سرویس پیامک راهی برای ارتقاء قابلیت های مشتری مداری

پاکت نامه

عضو جدید
در عصری که مردم به کمک شبکه های اجتماعی مختلف می توانند با دوستان خود در سراسر دنیا ارتباط برقرار کنند مشتریان انتظار دارند تا به آسانی با مشاغل خود ارتباط داشته باشند. یکی از راحت ترین و سریع ترین راه های ارتباط با مشتری در مشاغل مختلف استفاده از سرویس پیامک است. اکثر مشتریان سرویس پیامک را به سایر روش های ارتباطی ترجیح می دهند که این خود دلایل مختلفی دارد از جمله سرعت, راحتی و مقرون به صرفه بودن.
مشتری.jpg
در هر سازمانی سرویس پیامک می تواند کمک شایانی به بخش خدمات ارتباط با مشتریان بکند. در بخش مدیریت سفارش ها شما می توانید با استفاده از سرویس پیامکی پیام های رد و بدل شده را کنترل و مدیریت کنید, مثلاً میتوان بعد از ارسال سفارش پیامک آن را به مشتری ارسال کرد. همچنین در این بخش به کمک یک پیام ساده سفارشات توسط مشتریان تأیید می شود.
ارسال یادآوری ها از طریق پیامک تاثیرخیلی بیشتری نسبت به سایر کانال های ارتباطی مثل ایمیل دارد چرا که مردم گوشی های خود را در اکثر مواقع با خود به همراه دارند. مثلاً به کمک سرویس پیامک در بخش صنایع خدماتی و بهداشتی می توان با ارسال سریع یک پیامک به بیمار یا مشتری برای یادآوری وقت ملاقات, مشتریان را قدردان خود کرد.در کل می توان گفت هر کسب و کاری که بخواهد تبلیغات و رویداد آتی خود را به مشتریان اطلاع رسانی کند می تواند از سرویس پیامک استفاده کند.
از مزیت دیگر پیامک ایجاد ارتباط دو طرفه با مشتریان است. مثلاً در قراردادها می توان از دریافت کنندگان پیامک درخواست کرد که حضور یا عدم حضور خود را تأیید کنند. همچنین روبات های گفتگو امکان مدیریت آسان تر پرسش های بخش خدمات مشتریان را فراهم می کنند. این ربات ها می توانند به کمک فناوری هوش مصنوعی مانند یک شخص واقعی به مشتریان پاسخ بدهند.
 
بالا