راهنمای خرید انواع یخچال مخصوص نگهداری

fatemeh7997

عضو جدید

یخچال داروخانه ای​

قیمت یخچال  داروخانه

صنایع برودتی برودت سرما تولید کننده ی یخچال صنعتی داروخانه در ابعاد و اندازه های مختلف می باشد. از یخچال داروخانه در مکان های مختلفی اعم از آزمایشگاه های خون گیری، داروخانه ها، بیمارستان ها، کلینک ها، مراکز بهداشتی و درمانی و... مورد استفاده قرار می گیرند، و هیچ گونه نمایشگر تبلیغاتی روی آن ها وجود ندارد. یخچال های آزمایشگاهی را معمولاً به خاطر این که پزشکان و دیگر افرادی که قصد دارند، از یخچال دارویی، داروها بردارند، در ارتفاع های محدود و کوتاه طراحی می شوند. سیستم سرمایشی این یخچال ایستاده به طور گردش هوای جاری بوده، و برفک زدایی آن ها هم به طور خودکار انجام می شود. جنس بدنه بیرویی یخچال از نوع ورقه ی گالوانیزه با پوشش رنگ الکترواستاتیک و جنس درب های آن از نوع آلومینیوم سنگین می باشد، و تعداد طبقات آن از 3 تا 5 طبقه می باشد.

ویژگی های یخچال ویترینی آزمایشگاهی​

  1. فاقد نمایشگر تبلیغاتی
  2. یخچال های آزمایشگاهی دارای شیشه سکوریت و درب های دوجداره می باشد، و همین مسئله باعث می شود، که گاز سردی که درون یخچال وجود دارد، به محیط بیرون یخچال منتقل نشده، و هدر رفتن انرژی جلوگیری می کند.
  3. معمولاً یخچال های داروخانه با ارتفاع کم طراحی و تولید می کنند، تا پزشکان و پرستاران بتوانند به راحتی به داروهای مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنند.
  4. سیستم خنک کننده ی این یخچال ایستاده به صورت گردش هوای جاری بوده، و برفک زدایی آن ها هم به صورت اتوماتیک انجام می شود.
  5. جنس بدنه خارجی یخچال از نوع ورقه ی گالوانیزه با پوشش رنگ الکترواستاتیک می باشد.
  6. جنس در آن از نوع آلومینیوم سنگین می باشد، و تعداد طبقات آن از 3 تا 5 طبقه می باشد.
  7. نورپردازی به کار رفته از نوع LED می باشد.
  8. ترموستات مکانیکی و دارای قفل درب
  9. دارای رده انرژی A برای جلوگیری از اتلاف انرژی
  10. عایق بندی استفاده شده، در این یخچال بیمارسان تزریق فوم پلی یورتان می باشد.

دمای استاندارد برای نگهداری دارو ها کدام است؟​

هر دارویی دمای خاصی را برای سالم ماندن نیاز دارد. برای مثال داروهایی که به دمای ۱۰ تا ۲۵ درجه نیاز دارند، باید در دمای مناسب محیط قرار بگیرند. و رنج دمایی ۲ تا ۸ درجه سانتی گراد در یخچال های داروخانه ای نگهداری می شوند.
https://brodatsarma.com/product/یخچال-تک-درب-ایستاده-مناسب-داروخانه/
 

Similar threads

بالا