دانلود کتاب – بکارگیری ۹ گام فرآیند قابلیت اطمینان

rezgar

عضو جدید
[h=3][/h][h=3] دانلود کتاب – Lubrication and Maintenance of industrial Machinery[/h]این کتاب را از مجله تخصصی نگهداری و تعمیرات دانلود کنید.
خلاصه کتاباین کتاب یک راهنمای صفرتا ۱۰۰ برای کاهش هزینه های نگهداری و تعمیرات تا سرحد ممکن و افزایش قابلیت اطمینان تجهیزات است.
برای باقی ماندن در سطح رقابت جهانی ، امروزه عملیات ساخت و تولید تا حد زیادی بهبود یافته است. قابلیت اطمینان تجهیزات ساخت و تولید باید در جهت به حداکثر رساندن عمر مفید تجهیزات، از بین بردن توقفات زمانبندی نشده و کاهش هزینه های عملیاتی بهبود یابد. اینها مولفه های کلیدی برای حفظ جریان روان و رقابتی کار نگهداری و تعمیرات می باشند.
این کتاب توسط کارشناسان شناخته شده ی صنعت روانکاری و نگهداری و تعمیرات تجهیزات صنعتی نوشته شده است:
بهترین روش ها و قابلیت اطمینان ، ابزار لازم را برای متخصصان نگهداری و تعمیرات – آنهایی که مسئول کارکردهای عملیاتی کلی می باشد – فراهم می کند. با فصل هایی که از جلد ۱ و فصل مقدماتی جدید نسخه دوم کتاب راهنمای روانکاری و شناخت اصطکاک (Tribology)، گلچین شده است کتاب تخصصی تر شده و متمرکز بر اطلاعات مهم روانکاری است که می تواند به صورت روزانه و برای دستیابی به قابلیت اطمینان بیشتر تجهیز مورد استفاده قرار گیرد. با آمیختن روش ها ناب در این کتاب، این منبع می تواند توسط هر کسی که با فرایند تولید سروکار دارد، از سرپرستان تاپرسنل کف کارگاه، استفاده شود.
ویژگی های کتاب
این کتاب روشن می کند که چگونه روانکاری با برنامه نگهداری و تعمیرات پیش اقدام جامع متناسب است
ابزارهای معین و مشخصی را برای مدیریت روانکاری برای یک مبنای روزانه فراهم می کند
چگونگی بهبود قابلیت اطمینان، به حداکثر رساندن عمر تجهیزات، حذف توقفات زمانبندی نشده و کاهش هزینه های عملیاتی را نشان می دهد.
این کتاب برای آزمون صدور گواهینامه Certified Lubrication Specialist® که توسط STLE (انجمن مهندسان روانکاری و شناخت اصطکاک)صادر می شود توصیه شده است.
 

rezgar

عضو جدید
دانلود کتاب – بکارگیری ۹ گام فرآیند قابلیت اطمینان

[h=3]


این کتاب را از سایت مجله تخصصی نگهداری و تعمیرات دانلود کنید.
دانلود کتاب – بکارگیری ۹ گام فرآیند قابلیت اطمینان
[/h]۹ گام فرآیند قابلیت اطمینان ، استراتژی انعطاف پذیر و نتیجه بخشی برای سازمان هایی است که به دنبال روش مطمئنی در مدیریت دارایی ها هستند.
اگر شما سازمانی هستید که علاقمند به :
 کاهش هزینه
 هدایت زمان نیروی انسانی از تعمیرات اضطراری به نگهداری و تعمیرات پیش اقدام (Proactive Maintenance)
 به حداقل رساندن توقفات برنامه ریزی نشده
 افزایش تولید و کیفیت
 افزایش سود
 …
هستید …
بنابراین ، کتاب کاملا” مناسب با نیازهای شما خواهد بود. و بینشی در مورد ۹ گام فرآیند قابلیت اطمینان خواهد داد. یک فرآیند جامع ، قدم به قدم که می تواند در واحد صنعتی به منظور دستیابی به اهدافی که برای مدل نگهداری و تعمیرات مبتنی بر قابلیت اطمینان (RCM) فعلی مورد استفاده قرار گیرد.
با پیروی از گام های این کتاب واحد صنعتی در مسیری قرار می گیرد که به تمام اهداف ذکر شده در بالادست پیدا می کند
 
بالا