در فاصله قيمتي 30 تا 40 ميليون تومان؛ مردم از فروش كدام خودروها رضايت بيشتري داشته‌اند؟

vahid.hp

عضو جدید
کاربر ممتاز
در حالي كه در نيمه نخست سال گذشته 9 خودرو در رده قيمتي بين 30 تا 40 ميليون تومان در شاخص رضايت از فروش بررسي شده بودند، در شش ماه دوم سال گذشته تنها 5 خودرو در اين گروه مورد ارزيابي قرار گرفتند.
در شش ماه نخست سال گذشته شركت بازرسي كيفيت و استاندارد ايران 9 خودرو را بررسي كرده بود كه از ميان آن‌ها كيا نيو سراتو با 826 امتياز اول شده بود، رتبه دوم با 797 امتياز در اختيار ام جي روور بود و جايگاه سوم با 782 امتياز به كيا اسپورتيج رسيده بود.
در شش ماه دوم سال گذشته اما با غيبت كيا نيو سراتو در جدول رده قيمتي بين 30 تا 40 ميليون تومان، ام جي روور با 798 امتياز اول شد.
از ديگر خودروهايي كه در شش ماهه اول سال گذشته در رده قيمتي بين 30 تا 40 ميليون تومان قرار گرفته بودند، هيوندايi30 و نيسان ماكسيما بودند كه هر دو با 777 امتياز به ترتيب در رتبه هاي چهارم و پنجم جدول قرار گرفته بودند. هر دو اين خودروها در جدول بررسي رضايت از خدمات پس از فروش در شش ماه دوم سال گذشته در رده قيمتي 30 تا 40 ميليون تومان غايب بوده‌اند. مزدا3 گروه خودروسازي بهمن هم كه در شش ماه اول سال گذشته رتبه ششم جدول رضايت از خدمات پس از فروش را با 776 امتياز به دست آورده بود، غايب ديگر اين جدول در شش ماه دوم سال بوده است.
به جاي همه خودروهاي حذف شده از جدول بررسي رضايت مشتريان در شش ماه دوم سال گذشته، هيونداي i20 توانسته با كسب 766 امتياز رتبه دوم جدول را به دست آورد.
مگان 2000 كه در جدول شش ماه اول سال گذشته با 769 امتياز هفتم بود در شش ماه دوم با 764 امتياز سوم شد. به جاي گراند ويتارا كه رتبه هشتم را در اختيار داشت و درشش ماه دوم سال گذشته به جدول رده قيمتي 40 تا 50 ميليون تومان پيوست، هيونداي آوانته با 740 امتياز رتبه چهارم جدول را در اختيار گرفت.
نيسان رونيز كه در جدول شش ماه اول سال گذشته با كسب 690 امتياز رتبه نهم را به دست آورده بود، در شش ماه دوم پارسال با 694 امتياز در رتبه پنجم و آخر جدول رضايت از فروش قرار گرفت.
 
Similar threads
Thread starter عنوان تالار پاسخ ها تاریخ
just mechanic فاصله 180 پله ای بنز و پراید! دنیای خودرو 0

Similar threads

بالا