سخنان رزمندگان دين ومرزداران مكتب سرخ علوي

فدايي رهبر

عضو جدید
ما با تمام وجود از گسترش باج خواهی و مصونیت كارگزاران امریكایی ، حتی اگر با مبارزه قهرآمیز هم شده باشد، جلوگیری می كنیم.
ما از خدا می خواهیم كه این قدرت را به ما ارزانی دارد كه نه تنها از كعبه مسلمین، كه از كلیساهای جهان نیز ناقوس مرگ امریكا و ساير قدرتهاي ديگربه صدا درآوریم
 

فدايي رهبر

عضو جدید
من به شما عرض كنم كه امروز دشمن قادر نیست. امروز به بركت ملت هوشیارى مثل ملت ایران، به بركت افكار برانگیخته‌اى مثل افكار ملت ایران، به بركت انقلاب بزرگى مثل انقلاب اسلامى ایران، نه امریكا و نه بزرگتر از امریكا - اگر در قدرتهاى مادى باشد - قادر نیستند حادثه‌اى مثل حادثه‌ صلح امام حسن را بر دنیاى اسلام تحمیل كنند. این‌جا اگر دشمن زیاد فشار بیاورد، حادثه‌ كربلا اتفاق خواهد افتاد.
 

فدايي رهبر

عضو جدید


شهید چمران خطاب به امام موسی صدر می گوید: وصيت می كنم به كسی كه او را بيش از حد دوست می دارم! به معبود من! به معشوق من! به امام موسی صدر! كسی كه او را مظهر علی می دانم! او را وارث حسين می خوانم! كسی كه رمز طایفه شيعه، و افتخار آن، و نماينده هزار و چهار صد سال درد، غم، حرمان، مبارزه، سرسختي، حق طلبی و بالأخره شهادت است! آری به امام موسی وصيت می كنم …می دانم كه تو هم ای محبوب من، در دريای عشق شنا می كني. انسانها را دوست می داري. به همه بی دريغ محبت می كني. و چه زيادند آنها كه از اين محبت سوءاستفاده می كنند. حتی تو را به تمسخر می گيرند و به خيال خود تو را گول ميزنند … تو اينها را می دانی ولی در روش خود كوچكترين تغييری نمی دهی … زيرا مقام تو بزرگتر از آن است كه تحت تأثير ديگران عشق بورزی و محبت كني. عشق تو فطری است. همچون آفتاب بر همه جا می تابی و همچون باران برچمن و شوره زار می باری و تحت تأثير انعكاس سنگدلان قرار نمی گيری
 

فدايي رهبر

عضو جدید
امام خامنه ای : بنده نزديك به چهل سال است كه جناب آقاى مصباح را مى شناسم و به ايشان به عنوان، يك فقيه، فيلسوف، متفكر و صاحب نظر در مسايل اساسى اسلام ارادت دارم. اگر خداى متعال به نسل كنونى ما، اين توفيق را نداد كه از شخصيت هايى مانند علامه طباطبائى و شهيد مطهرى استفاده كند، اما به لطف خدا اين شخصيت عزيز و عظيم¬القدر، خلاء آن عزيزان را در زمان ما پر كرده است. من خدا را شكر و حمد مى¬كنم كه نسل جوان ما در سراسر كشور به ايشان (آيت¬الله مصباح يزدى) شديداً علاقمند و قدردان است.
 

فدايي رهبر

عضو جدید

لبیک یا حسین
لبیک یا حسین یعنی ان تکون حاضرا فی المعرکه و لو کنت وحده و لو ترکک الناس و اتهمک الناس و خذلک الناس. لبیک یا حسین یعنی ان تکون انت و مالک و اهلک و اولادک فی هذه المعرکه. لبیک یا حسین یعنی ان تدفع الام بولدها هذا یقاتل و اذا استشهد و احتض راسه و القی به الی امه و مسحت الدم و التراب عن وجهه و قالت له راضیه محتسبه بیض الله وجهک یا بنی کما بیضت وجهی عند فاطمه الزهرا یوم القیامه. هذا یعنی لبیک یا حسین !!!
 
آخرین ویرایش:

فدايي رهبر

عضو جدید





آیه الله مصباح یزدی :
در طول تاريخ اسلام و ايران افراد زيادي تحت ظلم و شكنجه قرار گرفتند و به درجه شهادت نائل شدند اما در ميان خيل شهدا تعداد معدودي همانند «نواب صفوي » نامشان جاودانه و شخصيتشان راهنماي مردم شد. از مرحوم نواب صفوي درس‌هاي زيادي مي‌توان گرفت از جمله اينكه او به شناخت خوبي از اسلام در مسايل اجتماعي و فرهنگي رسيده بود كه اين به بركت همنشيني با علماي بزرگ بود و ديگر اينكه خودسازي و روحيه شهادت و ايثار و مردانگي داشت و با دنيا پرستي مبارزه مي‌كرد.
 

فدايي رهبر

عضو جدید


شیخ! تو را بیمی از فرو ریختن نبود. با ردایی از عشق، به پیشواز مرگ شتافتی تا از این قفس تنگ، بال بگیری. خروش یادت در صفحات تاریخ، توفان به پا می کند. بوی شهادت، از تمام تنت می وزد. تنها گناه تو دفاع از اسلام و دفاع از حکومت اسلامی بود. بی‌گناهی کم گناهی نیست در دیوان عشق یوسف از دامان پاک خود به زندان رفته است
 

Similar threads

بالا