زن در نگاه بزرگان...(آقا پسرا تشریف بیارید بخونید تا ...)

nilgoon13

عضو جدید
چشم....بفرمایید...

از عمر بن الخطاب خليفه مسلمين به يزدگرد سوم شاهنشاه پارسيزدگرد، من اينده روشنی برای تو و ملت تو نمي بينم مگر اينکه پيشنهاد مرا بپذيري و با من بيعت کنی. تو سابقا بر نصف جهان حکم می راندی ولی اکنون که سپاهيان تو در خطوط مقدم شکست خورده اند و ملت تو در حال فروپاشی است. من به تو راهی را پيشنهاد می کنم تا جانت را نجات دهی.
شروع کن به پرستش خدای واحد، به يكتا پرستی، به عبادت خدای يكتا که همه چيزرا او آفريده. ما برای تو و برای تمام جهان پيام او را آورده ايم، او که خدای راستين است.
از پرستش آتش دست بردار و به ملت خود فرمان بده که آنها نیز از پرستش آتش که خطاست دست بکشند، بما بپیوند الله اکبر را پرستش کن که خدای راستين است و خالق جهان.
الله را عبادت کن و اسلام را بعنوان راه رستگاری بپذير. به راه کفر آميز خود پايان بده و اسلام بياور و الله اکبر را منجی خود بدان.
با اين کار زندگی خودت را نجات بده و صلح را برای پارسيان بدست آر. اگر بهترین انتخاب را می خواهی برای عجم ها ( لقبی که عربها به پارسيان می دادند بعمنی کودن و لال) انجام دهی با من بيعت کن.
الله اکبر
خليفه مسلمين
عمربن الخطاب



پاسخ يزدگرد به عمر:

از شاه شاهان، شاه پارس، شاه سرزمینهای پرشمار، شاه آریایی ها و غیر آریایی ها، شاه پارسيان و نژادهای دیگر از جمله عربها، شاه فرمانروایی پارس، يزدگرد سوم ساسانی به عمربن الخطاب خليفه تازیان.(لقبی که پارسیان به اعراب نهادند به معنی سگ شکاری)
به نام اهورا مزدا آفریننده زندگی و خرد
تو در نامه ات نوشته ای می خواهی ما را به راه راست هدایت کنی، به راه خدایراستينت، الله اکبر، بدون اينکه هیچگونه آگاهی داشته باشی که ما که هستیم و چه را می پرستیم.
اين بسیار شگفت انگیز است که تو لقب فرمانروای عربها را برای خودت غصب کرده ای آگاهی و دانش تو نسبت به امور دنیا به همان اندازه عربهای پست و مزخرف گو و سرگردان در بیابانهای عربستان و انسانهای عقب مانده بیابان گرد است.
مردک، تو به من پيشنهاد می کنی که خداوند يكتا را بپرستم در حالیکه نمی دانی هزاران سال است که ایرانیان خداوند يكتا را می پرستند و روزی پنج بار به درگاه او نماز می خوانند. هزاران سال است که در ایران، سرزمین فرهنگ و هنر اين رویه زندگی روزمره ماست.
زمانیکه ما داشتیم مهربانی و کردار نیک را در جهان می پروراندیم و پرچم پندار نیک، گفتار نیک، کردار نیک را در دستهايمان به اهتزاز درمی آوردیم تو و پدران تو داشتند سوسمار میخوردند و دخترانتان را زنده بگور می کردید.
شما تازیان که دم از الله می زنید برای آفريده های خدا هیچ ارزشی قائل نیستید ، شما فرزندان خدا را گردن می زنید، اسرای جنگی را می کشید، به زنها تجاوز می کنید، دختران خود را زنده به گور می کنید، به کاروانها شبیخون می زنید، دسته دسته مردم را می کشید، زنان مردم را میدزدید و اموال آنها را سرقت می کنید. قلب شما از سنگ ساخته شده است. ما تمام اين اعمال شیطانی را که شما انجام می دهید محکوم می کنیم. حال با اينهمه اعمال قبیح که انجام می دهید چگونه می خواهید به ما درس خداشناسی بدهید؟
تو بمن می گویی از پرستش آتش دست بردارم، ما ایرانیان عشق به خالق و قدرت خلقت او را در نور خورشید و گرمی آتش می بینیم. نور و گرمای خورشید و آتش ما را قادر می سازد که نور حقیقت را ببینیم و قلبهايمان برای نزدیکی به خالق و به همنوع گرم شود. اين بما کمک می کند تا با همدیگر مهربانتر باشیم و اين نور اهورایی را در اعماق قلبمان روشن می سازد.
خدای ما اهورا مزداست و اين بسیار شگفت انگیز است که شما تازه او را کشف کرده اید و نام الله را بر روی آن گذارده اید. اما ما و شما در یک سطح و مرتبه نیستیم، ما به همنوع کمک می کنیم ، ما عشق را در میان آدمیان قسمت می کنیم، ما پندار نیک را در بین انسانها ترویج می کنیم، ما هزاران سال است که فرهنگ پيش رفته خود را با احترام به فرهنگ های دیگر بر روی زمین می گسترانیم ، در حالیکه شما به نام الله به سرزمینهای دیگر حمله می کنید، مردم را دسته دسته قتل عام می کنید، قحطی به ارمغان می آورید و ترس و تهی دستی به راه می اندازید، شما اعمال شیطانی را به نام الله انجام می دهید. چه کسی مسئول اينهمه فاجعه است؟
آیا الله به شما دستور داده قتل کنید، غارت کنید و ویران کنید؟
یا اينکه پیروان الله به نام او اينکارها را انجام می دهند؟ و یا هردو؟
شما می خواهید عشق به خدا را با نظامی گری و قدرت شمشیر هایتان به مردم یاد بدهید. شما بیابان گردهای وحشی می خواهید به ملت متمدنی مثل ما درس خداشناسی بدهید. ما هزاران سال فرهنگ و تمدن در پشت سر خود داریم، تو بجز نظامی گری، وحشی گری، قتل و جنایت چه چيزی را به ارتش عربها یاد داده ای؟ چه دانش و علمی را به مسلمانان یاد داده ای که حالا اصرار داری به غیر مسلمانان نیز یاد بدهی؟ چه دانش و فرهنگی را از الله ات آموخته ای که اکنون می خواهی به زور به دیگران هم بیاموزی؟
افسوس و ای افسوس ... که ارتش پارسيان ما از ارتش شما شکست خورد و حالا مردم ما مجبورند همان خدای خودشان را اين بار با نام الله پرستش کنند و همان پنج بار نماز را بخوانند ولی اينکار با زور شمشیر باید عربی نماز بخوانند چون گویا الله شما فقط عربی می فهمد.
من پيشنهاد می کنم که تو و همدستانت به همان بیابانهایی که سابقا عادت داشتید در آن زندگی کنید برگردید. آنها را برگردان به همان جایی که عادت داشتید جلوی آفتاب از گرما بسوزند، به همان زندگی قبیله ای ، به همان سوسمار خوردن ها و شیر شتر نوشیدنها.
من تو را نهی نمی کنم از اينکه اين دسته های دزد را ( ارتش تازیان) در سرزمین آباد ما رها کنی ، در شهر های متمدن ما و در میان ملت پاکیزه ما.
آریایها بخشنده، خونگرم و مهمان نوازند، انسانهای پاک به هر کجا که بروند تخم دوستی، عشق ، آگاهی و حقیقت را خواهند کاشت بنابراين آنها تو و مردم تو را بخاطر اين کارهای جنایتکارانه مجازات نخواهند کرد.
يزدگرد سومافسوس و هزار افسوس.....
خیلی پر معنیه...
 

davoodjoon

عضو جدید
سلام

سلام

هنوز هم همون کاسه و اش ...هنوز هم عقاید جامعه تغیر نکرده ..هنور هم زنها تصمیم گیرنده نیستید ..این مرده ها هستند که تصمیم می گیرند ..حنی لبایس پوشیدنشون باید باب میل مردها باشه و هنوز هم یه دختر دانشحوی ساعت ها وقت می زاره تا تو چش پسرا جلوه بشه...


به نظرت يكم زياده روي نميكني
يكم زياد تغيير حاصل شده:gol:
 

arashpak

عضو جدید
کاربر ممتاز
چشم....بفرمایید...

از عمر بن الخطاب خليفه مسلمين به يزدگرد سوم شاهنشاه پارسيزدگرد، من اينده روشنی برای تو و ملت تو نمي بينم مگر اينکه پيشنهاد مرا بپذيري و با من بيعت کنی. تو سابقا بر نصف جهان حکم می راندی ولی اکنون که سپاهيان تو در خطوط مقدم شکست خورده اند و ملت تو در حال فروپاشی است. من به تو راهی را پيشنهاد می کنم تا جانت را نجات دهی.
شروع کن به پرستش خدای واحد، به يكتا پرستی، به عبادت خدای يكتا که همه چيزرا او آفريده. ما برای تو و برای تمام جهان پيام او را آورده ايم، او که خدایراستين است.
از پرستش آتش دست بردار و به ملت خود فرمان بده که آنها نیز از پرستش آتش که خطاست دست بکشند، بما بپیوند الله اکبر را پرستش کن که خدایراستين است و خالق جهان.
الله را عبادت کن و اسلام را بعنوان راه رستگاری بپذير. به راه کفر آميز خود پايان بده و اسلام بياور و الله اکبر را منجی خود بدان.
با اين کار زندگی خودت را نجات بده و صلح را برای پارسيان بدست آر. اگر بهترین انتخاب را می خواهی برای عجم ها ( لقبی که عربها به پارسيان می دادند بعمنی کودن و لال) انجام دهی با من بيعت کن.
الله اکبر
خليفه مسلمين
عمربن الخطاب



پاسخ يزدگرد بهعمر:

از شاه شاهان، شاهپارس، شاه سرزمینهای پرشمار، شاه آریایی ها و غیر آریایی ها، شاه پارسيان و نژادهایدیگر از جمله عربها، شاه فرمانروایی پارس، يزدگرد سوم ساسانی به عمربن الخطاب خليفهتازیان.(لقبی که پارسیان به اعراب نهادند به معنی سگ شکاری)
به نام اهورا مزدا آفریننده زندگی و خرد
تو در نامه ات نوشته ای می خواهی ما را به راه راست هدایت کنی، به راهخدایراستينت، الله اکبر، بدون اينکه هیچگونه آگاهی داشته باشی که ما که هستیم و چهرا می پرستیم.
اين بسیار شگفت انگیز است که تو لقبفرمانروای عربها را برای خودت غصب کرده ای آگاهی و دانش تو نسبت به امور دنیا بههمان اندازه عربهای پست و مزخرف گو و سرگردان در بیابانهای عربستان و انسانهای عقبمانده بیابان گرد است.
مردک، تو به من پيشنهاد می کنیکه خداوند يكتا را بپرستم در حالیکه نمی دانی هزاران سال است که ایرانیان خداونديكتا را می پرستند و روزی پنج بار به درگاه او نماز می خوانند. هزاران سال است کهدر ایران، سرزمین فرهنگ و هنر اين رویه زندگی روزمره ماست.
زمانیکه ما داشتیم مهربانی و کردار نیک را در جهان می پروراندیم و پرچمپندار نیک، گفتار نیک،کردار نیک را در دستهايمان به اهتزاز درمی آوردیم تو و پدرانتو داشتند سوسمار میخوردند و دخترانتان را زنده بگور می کردید.
شما تازیان که دم از الله می زنید برای آفريده های خدا هیچ ارزشی قائلنیستید ، شما فرزندان خدا را گردن می زنید، اسرای جنگی را می کشید، به زنها تجاوزمی کنید، دختران خود را زنده به گور می کنید، به کاروانها شبیخون می زنید، دستهدسته مردم را می کشید، زنان مردم را میدزدید و اموال آنها را سرقت می کنید. قلب شمااز سنگ ساخته شده است. ما تمام اين اعمال شیطانی را که شما انجام می دهید محکوم میکنیم. حال با اينهمه اعمال قبیح که انجام می دهید چگونه می خواهید به ما درسخداشناسی بدهید؟
تو بمن می گویی از پرستش آتش دستبردارم، ما ایرانیان عشق به خالق و قدرت خلقت او را در نور خورشید و گرمی آتش میبینیم. نور و گرمای خورشید و آتش ما را قادر می سازد که نور حقیقت را ببینیم وقلبهايمان برای نزدیکی به خالق و به همنوع گرم شود. اين بما کمک می کند تا باهمدیگر مهربانتر باشیم و اين نور اهورایی را در اعماق قلبمان روشن می سازد.
خدای ما اهورا مزداست و اين بسیار شگفت انگیز است کهشما تازه او را کشف کرده اید و نام الله را بر روی آن گذارده اید. اما ما و شما دریک سطح و مرتبه نیستیم، ما به همنوع کمک می کنیم ، ما عشق را در میان آدمیان قسمتمی کنیم، ما پندار نیک را در بین انسانها ترویج می کنیم، ما هزاران سال است کهفرهنگ پيش رفته خود را با احترام به فرهنگ های دیگر بر روی زمین می گسترانیم ، درحالیکه شما به نام الله به سرزمینهای دیگر حمله می کنید، مردم را دسته دسته قتل عاممی کنید، قحطی به ارمغان می آورید و ترس و تهی دستی به راه می اندازید، شما اعمالشیطانی را به نام الله انجام می دهید. چه کسی مسئول اينهمه فاجعهاست؟
آیا الله به شما دستور داده قتل کنید، غارت کنیدو ویران کنید؟
یا اينکه پیروان الله به نام او اينکارها را انجام می دهند؟ و یا هردو؟
شما می خواهید عشقبه خدا را با نظامی گری و قدرت شمشیر هایتان به مردم یاد بدهید. شما بیابان گردهایوحشی می خواهید به ملت متمدنی مثل ما درس خداشناسی بدهید. ما هزاران سال فرهنگ وتمدن در پشت سر خود داریم، تو بجز نظامی گری، وحشی گری، قتل و جنایت چه چيزی را بهارتش عربها یاد داده ای؟ چه دانش و علمی را به مسلمانان یاد داده ای که حالا اصرارداری به غیر مسلمانان نیز یاد بدهی؟ چه دانش و فرهنگی را از الله ات آموخته ای کهاکنون می خواهی به زور به دیگران هم بیاموزی؟
افسوس وای افسوس ... که ارتش پارسيان ما از ارتش شما شکست خورد و حالا مردم ما مجبورندهمان خدای خودشان را اين بار با نام الله پرستش کنند و همان پنج بار نماز رابخوانند ولی اينکار با زور شمشیر باید عربی نماز بخوانند چون گویا الله شما فقطعربی می فهمد.
من پيشنهاد می کنم که تو و همدستانت بههمان بیابانهایی که سابقا عادت داشتید در آن زندگی کنید برگردید. آنها را برگردانبه همان جایی که عادت داشتید جلوی آفتاب از گرما بسوزند، به همان زندگی قبیله ای ،به همان سوسمار خوردن ها و شیر شتر نوشیدنها.
من تو رانهی نمی کنم از اينکه اين دسته های دزد را ( ارتش تازیان) در سرزمین آباد ما رهاکنی ، در شهر های متمدن ما و در میان ملت پاکیزه ما.
آریایها بخشنده، خونگرم و مهمان نوازند،انسانهای پاک به هر کجا که بروند تخم دوستی، عشق ، آگاهی و حقیقت را خواهند کاشتبنابراين آنها تو و مردم تو را بخاطر اين کارهای جنایتکارانه مجازات نخواهندکرد.
يزدگرد سومافسوس و هزار افسوس.....
خیلی پر معنیه...

:smile::gol:
 

raha 001

عضو جدید
چشم....بفرمایید...

از عمر بن الخطاب خليفه مسلمين به يزدگرد سوم شاهنشاه پارسيزدگرد، من اينده روشنی برای تو و ملت تو نمي بينم مگر اينکه پيشنهاد مرا بپذيري و با من بيعت کنی. تو سابقا بر نصف جهان حکم می راندی ولی اکنون که سپاهيان تو در خطوط مقدم شکست خورده اند و ملت تو در حال فروپاشی است. من به تو راهی را پيشنهاد می کنم تا جانت را نجات دهی.
شروع کن به پرستش خدای واحد، به يكتا پرستی، به عبادت خدای يكتا که همه چيزرا او آفريده. ما برای تو و برای تمام جهان پيام او را آورده ايم، او که خدایراستين است.
از پرستش آتش دست بردار و به ملت خود فرمان بده که آنها نیز از پرستش آتش که خطاست دست بکشند، بما بپیوند الله اکبر را پرستش کن که خدایراستين است و خالق جهان.
الله را عبادت کن و اسلام را بعنوان راه رستگاری بپذير. به راه کفر آميز خود پايان بده و اسلام بياور و الله اکبر را منجی خود بدان.
با اين کار زندگی خودت را نجات بده و صلح را برای پارسيان بدست آر. اگر بهترین انتخاب را می خواهی برای عجم ها ( لقبی که عربها به پارسيان می دادند بعمنی کودن و لال) انجام دهی با من بيعت کن.
الله اکبر
خليفه مسلمين
عمربن الخطاب


پاسخ يزدگرد بهعمر:

از شاه شاهان، شاهپارس، شاه سرزمینهای پرشمار، شاه آریایی ها و غیر آریایی ها، شاه پارسيان و نژادهایدیگر از جمله عربها، شاه فرمانروایی پارس، يزدگرد سوم ساسانی به عمربن الخطاب خليفهتازیان.(لقبی که پارسیان به اعراب نهادند به معنی سگ شکاری)
به نام اهورا مزدا آفریننده زندگی و خرد
تو در نامه ات نوشته ای می خواهی ما را به راه راست هدایت کنی، به راهخدایراستينت، الله اکبر، بدون اينکه هیچگونه آگاهی داشته باشی که ما که هستیم و چهرا می پرستیم.
اين بسیار شگفت انگیز است که تو لقبفرمانروای عربها را برای خودت غصب کرده ای آگاهی و دانش تو نسبت به امور دنیا بههمان اندازه عربهای پست و مزخرف گو و سرگردان در بیابانهای عربستان و انسانهای عقبمانده بیابان گرد است.
مردک، تو به من پيشنهاد می کنیکه خداوند يكتا را بپرستم در حالیکه نمی دانی هزاران سال است که ایرانیان خداونديكتا را می پرستند و روزی پنج بار به درگاه او نماز می خوانند. هزاران سال است کهدر ایران، سرزمین فرهنگ و هنر اين رویه زندگی روزمره ماست.
زمانیکه ما داشتیم مهربانی و کردار نیک را در جهان می پروراندیم و پرچمپندار نیک، گفتار نیک،کردار نیک را در دستهايمان به اهتزاز درمی آوردیم تو و پدرانتو داشتند سوسمار میخوردند و دخترانتان را زنده بگور می کردید.
شما تازیان که دم از الله می زنید برای آفريده های خدا هیچ ارزشی قائلنیستید ، شما فرزندان خدا را گردن می زنید، اسرای جنگی را می کشید، به زنها تجاوزمی کنید، دختران خود را زنده به گور می کنید، به کاروانها شبیخون می زنید، دستهدسته مردم را می کشید، زنان مردم را میدزدید و اموال آنها را سرقت می کنید. قلب شمااز سنگ ساخته شده است. ما تمام اين اعمال شیطانی را که شما انجام می دهید محکوم میکنیم. حال با اينهمه اعمال قبیح که انجام می دهید چگونه می خواهید به ما درسخداشناسی بدهید؟
تو بمن می گویی از پرستش آتش دستبردارم، ما ایرانیان عشق به خالق و قدرت خلقت او را در نور خورشید و گرمی آتش میبینیم. نور و گرمای خورشید و آتش ما را قادر می سازد که نور حقیقت را ببینیم وقلبهايمان برای نزدیکی به خالق و به همنوع گرم شود. اين بما کمک می کند تا باهمدیگر مهربانتر باشیم و اين نور اهورایی را در اعماق قلبمان روشن می سازد.
خدای ما اهورا مزداست و اين بسیار شگفت انگیز است کهشما تازه او را کشف کرده اید و نام الله را بر روی آن گذارده اید. اما ما و شما دریک سطح و مرتبه نیستیم، ما به همنوع کمک می کنیم ، ما عشق را در میان آدمیان قسمتمی کنیم، ما پندار نیک را در بین انسانها ترویج می کنیم، ما هزاران سال است کهفرهنگ پيش رفته خود را با احترام به فرهنگ های دیگر بر روی زمین می گسترانیم ، درحالیکه شما به نام الله به سرزمینهای دیگر حمله می کنید، مردم را دسته دسته قتل عاممی کنید، قحطی به ارمغان می آورید و ترس و تهی دستی به راه می اندازید، شما اعمالشیطانی را به نام الله انجام می دهید. چه کسی مسئول اينهمه فاجعهاست؟
آیا الله به شما دستور داده قتل کنید، غارت کنیدو ویران کنید؟
یا اينکه پیروان الله به نام او اينکارها را انجام می دهند؟ و یا هردو؟
شما می خواهید عشقبه خدا را با نظامی گری و قدرت شمشیر هایتان به مردم یاد بدهید. شما بیابان گردهایوحشی می خواهید به ملت متمدنی مثل ما درس خداشناسی بدهید. ما هزاران سال فرهنگ وتمدن در پشت سر خود داریم، تو بجز نظامی گری، وحشی گری، قتل و جنایت چه چيزی را بهارتش عربها یاد داده ای؟ چه دانش و علمی را به مسلمانان یاد داده ای که حالا اصرارداری به غیر مسلمانان نیز یاد بدهی؟ چه دانش و فرهنگی را از الله ات آموخته ای کهاکنون می خواهی به زور به دیگران هم بیاموزی؟
افسوس وای افسوس ... که ارتش پارسيان ما از ارتش شما شکست خورد و حالا مردم ما مجبورندهمان خدای خودشان را اين بار با نام الله پرستش کنند و همان پنج بار نماز رابخوانند ولی اينکار با زور شمشیر باید عربی نماز بخوانند چون گویا الله شما فقطعربی می فهمد.
من پيشنهاد می کنم که تو و همدستانت بههمان بیابانهایی که سابقا عادت داشتید در آن زندگی کنید برگردید. آنها را برگردانبه همان جایی که عادت داشتید جلوی آفتاب از گرما بسوزند، به همان زندگی قبیله ای ،به همان سوسمار خوردن ها و شیر شتر نوشیدنها.
من تو رانهی نمی کنم از اينکه اين دسته های دزد را ( ارتش تازیان) در سرزمین آباد ما رهاکنی ، در شهر های متمدن ما و در میان ملت پاکیزه ما.
آریایها بخشنده، خونگرم و مهمان نوازند،انسانهای پاک به هر کجا که بروند تخم دوستی، عشق ، آگاهی و حقیقت را خواهند کاشتبنابراين آنها تو و مردم تو را بخاطر اين کارهای جنایتکارانه مجازات نخواهندکرد.
يزدگرد سومافسوس و هزار افسوس.....
خیلی پر معنیه...

مرسی گلم :heart::gol:
ببخشید تشکرام تموم شده :(
 

mr.abooli

عضو جدید
کاربر ممتاز
چشم....بفرمایید...

از عمر بن الخطاب خليفه مسلمين به يزدگرد سوم شاهنشاه پارسيزدگرد، من اينده روشنی برای تو و ملت تو نمي بينم مگر اينکه پيشنهاد مرا بپذيري و با من بيعت کنی. تو سابقا بر نصف جهان حکم می راندی ولی اکنون که سپاهيان تو در خطوط مقدم شکست خورده اند و ملت تو در حال فروپاشی است. من به تو راهی را پيشنهاد می کنم تا جانت را نجات دهی.
شروع کن به پرستش خدای واحد، به يكتا پرستی، به عبادت خدای يكتا که همه چيزرا او آفريده. ما برای تو و برای تمام جهان پيام او را آورده ايم، او که خدایراستين است.
از پرستش آتش دست بردار و به ملت خود فرمان بده که آنها نیز از پرستش آتش که خطاست دست بکشند، بما بپیوند الله اکبر را پرستش کن که خدایراستين است و خالق جهان.
الله را عبادت کن و اسلام را بعنوان راه رستگاری بپذير. به راه کفر آميز خود پايان بده و اسلام بياور و الله اکبر را منجی خود بدان.
با اين کار زندگی خودت را نجات بده و صلح را برای پارسيان بدست آر. اگر بهترین انتخاب را می خواهی برای عجم ها ( لقبی که عربها به پارسيان می دادند بعمنی کودن و لال) انجام دهی با من بيعت کن.
الله اکبر
خليفه مسلمين
عمربن الخطاب


پاسخ يزدگرد بهعمر:

از شاه شاهان، شاهپارس، شاه سرزمینهای پرشمار، شاه آریایی ها و غیر آریایی ها، شاه پارسيان و نژادهایدیگر از جمله عربها، شاه فرمانروایی پارس، يزدگرد سوم ساسانی به عمربن الخطاب خليفهتازیان.(لقبی که پارسیان به اعراب نهادند به معنی سگ شکاری)
به نام اهورا مزدا آفریننده زندگی و خرد
تو در نامه ات نوشته ای می خواهی ما را به راه راست هدایت کنی، به راهخدایراستينت، الله اکبر، بدون اينکه هیچگونه آگاهی داشته باشی که ما که هستیم و چهرا می پرستیم.
اين بسیار شگفت انگیز است که تو لقبفرمانروای عربها را برای خودت غصب کرده ای آگاهی و دانش تو نسبت به امور دنیا بههمان اندازه عربهای پست و مزخرف گو و سرگردان در بیابانهای عربستان و انسانهای عقبمانده بیابان گرد است.
مردک، تو به من پيشنهاد می کنیکه خداوند يكتا را بپرستم در حالیکه نمی دانی هزاران سال است که ایرانیان خداونديكتا را می پرستند و روزی پنج بار به درگاه او نماز می خوانند. هزاران سال است کهدر ایران، سرزمین فرهنگ و هنر اين رویه زندگی روزمره ماست.
زمانیکه ما داشتیم مهربانی و کردار نیک را در جهان می پروراندیم و پرچمپندار نیک، گفتار نیک،کردار نیک را در دستهايمان به اهتزاز درمی آوردیم تو و پدرانتو داشتند سوسمار میخوردند و دخترانتان را زنده بگور می کردید.
شما تازیان که دم از الله می زنید برای آفريده های خدا هیچ ارزشی قائلنیستید ، شما فرزندان خدا را گردن می زنید، اسرای جنگی را می کشید، به زنها تجاوزمی کنید، دختران خود را زنده به گور می کنید، به کاروانها شبیخون می زنید، دستهدسته مردم را می کشید، زنان مردم را میدزدید و اموال آنها را سرقت می کنید. قلب شمااز سنگ ساخته شده است. ما تمام اين اعمال شیطانی را که شما انجام می دهید محکوم میکنیم. حال با اينهمه اعمال قبیح که انجام می دهید چگونه می خواهید به ما درسخداشناسی بدهید؟
تو بمن می گویی از پرستش آتش دستبردارم، ما ایرانیان عشق به خالق و قدرت خلقت او را در نور خورشید و گرمی آتش میبینیم. نور و گرمای خورشید و آتش ما را قادر می سازد که نور حقیقت را ببینیم وقلبهايمان برای نزدیکی به خالق و به همنوع گرم شود. اين بما کمک می کند تا باهمدیگر مهربانتر باشیم و اين نور اهورایی را در اعماق قلبمان روشن می سازد.
خدای ما اهورا مزداست و اين بسیار شگفت انگیز است کهشما تازه او را کشف کرده اید و نام الله را بر روی آن گذارده اید. اما ما و شما دریک سطح و مرتبه نیستیم، ما به همنوع کمک می کنیم ، ما عشق را در میان آدمیان قسمتمی کنیم، ما پندار نیک را در بین انسانها ترویج می کنیم، ما هزاران سال است کهفرهنگ پيش رفته خود را با احترام به فرهنگ های دیگر بر روی زمین می گسترانیم ، درحالیکه شما به نام الله به سرزمینهای دیگر حمله می کنید، مردم را دسته دسته قتل عاممی کنید، قحطی به ارمغان می آورید و ترس و تهی دستی به راه می اندازید، شما اعمالشیطانی را به نام الله انجام می دهید. چه کسی مسئول اينهمه فاجعهاست؟
آیا الله به شما دستور داده قتل کنید، غارت کنیدو ویران کنید؟
یا اينکه پیروان الله به نام او اينکارها را انجام می دهند؟ و یا هردو؟
شما می خواهید عشقبه خدا را با نظامی گری و قدرت شمشیر هایتان به مردم یاد بدهید. شما بیابان گردهایوحشی می خواهید به ملت متمدنی مثل ما درس خداشناسی بدهید. ما هزاران سال فرهنگ وتمدن در پشت سر خود داریم، تو بجز نظامی گری، وحشی گری، قتل و جنایت چه چيزی را بهارتش عربها یاد داده ای؟ چه دانش و علمی را به مسلمانان یاد داده ای که حالا اصرارداری به غیر مسلمانان نیز یاد بدهی؟ چه دانش و فرهنگی را از الله ات آموخته ای کهاکنون می خواهی به زور به دیگران هم بیاموزی؟
افسوس وای افسوس ... که ارتش پارسيان ما از ارتش شما شکست خورد و حالا مردم ما مجبورندهمان خدای خودشان را اين بار با نام الله پرستش کنند و همان پنج بار نماز رابخوانند ولی اينکار با زور شمشیر باید عربی نماز بخوانند چون گویا الله شما فقطعربی می فهمد.
من پيشنهاد می کنم که تو و همدستانت بههمان بیابانهایی که سابقا عادت داشتید در آن زندگی کنید برگردید. آنها را برگردانبه همان جایی که عادت داشتید جلوی آفتاب از گرما بسوزند، به همان زندگی قبیله ای ،به همان سوسمار خوردن ها و شیر شتر نوشیدنها.
من تو رانهی نمی کنم از اينکه اين دسته های دزد را ( ارتش تازیان) در سرزمین آباد ما رهاکنی ، در شهر های متمدن ما و در میان ملت پاکیزه ما.
آریایها بخشنده، خونگرم و مهمان نوازند،انسانهای پاک به هر کجا که بروند تخم دوستی، عشق ، آگاهی و حقیقت را خواهند کاشتبنابراين آنها تو و مردم تو را بخاطر اين کارهای جنایتکارانه مجازات نخواهندکرد.
يزدگرد سومافسوس و هزار افسوس.....
خیلی پر معنیه...
:gol:
 

vergilangleos

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
اینکه بقیه چی گفتن چه تاثیری به حاله ما داره! ما کاره خودمونو میکنیم !
ای عناصره خود فروخته که چشم به دهنه بقیه دارین خجالت بکشین!!!!!!:surprised:
 

proof

عضو جدید
اين قسمتهاش خيلي جالب بود !! ;) :biggrin:

زنان به خوبی مردان میتوانند اسرار را حفظ کنند ولی به یکدیگر می گویند تا در حفظ آن شریک باشند. داستایوفسکی

زنان تحصیلکرده همسران خوبی از آب در می آیند , زیرا برای اینکه توضیح بدهند که چرا غذا شور یا بیمزه شده است کلمات بیشتری در اختیار دارند. باب هاپ

خودپسندی زنان بزرگترین علت بد بختی ایشان و زوال خانواده هاست . هیچ چیز به اندازۀ خودپسندی زن ها بنای خانواده ها را ویران نکرده است .

بخصوص اين يكي :

زن ها علاقۀ زیادی به ریاضیات دارند ، زیرا آنها سن خود را تقسیم بر دو و قیمت لباسهایشان را ضرب در دو و حقوق شوهرانشان را ضرب در سه می کنند و پنجاه سال هم بر سن بهترین دوستان خود می افزایند . مارسل آشار

:biggrin:
یه کوچلو هم از اقایون بدونیم باور کنید که خوباشو نوشتم

وقتی زن ها دچار افسردگی می شوند زیاد غذا می خورند یا به خرید می روند. مردها به کشور دیگری حمله می کنند.همانطور که می بینید طرز فکر ان ها کاملا با هم فرق دارد. الیان باسلر

باور کنید اگر مردها خرید کردن را دوست داشتند اسم این کار را هم تحقیق می گذاشتند. سینتیا نلمز

پشت سر هر مرد موفق یک زن حیرت زده ایستاده است. ماریون پیرسون

مردها دارای قوه بینایی هستند ولی زن ها از بینش برخوردارند. ویکتور هوگو

تنها زمانی که زن می تواند در عوض کردن یک مرد به نتیجه ی مطلوب برسد هنگام نوزادی اوست. ناتالی وود

ان مردی که فکر می کند هیچ عیبی ندارد حداقل همین یک عیب را دارد. نویسنده ناشناس

غرور موهبتی است که تنها نصیب مردان کوچک می شود. بروس بارتون
 

samira_mehri2000

عضو جدید
پاسخ

پاسخ

سلام
ببینید این بحثا از ازل بوده تا ابدم می مونه
مهم اینه که مردا هر کاری می کنن در نهایت می خوان خدمتگزار زنها باشن
امپراطوری رو عشقه;)
بعدشم هیچ دانشجویی رو ندیدم بخواد خودشو بکنه تو چشم پسرا اگه اینطوری فکر می کنی یه ضرب المثل هست که می گه کافر همه را به کیش خود پندارد:cry:
 

raha 001

عضو جدید
یه کوچلو هم از اقایون بدونیم باور کنید که خوباشو نوشتم

وقتی زن ها دچار افسردگی می شوند زیاد غذا می خورند یا به خرید می روند. مردها به کشور دیگری حمله می کنند.همانطور که می بینید طرز فکر ان ها کاملا با هم فرق دارد. الیان باسلر

باور کنید اگر مردها خرید کردن را دوست داشتند اسم این کار را هم تحقیق می گذاشتند. سینتیا نلمز

پشت سر هر مرد موفق یک زن حیرت زده ایستاده است. ماریون پیرسون

مردها دارای قوه بینایی هستند ولی زن ها از بینش برخوردارند. ویکتور هوگو

تنها زمانی که زن می تواند در عوض کردن یک مرد به نتیجه ی مطلوب برسد هنگام نوزادی اوست. ناتالی وود

ان مردی که فکر می کند هیچ عیبی ندارد حداقل همین یک عیب را دارد. نویسنده ناشناس

غرور موهبتی است که تنها نصیب مردان کوچک می شود. بروس بارتون

سلام
ببینید این بحثا از ازل بوده تا ابدم می مونه
مهم اینه که مردا هر کاری می کنن در نهایت می خوان خدمتگزار زنها باشن
امپراطوری رو عشقه;)
بعدشم هیچ دانشجویی رو ندیدم بخواد خودشو بکنه تو چشم پسرا اگه اینطوری فکر می کنی یه ضرب المثل هست که می گه کافر همه را به کیش خود پندارد:cry:

مرسی ;):gol:
 

100af

مدیر تالار مهندسی صنایع
مدیر تالار
کاربر ممتاز
مردن برای زنی که دوستش داری از زندگی کردن با او راحت تر است! لرد بایرن
 

abu_72

عضو جدید
کاربر ممتاز
ممنونم ازتون خانوما ;):gol:
به امید روزی که آقایون بزرگ بشن :biggrin:
ای با باخانمها این حرف ها چیه_میدونی اگه ما مرد ها نبودیم شما زن ها هنوز باید رخت ها رو چنگ می زدید باید کهنه بچه ها رو می شستید باید قالی ها با آب تاید خودتون میشستید باید تو تاریکی به سر می بردید یا اصلا اگه ما مرد ها نبودیم الان کامپیوتر و اینترنتی وجود نداشت که این چنین عرض اندام کنید
اگه ما مردها نباشیم شما هیچ وقت مادر نمی شید که بهشت زیر پاتون باشه

عجب ها حالا بیا خوبی کن در حق این زنها!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

ali_arian

عضو جدید
به نظر من زنها ارزشها زیادی دارن البته اگه قدر خودشون رو بدونن و .....:warn::warn::warn::que:
 

raha 001

عضو جدید
مردن برای زنی که دوستش داری از زندگی کردن با او راحت تر است! لرد بایرن

هر جور راحتی :biggrin:

ای با باخانمها این حرف ها چیه_میدونی اگه ما مرد ها نبودیم شما زن ها هنوز باید رخت ها رو چنگ می زدید باید کهنه بچه ها رو می شستید باید قالی ها با آب تاید خودتون میشستید باید تو تاریکی به سر می بردید یا اصلا اگه ما مرد ها نبودیم الان کامپیوتر و اینترنتی وجود نداشت که این چنین عرض اندام کنید
اگه ما مردها نباشیم شما هیچ وقت مادر نمی شید که بهشت زیر پاتون باشه

عجب ها حالا بیا خوبی کن در حق این زنها!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

الان بدون اینکه شما آقایون وجود داشته باشید هم خانوما باردار میشن پس حرف بیخود نزن :mad:
همه اون دانشمندایی که تا بحال بودن هم توسط خانوما پرورش پیدا کردن :razz:



[/QUO..ببخشید خوشکل خانم حالت خوبه!!!!!!:w02:

مرسی :surprised:

به نظر من زنها ارزشها زیادی دارن البته اگه قدر خودشون رو بدونن و .....:warn::warn::warn::que:

:redface::gol:

البته اخيرا لوستر ( كه هفت هشت تا چراغ داره ) و چلچراغ !!! مد شده ! :confused: :D ;)

صلوات بفرست ! http://www.www.iran-eng.ir/images/icons/wink.gif

:biggrin::smile::gol:
 

ayhann

اخراجی موقت
زن و ازدها هر دو در خاک به
جهان پاک از این هر دو ناپاک به...(حکیم فردوسی)
البته بگم که من باهاش موافق نیستم ها!!!!!
 

Similar threads

بالا