سایت جمع سپاری مینی کار و تفاوت آن با سایت پونیشا

reza1368000

عضو جدید
سایت جمع سپاری مینی کار بصورت کاملا تخصصی برای انجام پروژه هایی راه اندازی و طراحی شده است که از طریق جمع سپاری قابل انجام است. برای کارفرمایان با هزینه بسیار ناچیزی تعریف پروژه ها قابل انجام است. و کلیه افرادی که در انجام پروژه شرکت می کنند، دستمزد خود را دریافت کرده و نیاز به پرداخت هزینه ندارند و کسب درآمد اینترنتی در سایت جمع سپاری مینی کار رایگان است. کارفرمایان به احتمال ۹۹/۹ درصد به خواسته های خود دست پیدا می کنند و این بخاطر طراحی بسیار منعطف سایت جمع سپاری مینی کار است و احتمال خطاها را در انجام پروژه های جمع سپاری به صفر نزدیک می کند.
سایت جمع سپاری مینی کار ، کارفرمایان و کاربران را در سر تا سر کشور به هم متصل می کند. در سایت جمع سپاری مینی کار هدف ما انجام کارهای کوچکی است که وقتی در مقیاس بزرگ انجام می گیرند دارای ارزش بسیاری خواهند بود. نمونه حقیقی ضرب المثل قطره، قطره جمع گردد وانگهی دریا شود.
هدف در سایت جمع سپاری مینی کار این است که وبمسترها ، صاحبان کسب و کارهای اینترنتی ، فعالان شبکه های اجتماعی ، متخصصان سئو و … به راحتی بتوانند مینی کارهای خود را تشکیل دهند و خودشان تبلیغات ، بازاریابی و جذب مخاطب ، افزایش سئو و دیگر مربوط به کسب و کارشان را با هزینه ی بسیار پایین و به صرفه مدیریت کنند . همین طور افرادی که به دنبال کسب درآمد بیشتر هستند و به دنبال شغلی می گردند که بتوانند در هرجایی آنرا انجام دهند ، می توانند با عضویت در مینی کار و انجام وظایف تعریف شده توسط افراد دیگر به این هدف خود برسند. برای انجام مینی کار شما فقط نیاز به اینترنت و یک رایانه، تبلت یا گوشی موبایل دارید.
پونیشا تقریبا یک بازار کار مجازی است که در آن افراد با استفاده از دفتر کار مجازی خود اقدام به سپردن کار و یا انجام آن می کنند.
برای سپردن کار شما بایستی مبلغی را به پونیشا پرداخت کنید. همینطور زمانی که کاری را انجام می دهید بایستی درصدی را به عنوان کارمزد به پونیشا پرداخت کنید. هزینه ها و تعرفه ها مخصوص برای هر کاری در سایت تعریف شده است. در واقع کسب درآمد در این سایت نیاز به داشتن تخصص دارد و رایگان نیست. و حتی کارفرمایان نیز بعد از پرداخت هزینه و تعریف پروژه احتمال دارد که به خواسته خود دست پیدا نکنند. در پونیشا با داشتن تخصص و رزومه می توانید برای انجام پروژهایی نظیر ترجمه، طراحی و برنامه نویسی و … اقدام کرده و کسب درامد کنید.
http://minikar.com
 
بالا