ساعت هوشمند سونی

bue.s5

عضو جدید
10675149497945146153.jpg

وسیله اندرویدی جذاب
اگر تلفن همراهتان اندرویدی است، این ساعت مناسب شماست . اسمارت واچ تجربیات اندرویدی و اطلاعات جدیدو راههای مهیج برای زندگی و ارتباطات را گسترش می دهد.این تعامل ازطریق بلوتوث موبایلتان امکان پذیرست.اتفاقات زندگیتان بر روی ساعت شما منعکس می شود. وبه طور مستقل یک ساعت شیک و شایسته به همراه ویژگی ها و مجموعه آپشن های سفارشی موثرست.
تماس آسان
وقتی شما از ارتباط بی سیم بلوتوث هدست برای آهنگ استفاده می کنید، شما می توانید از اسمارت واچ به عنوان یک ریموت روی موبایل خود برای ایجاد یک تماس برخوردارشوید.هنگامی که تماسی با شما گرفته می شود، می توانید شخص تماس گیرنده را روی صفحه اسمارت واچ ببینیدوبا لمس صفحه جواب دهید یا با هندزفری با او صحبت کنید.همچنین تماس های اخیرتان قابل بازیابی است.
کارآیی
بیشتر از 4 روز می توانید از باتری اسمارت واچ بدون شارژ مجدد استفاده نمایید.موادی که در طراحی آن استفاده شده به ظاهر بهتر و کارایی خوب در هر موقعیتی کمک می کند. حتی وقتی شمااطلاعات و هشدارها را به روزرسانی نکنیدsmartwatchهمیشه روشن است و ساعتی باکیفیت بالا را روی صفحه نشان می دهد.
آب و هوا، گردوغبار و خش
اسمارت واچ ضدآب و مقاوم در گردوغبار بامیزان محافظتی IP57 است.این بدان معناست که شما می توانید در هر شرایط آب و هوایی از آن استفاده کنید.اسمارت واچ 2 ، صفحه ای صاف وضد خش دارد. در هوای بارانی نیز قابل استفاده است و یا اگرهوا آفتابی و درخشان باشد ،می تواند اشعه خورشید را منعکس کند.
اگر شمابخواهیدبرای دویدن به بیرون ازمنزل بروید شما میتوانیداسمارت واچ را به موبایلتان ریموت کنید.
اپلیکیشنی برای زندگی
Smartwatch2برنامه ایی برای سلامتی و تناسب اندام، شبکه های اجتماعی،تصویربرداری،فرآوری و مجموعه ای از برنامه های سرگرمی است.شما نیازی به چک کردن موبایل برای دیدن دوستان فعالتان در فیس بوک ندارید زیرا اسمارت واچ می تواند پیغام ها وتویت های دریافتی را بخواند.با استفاده از Google Play Store شما به راحتی می توانید Gmail، POP3 وبه دیگر پلاگین های ایمیل دسترسی داشته باشید.با استفاده از ویبره ی ملایم smartwatch رویدادهای تقویمی را هشدار می دهدو با ضربه زدن روی صفحه می توانید ازجزییات آن باخبرشوید.
بر روی مچ دستتان پیغام ها،ایمیل،تقویم وتماسها را به همراه دارید.وقتی پیامک یا هشداری دریافت شود،با لمس آیکن مربوطه می توانید آن را بخوانید.امکان برقراری تماس از طریق Smart Watch 2 بوسیله هدست بلوتوث وایرلس یا NFC موبایل وجود دارد.
قابلیت اندرویدی
اسمارت واچ2 با هر نوع گوشی هوشمند و تبلتی که دارای اندروید4.0 می باشد، کار می کند.شما همچنین عکس زمینه،تم، ویدجت و انواع مختلف ساعت را می توانید رو صفحه اسمارت واچ ملاحظه کنید.اگر شما فردی هستید که مدام در حال تماس است، شما از وجود هرچیزی روی آگاه خواهید شد.
از تجربیاتی که با ساعت هوشمند به دست می آورید لذت ببرید.

منبع: ساعت هوشمندسونی در فروشگاه نگین خاورمیانه
 

Similar threads

بالا