سایت های ساخت آهنگ با هوش مصنوعی

Persia1

مدیر تالار زبان انگلیسی
مدیر تالار

۱. سایت ساخت آهنگ با هوش مصنوعی Amper Music​

Amper Music یکی از ساده‌ترین ابزارهای هوشمند ساخت آهنگ است که رابط کاربری بسیار ساده‌ای دارد. از آنجا که تولید موسیقی در این ابزار به کمک نمونه‌های آماده انجام می‌شود، برای کار با آن نیازی به یادگیری تئوری موسیقی یا آهنگسازی نخواهید داشت.


در مرحله بعد، قطعات ترکیب شده، به صدایی واقعی تبدیل می‌شوند که می‌توانید آن‌ها را با گام موسیقی، تمپو، سازهای مختلف و موارد اینچنینی تنظیم کنید.

  • سایت رسمی Amper Music (+)
ارائه فضای ذخیره‌سازی ابری یکی دیگر از مزایای این سایت ساخت آهنگ با هوش مصنوعی است که فرایند نگهداری و انتقال پروژه‌ها را بسیار ساده‌تر می‌کند.

قابلیت‌های کلیدی Amper Music:

  • تولید انواع موسیقی در کمترین زمان
  • ارائه میلیون‌ها نمونه آماده و سازهای مختلف
  • قابلیت بهبود و ویرایش موسیقی تولید شده
  • ارائه فضای ذخیره‌سازی ابری
 

Persia1

مدیر تالار زبان انگلیسی
مدیر تالار

۲. تولید موسیقی آنلاین با ابزار AIVA​

یکی دیگر از ابزارهای ساخت آهنگ با هوش مصنوعی AIVA است که محبوبیت بالایی در بین کاربران دارد. هوش مصنوعی این ابزار به‌طور مرتب به‌روزرسانی می‌شود تا بهترین نوع موسیقی را برای ویدیوهای تبلیغاتی، بازی‌های ویدیویی، فیلم‌ها و هزاران مورد دیگر بسازد.

  • آدرس سایت رسمی AIVA (+)
AIVA امکان تولید موسیقی از صفر را فراهم کرده و برای آهنگسازی قطعات مختلف موسیقی به شما کمک می‌کند. برای کار با هوش مصنوعی این سایت همیچنین می‌توانید از سبک‌های آماده کمک بگیرید و پس از ساخت آهنگ موردنظر، آن را ویرایش کنید.

قابلیت‌های کلیدی AIVA:

  • ارائه نمونه‌های آماده مختلف و قالب‌های خاص موسیقی
  • ارائه نسخه رایگان عالی
  • امکان ویرایش قطعات موسیقی
  • قابلیت تغییر دادن آهنگ‌های موجود
 

Persia1

مدیر تالار زبان انگلیسی
مدیر تالار

۳. سایت Soundful برای ساخت آهنگ با هوش مصنوعی​

Soundful می‌تواند با بهره‌گیری از قدرت هوش مصنوعی، انواع موسیقی بدون حق امتیاز را تنها با یک کلیک تولید کند. به همین دلیل می‌توانید بدون نگرانی، آهنگ‌های ساخته شده در این سایت را برای ویدیو، پادکست یا سایر پروژه‌های خود مورد استفاده قرار دهید.

  • آدرس رسمی سایت Soundful (+)
روند کار با این ابزار، سرراست و ساده است. تنها باید ژانر موردنظر را انتخاب کرده و ورودی‌های خود را شخصی‌سازی کنید تا موسیقی موردنظر برای شما ساخته شود. این روند را تا جایی ادامه دهید که بهترین و مناسب‌ترین گزینه تولید شود
.

سایت soundful برای ساخت آهنگ با هوش مصنوعی

منحصربه‌فرد بودن یکی از نکات مهم ساخت آهنگ با هوش مصنوعی محسوب می‌شود. الگوریتم‌های ابزار هوشمند Soundful به صورت نت به نت توسط بهترین تولیدکنندگان و متخصصان صدا آموزش داده شده‌اند. همچنین از آنجا که این آموزش‌ها بر اساس نمونه‌های تئوری موسیقی انجام شده‌اند، این سایت هرگز آهنگی تکراری تولید نخواهد کرد و حتی تمام موسیقی‌های آن به طور کامل با یکدیگر تفاوت دارند.

سایت ساخت آهنگ با هوش مصنوعی Soundful برای کاربرانی که در لیست زیر معرفی شده‌اند، کاربرد بیشتری دارد.

  • تهیه‌کنندگان: با این ابزار نیازی نیست نگران کمبود خلاقیت باشید. ساخت قطعات موسیقی خلاقانه و جدید در سایت Soundful تنها با چند کلیک انجام می‌شود. وقتی موسیقی موردنظر خود را پیدا کردید، آن را دانلود و استفاده کنید.
  • تولیدکنندگان محتوا: درباره حق امتیاز آهنگ‌ها نگران نباشید و تمرکز خود را بر کشف قطعات منحصربه‌فرد و بدون کپی رایت بگذارید که این سایت به راحتی در اختیارتان قرار می‌دهد.
  • برندها: برای داشتن موسیقی مناسب نیازی به هزینه زیاد نیست. Soundful روشی کم‌هزینه‌تر برای تولید آهنگ‌های یکتا، با کیفیت استودیویی و مناسب برای نیاز کسب‌وکارهای مختلف است.
 

Persia1

مدیر تالار زبان انگلیسی
مدیر تالار

۴. ساخت آهنگ با هوش مصنوعی Soundraw​

Soundraw با صدها ساعت بررسی و یادگیری از روی آهنگ‌های مختلف، توانایی تولید راحت‌تر موسیقی را برای تمام کاربران فراهم می‌کند.


این ابزار که قبل‌تر با نام Ecrett Music فعالیت می‌کرد، رابط کاربری بسیار راحتی دارد و انواع مختلفی از احساسات، صحنه‌ها و ژانرها را برای کاربران تازه‌کار و حرفه‌ای فراهم کرده است.
  • آدرس رسمی سایت Ecrett Music (+)
برای کار با این ابزار، ابتدا باید حداقل یکی از گزینه‌های صحنه، حالت یا ژانر را برگزینید و سپس دکمه «Create Music» را بزنید. در مرحله بعدی، هوش مصنوعی، آهنگ موردنظر را بر اساس انتخاب‌های شما تولید می‌کند. توجه داشته باشید که هربار با انتخاب تنظیمات متفاوت، به آهنگی متفاوت خواهید رسید.

هوش مصنوعی آهنگ soundraw


امکان تغییر دادن ساز مربوطه نیز وجود دارد، کافی است وارد زبانه «Instruments» شوید و گزینه موردنظر را انتخاب کنید. پس از تولید آهنگ می‌توانید تمام پروژه‌های خود را در بخش‌های مختلف دسته‌بندی کرده و آن‌ها را مورد استفاده قرار دهید.
 

Persia1

مدیر تالار زبان انگلیسی
مدیر تالار

۵. سایت ساخت آهنگ با هوش مصنوعی Boomy​

Boomy با قابلیت تولید آهنگ‌های مختلف در کمترین زمان ممکن، امکان ساخت موسیقی منحصربه‌فرد را برای تمام کاربران فراهم می‌کند. سادگی و سرعت بالای این ابزار، موقعیتی عالی می‌سازد که می‌توانید از آن برای کسب درآمد از AI استفاده کنید.

  • آدرس رسمی سایت Boomy (+)
پس از انتخاب فیلترهای موردنظر، دکمه «Create» را بزنید تا هوش مصنوعی Boomy در کمترین زمان ممکن، آهنگ را برای شما بسازد. سپس می‌توانید قطعه موردنظر را رد کرده یا بپذیرید. در همین حین، هوش مصنوعی نیز پروفایل شخصی شما را بر اساس انتخاب‌هایتان می‌سازد تا بهترین گزینه را برای درخواست‌هایتان تولید کند.

قابلیت‌های کلیدی Boomy:

  • ارائه نسخه رایگان
  • قابلیت تولید موسیقی برای کسب درآمد
  • ارائه ویژگی‌ها و توانایی‌های مختلف
  • ساخت پروفایل شخصی سازی شده برای کاربر
 

Persia1

مدیر تالار زبان انگلیسی
مدیر تالار

۶. آشنایی با ابزار تولید آهنگ آنلاین Loudly​

موتور پخش پیشرفته Loudly، با کمک گرفتن از بیش از ۱۷۰۰۰۰ حلقه صوتی تنظیم شده، توالی آکوردها را به طور همزمان دنبال می‌کند. همچنین، ترکیب منحصربه‌فرد سیستم‌های خبره با شبکه‌های مولد، Loudly را به ابزاری بسیار عالی برای تولید موسیقی‌های معنادار تبدیل کرده است.

  • آدرس رسمی سایت Loudly (+)
این سایت ساخت آهنگ با هوش مصنوعی به روشی ساده، موسیقی موردنظر شما را تولید می‌کند. روند کار با ابزار Loudlyبه شرح زیر است:

  • ساخت آهنگ: ژانر و سایر گزینه‌های مرتبط را برگزینید تا آهنگ منحصربه‌فرد شما ساخته شود.
  • تولید قطعات موسیقی: در کمترین زمان، قطعات موسیقی مختلف را دریافت کرده و بشنوید.
  • ذخیره‌سازی و دانلود: گزینه‌های موردنظر خود را انتخاب کرده، آن‌ها را به کتابخانه ببرید یا بلافاصله دانلود کنید.
قابلیت‌های کلیدی Loudly:

  • سادگی استفاده
  • ارائه کیفیت بالا در خروجی
  • ارائه برنامه‌های اشتراکی مختلف، همراه با یک نسخه رایگان
  • پیشرفت سریع
 

Persia1

مدیر تالار زبان انگلیسی
مدیر تالار

۷. چت با هوش مصنوعی برای ساخت آهنگ با WavTool​


ابزار WavTool با فشرده‌سازی زنجیره جانبی، مسیریابی منعطف سیگنال و موارد مشابه، توانایی بالایی در ضبط، آهنگ‌سازی، تولید، ترکیب و ارائه انواع موسیقی دارد.

  • آدرس رسمی سایت WavTool (+)
هوش مصنوعی WavTool با استفاده از زبان انگلیسی، مفاهیم پیچیده را توضیح می‌دهد، پیشنهادات مختلفی برای شما ارائه می‌کند و همچنین در این مسیر، راهنمای شما است تا موسیقی موردنظر خود را تنها با نوشتن چند کلمه، تولید کنید.


سایت ساخت آهنگ با هوش مصنوعی wavtool


کار با چت بات هوش مصنوعی این سایت بسیار ساده است. تنها باید درخواست خود را بنویسید و منتظر بمانید تا راهنمای متنی شما آماده شود.

قابلیت‌های کلیدی WavTool:

  • عدم نیاز به دانلود یا نصب
  • ارائه پیشنهادات مختلف
  • انجام تغییرات آنی روی آهنگ‌ها
  • ضبط، تولید، ترکیب و تولید خروجی به ساده‌ترین شکل ممکن
 

Persia1

مدیر تالار زبان انگلیسی
مدیر تالار

۸. ابزار رایگان تولید موسیقی با هوش مصنوعی Jukebox​

Jukebox ابزاری منبع و باز و کاملا رایگان برای تولید آهنگ در ژانرها و سبک‌های مختلف است. این ابزار برای بررسی داده موسیقی‌های مختلف، از شبکه عصبی استفاده می‌کند و به هوش مصنوعی آموزش می‌دهد که قطعات موسیقی منحصربه‌فرد بسازد.


امکان ویرایش تمام آهنگ‌های ساخته شده در این سایت فراهم است و می‌توانید پروژه خود را به دلخواه، شخصی سازی کنید. به علاوه، قابلیتی برای شنیدن نمونه‌های تولید شده با این ابزار، در صفحه اول سایت وجود دارد که در درک توانایی‌ها و قابلیت‌های آن به شما کمک می‌کند.

  • آدرس رسمی سایت Jukebox (+)
توجه داشته باشید که این ابزار توسط «Open AI» توسعه پیدا کرده است. به همین دلیل کار با این ربات نیز نیاز به ساخت حساب کاربری جدید و استفاده از شماره مجازی دارد.
 

Persia1

مدیر تالار زبان انگلیسی
مدیر تالار

۹. ابزار رایگان ساخت موزیک ویدیو و آهنگ با هوش مصنوعی Melobytes​

MeloBytes به عنوان یک ابزار تولید موسیقی آنلاین رایگان، گزینه‌های مختلفی را برای شخصی‌سازی کردن موسیقی و تولید آهنگ‌های منحصربه‌فرد ارائه می‌دهد.

  • آدرس رسمی سایت MeloBytes (+)
برای کار با این ابزار می‌توانید سبک، تمپو، زبان، جنسیت خواننده و متن آهنگ را به صورت دستی تنظیم کرده یا از ویژگی تولید موزیک ویدیوی خودکار آن کمک بگیرید. به علاوه امکان تنظیم صدای خواننده، پارامترهای صوتی و ویدیو نیز وجود دارد. به این شکل می‌توانید صدایی کاملا جدید و متمایز بسازید و با ترکیب افکت‌هایی مانند اکو و delay، به نتیجه‌ای کاملا متفاوت دست پیدا کنید.
 

Persia1

مدیر تالار زبان انگلیسی
مدیر تالار

۱۰. سایت هوش مصنوعی تولید صدای AI Music Magic​

AI Music Magic این امکان را به شما می‌دهد که بر اساس حال و هوا و سبک انتخابی خود، موسیقی بسازید. این ابزار در سه نسخه تحت وب، اپلیکیشن اندروید و برنامه ios در دسترس است و به همین دلیل قابلیت همراهی شما در هر زمان و مکان را دارد.

  • آدرس رسمی سایت AI Music Magic (+)
برای کار با این ابزار می‌توانید ملودی‌هایی بسازید که با یکی از توالی‌های آکورد شروع می‌شوند و سپس کل آهنگ را به دلخواه شخصی‌سازی کنید تا کاملا منحصربه‌فرد باشد. به علاوه این امکان را نیز خواهید داشت که ملودی‌ها را با ضبط و اضافه کردن « vocal topline» اصلاح کنید.
 

Persia1

مدیر تالار زبان انگلیسی
مدیر تالار

۱۱. تولید آهنگ با هوش مصنوعی Beatoven.ai​

به کمک قابلیت‌های هوش مصنوعی Beatoven.ai می‌توانید آهنگ‌های کاملا سفارشی و بدون حق امتیاز بسازید و در ویدیوها و پادکست‌های خود به کار ببرید.


Beatoven.ai با استفاده از فناوری‌های نوین هوشمند تولید موسیقی، این قابلیت را دارد که آهنگ‌هایی مبتنی بر حالات و خلقیات متفاوت را به شکلی تولید کند که منطبق با مفهوم محتوای شما باشند.

  • آدرس رسمی سایت Beatoven.ai (+)
روند کار با این ابزار بسیار ساده است. در ابتدا باید ژانر و سبک موردنظر را انتخاب کنید، سپس برای تطبیق دادن صدا با حالات محتوا، قسمت‌های مختلف را برش بدهید و در نهایت آهنگ مربوطه را دریافت کنید.

هوش مصنوعی ساخت موسیقی beatoven

Beatoven.ai برای هنرمندانی مانند آژانس‌ها، تولیدکنندگان ویدیوی یوتیوب، پادکسترها و موراد مشابه دیگر، انتخاب بسیار مناسبی است. در این سایت همچنین می‌توانید لحن و درون‌مایه صدا را برای هماهنگی با داستان خود تغییر دهید یا طول آهنگ، ژانر، سبک و ساز موردنظر را عوض کنید.




از طرفی به کمک میکس و مسترینگ استانداردی که ارائه می‌کند.،‌ پروژه‌های نهایی این سایت برای استفاده در بسترهای مختلف، کاملا آماده هستند. به طور کلی Beatoven.ai، بر تولید موسیقی باکیفیت و بدون حق امتیاز تمرکز دارد و تلاش می‌کند این قابلیت را برای قدرت بخشیدن به تولیدکنندگان محتوا و بهبود داستان‌های آن‌ها، فراهم کند.
 

Persia1

مدیر تالار زبان انگلیسی
مدیر تالار

۱۲. آشنایی با ابزار Mubert برای ساخت آهنگ​

یکی از کاربردهای هوش مصنوعی در تولید موسیقی این است که امکان مشارکت فعال و سودمند بین انسان و الگوریتم‌ را فراهم می‌کند تا هنرمندان مختلف بتوانند خلاقیت‌های خود را بروز دهند.

  • آدرس رسمی سایت Mubert (+)
Mubert میلیون‌ها نمونه مختلف از آثار هنرمندان متفاوت را دریافت کرده و آن‌ها را برای بررسی به هوش مصنوعی می‌سپارد. به همین دلیل ابزاری بسیار پیشرفته و همه‌جانبه است که برای کار با آن محدودیتی ندارید و می‌توانید تا جایی که خلاقیت اجازه می‌دهد، پیش بروید.

ساخت آهنگ ساده با mubert


از طرفی حتی تولیدکنندگان، موسیقی‌دان‌ها و هنرمندان نیز برای کسب درآمد، از Mubert کمک می‌گیرند. این سایت با کاهش نیاز هنرمندان به اجرای زنده و ضبط آهنگ، آن‌ها را در زمینه کسب درآمد مناسب یاری می‌کند. این مورد به علاوه باعث می‌شود کاربران دیگر نیز در استفاده از Mubert مطمئن باشند و پروژه‌هایی با کیفیت حرفه‌ای دریافت کنند.
 

Persia1

مدیر تالار زبان انگلیسی
مدیر تالار

۱۳. سایت ساخت آهنگ با هوش مصنوعی MusicStar​

با استفاده از MusicStar دیگر نیازی به یافتن ایده‌های جدید و صرف ساعت‌های طولانی برای تولید ایده‌های خود نخواهید داشت. این ابزار، قابلیت تولید آهنگ را با کمک الگوریتم‌های هوش مصنوعی فراهم کرده و در اختیار تمام کاربران قرار می‌دهد.

  • آدرس رسمی سایت MusicStar (+)
یکی از بهترین مزایای MusicStar، قابلیت تولید آهنگ بر اساس دستورات متنی است. پس از ورود به سایت، کادری برای نوشتن درخواست را می‌بینید، روی آن کلیک کرده و آهنگ موردنظر خود را با کلمات توصیف کنید. پس از زدن دکمه «Try Free»، ابزار شروع به ساخت آهنگ موردنظر شما خواهد کرد.
 

Persia1

مدیر تالار زبان انگلیسی
مدیر تالار

۱۴. معرفی سایت هوش مصنوعی Uppbeat برای تولید آهنگ​

Uppbeat ابزاری آنلاین برای سازماندهی خلاقیت‌های صوتی با کمک هوش مصنوعی «Generative-AI» است و «AI Playlist Generator» به عنوان قابلیت تکان‌دهنده و مخصوص این ابزار شناخته می‌شود. همچنین در این سایت به کمک «ChatGPT» می‌توانید توضیحات متنی یک ویدیو، سناریو، منبع، صحنه یا هرچیز دیگری را بنویسید و آهنگی متناسب با آن دریافت کنید.

  • آدرس رسمی سایت Uppbeat (+)
این درخواست‌های متنی توسط AI Playlist Generator تفسیر می‌شوند و سپس یک فهرست پخش اختصاصی و شخصی‌سازی شده از آهنگ‌های بدون حق امتیاز کتابخانه Uppbeat، ساخته می‌شود. این فهرست‌ها به شکلی مرتب شده‌اند تا بهترین موسیقی، بالاتر از باقی موارد قرار داشته باشد. به کمک تمام توانایی‌های پیشرفته و فناوری‌های نوین این ابزار می‌توانید فهرست پخشی کاملا ایده‌آل برای پروژه‌های خود بسازید.
 

Persia1

مدیر تالار زبان انگلیسی
مدیر تالار

۱۵. نوشتن ترانه با هوش مصنوعی تولید موسیقی Staccato​

Staccato یکی از ابزارهایی است که با ترکیب توانایی‌های انسان و هوش مصنوعی، شما را در مسیری نوین برای به ثمر رسیدن خلاقیت‌ها راهنمایی می‌کند. این ابزار علاوه بر تولید محتوای صوتی، در نوشتن ترانه نیز کابرد دارد.

  • آدرس سایت رسمی Staccato (+)
اگر در زمینه ترانه‌سرایی تجربه داشته باشید، آگاه هستید که تولید اشعار گیرا و جذاب کار سختی است. قابلیت هوش مصنوعی تولید ترانه Staccato در این زمینه، به کمک شما خواهد آمد.



هوش مصنوعی نوشتن ترانه Staccato


این ابزار می‌تواند با ارائه ایده‌های مختلف، ذهن شما را منظم‌تر کرده و معیاری جدید برای پروژه‌هایتان ایجاد کند. استفاده از رابط کاربری Staccato نیز بسیار ساده است و نسخه رایگانی برای بررسی قابلیت‌ها و ویژگی‌های آن وجود دارد تا قبل از خرید اشتراک، گزینه‌های مختلف را بررسی کنید.
 

Persia1

مدیر تالار زبان انگلیسی
مدیر تالار

۱۶. استفاده از هوش مصنوعی Fadr برای تولید موسیقی​

Fadr ابزاری آنلاین برای جان بخشیدن به اعداد موسیقیایی با کمک هوش مصنوعی است. این ربات می‌تواند تمپو، گام و توالی آکورد هر آهنگ را پس از حذف صدای خواننده و ساز، تجزیه و تحلیل کند. به علاوه با استفاده از موسیقی‌های بارگذاری شده توسط شما، آهنگ‌های دی‌جی و ریمیکس می‌سازد.



از طرفی، همگام‌سازی صداها توسط Fadr انجام می‌شود تا شما این امکان را داشته باشید که بدون نگرانی، خلاقیت خود را شکوفا کنید. کافی است یک ژانر را انتخاب کرده و دکمه «Play» را بزنید. همچنین می‌توانید از گزینه «S» برای تک‌نوازی و از «M» برای خفه کردن صداها کمک بگیرید.

  • آدرس رسمی سایت Fadr (+)
در نسخه رایگان این ابزار می‌توانید تمام فرایندهای مورد نیاز برای ساخت آهنگ را بهتر انجام داده و به راحتی استم‌های اولیه را ساخته، فایل‌های «MP3» را دانلود کنید و حتی ریمیکس بسازید. این درحالی است که نسخه ممتاز ویژگی‌های بیشتری همچون فضای ذخیره‌سازی نامحدود، قابلیت تشخیص «Midi»، امکان تولید آهنگ‌های ریمیکس فردی و موارد مشابه را فراهم می‌کند.
 

Persia1

مدیر تالار زبان انگلیسی
مدیر تالار

۱۷. سایت ساخت آهنگ با هوش مصنوعی ‌Beatbot​

Beatbot یکی از ابزارهای آهنگ‌سازی خلاقانه با هوش مصنوعی است که بر اساس درخواست‌های متنی شما، آهنگ‌های کوتاه تولید می‌کند. در این سایت از حلقه‌های صدای «Splash» برای ایجاد موسیقی و از ChatGPT برای نوشتن ترانه استفاده می‌شود.

  • آدرس رسمی سایت Beatbot (+)
پس از نوشتن درخواست موردنظر برای تولید یک قطعه موسیقی ساده، می‌توانید ترانه مرتبط را نیز به آهنگ خود اضافه کنید. برای دریافت بهترین نتیجه، از یک خط ترانه کمک بگیرید، چون استفاده از اشعار طولانی و کلمات زیاد، باعث می‌شود آهنگ شما مصنوعی به نظر برسد.

سایت ساخت آهنگ با هوش مصنوعی beatbot


اگر آهنگ نهایی مطابق نیاز شما نبود، روی دکمه «Retry» بزنید تا قطعه جدیدی تولید شود. پس از پیدا کردن موسیقی موردنظر خود نیز کافی است دکمه «More» را برای دانلود آن فشار دهید.

قابلیت‌های کلیدی Beatbot:

  • تولید حلقه‌های صوتی کوتاه بر اساس درخواست متنی کاربر
  • رابط کاربری ساده
  • قابلیت تولید ترانه و متن
 

Persia1

مدیر تالار زبان انگلیسی
مدیر تالار

۱۸. ابزار تولید موسیقی RIFFUSION​

RIFFUSION نیز یکی دیگر از ابزارهای تولید موسیقی است که امکان دریافت درخواست‌های متنی را دارد. پس از اینکه درخواست خود را نوشتید، هوش مصنوعی یک تصویر یا طیف‌گرام (روشی بصری برای نمایش بلندی سیگنال در فرکانس‌های مختلف) را برای تطابق با نوشته شما تولید می‌کند. در مرحله بعد، این طیف‌نگارها به موسیقی تبدیل می‌شوند.

  • آدرس رسمی سایت RIFFUSION (+)
به عنوان مثال می‌توانید از درخواست‌هایی مانند «موسیقی پاپ شاد»، «موسیقی سنتی» یا «پیانو در مینور» استفاده کنید و آهنگ‌هایی مناسب بسازید. کار با این ابزار ساده است اما مشکلاتی نیز دارد. به عنوان نمونه اگر از این ربات بخواهید آهنگی به سبک یک خواننده مشهور تولید کند، نتیجه نهایی تازگی ندارد و دقیقا مانند سایر آثار هنرمند مربوطه ساخته می‌شود.
 

Persia1

مدیر تالار زبان انگلیسی
مدیر تالار

۱۹. هوش مصنوعی رایگان موسیقی گوگل Magenta Studio​

اگر فکر می‌کنید گوگل بارد، اولین تلاش این شرکت برای ورود به زمینه هوش مصنوعی است، اشتباه می‌کنید. Magenta Studio پروژه منبع باز تحقیقاتی گوگل است که درباره نقطه اتصال فناوری یادگیری ماشین و تکنولوژی تولید موسیقی فعالیت می‌کند.


این برنامه بر ابزارها و سبک‌های درحال رشد برای هنرمندان و توسعه‌دهندگان تمرکز دارد تا قابلیت خلق موسیقی و هنر با استفاده از هوش مصنوعی را مورد آزمایش قرار داده و آن را بهبود دهد.

  • آدرس رسمی سایت Magenta Studio (+)
Magenta Studio به شما نیز امکان می‌دهد از توانایی‌های هوش مصنوعی برای ساخت آهنگ‌های جدید کمک بگیرید. همچنین ابزارهای مختلف برای تولید ملودی و ریتم را فراهم می‌کند تا در خلق آثار خود بهتر عمل کنید.
 

Persia1

مدیر تالار زبان انگلیسی
مدیر تالار

۲۰. سایت ساخت آهنگ با هوش مصنوعی MuseNet​

MuseNet به عنوان یکی دیگر از محصولات Open AI، برای تولید موسیقی با هوش مصنوعی به کار می‌رود. این ابزار برای ساخت آهنگ‌های پیچیده و متعدد که شامل ملودی‌ها، هارمونی‌ها یا حتی آماده‌سازی کامل ارکستر هستند، طراحی شده است.

  • آدرس رسمی سایت MuseNet (+)
با کمک MuseNet می‌توانید در سبک‌ها و ژانرهای مختلف از جمله کلاسیک، جاز، معاصر و حتی تجربی، آواهای جدید خلق کنید. همچنین این امکان را دارید که موسیقی نهایی را به صورت فایل MIDI در خروجی تحویل بگیرید و در نهایت آن را برای ایجاد تغییرات و ویرایش‌های دیگر به برنامه‌های حرفه‌ای انتقال دهید.
 
Similar threads
Thread starter عنوان تالار پاسخ ها تاریخ
Amirali_31 کتاب آموزش ساخت ربات ساده هوش مصنوعی 0

Similar threads

بالا