دوستان خوب من ...

ARC_2008

مدیر بازنشسته
سلام به تمام دوستان خوب من . سلام به مهندسین تالار . دانشجویان تالار . مهندس رشیدی ، امید برقبانی ، ابوذر عزیز . سلام به هادی . به محسن دوست داشتنی . به پریسا و المیرا . آسیا - پسر بد! - . به بهنام خان . به احمد و امیر تنها . به ... بازم هست . من خاطرم نیست . سلام به تمام دوستان خوب من در تالار برق .
یه زمانی این همه نبودیم . یعنی چطوری بگم این طوری با هم نبودیم . بودیم ولی ... ولی حالا اگر یک کاربر جدید سوالی داشت . درخواستی داشت . خواست از تجربه بقیه استفاده کنه . دیگه اگر کسی سوالی داشت . بی جواب نمی مونه . جالبه . قبلا این طور نبود .
اگر کسی سوالی از صنعت برق بپرسه ، هستند جوابگوهایی که مثل بقیه " مهندسین صنعت " بی جواب نگذارند . بدون چشم داشت . به عشق ایران .
اگر کسی هم همفکری خواست . تجربه می خواست . مشورت ، ترس ، آزمون . نرم افزار و کتاب و مقاله ... هستند عزیزانی که از آنها دلجویی کنند ... خیلی بهتر شده .
.
.
.
تا همین چند وقت پیش ، همه صبر می کردند کاربر تازه واردی سوالی بپرسه . درخواستی داشته باشه . بعد جواب بدهند . یا ندهند . یا ... هنوز تاپیک هاش هست . تو این تالار نباید هیچ کدوم از تاپیکاش از بین بره . حالا اما این طوری نیست . سوالات ابتکاری که پرسیده می شه . مقاله های جالب وارد تالار می شه و حتی بعضی ها شروع می کنند توی تاپیک ها می نویسند . اطلاعاتشو نو { از اطاق فرمان اشاره می کنند ، تاکید کنید هنوز هم این قسمت جا برای قوی تر شدن داره (!) } .
.
.
.
تا همین چند وقت پیش ، تعداد کاربرای آنلاین تالار به زور به 10 تا می رسید ( میانگینشو می گما ! ) . حالا بیشتر بچه ها سر می زنند . بیشتر هم می شه ( اگر خدا بخواهد ). قویترین تالار باشگاه . قویترین رشته دنیا : برق .
.
.
.
تا همین چند وقت پیش ، چقدر تالار شلوغ بود . خیلی از تاپیک ها تکراری بود . خیلی از قوانین رعایت نمی شد ... یه دفعه می دیدی یه نفر با سایز 1 تایپ می کرد و دیگری با 20 ( حتی بیشتر ! ) . ... یکی انگلیسی می نوشت و دیگری فینگیلیش . بعد سومی فارسی . یه دفعه می دیدی یه قسمت از تالار همش شده تبلیغ . همش شده بود لینک به سایر سایت ها ! و ... حالا دوستان بیشتری پیدا کرده ام { باز دارند از اطاق فرمان ... ! } .
.
.
.
خدا را شکر می کنم. تا قبل از این باشگاه ( اصلاح می کنم : تا قبل از پیدا کردن این باشگاه ! ) تنها بودم و حالا ... خدا را شاکرم .
.
.
.
در این تاپیک ، فقط می خواستم از تمام عزیزان فعال در تاپیک تشکر کنم . جایی برای تشکر ...
... پاینده باشید .
 

rashidishahram

مشاور صنعت برق
ما هم از شما بابت راه اندازی این تالار و وقت گذاشتن و مدیریتتون تشکر می کنیم. اگر تالار امروز خوبه نتیجه تلاش و پایداری شما و دیگر دوستانتان بوده و امیدواریم که همیشه این تالار به لطف خدا و دوستان خوبی مثل شما پا برجا باشه و روز به روز بهتر بشه طوری که مانند یک دایره المعارف به عنوان یک مرجع قابل استفاده برای همه باشه. من هم از همه دوستان دیگر این تالار تشکر می کنم.
 

asiabadboy

عضو فعال
کاربر ممتاز
ارزوی موفقیت روزافزون برای مدیریت محترم تالار و همه دوستانی که افتخار اشنایی با اونهارو تو این تالار داشتم ....
خوشحالم که دوستیهایی این چنینی در این تالار وجود داره ....
در پناه ایزد منان ..... علی یارتان ....
 

محـسن ز

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
تشکر فراوان

تشکر فراوان

من هم سلام دارم خدمت دوستان بزرگوار
من بعنوان یک عضو کوچک از این خانواده بزرگ تشکر فراوان دارم از شما آقای مدیر عزیز ودوستان قدیمی وجدید امید وارم که من هم بتوانم به دوستان عزیز خدمت کنم ممنون :gol:
 

p_sh

عضو جدید
سلام به همه ي دوستاي عزيزم ،خواستم بگم خيلي خوشحالم كه عضو اين باشگاهم مخصوصا اينكه جز خوانواده ي برق هستم ،من اين تالار رو مثل خونه ي خودم ميدونم ...تو تالارهاي ديگه احساس غريبي ميكنم....مرسي از اينكه هستيد
ويك تشكر ويژه از مديريت محترم
 

Similar threads

بالا