فکر میکنم زمانی که بخواهید با win32 api کار کنید برای استفاده از کاراکترها به هر زبانی میتونید از این Type استفاده کنید.
من اطلاعاتی در مورد wchar-tمی خواستم .....
می خواستم بدونم که کی از این نوع داده استفاده می کنیم؟
ممنون....
فکر میکنم زمانی که بخواهید با win32 api کار کنید برای استفاده از کاراکترها به هر زبانی میتونید از این Type استفاده کنید.
من اطلاعاتی در مورد wchar-tمی خواستم .....
می خواستم بدونم که کی از این نوع داده استفاده می کنیم؟
ممنون....
Pointer کار با فایل رو به نقطهای که شما معرفی میکنید انتقال میده .سلام.
ميشه يكي به من بگه كه دستور fseek تو فايل هاي تصادفي زبان c دقيقا به چه دردي مي خوره؟
با سلام
همون طور که می دونید من<اصطلاحآ>تازه واردم درحال نوشتن یه برنامه تقریبآ هوشمند به زبان سی پلاس پلاس هستم.
می خواستم بدونم توی کتابخونه این زبان تابعی واسه دریافت صدا از ورودی داریم؟؟؟؟
فرقشون خیلی چیزاست چون واسه دو تا هدف مختلف توسعه داده شدن.سلام به همه برنامهنویسان بزرگ باشگاه !
میخاستم بدونم ادم یه پروژه با سی پلاس بنویسه فرقی میکنه تا با سی شارپ بنویسه؟ میخام بگم که ایا میشه یه پروژه رو با هر دوتا برنامه نوشت؟
اصلا میخاستم بدونم فرق این دوتا چیه؟!
ممنون!
فرقشون خیلی چیزاست چون واسه دو تا هدف مختلف توسعه داده شدن.
و اصولا" مقایسه نمیشن باهم.
C# وابسته است به .NET Framework
C++ مستقل از سیستم عامل هست.
هر چیزی رو که با C# می نویسن رو با ++C هم میشه نوشت اما زمانش چندین برابر طول میکشه. اما برعکس این قضیه همیشه صادق نیست
شما یه آرایه ی دو بعدی از جنس Abstarct Classتون داشته باشید که دیتای داخلش میشن Objectهای Derived Classها.
اینجوری PolyMorphism هم رعایت میشه.
ببخشید کسی میدونه این 2 تا error یعنی چی؟
100% متوجه سناریوتون نشدم اما در هر صورت اگر بخواهید از Memberهای یک کلاس تو کلاس دیگه استفاده کنید باید از friend Classها استفاده کنید.
دو کلاس را دوست یکدیگر تعریف کنید
این کار چندان سادهای نیست.
این کار رو میشه به چند بخش (هیجانانگیز !) تقسیم کرد
هر Shapeی که Draw میشه رو شما باید در یک لیست پیوندی ذخیره کنید. و هر شی که پاک میشه رو از لیست پیوندی حذف کنید.
نتیجتا" هر موقع به شما لیستپیوندی رو بدن برنامه با پیمایش اون و Call کردن متد Drawباید به نتیجهی مورد نظر برسه.
باید مکانیزمی رو تدارک ببینید که لیست پیوندی در فایل ذخیره بشه (Serialize ) و از فایل خونده بشه (Desrialize)
Index:1,Type:Rectangle,Width:10,Height:20,X:50,Y:20,Index:2,Type:Circle,Width:25,Height:25,X:100,Y:20
Shape temp;
switch(type)
{
...
case "Rectangle":
temp = new Rectangle(x,y,width,height);
break;
case "Circle":
temp = new Circle(x,y,width,height);
break;
....
}
temp.Draw();
می تونید از آرایه هم استفاده کنید.
ببینید مثلا" شما رو صفحهتون یه مستطیله و یه دایره .
موقع ذخیره تو فایل باید یک string رو ذخیره کنید .
مثلا" می تونید چنین الگویی رو ذخیره کنید :
تو کدتون Type رو میخونید و در یک Switch Case چک می کنید که اگر مثلا" مستطیل بود یه مستطیل بکشه :کد:Index:1,Type:Rectangle,Width:10,Height:20,X:50,Y:20,Index:2,Type:Circle,Width:25,Height:25,X:100,Y:20
کد:Shape temp; switch(type) { ... case "Rectangle": temp = new Rectangle(x,y,width,height); break; case "Circle": temp = new Circle(x,y,width,height); break; .... } temp.Draw();
Struct Node
{
Shape shape;
Node* Next;
};
Node * AddNode(Node *newNode);
Node * CreateNode(Shape s)
Rectangle r;
Node* p = CreateNode(r);
AddNode(p);
[LEFT]struct link{
B b;
link *next;
}
class linklist{
private:
link *first;
public:
linklist()
{first = NULL;}
void additem(B ba);
void display();
};
void linklist::additem(B ba){
link *newlink=new link;
newlink->b=ba;
newlink->next=first;
first=newlink;
}
void linklist::display()
{
link *current =first;
while (current !=NULL)
{
cout<<current->b<<endl;
current= current->next;
}
[/LEFT]
class Shape
{
protected:
int x,y;
static int i,j;
public:
Shape():x(0),y(0) {}
Shape(int X,int Y):x(X),y(Y) {}
virtual void Draw()
{
}
};
class Circle : public Shape
{
public:
Circle():Shape() { }
void Draw()
{
//Implement Me !
}
};
class Rectangle : public Shape
{
public:
Rectangle():Shape() { }
void Draw()
{
//Implement Me !
}
};
struct Node
{
Shape shape;
Node* next;
};
Node* AddNode(Node* start, Node* newNode)
{
Node *p;
if(start == NULL)
return newNode;
p = start;
while(p -> next != NULL)
p = p -> next;
p -> next = newNode;
newNode -> next = NULL;
return start;
}
Node* Remove(Node* start)
{
if(start == NULL)
return NULL;
if(start -> next == NULL)
return NULL;
Node* p;
Node* q;
p = start;
while(p != NULL)
{
q = p;
p = p -> next;
}
q -> next = NULL;
return start;
}
Node* CreateNode(Shape s)
{
Node * node = new Node();
node -> shape = s;
node -> next = NULL;
return node;
}
int main()
{
Rectangle temp;
Node* start = CreateNode(temp);
Circle c;
Rectangle t;
start = AddNode(start, CreateNode(c));
start = AddNode(start, CreateNode(t));
return 0;
}
Thread starter | عنوان | تالار | پاسخ ها | تاریخ |
---|---|---|---|---|
S | زبان برنامه نویسی Mini C | C++ , C | 0 | |
Z | فیلم آموزشی برنامه نویسی C به زبان فارسی | C++ , C | 0 | |
N | راهنمائی برای اجرا یک برنامه ++c | C++ , C | 1 | |
H | مشکل در نوشتن برنامه تبدیل مبنا 16 و 2 | C++ , C | 0 | |
A | برنامه نویسی با ++c در رابطه با clientserver | C++ , C | 0 |