رکورد بی‌خیالی شکسته شد

forough gh

عضو جدید
رکورد بی‌خیالی شکسته شد



روستای گاودانه در استان کهگیلویه و بویراحمد واقع است. روز گذشته خبرگزاری مهر در گزارشی مکتوب و تصویری از این روستا، به تنها وسیله ارتباطی این روستا با جهان خارج از آن پرداخت: وسیله‌ای به نام «گرگر» که روستاییان مجبورند

برای عبور از رودخانه و رفتن به محل تحصیل، کار، خرید، جاده، شهر و روستاهای دیگر سوار آن شوند.


گرگر، در واقع تله کابینی است که روستاییان سوار آن می‌شوند و با دست، آن را حرکت می‌دهند. در این میان شیب تند رودخانه باعث می‌شود هر از گاهی دست مردم در زیر چرخ‌های آن گیر کند و انگشتان آنها قطع شود.


[FONT=times new roman, times, serif]تاکنون، بیش از 30 نفر از اهالی روستا دچار چنین حادثه‌ای شده و حتی برخی از آنان نیز به دلیل سقوط از گرگر دچار قطع نخاع یا مرگ شده‌اند. [/FONT][FONT=times new roman, times, serif]وای بر آخرت مسئولین بی لیاقت ما[/FONT]

در پی انتشار این خبر و تصاویر تکان دهنده انگشتان قطع شده اهالی روستا به ویژه کودکان مظلوم آن، انتظار می‌رفت مسئولان و نمایندگان استان ضمن ابراز شرمندگی از اینکه در حوزه استحفاظی آنها چنین فاجعه‌ای در حال وقوع مداوم است، نسبت به حل مشکلات مردم این روستا و جاهای دیگری که احیانا چنین مشکلی دارند اقدامات فوری انجام دهند و هر چه سریعتر، پلی کوچک در این روستای محروم احداث نمایند.


با این حال، آنچه امروز در همین خبرگزاری راجع به واکنش مسئولان منتشر شد، دود از سر آدمی بلند می‌کند که "خدایا اینها دیگر چه کسانی هستند؟"

به اظهارات مسئولانه آقایان دقت کنید:

- مدیر روابط عمومی استانداری کهکیلویه و بویراحمد: استاندار وقت ندارد پاسخ دهد.



استانداری که وقت ندارد جواب بدهد که چرا در استان تحت مدیریت اش این فاجعه مدام در حال تکرار است، فرمانداری که می‌گوید تقصیر خودشان است که از گرگر استفاده می‌کنند و نماینده مردم (!)ی که معتقد است روستاییان و رسانه‌ها دارند بزرگنمایی می‌کنند و پیشنهاد می‌کند ملت شناکنان از عرض رودخانه بگذرند و مثلا به مدرسه و مزرعه و شهر بروند!
بعد هم به جای آنکه از وضعیت اسفناک موکلینش متاسف شود و مثل اسپند بر روی آتش، از جا جهد و کاری کند، خیلی آسوده خاطر می‌گوید که باید طرحش نوشته شود و در سفر استانی رییس جمهور پلی در صورت مصوب شدن ساخته شود!!!!

اگر هیات وزیران باید به این امور مستقیما رسیدگی کنند، پس مسئولان محلی و نمایندگان مجلس، این وسط چه کاره‌اند؟

واقعا باید به این آقایان گفت اگر مرهمی بر زخم نیستید، لااقل نمک بر زخم مردم نپاشید. یعنی چه که تقصیر خودشان است که انگشتشان قطع می‌شود یا بروید شنا کنید؟!

به خدا سوگند، «خجالت» هم یکی از بزرگترین نعمت‌های الهی است
!

http://www.youtube.com/watch?v=Wq7JlCLG0GM


فیلم آدرس بالا را ببینید
این ویدیو مدرکی بی چون و چرا در مورد حراج میلیارها دلار از منابع ایران است ! ساخت بیش از 2000 پرژه ! 200 پل کوچک وبزرگ _ 300 مدرسه _800 مرکز اداری و خدماتی 400 جاده بزرگ و کوچک و....... بقیه آمار در ویدیو توسط مسوول بازسازی لبنان گفته میشه !!!! ولی در استان محروم کهگیلویه و بویراحمد برای عدم احداث یک پل مردم جانشان در خطر جدی است
[FONT=times new roman, times, serif]
[/FONT]

آیا خون لبنانیان از خون بچه‌های روستای گاودانه کهکیلویه و بویراحمد رنگین است؟

دقت کنید که مردم این روستا نمی‌گویند بیایید برای ما ورزشگاه بسازید یا نیروگاه خورشیدی برایمان بیاورید، فقط می‌گویند پلی درست کنید تا انگشت‌های بچه هایمان قطع نشود؛






واقعا برای کشوری که در آن سوی دنیا هم طرح‌های عمرانی دارد و پل و سد و کارخانه و نیروگاه، می‌سازد، زشت و زننده است که در داخل مرزهایش، مردمی آن هم مردمی به شرافت و مظلومیت روستاهای کهگیلویه و بویراحمد، این چنین محروم و درمانده شوند و هر روز شاهد زخم و مرگ خود یا عزیزانشان باشند و آن وقت آقایان پایشان را روی پای دیگر بیندازند و بگویند: تقصیر خود مردم است.








 

آیتای_AYTAY

عضو جدید
کاربر ممتاز
حادثه اتفاق میوفته و شما هم اختیاری درش نداری
من اگر آدم خوبی باشم شاید در همون حادثه ای بمیرم که یک جنایتکار
لحظه مرگ اون ارامش درونیه که فرق بین خوب و بد رو مشخص میکنه

قبول ندارم چون ما هم که در برابر ظلم اون ظالما ساکت باشیم با اونا یکی میشیم...
البته منظورم جایی که بتونیم حرف بزنیم و نزنیم
وگرنه بعضی شرایطو فکرشو میکنم میبینم حرف شما هم درسته
 

hamed-Gibson

عضو جدید
کاربر ممتاز

قبول ندارم چون ما هم که در برابر ظلم اون ظالما ساکت باشیم با اونا یکی میشیم...
البته منظورم جایی که بتونیم حرف بزنیم و نزنیم
وگرنه بعضی شرایطو فکرشو میکنم میبینم حرف شما هم درسته

اگر بخوای در برابر ظلم سکوت کنی تو هم ظالمی
حق گرفتنی است- حرف حق رو باید زد - انا الحق
 
بالا