سمینار تخصصی "اصول تبرید آمونیاکی" در روز پنجشنبه 28 دیماه ماه 1391

meyboty

عضو جدید
هفدهمین سمینار تخصصی و پنجمین نشست سالانه مرکز دانش صنعت تاسیسات با همراهی انجمن علمی مهندسی حرارتی و برودتی و همکاری شرکت برودتی حرارتی نیک با موضوع "اصول تبرید آمونیاکی" در روز پنجشنبه 28 دیماه ماه 1391 برگزار می شود.
این برنامه با حضور سخنران افتخاری جناب آقای دکتر سید مجتبی موسوی نائینیان رییس داننشکده مهندسی هوافضای دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی و سایر اساتید و سخنرانی اصلی جناب آقای مهندس معرف مدیریت فنی آمونیاک شرکت برودتی و حرارتی نیک (سوابق مهندس معرف) و همچنین اعضای محترم انجمن علمی مهندسی حرارتی و برودتی ایران و مرکز دانش صنعت تاسیسات ایران و پورتال مهندسان تاسیسات ایران برگزار می شود. علاقه مندان و شرکت کنندگان در این برنامه می بایست به صورت ثبت نامی بر روی سایت مرکز دانش صنعت تاسیسات ایران اقدام نمایند. جهت اطلاعات بیشتر با دفتر مرکز دانش صنعت تاسیسات ایران به شماره های 44238043 و یا همراه 09122792336 تماس حاصل نمایید.
 

meyboty

عضو جدید
با سلام احتراما سرفصل های تصویب شده جهت سمینار "اصول تبرید آمونیاکی" را به شرح ذیلل به اطلاع می رساند:

1- معرفی عمومی سیستم برودت آمونیاکی و شرح سیستم های متداول در حال کار
2- انتخاب تجهیزات برودتی مورد نیاز و بررسی نحوه انتخاب کمپرسورهای برودت
آمونیاکی
3- شرح فلودیاگرام سیستم برودت
آمونیاکی و معرفی عملکرد اجزاء
4- شرح سیستم برق و اتوماسیون سردخانه آمونیاکی و و معرفی عملکرد اجزاء
 

meyboty

عضو جدید
ثبت نام در سمینار تبرید آمونیاکی

ثبت نام در سمینار تبرید آمونیاکی

با سلام احتراما اطلاعات ثبت نام در سمینار تبرید آمونیاکی به شرح ذیل اعلام می گردد:

1- خواهشمند است مطابق سمینارهای گذشته برای ثبت نام، فقط از طریق لینک ثبت نام اینترنتی اقدام فرمایید.
2- در صورت ثبت نام الکترونیکی نام شما به طور خودکار در سیستم ثبت و جزء لیست شرکت کنندگان قرار خواهد گرفت.
3- شرکت های محترمی که قصد ارسال گروهی نفرات را دارند می توانند از طریق فکس اسامی نفرات را ارسال نمایند. در این صورت لازم است شرکت مربوطه فقط یک بار با نام "شرکت ..." فرم ثبت نام را تکمیل و اسامی را به دفتر مرکز ارسال نماید.

4- برنامه سمینار در 4 ساعت از ساعت 14 لغایت 18 بعد از ظهر روز پنج شنبه 28 دی ماه 91 می باشد و مکان آن متعاقبا به اطلاع خواهد رسید.
5- برای پرداخت وجه می توانید از طریق کارت به کارت اینترنتی اقدام نمایید. برای این کار از اطلاعات و لینک های درج شده در قسمت کناری سایت استفاده کنید.
6- در صورت نیاز به هر گونه اطلاعات با شماره تلفن 09122792336 و یا 44238043 تماس حاصل نمایید.
7- هزینه ثبت نام برای گروه های مختلف متفاوت و به شرح ذیل می باشد:



8- لیست سایر شرایط تخفیف ثبت نام:
الف) ثبت نام گروهی بیش از 5 نفر شامل 10 درصد تخفیف ویژه می باشد.
ب ) کلیه اساتید دانشگاه ها و مدیر گروه های تاسیسات و مکانیک شامل 40 درصد تخفیف ویژه می باشند.
تبصره: کلیه افرادی که در 2 گروه تخفیف قرار گیرند به انتخاب خود فقط شامل یک نوع از گروه تخفیف ها می شوند.

9- مزایای ویژه:
1- امکان عضویت رسمی در مرکز دانش صنعت تاسیسات ایران (با ارائه مدارک کامل) در این سمینار وجود خواهد داشت.
2- اهدای عضویت وابسته ی انجمن علمی مهندسی حرارتی و برودتی ایران به 10 نفر از شرکت کنندگان به قید قرعه.
3- اهدای هدیه ویژه به نفرات برتر از اعضای پورتال مهندسان تاسیسات ایران (به قید قرعه از 15 نفر با بیشترین ارسال های مفید)
4- ارائه جزوه اطلاعات مخصوص سمینار به تمامی شرکت کنندگان محترم
5- ارائه گواهینامه شرکت در سمینار (مورد تایید وزارت علوم)
 

meyboty

عضو جدید
آدرس: خيابان استاد نجات الهي (ويلا)، بالاتر از خیابان طالقانی، تقاطع خيابان ورشو، پارك ورشو، سالن آمفی تئاتر خانه اندیشمندان
زمان: پنجشنبه 28 دیماه 91 از ساعت 14 لغایت 18

 

meyboty

عضو جدید
با هدف آشنایی بصری شرکت کنندگان با محل برگزاری و تشخیص سریع آن تصاویری از سالن آمفی تئاتر مورد نظر در ذیل این نوشته منتشر می گردد.



 

meyboty

عضو جدید
هفدهمین سمینار تخصصی hvaccenter در روز پنجشنبه مورخ 28 دیماه 91 با حضور انبوه شرکت کنندگان و علاقه مندان به موضوعات و همچنین در فضایی گرم و صمیمی در سالن اجتماعات خانه اندیشمندان واقع در خیابان استاد نجات الهی - بوستان ورشو برگزار شد. این سمینار تخصصی با موضوع اصول تبرید آمونیاکی با همراهی انجمن علمی مهندسی حرارتی و برودتی ایران (زیر نظر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری) و حمایت شرکت برودتی و حرارتی نیک(با بیش از 40 سال سابقه در تبرید آمونیاکی) با رضایت حداکثری شرکت کنندگان و با موفقیت برگزار شد.


این مراسم با قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید و سرود ملی جمهوری اسلامی ایران آغاز و پس از آن با اعلام برنامه و خوش آمد گویی مدیریت مرکز دانش صنعت تاسیسات ایران، جناب آقای دکتر نائینیان و دستیارشان دکتر مصطفی مافی به ارائه سحنرانی بخش اول سمینار پرداختند که با ماهیت تئوریک و علمی و تاریحچه ای ارائه شد. در ادامه نیز پس از پذیرایی مختصری جناب آقای مهندس محمد معرف مدیریت فنی شرکت برودتی و حرارتی نیک به همراه همکارشان جناب آقای مهندس مهراد خداداده به ارائه سحنرانی بخش دوم سمینار پرداختند که با ماهیت فنی و اجرایی و انتقال نکات ریز تجربی و در تکامل پکیج علمی و فنی سمینار ارائه گردید.

همچنین در پایان مراسم از اعضای برتر و مدیران فعال پورتال مهندسان تاسیسات ایران تقدیر و تشکر و هدیه ای به رسم یادبود از دستان آقای دکتر سید مجتبی موسوی نائینیان تقدیمشان گردید. در ادامه ضمن دعوت از دکتر عبدالرزاق کعبی نژادیان به جایگاه ایشان در فرصتی بسیار اندک ضمن خوش آمدگویی مختصر و تقدیر و تشکر از حضار با دستان خود الواح تقدیری را که به امضای مدیران مرکز دانش صنعت تاسیسات ایران و انجمن علمی مهندسی حرارتی و برودتی ایران رسیده بود به سخنرانان این سمینار که به حق بسیار کارآمد و مسلط به ارائه موضوعات پرداختند تقدیم نمودند.

http://hvaccenter.ir/component/content/article/4-khabar-seminar/1091--hvaccenter-.html
 

Similar threads

بالا