزه را منعكس كنند.
وي ادامه داد: زيرا مردم جهان امروز به شبكه‌هاي مختلف ماهواره‌يي و اينترنتي دسترسي دارند و مي‌توانند اطلاعات خود را به جز رسانه‌هاي كشورهايشان، از اين دسته از رسانه‌ها نيز دريافت كنند و بدين ترتيب رسانه‌هاي غربي براي حفظ حيثيت رسانه‌يي خود نيز مجبورند برخي وقايع غزه را منعكس كنند.
به گفته معاون مطبوعاتي ارشاد مهمترين كاركرد رسانه‌ها امروز اين است كه بايد به وظايف اطلاع‌رساني خود درباره‌ آنچه در غزه مي‌گذرد، عمل كنند. رسانه‌ها بايد سعي كنند سانسور خبري را كه رژيم صهيونيستي مي‌خواهد آن را اعمال كند، بشكنند و اجازه ندهند اين رژيم به اهداف رسانه‌يي خود در پنهان كردن مظلوميت مردم غزه و جناياتي كه مرتكب مي‌شود، بويژه درباره‌ حقوق كودكان و غيرنظاميان دست يابد.
او اضافه كرد: رسانه‌ها هم‌چنين وظيفه دارند مواضعي كه دولت‌ها در قبال فلسطين اتخاذ كرده‌اند، چه آن‌ها كه همسو با مردم فلسطين هستند و چه آن‌ها كه در مقابل اين مردم ايستاده‌اند منعكس كنند تا مردم جهان و هم‌چنين مردم اين كشورها بدانند با چه دولتمرداني روبه‌رو هستند؛ زيرا آنچه در غزه مي‌گذرد چيزي نيست كه بتوان به راحتي از كنار آن گذشت و وظيفه انساني تمام مردم جهان اين است كه به حمايت از مردم غزه به پا خيزند.
ملكيان درباره اعزام خبرنگاران ايراني به غزه نيز گفت: تعداد زيادي از خبرنگاران در تماس‌هاي فراواني، علاقه‌مندي خود را براي حضور در غزه اعلام كردند كه ما نيز در اين رابطه با وزارت امور خارجه مكاتباتي داشتيم. اداره كل اطلاعات و تبليغات وزارت امور خارجه نيز در اين زمينه بسيار تلاش كرد، اما متاسفانه كشورهايي كه بايد زمينه‌ حضور خبرنگاران ايراني را فراهم مي‌كردند در مسائلي مانند ويزا و ساير شرايط، با ما همكاري نكردند و نتوانستيم شرايط حضور خبرنگاران ايران در غزه را فراهم كنيم.
وي درباره‌ آخرين وضعيت خبرنگار دستگير شده العالم نيز خاطر نشان كرد: اين خبرنگار همچنان در بازداشت است و جلسات محاكمه‌اي نيز براي او برگزار شده است، ضمن اين كه قطعا خود صدا و سيما نيز براي آزادي اين خبرنگار اقداماتي را انجام داده است. ما نيز در اين‌باره، مكاتباتي با مجامع بين‌المللي روزنامه‌نگاري داشته و از آن‌ها خواسته‌ايم تمام تلاششان را براي آزادي اين خبرنگار و دستيارش انجام دهند.
او افزود: در اين مكاتبات هم‌چنين از اين مجامع بين‌المللي خواسته‌ايم به رژيم صهيونيستي فشار بياورند تا به كنوانسيون‌هاي حقوق بشر احترام گذاشته و شرايط فعاليت آزاد رسانه‌ها را فراهم كند، نه اينكه خبرنگاران را دستگير كرده يا مقر تجمع‌ آن‌ها را مورد حمله قرار دهد؛ چرا كه اين رژيم يكي از مقرهاي تجمع خبرنگاران را با وجود آنكه علائم مشخصي برروي آن، نشان مي‌داد محل تجمع خبرنگاران است مورد حمله قرار داد.
 

Pari-2719

عضو جدید
کاربر ممتاز
برگزاري سمينارمديريت زمان در كسب و كارها

برگزاري سمينارمديريت زمان در كسب و كارها

یکشنبه، ۲۹ دیماه ۱۳۸۷ ايتنا - سمينار «مديريت زمان در كسب و كارها» برگزار شد.



سمينار دوازدهم شركت پگاه سيستم با عنوان مديريت زمان در كسب و كارها با حضور علاقه‌مندان و مخاطبان برنامه‌هاي پگاه سيستم برگزار گرديد.

سخنران اين برنامه دكتر كوثرخواه مدرس سازمان مديريت صنعتي بود.

وي در اين سمينار مدل «دكلان تريسي»را براي توضيح برنامه آموزش مديريت زمان انتخاب كرد.

وي در اين زمينه گفت: برنامه آموزشي مديريت زمان 7 شاخص اصلي دارد:
• خود-ارزيابي
• تسلط برمكاتبات اداري
• برنامه‌ريزي
• مديريت جلسات
• مديريت پروژه‌ها
• مهار كردن تماس‌هاي تلفني
• نكات ديگري درباره مديريت زمان و بازنگري

دكتر كوثرخواه در ادامه با تشريح جزئيات هر يك از شاخصه‌هاي ذكر شده هدف از اين برنامه آموزشي را استفاده بهينه از وقت اعلام كرد و افزود: بنابراين مديريت زمان يعني استفاده بهينه از وقت.

وي در پايان 3 نكته اساسي را براي رسيدن به اين هدف بيان كرد:
• عادت‌هاي قبل را فراموش كنيم.
• روش‌هاي جديد را بياموزيم.
• براي ترك نادرست و يادگيري روش‌هاي جديد صبور باشيم.

گفتني است اين سمينار در در دانشكده مديريت دانشگاه تهران برگزار شد.
 

Pari-2719

عضو جدید
کاربر ممتاز
نمايشگاه فن‌آوري اطلاعات و ارتباطات در كيش گشايش يافت

نمايشگاه فن‌آوري اطلاعات و ارتباطات در كيش گشايش يافت

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: جامعه اطلاعاتي -فناوري اطلاعات






جشنواره و نمايشگاه بين‌المللي فن‌آوري اطلاعات و ارتباطات (ITEX 2009) از 11 تا 15 بهمن‌ماه سال جاري در جزيره‌ كيش برگزار مي‌شود و قرار است دستاوردهاي 30 ساله‌ جمهوري اسلامي ايران در حوزه‌ ICT در آن به نمايش گذاشته ‌شود.


به گزارش خبرنگار فن‌آوري اطلاعات خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، در اين نمايشگاه شركت‌كنندگان در بخش‌هاي دولت الكترونيكي، صنايع مخابرات، اينترنت، تلفن همراه، رايانه در بخش نرم‌افزار و سخت‌افزار حضور دارند.
به گفته دست‌اندركاران نام‌گذاري بخشي به‌عنوان پايلوت دولت الكترونيكي كشور و امتياز منطقه آزاد بودن و همچنين نزديكي آن به كشورهاي حاشيه خليج فارس يكي از نقاط قوت در برگزاري اين جشنواره به شمار مي‌رود.
مجيد محمدخاني - رييس ستاد برگزاري جشنواره و مدير عامل مركز همايش‌ها و نمايشگاه‌هاي بين‌المللي ايران - در اين باره گفته بود: كيش به دليل دارا بودن زيرساخت‌هاي نمايشگاهي طبيعتا جايگاه مناسبي براي برگزاري نمايشگاه محسوب مي‌شود و از خروج ارز از كشور نيز به ميزان زيادي جلوگيري مي‌كند؛ به عنوان مثال در نمايشگاه جيتكس ارز زيادي از كشور خارج شد اما با برگزاري اين جشنواره از خروج ارز به ميزان زيادي جلوگيري مي‌شود.
به گفته او هفت شركت از كره، 33 شركت از چين كه عمدتا در بخش سخت‌افزار و تجهيزات بانكي هستند و شركت‌هايي از تايوان و امارات در اين نمايشگاه حضور دارند.
وي يكي از مشكلات حضور نداشتن شركت‌ها از برخي كشورهاي منطقه را تقويم برگزاري نمايشگاه عنوان كرد و گفت: تقويم دو دوره‌ آينده را به گونه‌اي تنظيم خواهيم كرد كه حضور ديگر كشورها در آن راحت‌تر باشد زيرا مقارن بودن سال ميلادي با دهه‌ فجر و يا عيد ساليانه كشورهايي مثل چين باعث شد حضور پررنگي نداشته باشند اما قرار است كه حدود 300 شركت از داخل كشور در اين نمايشگاه حضور داشته باشند.
 

anahita shams

عضو جدید
کاربر ممتاز
دومین کنفرانس جهانی مدیریت زنجیره تامین 4 و 5 اسفند برگزار می شود.

دومین کنفرانس جهانی مدیریت زنجیره تامین 4 و 5 اسفند برگزار می شود.

دومین کنفرانس جهانی مدیریت زنجیره تأمین و سیستم های اطلاعات در نظر دارد در قالب برنامه ترکیبی مباحث نظری و کاربردی مبادرت به ارائه مقالات پذیرفته ، نشست های هم اندیشی و موضوعی، مودرکاوی های پژوهشی (Case Study )، تجارب موفق (Best Practice )، کارگاه های تخصصی و تجارب و عملکردهای صنعتی نماید.
زنجیره تامین به عنوان یکی از جامع ترین متدهای مدیریت عملیاتی کسب و کار به ویژه در سطوح کلان اقتصادی در دنیای امروز تحولات بسیار شگرفی را به وجود آورده است. بیشتر سازمان های پویا با بهره برداری از مدل ها, ابزارها و شیوه های زنجیره تامین توانسته اند جریان ها و فرآیند های کاری خود را بهینه سازند و در ساختارهای کاری و اجرایی خود تغییر ایجاد کنند.
ویژگی مهم و جالب توجه زنجیره تامین اثرگذاری فراوان آن بر حوزه های کاری مختلف در لایه کسب و کار و تدارکات سازمان است. دومین کنفرانس بین المللی زنجیره تامین و سیستم های اطلاعاتی با هدف بررسی شرایط و راه کارهای عملیاتی پیاده سازی و توسعه سامانه های اطلاعاتی در صدد است زمینه نزدیکی افکار و انتقال تجربیات سازمان های ایرانی و خارجی را در زمینه توسعه زنجیره تامین فراهم نماید.
نگاه ویژه کنفرانس سال 1387 در 5 حوزه زیر متمرکز است که مقالات ارایه شده در این بخش ها در داوری ها اولویت بالاتری خواهند داشت. همچنین برای این حوزه ها نشست های تخصصی ویژه ای نیز برگزار خواهد شد.
. زنجیره تامین خدمات مالی ( بانک, بیمه, سرمایه گذاری و...)
. زنجیره تامین در صنایع نیمه سنگین( خودروسازی, لوازم خانگی و...)
. زنجیره تامین در صنایع سنگین( فولاد, ذوب آهن, سیمان و...)
. زنجیره تامین در صنایع نظامی
. زنجیره تامین در صنعت فناوری اطلاعات

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام می توانند با شماره 88844973 و 88844974 تماس بگیرند و یا به سایت www.scmis.ir مراجعه فرمایند.
 

متالیک

عضو جدید
کاربر ممتاز
گشايش نمايشگاه بين المللي فناوري اطلاعات وارتباطات ؛کيش

گشايش نمايشگاه بين المللي فناوري اطلاعات وارتباطات ؛کيش

نخستين جشنواره و نمايشگاه بين المللي فناوري اطلاعات و ارتباطات آيتکس 2009
براي ارائه دستاوردهاي30 ساله جمهوري اسلامي ايران در حوزه هاي ارتباطات و فناوري در کيش گشايش يافت.
در اين نمايشگاه که درمرکز دايمي نمايشگاه هاي بين المللي برپاست ،بيش از 75 شرکت داخلي و خارجي در اين نمايشگاه آخرين دستاوردهاي خود را در زمينه هاي ارتباطات، ماهواره، رايانه، سيستمهاي هوشمند، نرم افزار و سخت افزار و گسترش خطوط ارتباطي را عرضه کرده اند.
در اين نمايشگاه پنج نمايندگي خارجي از کشورهاي چين، امارات ، ترکيه ، ژاپن و اوکراين حضوردارند ودرمجموع اين نمايشگاه در بيش از10 هزار متر مربع وسعت، پيشرفتهاي کشورمان را در زمينه هاي مختلف به نمايش گذاشته است.
همچنين درنخستين نمايشگاه بين المللي فناوري اطلاعات و ارتباطات کيش، سيستم بانکداري و بيمه الکترونيک ، اتوماسيون اداري، شبکه اي رايانه اي و مخابراتي، سيستمهاي هوشمند، شبکه هاي بي سيم وکتابخانه هاي ديجيتالي نيز در معرض ديد متخصصان و بازديدکنندگان قرار گرفته است.
همزمان با برگزاري اين نمايشگاه، چندين سمينار، کارگاه آموزشي و همايش علمي با حضور متخصصان، کارشناسان و اساتيد دانشگاهي در حوزه فناوري اطلاعات و ارتباطات در جزيره کيش برگزارمي شود.
دراين نمايشگاه شبکه هاي مختلف صدا و سيما و بخش هاي مختلف فني ايران سازمان دستاوردهاي خود را در زمينه گسترش خطوط ارتباطي رسانه ملي عرضه کرده اند.
نخستين جشنواره و نمايشگاه بين المللي فناوري اطلاعات و ارتباطات (آيتکس 2009) با شعار تجلي دستاوردهاي 30 ساله جمهوري اسلامي ايران در بخش (آي سي تي) تا 15 بهمن در جزيره کيش ادامه دارد.

http://www.iribnews.ir/NewsRoom.aspx?ID=24509272
 

anahita shams

عضو جدید
کاربر ممتاز
سمينار آموزشي آشنايي با تجارت الکترونيک و سيستم هاي پرداخت الکترونيک

نوع:‌ كلاسهاي آموزشي
تاريخ شروع: 29 بهمن 1387
مدت: 1 روز
مهلت ثبت نام: - - -
محل برگزاري:‌تهران / تهران
زبان همايش: فارسي
همراه با كارگاه جانبي: خير
همراه با نمايشگاه جانبي: خير

URL: http://www.itseminar.ir/portal/

برگزار كننده:‌دانشکده مهندسي برق و کامپيوتر دانشگاه شهيد بهشتي با همکاري شبکه علمي غرب آسيا
نام مسئول:‌
تلفن تماس:‌
فكس:‌88937117 021

توضيحات:
امروزه تجـارت الکترونيک و سيستم هاي پرداخت الکترونيک يکي از مهـم تـرين شاخص هاي توسـعه پايـدار و بارزترين ابـزار اقتصـادي هـزاره سـوم به شمـار مي رود و موفق تريـن فروشـگاه الکترونيک جهـان با آدرس www.ebay.com متعلق به آقاي اميديار، ايراني مقيم آمريکا مي باشد که با راه اندازي اين فروشگاه در ليست چهل مرد ثروتمند جهان قرار گرفته و اين موضوع نشانگر خلاقيت منحصر به فرد ايرانيان در تجارت الکترونيک است.

دانشکده مهندسي برق و کامپيوتر دانشگاه شهيد بهشتي با همکاري شبکه علمي غرب آسيا اقدام به برگزاري سمينار آموزشي يک روزه با عنوان آشنايي با تجارت الکترونيک و سيستم هاي پرداخت الکترونيک نموده و انتظار مي رود کليه شرکت کنندگان، پس از حضور در اين سمينار بتوانند يک فروشگاه الکترونيک خصوصي يا دولتي را با کمترين هزينه راه اندازي نمايند و در فرآيندهاي مالي سازمان هاي دولتي و غير دولتي از ابزارهاي پرداخت الکترونيک در بستر بانکداري اينترنتي بهره جويند.



محورهاي سمينار :

1- تعاريف تجارت و اقتصاد الکترونيک
2- تاريخچه و نمونه هاي موفق در جهان و ايران
3- اجزاي يک سيستم تجارت الکترونيک(E- Commerce)
4- آشنايي با سيستم هاي پرداخت الکترونيک(E-Payment) و بانکداري اينترنتي (E-Banking)
5- نحوه راه اندازي و مديريت يک فروشگاه الکترونيک (E-Shop)
مخاطبين : رؤسا، مديران ، معاونين، کارشناسان و کارکنان محترم بخش هاي دولتي، دانشگاهي و خصوصي

موضوع : آموزش تجارت الکترونيک(E-Commerce) و سيستم هاي پرداخت الکترونيک(E-Payment)

هدف : آموزش اصول تجارت الکترونيک، آشنايي با سيستم هاي پرداخت الکترونيک، بانکداري الکترونيک و ايجاد و مديريت يک فروشگاه الکترونيک
 

anahita shams

عضو جدید
کاربر ممتاز
پنجمين كنفرانس بین المللی مدیریت فناوری اطلاعات وارتباطات (ICTM)

نوع:‌ كنفرانس
تاريخ شروع: 29 بهمن 1387
مدت: 2 روز
مهلت ثبت نام:
محل برگزاري:‌تهران / تهران
زبان همايش:
همراه با كارگاه جانبي: خير
همراه با نمايشگاه جانبي:

URL: http://www.ictm.ir

برگزار كننده:‌ICTM
نام مسئول:‌مهرداد شرافت
تلفن تماس:‌88758011- 88758076- 88757859
فكس:‌88756236

توضيحات:
• توسعه و ترويج فرهنگ تحقيق و پژوهش در زمينه مباحث مديريت فناوري اطلاعات و ارتباطات

• معرفي آخرين دستاوردهاي تحقيقاتي و کاربردي در زمینه های تخصصی مدیریت فناوری اطلاعات از قبیل:تجارت الکترونیک،دولت الکترونیک،شهر الکترونیک،ERP،CRM،BPR،KM و ...

• تبادل دستاوردها و تجربيات شرکتها و سازمانهاي برتر در زمينه به کارگيري فناوري اطلاعات

• معرفي توانمندي هاي شرکتهاي ايراني در زمينه مديريت فناوري اطلاعات در بين نمايندگان خارج کشور شرکت کننده در اين کنفرانس
• کمک به تأسيس انجمن مديريت فناوري اطلاعات و ارتباطات
 

anahita shams

عضو جدید
کاربر ممتاز
دومين كنفرانس بين المللي مديريت زنجيره ي تامين و سيستم هاي اطلاعات

نوع:‌ كنفرانس
تاريخ شروع: 01 اسفند 1387
مدت: 2 روز
مهلت ثبت نام: - - -
محل برگزاري:‌تهران / تهران
زبان همايش: فارسي
همراه با كارگاه جانبي: بلي
همراه با نمايشگاه جانبي: بلي

URL: http://www.scmis.ir

برگزار كننده:‌مركز توسعه اطلاعات كاربردي
نام مسئول:‌
تلفن تماس:‌021-88844973
فكس:‌021-88844973

توضيحات:
دومين كنفرانس مديريت زنجيره تأمين و سيستم هاي اطلاعات در نظر دارد در قالب برنامه تركيبي مباحث نظري و كاربردي مبادرت به ارائه مقالات پذيرفته ، نشست هاي هم انديشي و موضوعي، مودركاوي هاي پژوهشي (Case Study ) ، تجارب موفق (Best Practice ) ، كارگاه هاي تخصصي و تجارب و عملكردهاي صنعتي نمايد.
اين كنفرانس به گونه اي طراحي شده است تا فعالان دانش و مهارت حوزه مديريت زنجيره تأمين و سيستم هاي اطلاعات و ارتباطات با رغبت و شجاعت علمي خود به جامعه صنعتي و علمي كشور شناسانده شوند .
زنجيره تامين به عنوان يكي از جامع ترين متدهاي مديريت عملياتي كسب و كار به ويژه در سطوح كلان اقتصادي در دنياي امروز تحولات بسيار شگرفي را به وجود آورده است. بيشتر سازمان هاي پويا با بهره برداري از مدل ها, ابزارها و شيوه هاي زنجيره تامين توانسته اند جريان ها و فرآيند هاي كاري خود را بهينه سازند و در ساختارهاي كاري و اجرايي خود تغيير ايجاد كنند.
ويژگي مهم و جالب توجه زنجيره تامين اثرگذاري فراوان آن بر حوزه هاي كاري مختلف در لايه كسب و كار و تداركات سازمان است. دومين كنفرانس بين المللي زنجيره تامين و سيستم هاي اطلاعاتي با هدف بررسي شرايط و راه كارهاي عملياتي پياده سازي و توسعه سامانه هاي اطلاعاتي در صدد است زمينه نزديكي افكار و انتقال تجربيات سازمان هاي ايراني و خارجي را در زمينه توسعه زنجيره تامين فراهم نمايد.

رويكرد هاي تخصصي مورد نظر كنفرانس عبارتند از:
• SCM بويژه مفاهيم جديد مانند CPFR
• تجارت الكترونيكي در مدلB2B و G2B
• ارتباط با مشتريان و شهروندان در مدلهاي G2C وB2C
• راه حلهاي مبتني بر RFID
• ساير راه حل هاي مرتبط با حوزه مديريت زنجيره تامين


اهداف كنفرانس
0 كشف كنش پذيري ، نفوذ و تعامل مديريت زنجيره تأمين (SCM ) ، سيستم هاي اطلاعات و ارتباطات (ICS ) ، يكپارچگي جهاني و لجستيك .
0 شناخت مدل هاي بلوغ ، چالش ها وريسك هاي SCM , ICS ، يكپارچگي جهاني و لجستيك .
0 كشف شناخت از طريق پژوهش در مشكلات و شرايط جاري نظام هاي حكومتي و پيكره هاي بين المللي ( ازجمله WTO ) در SCM و ICS و يكپارچگي جهاني و لجستيك .
0 شناخت روشهاي جاري سازي و كاريردي SCM و ICS و لجستيك .
0 شناخت شرايط زنجيره تأمين و سيستم هاي اطلاعات در كشور ، ارائه راهكار در حل مسائل آن .
0 ايجاد بستر علمي و عملي لازم جهت كاربردي كردن فناوري اطلاعات (IT ) در مديريت زنجيره تأمين (SCM) .
0 شناخت فعالان ، دست اندركاران ، پژوهشگران ، مشاوران حوزه يكپارچگي IT و SCM و لجستيك .


محورهاي كنفرانس:
پژوهشگران ، مؤلفان ، علاقمندان و حرفه اي هاي SCM , ICS , IT ولجستيك را به ارائه مقالات ، مورد كاوي ها (Case Study) و تجارب موفق (Best Practice ) درهمه جنبه هاي تخصصي زير دعوت مي نماييم:

( محور هاي ارائه شده هيچگونه محدوديت موضوعي ايجاد نمي كنند وعزيزان پروهشگر در ارائه مباحث خود آزادند )

نگاه ويژه كنفرانس سال 1387 در 5 حوزه زير متمركز است كه مقالات ارايه شده در اين بخش ها در داوري ها اولويت بالاتري خواهند داشت. همچنين براي اين حوزه ها نشست هاي تخصصي ويژه اي نيز برگزار خواهد شد.
. زنجيره تامين خدمات مالي ( بانك, بيمه, سرمايه گذاري و...)
. زنجيره تامين در صنايع نيمه سنگين( خودروسازي, لوازم خانگي و...)
. زنجيره تامين در صنايع سنگين( فولاد, ذوب آهن, سيمان و...)
. زنجيره تامين در صنايع نظامي
. زنجيره تامين در صنعت فناوري اطلاعات

حوزه 1 : كاربردهاي مديريت زنجيره تأمين ( Supply chain Management Applications) :
• مديريت تقاضا (Demand Management )
• برنامه ريزي زنجيره تأمين (Supply chain Planning )
• كنترل زنجيره تأمين (Supply chain Control )
• برنامه ريزي منابع توزيع ( Distribution Resource Planning )
• مفهوم ناب (Lean ) و چابكي در مديريت زنجيره تأمين (Agility )
• Security and Risk management in Supply chain
• همكاري، اشتراك اطلاعات در زنجيره تأمين (Collaboration and Information sharing in Supply chain)
حوزه 2 : طراحي زنجيره تأمين (Supply chain design ):
• انتخاب و توسعه مشاركت مبتني بر مشتريان / تأمين كنندگان
• Choice and Development of Partnership with Customers / Suppliers Best
• كارآفريني و زنجيره تأمين Enterprenear ship and Supply chain
• برون سپاري ، درون سپاري و موارد مرتبط . Out sourcing , off shoring ,Insourcinganel Back souraing
• زنجيره تأمين پويا ( Dynamic Supply chain )
• لجستيك معكوس ( Reverse Logistic )
• توليد شبكه اي ( Network Manufacturing )
• طراحي ، كنترل سازمان شبكه ( Network Enterprise Design and Control )
• سازمان مجازي ( Virtual Enterprise )
• خدمات توليد مجازي ( Virtual Manufacturing Service )
• مديريت امنيت و ريسك در زنجيره تأمين
Security and Risk Management in Supply chain

حوزه 3 : سيستم هاي تصميم گيري و اطلاعات درمديريت زنجيره تأمين Information and decision systems for SCM :
فناوري اطلاعات (IT) در مديريت زنجيره تأمين (SCM) شامل : ERP,CRM,APS,SCEM,SRM,SCE,EA I,MPR II .
0 هوش كسب و كار Business Intelligenee
0 سيستم هاي پشتيباني تصميم Decision Sopport Systems
0 يكپارچگي سيستمي System Integration
0 قابليت تبادل اطلاعات سازمان Enterprise Interoperability
0 يكپارچگي زيرساختي Infrostructure Integration
0 مديريت دانش و اطلاعات Knowledge and information Management
0 مديريت ارتباط تأمين كننده Supplies Relation Ship Management

حوزه 4 : زنجيره تأمين الكترونيكي (e-Supply Chain):
. ارتباطات B2B و B2C
. بازارگاه الكترونيكي و مديريت زنجيره تأمين e-marketplace and sc
. همكاري الكترونيكي e-collaboration and sc
. تجارت الكترونيكي e-commerce and sc
. لجستيك الكترونيكي e-Logistics and sc
. معماري و مدل هاي كسب وكار الكترونيكي e-business models and architectures
. تكنيك هاي خدمات الكترونيكي و زنجيره تأمين e-service technigues and sc
. بهره گيري از تكنيك شناسايي محصول شامل : RFID , EDI,VMI,3PL
. توليد بر پايه وب Web-Enabled manufacturing
. راهكارها و پيشرفته هاي بي سيم . Wireless Solution

حوزه 5 : لجستيك Logistics :
0 مديريت لجستيك و مدل هاي عملياتي Logistics management Operation model and
0 لجستيك عملياتي Operation Logistics
0 راهبردهاي فهرست كالا و اموال Intentory Strategies
0 بهينه سازي تحويل خدمات و كالا Inventory and service delivery optimization
0 سيستم هاي تأمين ( مانند : VMI , SMI ,…… )
0 مديريت انبار Warehouse Management
0 سيستم هاي ترابري و حمل ونقل Transportation Systems
0 سيستم هاي توزيع Distribution Systems


حوزه 6 : مدل سازي و ارزيابي زنجيره تأمين Supply Chain Modeling and Valuation :

. روش شناسي هاي مدل سازي Modeling Methodologies
. مدلسازي : ابزارها و تكنيك ها Modeling , Tools and Technigues
. متريك و اندازه گيري عملكرد Metric and Performance Measurement
. تحليل عملكرد Performance analysis
. مديريت عملكرد زنجيره تأمين Supply Chain Performance Management
. الگوبرداري و تجارت موفق Best Practices and Benchmarking
. بهينه سازي زنجيره تأمين Supply Chain Optimization

حوزه 7 : ديدگاه سازماني و اقتصادي زنجيره تأمين :
0 موضوعات بين الملل و جهاني سازي .
0 زنجيره تأمين در بنگاه هاي كوچك و متوسط .
. مهندسي مجدد فرايند هاي كسب و كار و مديريت فرآيندهاي كسب وكار .
. مديريت ويكپارچگي سازمان .
. فرهنگ سازمان و منابع انساني در زنجيره تأمين .
. موضوعات مالي در مديريت زنجيره تأمين .
 

anahita shams

عضو جدید
کاربر ممتاز
چهاردهمین كنفرانس ملی كامپیوتر ایران

نوع:‌ كنفرانس
تاريخ شروع: 20 اسفند 1387
مدت: 2 روز
مهلت ثبت نام: - - -
محل برگزاري:‌تهران / تهران
زبان همايش: فارسي
همراه با كارگاه جانبي: بلي
همراه با نمايشگاه جانبي: بلي

URL: http://csicc2009.aut.ac.ir

برگزار كننده:‌انجمن كامپیوتر ایران و دانشگاه صنعتی امیرکبیر
نام مسئول:‌
تلفن تماس:‌64542727
فكس:‌66495521, 64542704

توضيحات:
نجمن كامپیوتر ایران و دانشگاه صنعتی امیرکبیر (پلی‌تکنیک تهران) چهاردهمین کنفرانس ملی کامپیوتر را با هدف رشد و توسعه دانش و فناوری كامپیوتر در دو بخش مقالات عادی و پوستری برگزار می‌كنند. تأكید کنفرانس بر جنبه‌های بنیادی، كاربردی، راهبردی، و توسعه‌ی كه از سودمندی خاص در سطح كشور برخوردارند می‌باشد. از تمامی محققین، دانشگاهیان، و مهندسین دعوت می‌شود تا با ارسال مقاله و شركت در كنفرانس با تبادل یافته‌های علمی، پژوهشی، و كاربردی خود موجب غنی‌تر و مفیدتر شدن كنفرانس در راستی اهدافش باشند
 

Pari-2719

عضو جدید
کاربر ممتاز
برگزاري كنفرانس بين‌المللي آشنايي با نرم ‌افزارهاي متن باز و لينوكس

برگزاري كنفرانس بين‌المللي آشنايي با نرم ‌افزارهاي متن باز و لينوكس

كنفرانس بين‌المللي آشنايي با نرم‌افزارهاي متن باز و لينوكس به همراه بررسي نحوه‌ اخذ مدارك بين‌المللي لينوكس با حضور نمايندگان LPI خاورميانه در سه شهر تهران، اصفهان و شهركرد برگزار مي‌شود.
به گزارش خبرشبکه فن آوری اطلاعات ايران،از سایت ايسنا، اين كنفرانس در روزهاي شنبه ‌١٠ اسفندماه در دانشگاه صنعتي شريف تهران، يكشنبه ‌١١ اسفندماه در شهركرد و دوشنبه ‌١٢ اسفندماه در دانشگاه اصفهان برگزار خواهد شد.
بنا بر اعلام علاقه‌مندان جهت كسب اطلاعات بيش‌تر يا ثبت نام در كنفرانس مذكور و دريافت فرم ثبت‌نام مي‌توانند به وب سايت‌هاي http://www.foss.ir و http://www.aictc.ir مراجعه كنند.
لازم به ذكر است كه از جمله حاميان اين كنفرانس، موسسه حرفه‌اي لينوكس (LPI)، دانشگاه صنعتي شريف، مركز تحقيقاتي فن‌آوري اطلاعات و ارتباطات پيشرفته دانشگاه صنعتي شريف، دانشگاه اصفهان، شركت پيشرو شريف كيش، دانشگاه جامع علمي كاربردي واحد استان چهار محال و بختياري، مركز رشد فن‌آوري اطلاعات و ارتباطات تعاوني پيام شهركرد، انجمن صنفي كاربران نرم‌افزارهاي آزاد / متن باز و غيره هستند.
 

Pari-2719

عضو جدید
کاربر ممتاز
ايران در نمايشگاه سبيت حضور مي‌يابد

ايران در نمايشگاه سبيت حضور مي‌يابد

ايتنا - غرفه جمهوري اسلامي ايران امسال نيز با حمايت دولت و مشارکت شرکت‌هاي خصوصي در بيست‌و سومين دوره نمايشگاه سبيت آلمان برگزار خواهد شد.


به گزارش ايتنا، نمايشگاه سبيت بزرگ‌ترين رويداد فناوري اطلاعات و ارتباطات دنيا محسوب مي‌شود که در آن بيش از 6هزار شرکت از 77 کشور دنيا حضور دارند. ايران نيز هر سال داراي غرفه‌اي مستقل و گروهي است که در آن شرکت‌هاي ايراني به معرفي محصولات خود مي‌پردازند.

امسال نيز غرفه ايران با مشارکت بخش خصوصي و حمايت شوراي عالي اطلاع‌رساني كشور و مركز توسعه فناوري اطلاعات و رسانه‌هاي ديجيتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي در فضايي به مساحت 60 مترمربع در سالن 6 نمايشگاه برپا شده و‌ حداقل 6 شرکت ايراني در آن حضور خواهند داشت.

سعيد سالاريان، معاون پشتيباني دبيرخانه شوراي عالي اطلاع‌رساني حمايت انجام شده را در راستاي پشتيباني از بخش خصوصي به خصوص تولیدکنندگان محتوای الکترونیکی براي ارائه محصولات در بازارهاي جهاني و معرفي هرچه بهتر توانمندي‌هاي متخصصان كشورمان در حوزه فناوري اطلاعات و ارتباطات دانست.

اشكان تربيت‌جويي، مدير غرفه ايران نيز در اين باره گفت: حضور محصولات شرکت‌هاي ايراني در نمايشگاه سبيت که بزرگ‌ترين رويداد علمي فناوري اطلاعات و ارتباطات دنيا به شمار مي‌رود، مي‌تواند به اعتلاي نام ايران به عنوان کشوري داراي فناوري و تخصص در اين زمينه کمک كند، ضمن اين‌که اين حضور مي‌تواند در راستاي تحقق اهداف سند چشم‌انداز کشور مبني بر حرکت در مسير علم و فناوري و معرفي آن به دنيا به شمار آيد.

گفتني است نمايشگاه سبيت از سوم تا هشتم مارس برابر با 13 تا 18 اسفندماه امسال در شهر هانوور آلمان برگزار خواهد شد.
 

ehan.bostan

عضو جدید
نظر

نظر

سلام
نظرتون چیه که دانشجویان هر شهرستان در سایت Iran-eng هستند همایش بذارن(راجع به IT ) ؟ .در دانشگاه ها ی شهرستانشون.
 
بالا