سوال در مورد جزییات و مراحل پروژه و کارآموزی

dars

عضو جدید
سلام من این ترم پروژه و کارآموزی دارم و الان هم که تابستون هست و هنوز ترم شروع نشده.من تقریبا هیچ ایده ای در مورد این دو واحد ندارم.یعنی پروژه و کارآموزی.
سوالم اینه که استادی که انتخاب کردیم برای این درس ها چه کاری برای ما انجام میده؟
یعنی جلسه میذارن که بریم و اونجا بهمون توضیح میدن که باید چی کار کنیم یا ما خودمون باید بریم سراغشون؟
در مورد کارآموزی استاد چی کارست؟ چون من با کسی ورداشتم که معروف به سخت گیر بودن هست چون بقیه پر شده بود.
تو کارآموزی مایی که برق هستیم حتما باید بریم به جایی که مرتبط باشه با برق یا مثلا هرجای دیگه ای هم میشه رفت؟ یکم توضیح میخوام که اصلا اون جایی که واسه کار آموزی باید بریم رو کی انتخاب میکنه و چند ساعت کلا باید بگذرونیم؟
در مورد پروژه خودمون میتونیم انتخاب کنیم که چی باشه یا حتما استاد باید بهمون بگه چی رو انتخاب کنیم؟ ممنون میشم به این سوالاتم جواب بدید.به هر حال هر کدوم از شما که اینها رو گذروندین میتونین به سوالاتم جواب بدید و سوالم خیلی سخت نیست فقط کافیه گذرونده باشیدشون.
اگر هم تاپیکی در همین مورد تو سایت هست لطفا لینک بدید که برم اونجا.
ممنون از شما.
 

BIGHAM

عضو جدید
کاربر ممتاز
کارآموزی اینطوریه که شما یا یک شرکت، کارخانه، کارگاهی می شناسید که شما رو بعنوان کارآموز پذیرش می کنه در این صورت بعد از اینکه واحد رو انتخاب کردید مراجعه می کنید آموزش و شما رو معرفی می کنند به دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه. اونجا یک معرفی نامه به اسم شما به اون محلی که می خواهید کار کنید ارائه می کنند که در اون نامه آدرس محل کار ، زمانهای کار سرپرست شما رو از محل کارتون می خواهند. اون معرفی نامه رو به اون شرکت(یا کارخانه یا کارگاه) و جواب اون رو بر می گردونید به دفتر ارتباط با صنعت. بعد از اینکه 240 ساعت کار کردید مراجعه می کنید به دفتر ارتباط با صنعت فرمی به شما می دهند که سرپرست شما تو محل کارآموزی فرم ها رو پر می کنه و به همراه یک گزارش کارآموزی برمی گردونید به استادی که دانشگاه معرفی کرده.
پروژه هم اینطوریه که بعد از انتخاب واحد و مشخص شدن استاد، یا استادتون تو بولتن می زنه که فلان روز بیایید صحبت کنیم سا اینکه خودتون پیش استاد می رید و موضوعاتی رو که در نظر دارید به استاد می گید بعد استاد یا یکی از موضوعات انتخابی خودتون یا پیشنهاد خودش رو برای شما مشخص می کنه بعد از تکمیل نسخه آزمایشی به استاد ارائه می کنید اگر اشکالی داشت مطرح می کنه و گرنه از شما می خواهد که چاپ و صحافی کنید و تحویل استاد بدهید.
 

BIGHAM

عضو جدید
کاربر ممتاز
ضمنا پرسیده بودید که محل کار آموزی حتما مرتبط به برق باشه باید بگم بعله و این ربط رو مسئولین آموزش و گروه تشخیص می دهند یعنی اینکه شما باید بپرسید.
موضوع رو هم من شخصا با استادم هماهنگ کردم موضوع انتخابی خودم رو قبول کرد. کلا سلیقه ایه بستگی به سلیقه استاد داره.
 

dars

عضو جدید
ممنون از جوابتون اما اگر من خودم کارگاهی یا موسسه ای چیزی رو سراغ نداشته باشم تکلیف چیه اون وقت؟خود دانشگاه جایی رو معرفی میکنه؟
 

Similar threads

بالا