سوال از دوستان (انتخاب رشته)ناپیوسته معماری )

yassss

عضو جدید
سلام
می خواستم از دوستانی که معماری می خونن نمره تراز های دانشگاه آزاد رو سوال کنم . و اینکه برای قبولی در سراسری حدود درصد های مورد نیاز برای غیر انتفاعی یا شبانه اطراف تهران چقدره؟ ممنون می شم اگه کمک بدید. :w27:
 

yassss

عضو جدید
انتخاب رشته سراسرس کارشناسی ناپیوسته معماری

انتخاب رشته سراسرس کارشناسی ناپیوسته معماری

لطفا توجه:
صفحه 5 دفترچه شماره 2 بند (و):
نظر به اینکه بر اساس نمره کل محاسبه شده برای هر یک از داوطلبان گزینش علمی انجام میگیرد لذا ترتیب تقدم یا تاخر کدهای محل تحصیل انتخابی در گزینش نهایی هیچگونه امتیاز یا تاثیری نخواهد داشت و منحصرا نشانگر ترتیب علاقه مندی داوطلب میباشد.

مجموع ظرفیت پذیرش :
با توجه به ظرفیت 3360 نفری دانشگاههای غیر انتفاعی و 122 نفری شبانه و 435 نفری روزانه در مجموع حدود 4000 نفر پذیرش میشن.
 

yassss

عضو جدید
*مرمت و احیای بناهای تاریخی هم زیر گروه معماری هست. می تونید انتخاب کنید. :smoke:
 

yassss

عضو جدید
**مهلت انتخاب رشته تا 5 شهریور تمدید شد.

واحد نوشهر _ مارلیک به رشته شهرها ی انتخابی اضافه شده
 

yassss

عضو جدید
北京朝阳管道疏通:1、马桶:专业疏通各种型号马桶(抹布、塑料)等各种软硬物质所造成的堵塞。2、地漏:专业疏通各种v型、S型拐弯的地漏,(因为装修掉进水泥、沙子或头发等种原因所造成的堵塞)。 3、墫坑:对于70年代至80年代初所建的楼房蹲坑,北京朝阳管道疏通由于水质差的原因,时间一长,水垢及尿碱堆积在管道里,北京朝阳管道疏通造成下水慢、极易堵塞,本公司采用最佳技术方案专用疏通除垢机,全面清理干净彻底疏通干净。4、面盆及菜池:专业疏通各种面盆,包括(V型、S型)等的管道。5、主管道:本部备有大中小型 机械和高压清洗机,专业北京朝阳管道疏通各种主管道,污水管道、市政管道、楼房一楼主管道及一切疑难下水道。北京朝阳管道疏通抽粪 化粪池清理、砖砌化粪池、化粪池池清掏、隔油池清理、抽粪、化粪池、钢筋、砼化粪池、化粪池设计、玻璃钢化粪池、不锈钢化粪池、隔油池 。 ●抽粪:北京管道疏通公司备有解放东风4.5吨抽车、130型抽车、1041型环卫车队,专门从事、污水井、化粪池(1#-10#)隔油池、地下室排污池等定期护理、清理、清运、保洁服务。可对(1#-10#)化粪池进行机械抽取,人工清掏维修改造和彻底“清底”(池内所有污物)。本公司诚邀与物业、社区、酒店、宾馆、大厦、学校、单位长期承包合作,并派专人护理维护等工作,多年来,我公司以环卫专业队的实力,北京朝阳管道疏通上乘的服务和优惠的价格赢得了社会的广泛赞誉,我们北京管道疏通始终秉承质量第一,服务第一,北京朝阳管道疏通信誉第一的服务宗旨,竭诚为社会各界新老客户提供优质服务。

:whistle: سوت میزنی؟!

:Ph34r:
 
بالا