زمان اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۳

Persia1

مدیر تالار زبان انگلیسی
مدیر تالار
نتایج دعوت به مصاحبه کنکور دکتری ۱۴۰۳ در دهه اول خردادماه اعلام خواهد شد.

مطابق اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور، اسامی معرفی‌شدگان دارای حدنصاب به منظور شرکت در مرحله دوم (مصاحبه، بررسی سوابق علمی و پژوهشی و…) در دهه اول خردادماه ۱۴۰۳ از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به آدرس sanjesh.org منتشر خواهد شد.

گفتنی است، سازمان سنجش آموزش کشور، نتایج اولیه آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ سراسری و دانشگاه آزاد را در قالب یک کارنامه منتشر کرد و آن‌ دسته از افرادی که براساس مندرجات کارنامه اولیه مجاز به انتخاب رشته‌های تحصیلی شده‌اند، می‌بایست از روز شنبه به‌تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ تا روز چهارشنبه به‌تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ نسبت به ثبت کدرشته‌محل‌های انتخابی خود (حداکثر ۵۰ کدرشته محل درصورت وجود) با توجه به رشته امتحانی که در آن آزمون داده‌اند، در درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان اقدام نمایند.

همچنین، داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته می‌باشند و علاقه‌مند به انتخاب رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی هستند، لازم است به درگاه دانشگاه مذکور به آدرس azmoon.org مراجعه و براساس اطلاعیه‌های مربوط که در درگاه آن دانشگاه اطلاع‌رسانی خواهد شد، اقدام نمایند. شایان ذکر است کد دسترسی برای انتخاب رشته‌محل‌های دانشگاه آزاد اسلامی در انتهای کارنامه درج شده است.
 
بالا