ردی بر 10 شبه ی فلج کننده در میان مردم

Joe_Bel

کاربر فعال تالار مهندسی برق ,
کاربر ممتاز
1 - تو چیکار به مردم داری هر کس میره تو قبر خودش :
امر به معروف و نهی از منکر بر هر انسان عاقل و بالغی واجب است و اگر اینگونه نبود ما امروز مسلمان نبودیم و اسلام به دنیا نرسیده بود (110 ال عمران)

2 - در خانه نمازت را بخوان و مسجد نرو :

اولا انجام نماز در مساجد امر خداوند است دوما پیامبر ص میفرماید کسی که صدای اذان را میشنود ولی برای نماز جماعت به مسجد نمی اید دوست دارم بروم و خانه اش را آتش بزنم.

3 - چون فلان ملا یا فلان حاجی ان کار را کرده من نماز نمیخوانم :
اولا خداوند در ایه 21 سوره ی احزاب محمد ص را به عنوان اسوه و الگو برای همه انسانها معرفی کرده نه ملا و حاجی دوما نماز نخوان جایش در جهنم است.

4 - عیسی به دین خود موسی به دین خود تو چیکار به عقیده ی مردم داری :
اولا بعد از نزول قران و امدن اسلام خداوند هیچ دینی غیر از اسلام نمیپذیرد (ال عمران 85) دوما معرفی کافران و کفرشان بر هر انسان عاقل و بالغی واجب شده (مائده 2 )

5 - قلبم پاکه و نماز نمیخوانم و روزه نمیگیرم چون نیت حسابه :
اولا پیامبر ص فرمودند که اعمال به نیتشان بستگی دارد پس شما که نماز و روزه ندارید در واقع عملی ندارید تا نیت داشته باشید دوما مگر قلب شما از قلب پیامبر پاکتر است؟

6 - خدا خیلی رحیمه و ما را نمسوزاند همه میریم بهشت :
اولا خودت خودت را میسوزانی زیرا کسی تو را مجبور به کار بد نکرده دوما قیامت هم دنیا نیست که پاک و کثیف مخلوط باشه بلکه بهشت خانه پاکان و جهنم خانه کثیفان است

7 - انقد خودت را مشغول نماز و مسجد نکن تو فعلا جوانی و باید درس بخوانی :
اولا از کی تا حالا نماز و مسجد مزاحم درس خوندن میشه ولی فوتبال و فیلم و عشق بازی مزاحم نمیشه؟! دوما خداوند انسانها را به مسابقه در کار خیر امر کرده نه دنیا

8 - چرا با زنان نامحرم رابطه نداری مگر انها ادم نیستن :
اولا در بیان ارزش زمن همین بس است که بهشت زیر پای زنان مومن است دوما طبق ایات قرانی مادر هر زنا و خیانتی همین نظر کردن و رابطه ی به ظاهر عادی بین زن و مرد نامحرم است

9 - احادیث را قبول ندارم زیرا احادیث در طول تاریخ دستکاری شده اند :
اولا با توجه به ایه 32 ال عمران احادیث صحیح تا قیامت در دستزس مردم خواهد بود دوما حتما شما از علم بزرگ و پیچیده ی حدیث شناسی بیخبر هستید

10 - به این دلیل کاری به دین دارم و نماز نمیخوانم چون اسلام دها شاخه شده و هر کس یه چیزی میگه :
اولا اختلاف علما در مسائل ریز فقهی ست نه در کلیات اسلام دوما ماشاالله همه کلیات اسلام را رعایت کرده ی و معطل جزئیات هستی سوما وجود این اختلافات ازمایشی از حانب خداست تا ببیند همان طور که برای حل مشکلات دنیایی هزینه ها و روزها وقت صرف میکنی ایا برای اگاهی از کتاب خدا هم چنین کاری میکنی ؟
( متاسفانه بعضی ازمردم حتی در خانه هایشان قران ترجمه دار ندارند )



نکته : از انجا که هر 10 جمله ی بالا غلط و تعدادی از انها ضد ایات قران هستن باید مواظب بود که حتی به شوخی هم این جملات را تکرار نکنیم و اگر این موارد را شنیدیم با مطالب بالا ردشان بدهیم .
 
Similar threads
Thread starter عنوان تالار پاسخ ها تاریخ
پسر بهاری رد شبه وهابیت تالار اسلام و قرآن 13

Similar threads

بالا