سخنرانی استاد رائفی پور پیرامون مسائل فراماسونری

Green Head

عضو جدید
لذا عملکرد باید عوض بشه
شخصی باید بیاد که ظاهری خیلی معمولی و شاید امروزی داشته باشه و سخنانی بزنه در قالب جدید


کسی که یه همچین دید و پیش‌زمینه‌ای نسبت به اون کسی که سخرانی می‌کنه داره معلومه حرفاشم باور نمی‌کنه، حتی اگه حرف منطقی و معقولی بزنه... خیلی مسائل هست که قابلیت تحقیق علمی براش وجود نداره که مثلا مردم طی آزمایشات علمی پی به صحت ادعاهای مذهبی ببرن ولی خدا به همه عقل داده و توانایی تشخیص، که اگر انسان دور از هر تعصب و جهالتی قبل از توجه کردن به کسی که داره اون حرفو می‌زنه، به خود اون حرف توجه داشته باشه قدرت قضاوت عادلانش رو از دست نمی‌ده.
 

مالک اشتر

اخراجی موقت
یکی از تاکتیک های روانی در جنگ نرم، اینه که وقوع یک اتفاق یا رسیدن به یک هدف رو چنان غیر ممکن و دور از دسترس القا کنن که اگر کسانی قصد کاری رو کردن که به وقوع آن اتفاق یا رسیدن به آن هدف منجر میشه، از انجام اون کار نا امید و مایوس بشن و اگر هم کارشونو متوقف نکنن، حداقل روحیه و ایمانشون به انجام اون کار و رسیدن به اون هدف ضعیف بشه!

بحث :

خب در اینجا یکی از موارد عینی استفاده از این تاکتیک روانی رو در این به قول شما "پارادوکس متوهمانه(!)" شاهد هستیم! آقای رائفی پور، ضمن بیان توضیح در این مورد، یه مثالی هم زدن که دقیق یادم نیست ولی محتواش به صورت زیر هست :

فرض کنید که به شما بگن که در داخل یک ساختمان مثلا 20 طبقه، یه چمدون پر از طلا قرار داره و هر کسی که اول دستش به اون برسه، مالک این گنج خواهد بود! ولی.... ولی در اطراف ساختمان یک خندق آب هست که پر از کروکودیله! بعد از اون یه میدون مین قرار داره! بعدش هم به ورودی ساختمون که برسی، یه نگهبان حرفه ای که مثل غول میمونه و تا دندان مسلحه ازش محافظت میکنه! و.... حالا شما اگه روحیتو نبازی و بی خیال گنج نشی، خیییلی کارت باید درست باشه و یا خیلی احمق باشی! حالا فرض کنیم حالت اول صحیحه و شما میری به سمت گنج!

از اینجا داستان فیلم شروع میشه! شما اول به خندق میرسی. چون اتفاقا سالها پیش، تو باغ وحش کار میکردی و اتفاقا هم مسئول غذا دادن به کروکودیل ها بودی(!) طرز رفتار با اونهارو بلدی و به هر نحوی هست میتونی از اونها عبور کنی! ... بعدش میرسی به میدان مین. چون تصادفا، پدرت تو نیروهای ویژه کار میکرده و اتفاقا هم متخصص خنثی کردن بمب و کار با مواد منفجره بوده(!) و به شما هم آموزش داده(!) میتونید مین ها رو خنثی کنید و از میدون مین هم رد بشین! بعدش میرسی به ورودی ساختمون! یواشکی داری به ورودی نزدیک میشی که یارو نگهبانه اسلحشو میزاره روی شقیقت و قصد شلیک داره که یه دفه قیافتو میبینه و اشک از چشماش سرازیر میشه! میگی چی شده؟ جواب میده " من یه برادر داشتم که از جونم برام عزیزتر بود ولی سالها پیش از دستش دادم! تو کپی اون هستی و الی آخر...:cry: " بعد باهم رفیق یشین و او بهت اجازه میده که وارد ساختمان کذایی بشی! بعدشم که به هدفت یعنی گنج می رسی! :w11:

مفهوم این داستان و داستان ارباب حلقه ها به این صورت شبیه هم هست که به آدم ها بگه و القا کنه که :

من هیچ وقت مثل تو در باغ وحش کار نکردم و نمیتونم از کروکودیل ها رد بشم! :(من هیچ آشنایی با مواد منفجره ندارم و نمی تونم از میدان مین جون سالم به در ببرم!:( من این شانسو ندارم که مثل تو شیبه برادر اون یارو گردن کلفته باشم پس کلک منو خواهد کند! :Ph34r:..... من هیچ وقت مثل فرودو حمایت دوستان قهرمان و باوفا رو ندارم! من هیچ وقت مثل اون شانس عبور از موانع سخت و... رو پیدا نمیکنم من .... من مثل فرودو نیستم که ابر وباد و مه خورشید و فلک در کار باشن تا من بتونم با شیطان و دار و دستش مبارزه کنم! ..................................... پس من ول معطلم! :child: پس فایده ای نداره! :w09: همون بهتر که هیچ کاری نکنم و تسلیم بشم! :w04:

تاکتیک روانیو حال کردی؟! به سبک "حشمت فردوس" ؛ افتااااااااد ! :cool: ;)

عجب تاکتیک روانی متوهمانه ای !!!!
پسر جان شما اصلا فیلم ارباب حلقه هارو دیدی؟

من نمیدونم شما این القاهارو از کجا میاری، شما ممکنه کارتون پدر پسر شجاع رو هم ببینی که مثلا دامن خانم کوچولو یک کم کوتاهه تحریک بشی، اونوقت باید بگی این کارتون تبلیغ روابط جنسی آزاد هست !!!!!
به نظر من ذهن هایی که خود درگیری دارن، چنین برداشت هایی دارن.

من بارها این فیلم رو دیده ام و نه حس کردم اون قهرمان هست و من بدبختم و نه آدمایی که میشناسم چنین حسی رو داشتند و این فیلم و اکثر فیلم هایی که این آقا فکر میکنه منظور دارن صرفا از جهت فان دیدیم و هیچ تاثیری هم روی اعتقادات ما نذاشته.

اتفاقا اینی که میگی القای ول معطلی و... یکی از مهمترین تاکتیک هایی هست که شما توی جامعه با تفکرات تقلید و... پیاده میکنین.
یعنی به مردم باور دادین اونا شعورشون به درک خیلی از پدیده های دینی نمیرسه و شناخت خدا هم متخصص میخواد !!!!!!!!!!!

همینی که بولد کردم بزرگترین حربه شما در جنگ نرم برای کنترل عوام هست. :cool:
 
بالا