رویارویی زن اول و دوم برای مرد گران تمام شد!

Elaheh.1

عضو جدید
زنی در دادگاه خانواده گفت: حدود 6 سال در کنار شوهرم زندگی کردم تا اینکه چند وقت پیش او را در کنار زنی در حال خرید دیدم؛ دیگر نمی‌توانم به این زندگی ادامه دهم.

زنی با مراجعه به دادگاه خانواده شهید محلاتی دادخواست جدایی خود را به قاضی شعبه 245 این مجتمع قضایی خانواده ارائه کرد.

این زن در حضور قاضی این شعبه با بیان اینکه شوهرم یک زن دیگر دارد و من این موضوع را می‌دانم ولی به روی او نیاورده‌ام، اظهار داشت: می‌خواهم جدا شوم و به تنهایی به زندگی‌ام ادامه دهم.

وی با اشاره به اینکه حدود 6 سال از زندگی مشترکمان می‌گذرد، ادامه داد: از اینکه شوهرم با خونسردی این کار را انجام داده و اصلاً به عشق و علاقه‌مان به زندگی مشترک توجه نکرده، عصبی می‌شوم و لحظه‌ای نمی‌توانم تحملش کنم.

زن بار دیگر در برابر قاضی گفت: نمی‌توانم درک کنم که چرا شوهرم به این شکل رفتار کرده و بر سر من هوو آورده، وقتی که من در زندگی مشترک هیچ چیزی برایش کم نگذاشته‌ام.

وی افزود: یک فرزند دو ساله دارم که بعد از طلاق حضانت او را بر عهده خواهم گرفت چون دوست ندارم فرزندم در کنار پدری که قدر مادرش را ندانسته، زندگی کند.

زن ادامه داد: نمی‌دانم شوهرم چه چیزی در زندگی مشترک کم داشت که اقدام به چنین کاری کرد. در حقیقت شوهرم قدر مرا ندانست و مطمئن هستم در زندگی با آن زن دچار مشکل خواهد شد.

وی در انتها بیان کرد: می‌خواهم از شوهرم جدا شوم چون با چشم خودم حضور زنی دیگر در کنار او را دیدم و دیگر نمی‌توانم با این موضوع کنار بیایم.

زن عنوان کرد: حدود 6 سال در کنار شوهرم زندگی کردم تا اینکه چند وقت پیش شوهرم را با زنی در حال خرید دیدم که این موضوع بسیار عذابم می‌دهد.

قاضی این شعبه بعد از صحبت‌های زن، او را به مصالحه دعوت کرد ولی به دلیل اصرار زیاد او در خصوص طلاق خواهان حضور مرد در جلسه بعد شد.

 

Similar threads

بالا