سوال در رابطه با استخدام اموزش پرورش ( سازمان فنی و حرفه ای )

AMIN4EVER

عضو
سلام.
تو استخدام فنی و حرفه ای گفتن :


۶- افرادی که حدنصاب ۶۰% آزمون (توانمندی های عمومی) را کسب نموده اند و پس از اعمال نمرات تخصصی به عنوان پذیرفته شده اولیه معرفی شده اند، باید حداکثر ظرف مدت سه ماه از زمان اعلام نتیجه آزمون، گواهی نامه معتبر درخصوص زبان انگلیسی عمومی و مهارت های عمومی فن آوری اطلاعات را ارایه نمایند. در صورت عدم ارایه مدارک مذکور در مدت تعیین شده افراد ذخیره جایگزین خواهد شد. در مواردی که استخدام و جذب بعد از آزمون اولیه منوط به انجام مصاحبه تخصصی و آزمون عملی باشد پس از ارایه گواهی نامه مذکور و حداکثر ظرف مدت سه ماه از زمان اعلام نتیجه اولیه مصاحبه تخصصی یا آزمون عملی به عمل می آید.

۱/۶- کسانی که فاقد گواهی نامه های مذکور می باشند و یا گواهی نامه آنان از مراکز تعیین صلاحیت شده نمی باشد موظفند در یکی از مراکز تعیین صلاحیت شده که در بخش «اعتبارسنجی موسسات آموزشی» با عنوان «موسسات تعیین صلاحیت شده» سایت مرکز آموزش مدیریت دولتی با آدرس http://www.smtc.ac.ir قابل مشاهده می باشد، پس از شرکت در آزمون تعیین سطح، گواهی نامه مذکور را ارایه نمایند.

این گواهی نامه معتبر درخصوص زبان انگلیسی عمومی رو از کجا میشه گرفت ؟(گرگان )
مهارت های عمومی فن آوری اطلاعات همون icdl هستش ؟ 1 یا 2 ؟



http://www.estekhtam.com/استخدام-حدود-7-هزار-مربی-حق‌التدریس-فن/
 

آشنا....

عضو جدید
کاربر ممتاز
این گواهی نامه معتبر درخصوص زبان انگلیسی عمومی رو از کجا میشه گرفت ؟(گرگان )
آموزشگاههای معتبر،جهاد دانشگاهی و... بعضی سازمانها هر آموزشگاهی رو قبول ندارن.

مهارت های عمومی فن آوری اطلاعات همون icdl هستش ؟ 1 یا 2 ؟
بله همونه فقط فکر میکنم جزء مهارت يك از مجموعه ICDL باشه یعنی همون مقدماتیه که نمیدونم درجه یک یا دو! میتونین از آموزشگاههای آزاد فنی و حرفه ای بپرسید.
 

Similar threads

بالا